Ga jij je mond snel spoelen, vlerk!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:30 schreef Kurk het volgende:
Deze vreselijke taalverloedering is zo verschrikkelijk bij sommige mensen de complete post niet meer te lezen is.
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:35 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ga jij je mond snel spoelen, vlerk!![]()
Over taalverloedering gesproken zeg........quote:Op zondag 19 februari 2006 17:30 schreef Kurk het volgende:
Waarom zijn er zo neukend veel mensen die typen als een 5 jarige dyslect met het syndroom van Down die analfabetisch is. Deze vreselijke taalverloedering is zo verschrikkelijk bij sommige mensen dat de complete post niet meer te lezen is. Ik erger me daar echt aan![]()
Dus foutenmakers: doe er wat aan! Lees eens een boek, ga naar school of ga in het uiterste geval het woordenboek leren... Maar vervuil Fok! hier alsjeblieft niet meer mee...
![]()
![]()
Ik heb het al aangepast, en dat neukend is gewoon goed hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 17:37 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Over taalverloedering gesproken zeg........![]()
Oke èèntje had je dan al aangepast, maar ik snap nog steeds niet wat "f*king" met de nederlandse taal te maken heeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:37 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Over taalverloedering gesproken zeg........![]()
je sgreift ut zowals juh ut zegt tog?!?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:40 schreef Q. het volgende:
JUH ZNAPT TOG WAT ER STAAD LUL![]()
![]()
![]()
WADT DOE JU DAN MOEJLUK!!!!111!!!!
Met ammoniakquote:Op zondag 19 februari 2006 17:35 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ga jij je mond snel spoelen, vlerk!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |