Carmiie hapt nietquote:Op zondag 19 februari 2006 18:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tering, zat er een lekker wijf bij je in de douche
Na 30 minuten douchen met de vriendin heb je het meestal ook wel gezien, en wil je een andere 'locatie' opzoeken..quote:Op zondag 19 februari 2006 18:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tering, zat er een lekker wijf bij je in de douche
neequote:Op zondag 19 februari 2006 18:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Je hebt knipperlichten op je fiets?![]()
Arme fiets.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee
en na de aanrijding was mijn fiets helemaal naar de hel, en toen moest ie voor 250 gulden gerepareerd wordenen toen kreeg ik een nieuwe
das meer dan 7 minuten!quote:
Daar kan je 4 dagen voor douchenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:19 schreef VASND het volgende:
[..]
das meer dan 7 minuten!
toe dan, toe dan
Hap hap..quote:Op zondag 19 februari 2006 18:19 schreef VASND het volgende:
[..]
das meer dan 7 minuten!
toe dan, toe dan
Je band ook nog eens lek??? schande!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef carmiie het volgende:
tsss
maar gelukkig heb ik 2 fietsenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Je band ook nog eens lek??? schande!
Wat zal dat water koud zijn geweest na 2 uur.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:21 schreef carmiie het volgende:
ik heb gister 2 uur in bad gezeten, MET mijn badeend
als het koud is doe ik er warm water bijquote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat zal dat water koud zijn geweest na 2 uur.
(WTF moet je 2 uur doen met een badeend.., daar gaan we eens níet over na denken.)
je weet niet eens waarom ik 2 fietsen hebquote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 fietsen maar geen normale douchegelegenheid
dat laatste had NIET gehoeven.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat zal dat water koud zijn geweest na 2 uur.
(WTF moet je 2 uur doen met een badeend.., daar gaan we eens níet over na denken.)
Gestolen!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:23 schreef carmiie het volgende:
[..]
je weet niet eens waarom ik 2 fietsen heb![]()
Euhhh, 1 om op te zitten en de andere om mee te trappen?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:23 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, hij was gestolen en toen had ik een nieuwe fiets gekocht en toen was die weer teruggevonden, dus nu heb ik er 2quote:
als je met de een onder de auto komt neem je de anderquote:Op zondag 19 februari 2006 18:23 schreef carmiie het volgende:
[..]
Ja. maar dan is het onderste water koud, de boiler leeg en het water enorm hoog en is het laatste nummer op de radio de 3 keer gedraaide madonnaquote:Op zondag 19 februari 2006 18:24 schreef VASND het volgende:
[..]
dat laatste had NIET gehoeven.
2 uur in bad kan goed hoorgewoon telkens warm water bijgooien en hopen dat je batterij van je mp3 spelert het volhoud
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhh, 1 om op te zitten en de andere om mee te trappen?
Dat laatste is me nog echt overkomen ook..quote:Op zondag 19 februari 2006 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. maar dan is het onderste water koud, de boiler leeg en het water enorm hoog en is het laatste nummer op de radio de 3 keer gedraaide madonna![]()
jij snap hetquote:Op zondag 19 februari 2006 18:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat laatste is me nog echt overkomen ook..
gewoon roeren met je benen en water eruit laten lopen [afbeelding]
Het overkomt me dagelijks onder het douchenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat laatste is me nog echt overkomen ook..
gewoon roeren met je benen en water eruit laten lopen [afbeelding]
Ah maar jij hebt het over een radio. ik gebruik mn mp3 spelert en die heeft bijna nooit madonna eropquote:Op zondag 19 februari 2006 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het overkomt me dagelijks onder het douchen![]()
Zoveel haar in het putje?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het overkomt me dagelijks onder het douchen![]()
eet je avatar opquote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef carmiie het volgende:
ik heb nog steeds niet gegeten, ik heb honger!
Nvm.quote:
Been-roeren in de douche.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |