He'j geliek inne!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In Bocholt kun ie-j ook gewoon achterhooks proaten, dat verstoat ze doar goed![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Op straat ja, en ik mag Verdonk niet meer zo na het Taida-geval bij mij op school
Maar ik ga dr vandoorTot vanavond!
Spater!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Op straat ja, en ik mag Verdonk niet meer zo na het Taida-geval bij mij op school
Mja had ze nou fraude gepleegd en een oprotpremie geaccepteerd?en is ze via frankrijk weer terug gekomen? zo ja geef ik verdonk groot gelijk... maar ik twijfel wel een beetje aan verdonkquote:Op zondag 19 februari 2006 17:54 schreef -Marlii- het volgende:
Wie'j bunt achterhookersquote:
Ja ik moet niets zeggen, woon zelf in 't grootste boerengat van Nederland.. 3x zoveel verkes als meense..quote:
hehequote:Op zondag 19 februari 2006 17:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja ik moet niets zeggen, woon zelf in 't grootste boerengat van Nederland.. 3x zoveel verkes als meense..
Kut TTquote:
Maar geen FC Grunningequote:Op zondag 19 februari 2006 17:59 schreef Renesite het volgende:
g r o n i n g e n !
praat jij ook met dat groningse dialect?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:59 schreef Renesite het volgende:
g r o n i n g e n !
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
praat jij ook met dat groningse dialect?
niks ergs aan hoorquote:
Noord- Limburgs dialect..quote:Op zondag 19 februari 2006 18:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
niks ergs aan hoor
Dialect is mooier dan bekakt nederlands![]()
Meningen, verschillen, enzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
niks ergs aan hoor
Dialect is mooier dan bekakt nederlands![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |