maar dan zeg je ik spreek geenquote:
moi, je peux parler le français une peuquote:
ohjaquote:
Dat heb ik nou ook!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ohja
Ik kan gewoon geen woord fransAlles van die 3 jaar dat ik frans heb gehad ben ik vergeten
![]()
and that is where it endedquote:Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
moi, je peux parler le français une peu![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef Messenga het volgende:
Brengen jullie pubjes mij wat Frans aan ?
Met voulez-vous coucher avec moi kom je een heel eindquote:Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef Messenga het volgende:
moet je niet bij mij wezenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef Messenga het volgende:
Ja, dat liedje ken ik wel, maar ik heb een vriendin, dus dat heeft geen zin.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Met voulez-vous coucher avec moi kom je een heel eind
Then we continue in englishquote:Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef carmiie het volgende:
[..]
and that is where it ended![]()
![]()
i don't understand it anymore![]()
Moulin rouge!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Met voulez-vous coucher avec moi kom je een heel eind
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, dat liedje ken ik wel, maar ik heb een vriendin, dus dat heeft geen zin.
je moet gewoon bij alles zeggen : je ne comprende pasquote:Op zondag 19 februari 2006 17:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, dat liedje ken ik wel, maar ik heb een vriendin, dus dat heeft geen zin.
Daar gaan we niet van uitquote:Op zondag 19 februari 2006 17:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]misschien is het dan al wel uit joh
indeed, I hate frenchquote:
oh haha ja ik snapquote:Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
jij had parleZ maar het is ik dus je parle
Aber ik kan doch keine Englisch sprechen!quote:
Jij wil mij gewoon voor je alleenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik wel![]()
ik ben altijd pessimistisch
Daar kun je blij mee zijn..quote:Op zondag 19 februari 2006 17:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik wel![]()
ik ben altijd pessimistisch
Ich kannquote:Op zondag 19 februari 2006 17:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Aber ik kan doch keine Englisch sprechen!
die batterie ist leerquote:Op zondag 19 februari 2006 17:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
www.fok.dequote:Op zondag 19 februari 2006 17:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
die batterie ist leer
ich spreche deutsch![]()
pas als je bekeerd bent tot psvfanquote:Op zondag 19 februari 2006 17:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij wil mij gewoon voor je alleen![]()
Dan gehst du deutsch sprechen und wir gehen anglisch sprechenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Deutsch ist much easier to parler dan Engelsquote:Op zondag 19 februari 2006 17:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
die batterie ist leer
ich spreche deutsch![]()
Toll, macht mir spass *denk ringelsquote:Op zondag 19 februari 2006 17:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan gehst du deutsch sprechen und wir gehen anglisch sprechen
Ja graag. Ik was al geen talenwonder.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:53 schreef OoAstridoO het volgende:
Denk aan Verdonk mensen: Alleen Nederlands ja?
Dan kan je héél lang wachten.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
pas als je bekeerd bent tot psvfan
In Bocholt kun ie-j ook gewoon achterhooks proaten, dat verstoat ze doar goedquote:Op zondag 19 februari 2006 17:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Deutsch ist much easier to parler dan Engels
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:53 schreef OoAstridoO het volgende:
Denk aan Verdonk mensen: Alleen Nederlands ja?
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Deutsch ist much easier to parler dan Engels
He'j geliek inne!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In Bocholt kun ie-j ook gewoon achterhooks proaten, dat verstoat ze doar goed![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Op straat ja, en ik mag Verdonk niet meer zo na het Taida-geval bij mij op school
Maar ik ga dr vandoorTot vanavond!
Spater!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Op straat ja, en ik mag Verdonk niet meer zo na het Taida-geval bij mij op school
Mja had ze nou fraude gepleegd en een oprotpremie geaccepteerd?en is ze via frankrijk weer terug gekomen? zo ja geef ik verdonk groot gelijk... maar ik twijfel wel een beetje aan verdonkquote:Op zondag 19 februari 2006 17:54 schreef -Marlii- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |