Ik denk ook niet dat ze dat nog gaan doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de percentages van de stemmen, die worden nu nooit meer genoemd.
Daarom. Ik denk dat de percentages van Ellen en Harm heel dicht bij elkaar lagen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:25 schreef Fir3fly het volgende:
Als ze dat wel weer zouden doen zou de spanning er wel een beetje af zijn denk ik![]()
Allebei denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef chansadres het volgende:
Ik denk het wel
Ik zat me nu af te vragen. Dat Henk-Jan over vorige week zou beginnen, was duidelijk. Maar op wie zou hij het commentaar van "geen echte idol" bedoelen. Zou het Harm of Raff of alletwee zijn? Wat denken jullie. Wel was meteen duidelijk dat Henk-Jan liever Serge erin had gewild, (Waarschijnlijk om commerciele redenen...
het maakt geen reet uit wat ze zingt en hoe ze zingt, ze stemmen toch wel op haar, en hoe slecht ze ook performt, de juty dweept met haar. Dat is bij boorbaat al lastig voor de anderen dus. Maar in mijn ogen is ze geen waardige winnaar. Ze moet lekker het musical en tekenfilm circuit in, daar hoort ze thuis (en dat is niet beledigend bedoeld. Ze is gewoon geen popzangeres.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:10 schreef Promiss het volgende:
Nou dat is dus al uitgemaakte zaak...
Hoe willen ze dit in hemelsnaam nog spannend maken???
Ook als Floortje slecht zingt, stemmen die kiddos toch wel voor haar.. Al net zo climaxloos als Idols 2 vrees ik......
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
het maakt geen reet uit wat ze zingt en hoe ze zingt, ze stemmen toch wel op haar, en hoe slecht ze ook performt, de juty dweept met haar. Dat is bij boorbaat al lastig voor de anderen dus. Maar in mijn ogen is ze geen waardige winnaar. Ze moet lekker het musical en tekenfilm circuit in, daar hoort ze thuis (en dat is niet beledigend bedoeld. Ze is gewoon geen popzangeres.
wat dacht je van...niet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef Promiss het volgende:
Helemaal mee eens....
Als we nou eens allemaal gericht op een andere kandidaat gaan stemmen..
Hoe krijgen we haar eruit?![]()
Geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Angelique gaat winnen.
Dat mocht ze willen. Angelique heeft totaal niet de unieke uitstraling die Hind wel heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:54 schreef chansadres het volgende:
Angelique moet maar fijn Hind achterna wandelen, maar een idool nee.
Dat klopt (geloof ik). Daarom was ie net op tijd opgestapt. Hij maakt nu z'n eigen muziek, en mede door zijn Idols-bekendheid succesvol geworden daarin.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En eerlijk gezegd denk ik dat Roger het in de liveshows niet lang volgehouden zal hebben, en als je eenmaal in de liveshows zit dan heb je te maken met contracten (dacht ik) waarin staat dat je tijdens de Idolsperiode geen cd mag uitbrengen, dus dan was hij in de vergetelheid geraakt.
Tenminste, zoiets dacht ik ooit gelezen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |