abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35267457
Ik denk dat de polls van Kidsplanet, Jeugdjournaal e.d. sinds het vertrek van Harm wat betrouwbaarder zullen zijn.
  zondag 19 februari 2006 @ 21:21:40 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_35269112
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de percentages van de stemmen, die worden nu nooit meer genoemd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_35269170
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de percentages van de stemmen, die worden nu nooit meer genoemd.
Ik denk ook niet dat ze dat nog gaan doen.
  zondag 19 februari 2006 @ 21:25:57 #29
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_35269298
Als ze dat wel weer zouden doen zou de spanning er wel een beetje af zijn denk ik
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_35269337
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:25 schreef Fir3fly het volgende:
Als ze dat wel weer zouden doen zou de spanning er wel een beetje af zijn denk ik
Daarom. Ik denk dat de percentages van Ellen en Harm heel dicht bij elkaar lagen.
pi_35269425
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de percentages . Vraag me af of dat Floortje-balkje nog steeds zover voorbij de rest schiet...
pi_35269531
Ik denk het wel

Ik zat me nu af te vragen. Dat Henk-Jan over vorige week zou beginnen, was duidelijk. Maar op wie zou hij het commentaar van "geen echte idol" bedoelen. Zou het Harm of Raff of alletwee zijn? Wat denken jullie. Wel was meteen duidelijk dat Henk-Jan liever Serge erin had gewild, (Waarschijnlijk om commerciele redenen...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_35269586
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef chansadres het volgende:
Ik denk het wel

Ik zat me nu af te vragen. Dat Henk-Jan over vorige week zou beginnen, was duidelijk. Maar op wie zou hij het commentaar van "geen echte idol" bedoelen. Zou het Harm of Raff of alletwee zijn? Wat denken jullie. Wel was meteen duidelijk dat Henk-Jan liever Serge erin had gewild, (Waarschijnlijk om commerciele redenen...
Allebei denk ik.
pi_35422417
Poll van kindertent.com:

Floortje [1749 stemmen, 41.37%]
Raffaëla [1085 stemmen, 25.66%]
Angelique [726 stemmen, 17.17%]
Ellen [668 stemmen, 15.80%]
pi_35422916
Poll van het Jeugdjournaal:

Floortje: 5189 (63,2%)
Rafaella: 1528 (18,6%)
Angelique: 899 (11,0%)
Ellen: 593 (7,2%)
pi_35423073
Omgekeerde populariteitspoll van Kidsplanet:

Wie mag er van jou volgende week vertrekken?

Ellen: 1267 (62%)
Raffaëla: 352 (17%)
Angelique: 261 (12%)
Floortje: 149 (7%)
pi_35423297
Nou dat is dus al uitgemaakte zaak...
Hoe willen ze dit in hemelsnaam nog spannend maken???
Ook als Floortje slecht zingt, stemmen die kiddos toch wel voor haar.. Al net zo climaxloos als Idols 2 vrees ik......
pi_35423428
Nou, er is nog niks zeker natuurlijk. Serge was ook mateloos populair, bijna iedereen zag hem al in de finale staan.
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:24:49 #39
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35423880
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:10 schreef Promiss het volgende:
Nou dat is dus al uitgemaakte zaak...
Hoe willen ze dit in hemelsnaam nog spannend maken???
Ook als Floortje slecht zingt, stemmen die kiddos toch wel voor haar.. Al net zo climaxloos als Idols 2 vrees ik......
het maakt geen reet uit wat ze zingt en hoe ze zingt, ze stemmen toch wel op haar, en hoe slecht ze ook performt, de juty dweept met haar. Dat is bij boorbaat al lastig voor de anderen dus. Maar in mijn ogen is ze geen waardige winnaar. Ze moet lekker het musical en tekenfilm circuit in, daar hoort ze thuis (en dat is niet beledigend bedoeld. Ze is gewoon geen popzangeres.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:27:34 #40
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35423984
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef buzzer het volgende:

[..]

het maakt geen reet uit wat ze zingt en hoe ze zingt, ze stemmen toch wel op haar, en hoe slecht ze ook performt, de juty dweept met haar. Dat is bij boorbaat al lastig voor de anderen dus. Maar in mijn ogen is ze geen waardige winnaar. Ze moet lekker het musical en tekenfilm circuit in, daar hoort ze thuis (en dat is niet beledigend bedoeld. Ze is gewoon geen popzangeres.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_35424050
Helemaal mee eens....
Als we nou eens allemaal gericht op een andere kandidaat gaan stemmen..
Hoe krijgen we haar eruit?
pi_35426909
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef Promiss het volgende:
Helemaal mee eens....
Als we nou eens allemaal gericht op een andere kandidaat gaan stemmen..
Hoe krijgen we haar eruit?
wat dacht je van...niet?

Floortje
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_35442814
denk dat Floortje gaat winnen. mijn hoop was voor Harm, zou gaaf zijn als anti-idol, maarja die hoop is vervlogen afgelopen zaterdag....
pi_35444531
Ik vind Floortje het beste en ik vind dat de beste moet winnen! Duidelijk toch..........
Groeten uit de oudste stad van Nederland!
pi_35447426
Angelique gaat winnen.
pi_35448611
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Angelique gaat winnen.
Geloof ik niks van
De enige die nog echt als Idol mogen worden beschouwd zijn Raffaëla en Floortje. Angelique moet maar fijn Hind achterna wandelen, maar een idool nee. En Ellen is niet echt een idool. Onderschat echter niet haar zangcapaciteiten. Ik denk dat een band rond haar heen goed zou werken.

De echte grote winnaar van Idols, vind ik, is niet eens in de Live-shows te zien geweest. Roger heeft wel mooi met Intwine het verst gekomen. Intwine is namelijk momenteel nog goed in de picture terwijl idolen als Jim, Dewi en Marlies steeds sneller verdwijnen...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_35449077
Roger heeft het gewoon slim aangepakt. Heeft landelijke bekendheid geworven door mee te doen, op tijd weggegaan en snel met een eigen plaat gekomen waarbij hij gewoon zijn eigen ding kan doen zonder nummers te hoeven zingen die anderen hem opdragen. Daarmee is hij wel de winnaar van Idols 1 en Idols 2 bij elkaar, zonder ooit in de finale gestaan te hebben. .
pi_35449104
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:54 schreef chansadres het volgende:
Angelique moet maar fijn Hind achterna wandelen, maar een idool nee.
Dat mocht ze willen. Angelique heeft totaal niet de unieke uitstraling die Hind wel heeft.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 17:10:03 #49
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35449171
En eerlijk gezegd denk ik dat Roger het in de liveshows niet lang volgehouden zal hebben, en als je eenmaal in de liveshows zit dan heb je te maken met contracten (dacht ik) waarin staat dat je tijdens de Idolsperiode geen cd mag uitbrengen, dus dan was hij in de vergetelheid geraakt.

Tenminste, zoiets dacht ik ooit gelezen te hebben.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_35449297
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En eerlijk gezegd denk ik dat Roger het in de liveshows niet lang volgehouden zal hebben, en als je eenmaal in de liveshows zit dan heb je te maken met contracten (dacht ik) waarin staat dat je tijdens de Idolsperiode geen cd mag uitbrengen, dus dan was hij in de vergetelheid geraakt.

Tenminste, zoiets dacht ik ooit gelezen te hebben.
Dat klopt (geloof ik). Daarom was ie net op tijd opgestapt. Hij maakt nu z'n eigen muziek, en mede door zijn Idols-bekendheid succesvol geworden daarin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')