quote:
Bedankt voor het delen, liga.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:55 schreef Nega het volgende:
Zit ik net een filmpje te kijken over Vitesse-PSV, bij ZoomIn, waar je online nieuws kan zien.
Zegt die vrouw die vertelt: Door goals van Jefferson Faran en Michael Lamie.
Ze heten dus gewoon Farfan en Lamey. Zo irritant.
Overigens merk ik dit wel vaker, vandaar dat ik het maar is uitspreek.![]()
Klacht: leer eerst namen kennen voordat je ze verkeerd uitspreekt.
Je hebt geen recht van spreken.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:55 schreef Nega het volgende:
Zit ik net een filmpje te kijken over Vitesse-PSV, bij ZoomIn, waar je online nieuws kan zien.
Zegt die vrouw die vertelt: Door goals van Jefferson Faran en Michael Lamie.
Ze heten dus gewoon Farfan en Lamey. Zo irritant.
Overigens merk ik dit wel vaker, vandaar dat ik het maar is uitspreek.![]()
Klacht: leer eerst namen kennen voordat je ze verkeerd uitspreekt.
Sjiel!quote:Op zondag 19 februari 2006 16:21 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Wacht tot je geboren wordt met ouders die zo achterlijk zijn je een franse voornaam te geven in een nederlandstalige regio![]()
Dan krijg je daar pas écht 't schijt van(bij gebrek aan een schijtende emoticon)
Francois Boulanger is er eentje!quote:Op zondag 19 februari 2006 16:21 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Wacht tot je geboren wordt met ouders die zo achterlijk zijn je een franse voornaam te geven in een nederlandstalige regio![]()
Dan krijg je daar pas écht 't schijt van(bij gebrek aan een schijtende emoticon)
Dat is mijn voornaam niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:31 schreef veldmuis het volgende:
Nathaaaaaliee!
Nátalie?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:29 schreef Natalie het volgende:
Irritant, maar herkenbaar
Mijn ouders spreken mijn voornaam uit met de klemtoon op de eerste lettergreep. Als je 'm op de laatste legt dan klinkt het meteen heel anders.
Oh, ik weet het!quote:Op zondag 19 februari 2006 16:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat is mijn voornaam niet.
(en Natalie schrijf je zonder h)
Wel, want dat was geen naam, gewoon een fout in zinsverband.quote:
Ze zeggen idd Chàntall.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:34 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Oh, ik weet het!
Chántall
Of:
Chantáll
Hoe heet je dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:36 schreef Nega het volgende:
[..]
Wel, want dat was geen naam, gewoon een fout in zinsverband.
Mijn naam wordt niet vaak verkeerd uitgesproken, maar af en toe hebben mensen de neiging een d achter m'n naam te zetten.
...quote:
Uhm, zn naam is gewoon Frans Bakker, maar ik het Frans is dat dus zijn artiesten naam....quote:Op zondag 19 februari 2006 16:26 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Francois Boulanger is er eentje!
[afbeelding]
Natte Ali?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:29 schreef Natalie het volgende:
Irritant, maar herkenbaar
Mijn ouders spreken mijn voornaam uit met de klemtoon op de eerste lettergreep. Als je 'm op de laatste legt dan klinkt het meteen heel anders.
Het zal je overkomen zeg! Gatverpiellekes!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:41 schreef MidnightRambler het volgende:
Een kennis van mij het Sjamboela...op zijn Timboektees zeg maar dus zeg maar uitgesproken als "à me hoela"...maar er zijn mensen die daar Jamballen van maken als in zo...
tja...het is niet anders
Hoe schrijf je 't dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:10 schreef Nawien het volgende:
Mijn naam wordt ook zo vaak verkeerd uitgesproken. Daarom heb ik em op FOK! zoals je em uitspreekt
![]()
Die tweedje !quote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is het Maikol of Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul?
Hij heet gewoon Frans Bakker he.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:26 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Francois Boulanger is er eentje!
[afbeelding]
Nee ik heb het logo van de beste voetbalclub van de wereld in m'n logo, en ik klaag niet over een voetbal iets, maar over het verkeerd uitspreken van namen en geef daarbij een voorbeeld, en toevallig waren dat namen van voetballers, en niet van een voetbal iets of wat je dan ook bedoeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:06 schreef the_jestert het volgende:
raar hoor, iemand die klaagt over een voetbal iets terwijl die persoon de naam van een schoonmaakmiddel in zijn icoon heeft![]()
Meld hier al je trauma's op het gebied van je naam!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef PsyCha het volgende:
ik weet het. mijn naam is te vaak verkracht.
Roobin de Roobotquote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef Hilje23 het volgende:
Mijn vriend heet Robin...op zijn Engels zeg maar dus uitgesproken als in Job...maar er zijn mensen die daar Robin van maken uitgesproken als in zo...
tja....het is niet anders
Nee, Kees met een C spreek je uit als Sees, vgl Cees Nooteboomquote:Op zondag 19 februari 2006 17:18 schreef johnplayer het volgende:
Cees is toch ook Kees SHKK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |