Vrijstaand huis kopenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:28 schreef SethGecko het volgende:
Mijn balkon staat weer eens blank omdat de bovenburen hun was hebben gedraaid!Het duurde even voordat ik doorhad waar al dat water vandaan kwam (het regende hier nogal de laatste tijd), maar het ziet eruit als een soort sop, witachtig dus. Vorig jaar hadden ze er al voor gezorgd dat in de kamer van mijn dochter het behang er met vellen van de muur hing omdat ze....de was hadden gedaan en hun afvoer niet goed hadden geregeld (toen woonden ze er net) Nu vermoed ik dat ze hun afvoer rechtstreeks op de regenpijp ofzo hebben aangesloten. De beschermende stuclaag of wat het ook is op mijn balkonvloer laat nu dus los. Morgen maar even de woningbouw bellen.
Wat een fuckers, naast dit krijsen ze elke avond mijn kids wakker omdat ze ruzie hebben![]()
Ja is een idee, maar weet je wel wat dat allemaal kost!quote:Op zondag 19 februari 2006 15:36 schreef -Why- het volgende:
[..]
Vrijstaand huis kopen
dan heb je daar in iedergeval geen last van
Fyi, ik woon in een benedenwoning met vier slaapkamers, een garage, kelder EN tuin. Allen de zolder ontbreekt nog.quote:
Mjah, maar die gaan zij natuurlijk dokken, de woningbouwvereniging weet er al van. Plus ik heb er foto's van gemaakt.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:02 schreef -Why- het volgende:
Misschien wel minder dan al bij al die rollen behang
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:28 schreef SethGecko het volgende:
Wat een fuckers, naast dit krijsen ze elke avond mijn kids wakker omdat ze ruzie hebben![]()
Dat heb je dan heel slim gedaanquote:Op zondag 19 februari 2006 16:06 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Mjah, maar die gaan zij natuurlijk dokken, de woningbouwvereniging weet er al van. Plus ik heb er foto's van gemaakt.
Zo dan! En ik heb er twee ook nog.quote:
Ruilen??quote:Op zondag 19 februari 2006 15:42 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Fyi, ik woon in een benedenwoning met vier slaapkamers, een garage, kelder EN tuin. Allen de zolder ontbreekt nog.![]()
Yepquote:Op zondag 19 februari 2006 18:46 schreef Razor21 het volgende:
Hebben ze ook een schotel?
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:17 schreef Xenwolfie het volgende:
Wat is er mis met een schotel? Of is het de bevolkingsgroep die je daarmee bedoeld (ze moeten wel TRT en Al Jazera ontvangen!)
Ik vermoed dat ze eerst hun afvoerslang in de gootsteen hingen als ze gingen wassen, en nu in het putje op hun balkon. Dat putje komt weer uit op een regenbuis die langs mijn balkon gaat, waar ik dan weer een putje heb....zucht....Die putjes dus, nou, die zijn denk ik niet berekend op zoveel water in een keer....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:43 schreef Forcefuzz het volgende:
Doen ze dan maar 1 keer per jaar hun was ofzo?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |