nee wil dingen opnemen als ik zelf aant spelen ben. om makkelijk fouten op te sporen enz..quote:Op zondag 19 februari 2006 15:05 schreef dahei het volgende:
Gaat B_BOY naar een concert?
kun je een foto'tje plaatsen. en wat is de opname kwaliteit?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:22 schreef leolinedance het volgende:
Heb nog een portable Sharp MD-MT15 liggen, met mic en optische ingang. Niet helemaal meer in nieuwstaat, maar ook niet slordig mee omgegaan. Gewoon gebruikte staat dus.
Speler zelf is nog 100% in orde, net als de knoppen en het laadmechanisme ed. Heb er ook wel wat minidisks bij als je wilt. Zeg het maar...en ook graag wat je ervoor zou willen geven dan.
Ik zal morgen of misschien vanavond even een fotootje plaatsen. Hij ziet er best aardig uit, al is ie wel best dik. De opnamekwaliteit vind ik uitstekend (gewoon van cd op minidisk bijvoorbeeld). Hij heeft ook ooit aan een mengpaneel gehangen om een djset op te nemen. Ging ook perfectquote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kun je een foto'tje plaatsen. en wat is de opname kwaliteit?
post ook je vraagprijs eens als je wilt.
ik bedoel de opname kwaliteit als je opneemt met een microfoon die je daaraan hangt.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zal morgen of misschien vanavond even een fotootje plaatsen. Hij ziet er best aardig uit, al is ie wel best dik. De opnamekwaliteit vind ik uitstekend (gewoon van cd op minidisk bijvoorbeeld). Hij heeft ook ooit aan een mengpaneel gehangen om een djset op te nemen. Ging ook perfect
Ik heb er trouwens geen goede oordopjes bij (die houd ik zelf, Sony's) zou niet weten of ik de originele nog heb
Hier een fotootje van internet:
[[url=http//www.minidisc.org/images/sharp_mdmt15.jpg]afbeelding[/url]]
Dat kleine ding speelt alleen af.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:53 schreef B_BOY het volgende:
moet in principe alleen een ding hebben wat ik mee kan nemen. kan ik deze direct aansluiten op de pc of heb ikd aar zo'n groot ding voor nodig.
wil je me anders f toevoegen op msn?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:47 schreef Icemen het volgende:
ik woon in eindhoven dus aardig vlakbij jou miss keer afspreken? mijne kan opnemen enzo. wel oud model maar is gewoon prima. De complete set mag je van mijn part voor 40 euro incl disks en kabels enzo...
donequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wil je me anders f toevoegen op msn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |