Ik hanteer idd dat psychotische beleidquote:Op zondag 19 februari 2006 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja ik zie dat ik nu ineens elke dag van alles moet
m'n mensen happy maken enzo......
terwijl ik er een psychotisch beleid op los wilde laten.....
ik heb zo'n debat-issue... moet ik dan gewoon één van de drie kiezen ofzo?!?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:41 schreef Airelle het volgende:
Maar vijf keer per week. (Alleen op werkdagen, tenzij je het anders instelt).
zoals al vaker gezegd zouden wij samen tot grootste dingen in staat zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 18:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik hanteer idd dat psychotische beleidNu is iedereen verplicht naakt, is het vormen van eigen politieke ideeën verboden en draagt iedereen een streepjescode
![]()
Gewoon een stelling innemen.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb zo'n debat-issue... moet ik dan gewoon één van de drie kiezen ofzo?!?
sorry, ik heb geen zin om me onwijs in te lezen enzo[misschien morgen op 't werk
![]()
Je kunt bij elkaar in de regio.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoals al vaker gezegd zouden wij samen tot grootste dingen in staat zijn![]()
mogen we ook nog bepalen waar die landen liggen?? misschien kunnen we buren worden![]()
Verhuis ook naar de Fok regio!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoals al vaker gezegd zouden wij samen tot grootste dingen in staat zijn![]()
mogen we ook nog bepalen waar die landen liggen?? misschien kunnen we buren worden![]()
Ik zie je daar anders wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:45 schreef Dada het volgende:
Ik verschijn maar niet in de Fok regio....
Check mijn voorbeeldige lijstje.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom zou ik daar iets aan willen veranderen?!?
JA. ECHT VET TOF GEWOON.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:42 schreef Airelle het volgende:
TOF HE?!?!?!?
voorbeeldig...quote:Op zondag 19 februari 2006 18:48 schreef Airelle het volgende:
Check mijn voorbeeldige lijstje.
Klik op je regio, selecteer "move to another location" (ergens onderaan de tekst ofzo) en dan Fok zoekenquote:
quote:The Dominion of Zhenarum is a small, devout nation, renowned for its absence of drug laws. Its hard-nosed, hard-working, cynical population of 18 million are rabid consumers, partly through choice and partly because the government tells them to and dissenters tend to vanish from their homes at night.
The small, corrupt, pro-business government juggles the competing demands of Religion & Spirituality, Social Equality, and Commerce. Citizens pay a flat income tax of 5%. A powerhouse of a private sector is led by the Door-to-door Insurance Sales, Information Technology, and Furniture Restoration industries.
Public nudity is compulsory, all recreational drugs are legal, same-sex marriages are increasingly common, and the government awards prizes to television shows featuring stereotype-breaking minority roles. Crime is a problem, probably because of the country's utter lack of prisons. Zhenarum's national animal is the platypus, which teeters on the brink of extinction due to widespread deforestation, and its currency is the nookie.
Zhenarum is ranked 3rd in the region and 20,096th in the world for Largest Retail Sector.
http://www.nationstates.net/Bupatistanquote:Op zondag 19 februari 2006 18:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klik op je regio, selecteer "move to another location" (ergens onderaan de tekst ofzo) en dan Fok zoekenIk, Beev en Dada zitten er o.a.
Goh, boeiend.quote:
Ja. Ik denk het.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
voorbeeldig...![]()
wonen zeker alleen maar Floortjes in jouw landje
Heb jij ook zoveel PSV'ers dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:55 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij hebben wij bijna hetzelfde team, BVO, wij verschillen elke week maar 2 punten ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |