op zich niet: één blik in kamer en keuken zouden genoeg moeten zijn om me op mijn verantwoordelijkheden te wijzen.... maar mijn neus produceert nog steeds 3 liter snot per uur, dus ik ruik de schimmel toch nietquote:Op zondag 19 februari 2006 14:28 schreef Airelle het volgende:
Lastige keus zeg.
Oké.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
op zich niet: één blik in kamer en keuken zouden genoeg moeten zijn om me op mijn verantwoordelijkheden te wijzen.... maar mijn neus produceert nog steeds 3 liter snot per uur, dus ik ruik de schimmel toch niet
Like, duhquote:Op zondag 19 februari 2006 14:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar jij wilt het ook Zhennieboy, dat weten we allebei.
bij de OWS vind ik 't wel sfeerverhogend, zeg maar....quote:Op zondag 19 februari 2006 14:29 schreef Airelle het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan gezwets als het voetbal betreft.
Ik ook. Bij de Olympische Spelen kan ik het wel handelen. Ondanks een VRE-SE-LIJKE Mart Smeetsquote:Op zondag 19 februari 2006 14:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij de OWS vind ik 't wel sfeerverhogend, zeg maar....
en ik lach me rot om de discussies tussen Mart en Ria
wat een fantastisch plan om haar van commentator tot analyticus te maken![]()
Lees je in ofzo, de Homotopics staan inquote:
Ook goed.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lees je in ofzo, de Homotopics staan inONZ
Mart Smeets vind ik dan juist wel weer tofquote:Op zondag 19 februari 2006 14:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ook. Bij de Olympische Spelen kan ik het wel handelen. Ondanks een VRE-SE-LIJKE Mart Smeets.
Wat een zelfingenomen irritante betweterige vieze kwal is dat zeg.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mart Smeets vind ik dan juist wel weer tof!
daarom is het zo leuk dat ie tegenwoordig tegengas krijgt...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:38 schreef Airelle het volgende:
Wat een zelfingenomen irritante betweterige vieze kwal is dat zeg.
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
daarom is het zo leuk dat ie tegenwoordig tegengas krijgt...
Met de billen blootquote:Op zondag 19 februari 2006 14:34 schreef babette21 het volgende:
we wéten dan we besproken zijn, vertel ons maar "hoe we over tafel zijn gegaan"
Ik haat hem ook!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is jammer dat hij de Tour niet vaak meer becommentarieert, dat deed hij zó leuk. Die Herbert Dijkstra is maar een saaie gastquote:Op zondag 19 februari 2006 14:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |