Ja dan moet je de breezerslet natuurlijk wel eerst bang maken dat je haar gaat hacken en kan bespioneren wat ze allemaal doet he.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:30 schreef IFASS het volgende:
- Men neme een willekeurige BreEzaHslet
- TS verzend plaatje
- Breezahoer:![]()
- TS houd het niet meer, gierend op de grond van 't lachen
- TS logged uit en verteld 't verhaal lachend aan z'n vrienden
- Breezahoer: Pa, wat is een keylogger?
snap hem alquote:Op zondag 19 februari 2006 13:33 schreef FatalException het volgende:
[..]
Ja dan moet je de breezerslet natuurlijk wel eerst bang maken dat je haar gaat hacken en kan bespioneren wat ze allemaal doet he.
Dus van te voren uitleggen wat je bij haar gaat installeren.
Ja... alleen moet je betalen om de resultaten te kunnen zien.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:51 schreef Gemistry het volgende:
heeft iemand nog meer leuke dingen om op msn bij vrienden te flikken
een leuke is ook
www.yoursexappeal.com dan vullen ze lijst in en word ie naar jouw gestuurd
Resultaten krijg je gratis per e-mailquote:Op zondag 19 februari 2006 13:56 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja... alleen moet je betalen om de resultaten te kunnen zien.
Vet grappig.
Niet, je moet ervoor betalen, net even gekeken.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:43 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Resultaten krijg je gratis per e-mail
hahahah hoe kom je eropquote:Op zondag 19 februari 2006 13:19 schreef FatalException het volgende:
Ik heb wat gifjes gemaakt waarbij het lijkt alsof hij een keylogger-bestand downloadt en deze installeert.
Met een keylogger kun je bespioneren wat iemand intypt op het toestenbord.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Save de volgende bestandje met je rechtermuisknop -> bestand opslaan als.![]()
Doe dan bij de emoticon "Meer" en kies "Maken". Selecteer dan elk van de plaatjes en zet ze onder "k1, k2, k3, k4, k5".
Dan stuur je naar iemand:
k1k2k3k4k5
en lachen maar![]()
Hier de plaatjes nog even los:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij msn't dan ook voornamelijk met types als paultjuhhh en SwooshdockDinges.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
de mijne snappen er allemaal niks van :cry
ik snap je puntquote:Op zondag 19 februari 2006 16:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij msn't dan ook voornamelijk met types als paultjuhhh en SwooshdockDinges.
wil je verdomme niet mijn username noemen in dezelfde zin als paultjuhhh???quote:Op zondag 19 februari 2006 16:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij msn't dan ook voornamelijk met types als paultjuhhh en SwooshdockDinges.
Ja... je krijgt deze mail:quote:Op zondag 19 februari 2006 14:43 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Resultaten krijg je gratis per e-mail
Nou... ga je gang, klik op de link en leef je uitquote:noreply@yoursexappeal.com to me 1:54 pm (3½ hours ago)
HuHu(****@gmail.com) heeft de sextest ingevuld, je hebt een id nodig om de resultaten te bekijken.
Het id is: 1930687
Ga nu naar http://www.yoursexappeal.com/result.php en vul het id in.
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja... je krijgt deze mail:
[..]
Nou... ga je gang, klik op de link en leef je uit
quote:Bjorn zoekt naar:
keyspysrvr.exe
MSN Search zegt:
Er zijn geen sites gevonden met "keyspysrvr.exe". Probeer het met andere zoekwoorden.
Helaas... ik zou het meer als een zegen opvatten.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:59 schreef aad007 het volgende:
die's mooi! Helaas ondersteund Kopete geen eigen smilies...
Heb 'm wat vertraagd (nu 500ms framerate ipv 250ms).quote:Op zondag 19 februari 2006 20:51 schreef Zwansen het volgende:
Grappig, jammer dat ie zo snel gaat.
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef Patje1987 het volgende:
al ie daarna format c: deed was ie leuker geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |