Je moet ook aangeven wie je denkt dat er vertrekt, en wie je denkt dat er wint...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:28 schreef Syytön het volgende:
Gevarenzone: Ellen en Raffaela
Finale: Floortje vs Angelique
Oh sorry, ik had de OP wel gelezen maar ik zag overal dit soort posts dus vandaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet ook aangeven wie je denkt dat er vertrekt, en wie je denkt dat er wint...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef superhero87 het volgende:
Niet echt iets verassend aan de stats, hoop echt dat we gelijk hebben![]()
Die zit in de zaalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:33 schreef BVO het volgende:
Inso
Iedereen maakt 2 namen dikgedruktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef Syytön het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had de OP wel gelezen maar ik zag overal dit soort posts dus vandaar![]()
Winaar: Angelique
Vertrekt: Ellen
Voorspellen welk jurylid wie als afvaller aanmerkt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:00 schreef BVO het volgende:
Hm, nog even verzinnen wat we voor volgende week gaan doen.
Finale voorspellen is onzin, omdat die al blijkt uit je afvaller.
Krukken zullen er ookl niet komen, dus hou je alleen de afvaller over. Maar das ook zo weinig. Nou ja, zie het nog wel.
Ellen + Raffa hadden er heel veel, Angelique stond regelmatig lager dan 8e (bij mij zelf bijv.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef Yeahinho het volgende:
Ik had Ellen als afvalster, Raffaëla op de kruk, en Angelique op 8 staan.
Leve mijn prono![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |