abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2006 @ 18:43:01 #121
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35518080
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_35519812
2e deze week, heb het nog nooit zo goed gedaan
  maandag 27 februari 2006 @ 08:47:58 #123
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_35534214
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:35 schreef WithMe het volgende:

[..]

Je bent een briljant voorspeller.
Dank je!
Maar dat was in dit geval niet zo heel moeilijk. Big Band is natuurlijk helemaal Ellen d'r 'ding', dus ik had al verwacht dat die zich hier met glans doorheen zou slaan.
AnitaFloortje is onaantastbaar helaas, dus die gaat ook door.

Ging het nog tussen Raf en Angelique en 't is jammer dat ik mijn prono niet verder had toegelicht van tevoren, want precies wat Henk Jan aan te merken had bij Angelique had ik van tevoren ook al een vermoeden van dat dat zou kunnen gebeuren. Dus zodoende.

Zal ik nu dan maar mijn gevoel over de volgende show geven?
'een houten hart' vind ik helemaaaaal niet bij Raf passen. De andere 2 nummers, okee.
Ellen heeft een voor haar absolute knaller 'Beast of Burden'. Op grond daarvan voorspel ik nu een finale tussen Ellen en AnitaFloortje (al zie ik persoonlijk liever Raf in de finale ipv AnitaFloortje )
So Long and Thanks for All the Fish
pi_35537275
Ow ik baal echt zo enorm..
Internet lag er bij ons uit van vrijdag tot en met vanochtend.. DAMN KON IK NIETS VOORSPELLEN!!
Cliché misschien nu, maar had inderdaad gedacht dat Ellen t goed zou doen bij Big-Band!!
Ik had mijn voorspelling gewoon best goed gedaan.. Krukken: Raffaella en Angelique, had dan Raffaella eruit en dan finale tussen Angelique en Ellen..
Had ik toch nog wat punten kunnen halen, wordt t verziekt door zon kut provider....
Ach ja, soms is t niet eerlijk...
Maar extra hard mn best doen in prono 10..
pi_35538240
quote:
Oh, die had ik gemist !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')