Zeg doe eens niet zo agressiefquote:Op zondag 19 februari 2006 11:51 schreef BullitChick het volgende:
Reusel? Dat is dat dorp met die verschrikkelijk ranzige patatboeren ...![]()
Neej neej Fliepke, het is echt waar! Heb er 2 keer gegeten en allebei de keren was het ranzig...quote:
Dat is dan wel extra kut.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:56 schreef BullitChick het volgende:
[..]
Neej neej Fliepke, het is echt waar! Heb er 2 keer gegeten en allebei de keren was het ranzig...![]()
Jij begrijpt me.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat is dan wel extra kut.
Ga je erheen, krijg je matige pensvulling.
Ga je er nog een keertje heen, want misschien dat het nu wel goed is... krijg je nog troep te eten
Jawel hoor, ik doe soms alleen moeilijk omdat ik me verveel op een zondagmiddag.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:01 schreef BullitChick het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik doe soms alleen moeilijk omdat ik me verveel op een zondagmiddag.Maar ik begrijp je hoor!
erop!
Dorp gelegen in Brabant, bij Veldhoven/Eindhoven enzo.quote:
Echt? Ik dacht altijd dat het in België lagquote:Op zondag 19 februari 2006 13:38 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Dorp gelegen in Brabant, bij Veldhoven/Eindhoven enzo.![]()
jups.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef RvdLinden het volgende:
in De Valk vind je veel boeren, om over de Red Coral nog maar niet te beginnen!
Waar? Samurai hebben geen planeet nodig om stoer te zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:02 schreef RvdLinden het volgende:
ga terug naar planeet Ananas!
Hij is boosquote:Op zondag 19 februari 2006 17:19 schreef RvdLinden het volgende:
en waar ga jij dan uit? zullen we daar ook eens een lelijke foto vandaan hale.. in elke kroeg komen lelijke wijven! doe niet zo dom
dubbel dik als je naar dat middelste varken kijkt.quote:
Doe 's niet zo brutaal, ventje!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:19 schreef RvdLinden het volgende:
en waar ga jij dan uit? zullen we daar ook eens een lelijke foto vandaan hale.. in elke kroeg komen lelijke wijven! doe niet zo dom
Doe rustig man, achterlijk jong.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:19 schreef RvdLinden het volgende:
Doop hem in je frituurpan, kunnen we nog wat belevenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Doe rustig man, achterlijk jong.
Waar zie je mij zeggen dat het lelijke wijven zijn? Nergens hè? Gefrustreerd kut ventje...
Grappig altijd, dat de clubs met de meest exotische namen vaak de grootste boerenschuren zijn die kilometers buiten de stad tussen de koeien en akkers gebouwd zijn.quote:
quote:
Jij ook met je plaatjequote:Op maandag 20 februari 2006 15:56 schreef RvdLinden het volgende:
[..]
nounou, je springt er wel uit qua originaliteit!
Zo ook met je hersenenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef RvdLinden het volgende:
dankje, less is more zeg ik altijd maar
En toen had je zekers alle 'eettentjes' gehad.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:56 schreef BullitChick het volgende:
[..]
Neej neej Fliepke, het is echt waar! Heb er 2 keer gegeten en allebei de keren was het ranzig...![]()
Onderschattende boerenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef RvdLinden het volgende:
[..]
tuurlijk, onderschat me maar, heb ik geen problemen mee![]()
Is dit de laatste trend, mierenneuken over stijlfoutjes. Vooral doorgaan, misschien kom je over 60 jaar wel eens aan normaal posten toe.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:13 schreef RvdLinden het volgende:
dat is toch dat gat in Noord-Brabant?
klopt ja, maar als je dat al een gat noemt...
Aantal inwoners 12.371
Oppervlakte 78 km2
Je bent een debiel. Slechte user.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:28 schreef RvdLinden het volgende:
ik woon niet in reusel, maar jij had vroeger dus wel de keus tussen alle dorpen/steden? of ben je toch maar bij je ouders in gaan wonen?
Offtopic, ach het viel me gewoon op, en gezien ik toch al een post aan het typen was....
wat een goede onderbouwde reactie van jequote:Op maandag 20 februari 2006 17:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bent een debiel. Slechte user.
Kijk je posts na voor een onderbouwing.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef RvdLinden het volgende:
[..]
wat een goede onderbouwde reactie van je![]()
NIE ZON BEK TEGEN BOEREN ANDERS ZOU JE GEEN FRETEN HEBBENquote:Op zondag 19 februari 2006 04:52 schreef JackHerrer het volgende:
Wat een kuttent is dat zeg. Alleen maar lelijke wijven, domme boeren en muziek waar van je spontane zelfmoordneigingen krijgt. Gelukkig was/ben ik bezopen toen ik er was, en ik blij dat ik niet in Reusel woon.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |