Wat een ranzig prakje, dan heb ik nog liever een betonnen plaat.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:56 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
Ik prefereer het bord spaghetti
Lijkt net diarreesausquote:Op zondag 19 februari 2006 03:56 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
Ik prefereer het bord spaghetti
Je bent een vrouw, je zou dus zo'n wasbord voor je kop moeten hebben:quote:Op zondag 19 februari 2006 07:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zou dit wasbordje eigenlijk wel voor mn kop willen hebben.![]()
[afbeelding]
Waar is je beer mén deze usericon is gaarquote:Op zondag 19 februari 2006 09:49 schreef Pool het volgende:
[[url=http://www.borderline-selbsthilfe.de/Index/Page10357/neu_Borderline.jpg]afbeelding][/url]
Ik heb een hele borderline voor m'n kop.![]()
Mijn beer staat op de andere pc, waar mijn broertje nu America's Army zit te doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar is je beer mén deze usericon is gaar![]()
jaag hem weg of zo, hij moet z'n plek kennenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Mijn beer staat op de andere pc, waar mijn broertje nu America's Army zit te doen.![]()
Vandaag komt 'ie nog terug, dat beloof ik.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 09:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, je zou dus zo'n wasbord voor je kop moeten hebben:
[afbeelding]
Zo, het IKEA-bord voor de kop van mijn beer is weer weg.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jaag hem weg of zo, hij moet z'n plek kennen
jij bent toch zeker wel de oudste
of wordt je onderdrukt door je kleine broertje
Word jij een voetballer?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Van een zakenman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |