abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35351642
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet roken is niet slecht, fruit eten niet, gezond eten niet, sporten niet etc etc etc
Ik ken anders genoeg verhalen over mensen die ter plekke dood neer gevallen zijn op de tennisbaan, squashbaan, voetbalveld etc.

Dus zit niet zo te brabbelen, wanneer het je tijd is, is het je tijd. Of je nou rookt, fietst, gezond eet, elke nacht drie uur neukt. Je hebt het niet in de hand. Tuurlijk, als je rookt maak je de kans wat groter. Nergens ben je veilig, ook niet in een hutje op de hei.

Dus, leef en geniet.
pi_35351705
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef Biene het volgende:

[..]

Ik ken anders genoeg verhalen over mensen die ter plekke dood neer gevallen zijn op de tennisbaan, squashbaan, voetbalveld etc.

Dus zit niet zo te brabbelen, wanneer het je tijd is, is het je tijd. Of je nou rookt, fietst, gezond eet, elke nacht drie uur neukt. Je hebt het niet in de hand. Tuurlijk, als je rookt maak je de kans wat groter. Nergens ben je veilig, ook niet in een hutje op de hei.

Dus, leef en geniet.
Zoiets klinkt al een stuk positiever, leuke reactie
pi_35351729
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik kan je de uitslag nu al verklappen.
Vertel jij mij de uitslag dan maar eens
pi_35351785
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef Biene het volgende:

[..]

Dus, leef en geniet.
Ik geniet iig niet van mijn luchtwegen te bekleden met teer, mijn trilhaartjes te verdoven door de nicotine, mijn bloedvaten te vernauwen door de nicotine en daardoor mijn hart extra laten werken of minder zuurstof in mijn bloed te krijgen door de koolmonoxide..

Ja, er vallen mensen ter plekke dood neer tijdens het sporten? Dus? Je punt? Is het sporten op het moment van handelen schadelijk dan? NEE. En overal waar "te" voor staat is slecht ja. Te gezond eten, teveel sporten.

Om het nog maar niet over het tot last zijn van de medemens te hebben. Als ik fruit eet of sport, ben ik daar dan een ander mee tot last? Of schaad ik iemand anders zijn gezondheid daarmee? Dachtut niet.

Zie het nou gewoon onder ogen: roken is fucking kansloos en je verkloot je gezondheid er keihard mee.
pi_35351803
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:09 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Zoiets klinkt al een stuk positiever, leuke reactie
Ja he? Eindelijk lezen wat je wilt lezen
pi_35351903
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ja he? Eindelijk lezen wat je wilt lezen
Niet zo negatief he, jij bent zeker geen roker neem ik aan
pi_35352029
quote:

Zie het nou gewoon onder ogen: roken is fucking kansloos en je verkloot je gezondheid er keihard mee.
Ja, boeiend. Ik vind het erger dat ze het roken zo duur maken, eerlijk gezegd.
pi_35352103
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:17 schreef pappenheimer het volgende:

[..]

Ja, boeiend.
Dat je mijn gezondheid er mee verkloot is inderdaad boeiend. Dat je jouw eigen gezondheid er mee verkloot: NEE
pi_35352278
Ik heb zelf een tijdje gerookt en ik ben nu meer dan een jaar gestopt. Zelfs nu heb ik regelmatig (vooral met alcohol of drukke periode's) nog zin in een peuk. Dit terwijl ik 'maar' 3 jaar gerookt heb.

Je moet het zelf weten, maar ik raad het je niet aan, want je komt er enorm lastig van af. Ik ben niet zozeer gestopt vanwege mijn gezondheid maar vanwege de kosten.

En aan alle ex-rokers, die nu nog erger janken bij een klein beetje rook dan dat 'nooit-rokers' doen: FUCK OFF, je wilt gewoon weer een peuk en dat reageer je af op anderen.
pi_35352323
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:17 schreef pappenheimer het volgende:

[..]

Ja, boeiend. Ik vind het erger dat ze het roken zo duur maken, eerlijk gezegd.
Ik vind het ook zo verschrikkelijk duur, reacties natuurlijk des te meer reden om te stoppen of niet soms
pi_35352418
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat je mijn gezondheid er mee verkloot is inderdaad boeiend.
Lul niet, tegenwoordig mag je bijna nergens meer roken dus dat zal wel meevallen
quote:
Dat je jouw eigen gezondheid er mee verkloot: NEE
Het is een ingecalculeerd risico. Ik ben voorgelicht over de gevaren ervan, maar geniet zo van roken dat ik het risico neem. Het is net als motorrijden, je weet dat je enorm kwetsbaar bent op een motor en een ongeluk veel dramatischer afloopt dan met een auto. Toch neem je dat risico, omdat je er van geniet. Omdat ik liever een aantal jaar korter leef, maar wel met passie en genot dan een aantal jaar langer zonder echt geleefd te hebben.
pi_35352425
quote:

Ik geniet iig niet van mijn luchtwegen te bekleden met teer, mijn trilhaartjes te verdoven door de nicotine, mijn bloedvaten te vernauwen door de nicotine en daardoor mijn hart extra laten werken of minder zuurstof in mijn bloed te krijgen door de koolmonoxide..
En de lucht is ook schoon!
quote:
Ja, er vallen mensen ter plekke dood neer tijdens het sporten? Dus? Je punt? Is het sporten op het moment van handelen schadelijk dan? NEE. En overal waar "te" voor staat is slecht ja. Te gezond eten, teveel sporten.
Zoals ik in mijn eerste post ook al zei: als het je tijd is, is het je tijd.
En inderdaad, overal waar 'te' voor staat is slecht. Dus ook 'te' veel roken.
quote:
Om het nog maar niet over het tot last zijn van de medemens te hebben. Als ik fruit eet of sport, ben ik daar dan een ander mee tot last? Of schaad ik iemand anders zijn gezondheid daarmee? Dachtut niet.
Of je iemand tot last bent als je fruit eet? Zie topic: Mensen die witte sliertjes van een manderijn af peuteren!
Conclusie: iedereen heeft wat te zeiken. Dat moet iedereen maar eens een stuk minder doen en een stuk meer genieten van het leven zolang je nog op deze aardkloot bent. Met of zonder peuk. Amen!

En ja, je bent tot last als ik de squashbaan heb afgehuurd en jij moest daar zo nodig dood gaan.
quote:
Zie het nou gewoon onder ogen dat deze discussie kansloos is.
pi_35352450
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:14 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Niet zo negatief he, jij bent zeker geen roker neem ik aan
Waarschijnlijk is hij vorige week gestopt met roken.
pi_35353729
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Lul niet, tegenwoordig mag je bijna nergens meer roken dus dat zal wel meevallen
[..]

Het is een ingecalculeerd risico. Ik ben voorgelicht over de gevaren ervan, maar geniet zo van roken dat ik het risico neem. Het is net als motorrijden, je weet dat je enorm kwetsbaar bent op een motor en een ongeluk veel dramatischer afloopt dan met een auto. Toch neem je dat risico, omdat je er van geniet. Omdat ik liever een aantal jaar korter leef, maar wel met passie en genot dan een aantal jaar langer zonder echt geleefd te hebben.
Met deze reactie ben ik het helemaal eens, zo denk ik er zelf ook over
pi_35353812
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:57 schreef Sander170 het volgende:
Ik zou graag jullie mening willen weten over sigaretten, mijn vraag is welke sigaretten pakje (merk, eventueel kleur) vind jij het lekkerst om te roken en waarom vind je juist die lekker of wat vind je eraan lekker ???

Ik ben zelf geen roker maar wil er wel aan gaan beginnen omdat ik hetzelf altijd heel erg lekker vind ruiken.

Dus ik ben erg benieuwd wat jullie me aanraden, en kom dan niet met van ik raad het af want het is slecht voor je, dat weet ik ook wel.

Ben eigenwijs weet ik, maar ik ga roken en ben er nog niet helemaal uit welk merk ik wil gaan roken !

Mensen laat u horen ???

Maarre...

Lekker pittig sigaretje....
pi_35353844
Maar stel nou dat je gewoon heel erg weinig rookt, laten we zeggen 2 a 3 sigaretten per dag.

Dan moet ik eerlijk zeggen dat het qua slecht zijn voor je toch wel redelijk meevalt vergeleken met dat sommige mensen wel 1 pakje per dag roken !

Dan lijkt het me toch echt een heel stuk minder slecht dan 20 sigaretten per dag, doe mij dan maar 2 a 3 !!!
pi_35353887
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 01:27 schreef Sander170 het volgende:
Maar stel nou dat je gewoon heel erg weinig rookt, laten we zeggen 2 a 3 sigaretten per dag.

Dan moet ik eerlijk zeggen dat het qua slecht zijn voor je toch wel redelijk meevalt vergeleken met dat sommige mensen wel 1 pakje per dag roken !

Dan lijkt het me toch echt een heel stuk minder slecht dan 20 sigaretten per dag, doe mij dan maar 2 a 3 !!!
Ben jij toevallig een geestelijk gehandicapt ?
pi_35354050
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 01:31 schreef Tref het volgende:

[..]

Ben jij toevallig een geestelijk gehandicapt ?
Nee, jij dan wel
pi_35354910
Dat is nog eens een OP die je niet vaak tegen komt

Maaruh Chesterfield, omdat ik vooral als ik gewerkt heb een lekker stevig stokje wil, en af en toe dan pik ik ff een marlboro-light mee voor zo-nu-en-dan
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_35354916
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 01:24 schreef Tref het volgende:

[..]

Maarre...

[afbeelding]
Lekker pittig sigaretje....
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_35355961
Heb zelf ook een tijdje gerookt en ja het is lekker.
Maar ben er mee gestopt omdat je er zo ontzettend lui van werd was aan het eind van de dag een stuk moeier dan normaal :S majah dat zal dan wel aan mij liggen maar ik vond het kut.

En ja op me werk vond ik het ook niet echt lekker je had gewoon minder fut om te werken.
Dus ben uit eindelijk maar gestopt, nah jah gestopt zo af en toe op een vrijdagavond in de kroeg
is het wel lekker.

TS, probeer het gewoon kijk hoe het je bevalt en denk niet aan dat het slecht voor je is want tegenwoordig gaan we overal aan dood. Je leeft maar 1 keer en in dat 1ne leven moet je ook zo veel mogelijk geprobeerd hebben
pi_35358143
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:27 schreef Biene het volgende:

En de lucht is ook schoon!
De lucht is inderdaad al smerig, dus waarom je longen NOG meer vervuilen
pi_35358337
Ik rook, en het is de schuld van de anti-rook lobby . Wanneer iemand mij denkt te kunnen zeggen iets niet te doen, doe ik het meestal juist wel.
pi_35364525
Camel of Drum
pi_35366129
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 10:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik rook, en het is de schuld van de anti-rook lobby . Wanneer iemand mij denkt te kunnen zeggen iets niet te doen, doe ik het meestal juist wel.
Daar heb ik ook last van, iemand zegt nee en dan zeg ik toch ja bijvoorbeeld dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')