is die inmiddels verboden jah?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:12 schreef Intxaurraga het volgende:
Indien de faq het niet verbood zou de term 'huillie' hier wel van toepassing zijn.
Huilie is zonder dubbele l, lelijkerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:12 schreef Intxaurraga het volgende:
Indien de faq het niet verbood zou de term 'huillie' hier wel van toepassing zijn.
[..]illi[..]. Het staat zo mooi.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Huilie is zonder dubbele l, lelijkerd.
Geen idee. Wat doe je achter je PC op dit tijdstip?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef Rock-shocker het volgende:
Als je zo nodig bevestiging van je miezerige bestaan nodig hebt ga je toch een sociaal leven opbouwen, of denk ik nou raar?
Kutsmoes. Ik vind Fok ook veel leuker dan een druk warm feest waar iedereen loopt te zweten! Niks om je voor te schamen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Moe zijn van mijn werk en Koos Geldloos zijn. Als ik geld had gehad had ik op een feestje gestaan, of op zijn minst onderweg zijn daarnaartoe.
Maar payday+stuf+toeslag komt allemaal komende week pas.
Niet zo pessimistischquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef veldmuis het volgende:
Ja, ha-ha, hier ook geen reacties natuurlijk.
dat blijkt...quote:Op zondag 19 februari 2006 04:25 schreef star_gazer het volgende:
En in kuttopics krijg je reacties zat
Deden ze dat dan eerst wél?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:27 schreef Dirktator het volgende:
Na je "groetjes, Veldmuis"-periode kan niemand je toch meer serieus nemen?
Nee, is gewoon bagger. Slotje zetten mag dus wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:10 schreef Renesite het volgende:
is dit een kwaliteitstopic? Of moet ik maar niet reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |