Jaaa!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Angelique MOET Video van India Arie zingen.
Vind t niet zo..quote:
Voor Ellens maatstaven vind ik het wel goedquote:
My thoughtsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor Ellens maatstaven vind ik het wel goed.
Ik hoor het alleen als mijn tabblad daar op staatquote:
AI3:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het voor het eerst wereldwijd dat de top 4 vrouw is?
Volgens mij wel
Ja..later postte ik dat ook idd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
AI3:
1. Fantasia Barrino
2. Dianam DeGarmo
3. Jasmine Trias
4. La Toya London
Ik sla voor de gemak pagina's over.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..later postte ik dat ook idd.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik sla voor de gemak pagina's over.
Gewoon Crazy in love, lijkt mijquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
is dat trouwens Crazy in Love of een ander nummer?
Damn, hij staat hier nu op repeat, vet goed is het juistquote:
Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:47 schreef WithMe het volgende:
Zouden de kandidaten de ideeën zelf hebben aangedragen?
Inderdaad, haar stem klinkt prettiger dan in menig liveshow.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, hij staat hier nu op repeat, vet goed is het juist!
Nog niet bekend.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
wat is het thema volgende week? Of is dat niet gezegd?
Stel je voor hoe het was geweest als Harm er NIET uit had gelegen.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is Idols toch ook een heerlijk programma.
Hier zong ze wel wat minder vind ik.. beetje vervelend achtergrond muziekje ookquote:
Wel tof idd.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is Idols toch ook een heerlijk programma.
Het is gewoon een opsomming van goede dingenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Stel je voor hoe het was geweest als Harm er NIET uit had gelegen.![]()
Dan was die feeststemming er helemaal niet geweest.![]()
Ik ben nu in ieder geval nog blijer dan toen Serge eruit ging.
ik niet, want dit had ik veel meer verwachtquote:Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Andiyan het volgende:
Ik ben nu in ieder geval nog blijer dan toen Serge eruit ging.
Iedereen behalve FOK!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, iedereen was ervan overtuigd dat harm en ellen door waren
uitzonderingen daar gelaten, ik ben nauwelijks op FOK geweest tijdens Idols, maar toen er 3 krukken stonden had ik al wel het vermoeden dat die voor de 3 met de meeste stemmen waren.quote:
ik ben heel bang dat ik hetzelfde zou reageren. moet je voorstellen, je zit daar op zo'n kruk, bang dat je eruit gaat, er word steeds meer tijd gerekt, het publiek is totaal ontzet, en dan hoor je dat je er zit omdat je door bent. die ontlading is dan gewoon zo groot...voor mij was het een gewone menselijke reactiequote:Op zondag 19 februari 2006 02:17 schreef Kirstenn het volgende:
Raffaela, Angelique & Floortje waren veel te blij toen.. dat ze niet eens meer aandacht hadden voor Harm & Ellen![]()
Ja, het lijkt mij niet meer dan logisch. Die meiden hebben minutenlang in enorme spanning gezeten.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:21 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik ben heel bang dat ik hetzelfde zou reageren. moet je voorstellen, je zit daar op zo'n kruk, bang dat je eruit gaat, er word steeds meer tijd gerekt, het publiek is totaal ontzet, en dan hoor je dat je er zit omdat je door bent. die ontlading is dan gewoon zo groot...voor mij was het een gewone menselijke reactie
Dat dreunde geloof ik even hard door de studio als bij Serges vertrekquote:Op zondag 19 februari 2006 02:24 schreef WithMe het volgende:
Ze hebben de spanning heel slim opgebouwd. Dat Raffaëla op de kruk kwam was nog niet zo'n enorme verrassing, maar toen Floortje erbij, wat een schok!
Ja oké.. ik waarschijnlijk ook wel.. haha.. maar toch, het zag er wel stom uitquote:Op zondag 19 februari 2006 02:21 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik ben heel bang dat ik hetzelfde zou reageren. moet je voorstellen, je zit daar op zo'n kruk, bang dat je eruit gaat, er word steeds meer tijd gerekt, het publiek is totaal ontzet, en dan hoor je dat je er zit omdat je door bent. die ontlading is dan gewoon zo groot...voor mij was het een gewone menselijke reactie
er ging gewoon een golf van verbazing door de studio heenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat dreunde geloof ik even hard door de studio als bij Serges vertrek
D'r gezicht
En bij haar moeder ook. Bijna iedereen mag haar dan een janksmoel vinden, ik vind het echt mooi om te zien hoe ze meeleeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat dreunde geloof ik even hard door de studio als bij Serges vertrek
D'r gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |