Ja, Chantal rent op dr hakjesquote:
N*zi praktijken dus...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jaja, anti-Idols posts worden verwijderd, vette censuur, ik weet het..
Uit betrouwbare bron vernomen dat hij vandaag weg moet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Harm was echt te slecht, om te kotsen.
het gaat er meer om wat de link is tussen NL en die soldaten....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:25 schreef WithMe het volgende:
Heb je de opening niet gezien?
Damn, ZK moet maar eens gaan beginnen met het terugbetalen van mijn premiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:18 schreef babette21 het volgende:
ah ziekenfondsreclame..... doet me eraan denken dat ik dat morgen écht maar 's moet gaan regelen
Zag er lief uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, Chantal rent op dr hakjes
Zonder hen geen Nederland, dus geen Nederlandstalige nummersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jawel, maar ook toen vroeg ik me al af.. wat doen ze daar.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
het gaat er meer om wat de link is tussen NL en die soldaten....
[een kudde hoeren of coffeeshophouders was logischer geweest![]()
]
Ja, ik kon 'm al niet vinden, ik wou hetzelfde doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jaja, anti-Idols posts worden verwijderd, vette censuur, ik weet het..
Jamaar, ik moet haar toch verdedigen! You of all should know that!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
De zwangere raffaela discussie is al lang gevoerd.
There's your answer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:27 schreef Lynx666 het volgende:
moet je van goede huize komen
daar heb ik ook nog gezeik mee, maar eerst overstappen... nog 10 dagenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
Damn, ZK moet maar eens gaan beginnen met het terugbetalen van mijn premie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |