Komt wel goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil er wel bij aanwezig zijn
De persconferentie met Boris en Maud was vorig jaar i/d Schouwburg in Utrecht op de maandag voor de finale.quote:
Que?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
Irene Moors. Met d'r Idols-boycot
.
En ze heeft geen smaak.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
Brad is een heks ja , een botasnolheks
Okay. Nu mag je doorgaan met pimpen. Want dat is best tof.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Naja de hele pers mag wat vragen stellen a/d finalisten..en je krijgt te horen wat ze die week allemaal gaan doen..en je krijgt de balkonscene...
Maar volgens mij gooien ze t dit jaar HELEMAAL om...
De persconferentie na de finale met de winnaar was vorig jaar ook erg tof..Mark heeft mij toen nog wat vragen laten stellen aan Boris...
Als reactie op???quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:07 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nu niet!
dat de persconferentie in Utrecht is op maandag? gok ikquote:
Nou, vorig seizoen kwam de afvaller elke week bij L&C. Nu hebben ze het er nooit meer over, behalve toen bij Serge de muziek uitviel...quote:
uuhhm dat ga ik ook maar ff kijken denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 gaat ff NOVA kijken, met een interview met Joran van der Sloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |