MAA- ZAA HBquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vrijdagochtend: Diepvries
Vrijdagmiddag: Vlees + zuivel
Vrijdagavond: Zuivel
Zaterdag: Zuivel en diepvries
Maandag: AGF
Dinsdag: ZAV + AGF
Woensdag: Ik denk zuivel of AGF
Donderdagmiddag: Geen idee
Donderdagavond: Zuivel of AGF
Maar sowieso.. er stonden levensgrote kersen op. Een mens moet toch wel het verschil tussen aardbeien en kersen herkennenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:20 schreef frederik het volgende:
[..]
Iets staat me bij dat er in dit topic een week of 3 tot 4 geleden geklaagd werd over een actie met visfilet of zo, waarbij dezelfde streepjescode hoorde als een normale (andere) vissoort.
Dat hier juist voorraadverschillen voorzien werden
Wij doen dat altijd met de diepvries, factuur controleren. Bij de vers afdelingen doen we dit echter niet, elke ochtend voor de vak check gelopen dus het meeste word er dan wel tussen uit gevist.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:27 schreef Webgangster het volgende:
Een vraagje vanaf deze kant:
Ik stond vanochtend op zuivel, toen werd er boos gereageerd op het feit dat ik nog niet klaar was en dat ik allang er mee klaar zou moeten zijn. Daarna moest ik op de binnenkomst lijst zeg maar een C achter het product zetten die ik had gevuld. Nu was het zo dat er 5 bladzijdes waren maar toen vond ik heel raar maar waar producten die wel op die lijst staan (en dus binnengekomen zijn) dat het vak gewoon leeg is terwijl er geen vulling meer is...
Zijn er mensen die mij kunnne vertellen wat er aan de hand is ?
Want volgens mij vulde ik gewoon volgens de vulnorm maar omdat die leidinggevende dacht dat er dus veel vulling was dat ik het dus af had moeten hebben maar nu vraag is me af, als er op papier staat 500 collie binnengekomen wilt dat ook zeggen dat dat er is ? Ze kunnen we zeggen ja er is 500 kollie binnengekomen dus je moet er zoveel uur over doen terwijl er misschien dingen op die lijst staan die helemaal niet binnen zijn gekomen.
Vandaag weer 3 uur kassaquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:45 schreef SHERMAN het volgende:
Gisteravond een uur agf en daarna een uur zuivel, bleek dat die bagger josties, niet erg opschoten namelijk..
Moest vandaag eerst van 20.00 tot 22.00 op de zuivel, nu van 13.00 tot 22.00.. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren want dan zijn we vanmiddag met zijn drieeen... normaal zijn ze met 2 man..quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vandaag weer 3 uur kassa![]()
Ik ga het toch een keer vragen voor een andere afdeling![]()
Weetjequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Moest vandaag eerst van 20.00 tot 22.00 op de zuivel, nu van 13.00 tot 22.00.. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren want dan zijn we vanmiddag met zijn drieeen... normaal zijn ze met 2 man..
En agf blijft tof.
Geloof me, als jij een hele dag agf moet doen dan ga jij je schouders ook voelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weetje
Die uren die je nu opnoemt? Onleefbaar op KAS...
Dat trek je geheid niet![]()
Oh jawel, maar na 5 uur KAS val ik in mekander van saaaaiheidquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Geloof me, als jij een hele dag agf moet doen dan ga jij je schouders ook voelen.
Das ook niet alles nee, op agf kan je tenminste altijd bezig zijn, is nooit echt af.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:26 schreef Renesite het volgende:
Ik ben dan een perfectionistquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Das ook niet alles nee, op agf kan je tenminste altijd bezig zijn, is nooit echt af.
Gozer, ik werk nu al tijden iedere zaterdag van 0900-1800 op KASquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weetje
Die uren die je nu opnoemt? Onleefbaar op KAS...
Dat trek je geheid niet![]()
9 tot 18 valt nog te over zien, ik doelde op 13 tot 22quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gozer, ik werk nu al tijden iedere zaterdag van 0900-1800 op KAS
Das toch even lang?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
9 tot 18 valt nog te over zien, ik doelde op 13 tot 22![]()
En verder is 5 uur en 1 kwartier erger dan van 9 tot 18 waarbij je tussen 9 en 14 1 kwartier, 1 en 2 1 uur en 2 en 6 1 kwartier krijgt...
dat werkt veeel beter![]()
Andere regeling en verder is het tussen 20 en 22 ondragelijkquote:
Hoe bedoel je andere regeling?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Andere regeling en verder is het tussen 20 en 22 ondragelijkDe saaaaaiheid
![]()
13 tot wanneeeer kunnen ze een avond pauze inplannen van een half uurtjequote:
Bij ons hebebn we gewoon een uur avondetenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
13 tot wanneeeer kunnen ze een avond pauze inplannen van een half uurtjeen dito tussen
en 22:00
Dat iig al voor omstreeks 20:00 moet omdat je ander maar met 3 mensen tot 21:00 zit.
Daar zijn ze echt niet happig op
"O god, weer een avond pauze"
Half uurtje hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij ons hebebn we gewoon een uur avondeten
Dus om 1300 uur beginnen, dan ergens tussen 1400 en 1600 een kwartier, van 1700-1800 eten, en dan weer ergens tussen 1900 en 2030 een kwartier.
Euhhh, ik hoop dat ik je niet verstoor, maar je verdient dan een half uur en misschien nog een kwartierquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef anti-virus het volgende:
Ik zit nu al een paar dagen achter elkaar van 10 tot 16 met een 2 kwartiertjes pauze en het gaat prima
edit: achter de kassa dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |