Ik hoop dat ze af gaat als een gieter, zoals ze loopt met haar kapsones tussen de gasten met haar asbakjes............ ja erg he, dat je een tv persoonlijkheid bent en dan dit moet doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:43 schreef rooie3 het volgende:
Dat stomme wijf moet zo zingen.
maar ze is toch de enige niet.
Omdat ze zo moet zingen denkt dat mens met afruimen hoef ik niet mee te helpen.![]()
Ik snap echt niet dat daar niks van word gezegd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:45 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja ze ging zitten toen Annelies zei:"we doen het even met zijn alle".
Plop daar zat Viool al, zei hoort daar niet bij.![]()
We gaan duimenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze af gaat als een gieter, zoals ze loopt met haar kapsones tussen de gasten met haar asbakjes............ ja erg he, dat je een tv persoonlijkheid bent en dan dit moet doen.
ik hoorde het was tegen Flugeltje's lieverd, die van de hollandse avondquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:50 schreef MissJ. het volgende:
Zr oept tegen gasten die naar het toilet willen dat ze wel moeten opschieten want ze gaat zo wel zingen.
Ik zou onder het zingen weglopen, wegduiken, een greppel graven.....alles als ik maar weg kom.
Ja die met het vogelnestje op zijn hoofd en die stoere blik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
ik hoorde het was tegen Flugeltje's lieverd, die van de hollandse avond![]()
Wat een wijf ze denkt dat ze de hoofdact is :quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef MissJ. het volgende:
Mute-alert
Viola trekt haar kliko open, duik nu weg voor het te laat is
Dat ga ik niet zeggen.....mijn afkeer is zo groot dat dat mijn strot niet meer uitkomt.quote:
Jammer genoeg niequote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:58 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jammer genoeg nie![]()
klonk op het einde ff niet echt lekker, maar goed ze is klaar nu, en kan vol de bediening in![]()
Ze moet eerst eten natuurlijk en daarna roemen over haar kunsten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:58 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jammer genoeg nie![]()
klonk op het einde ff niet echt lekker, maar goed ze is klaar nu, en kan vol de bediening in![]()
Eigenlijk moest ie ff gaan dansen nuquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:52 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja die met het vogelnestje op zijn hoofd en die stoere blik.Lekker ding hoor ik begrijp haar wel.
Jaaaaaaaa, Viola heeft al gezongenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:00 schreef frizti het volgende:
Is het safe om de streams weer aan te gooien?
Gelukkig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:03 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, Viola heeft al gezongen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |