in de kantine na voetbal enzo....nou ja dan maar bier drinken zonder kaartenquote:
Zaterdagvoetbalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:05 schreef Homdeck het volgende:
in de kantine na voetbal enzo....nou ja dan maar bier drinken zonder kaarten
Het lukt wel, maar erg langzaam.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef MrManiak het volgende:
Hoe kun je fatsoenlijk SMSsen als je dronken bent?
Het gaat niet over hem, lees.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:40 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Zaterdagvoetbal. Ik hoef nog niet eens in jouw profiel te kijken om te weten dat je nog weinig haartjes op je plassert hebt.
![]()
Aannemende natuurlijk dat hij vrienden van zijn eigen leeftijd heeft. Een veel oudere kerel met jongere vrienden zou namelijk kansloos zijn....O wacht, we zitten hier op FOK!, dus alles is mogelijk.quote:
gutteguttegut, stoere kerel ben jij. En nee ik heb niet zo'n grote bos haar als jouw moeder om haar uitgelubberde pruim heeft zitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:40 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Zaterdagvoetbal. Ik hoef nog niet eens in jouw profiel te kijken om te weten dat je nog weinig haartjes op je plassert hebt.
![]()
that's my pointquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
dus eentje zegt af. nou en. dan ga je toch met de rest verder.
Hoe oud je ook bent, haar OP je plasser lijkt me niet ideaal en zeker geen bosquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:40 schreef Dirktator het volgende:
[..]
![]()
psies take it easyquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:04 schreef livEliveD het volgende:
Ik zeg regelmatig op het laatste moment af. Heerlijk flexibel vanuit mijn kant gezien! En ik scheld natuurlijk wel iemand verrot als ie zelf niet op komt dagen, zo ben ik dan wel weer!
Zolang mensen in me omgeving dit accepteren zie ik geen reden voor verandering![]()
heey je avatar!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hoe oud je ook bent, haar OP je plasser lijkt me niet ideaal en zeker geen bos![]()
Degene die mijn website host en ik, hebben nogal wat "probleempjes", dus is alles down gehaald. Dat ging behoorlijk onbeschoft nog:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
heey je avatar!
updaten die handel
*ikhaatkruisjes*
quote:Beste Tripod Member,
Om de kwaliteit van de Tripod service te kunnen garanderen, hebben we
besloten om de toegang tot je website ************* te
sluiten vanwege de volgende reden: Remote loading .
Je hebt de komende 3 maanden toegang tot je site via WebFTP of andere
FTP software, om belangrijke bestanden op te slaan. Na deze periode heb
je geen toegang meer tot je site, noch via browser, noch via FTP.
bedankt voor je steun Maikuuulquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
Zeer irritant idd
jaquote:Op zondag 19 februari 2006 00:13 schreef AngelinaJolie het volgende:
jaloers dat hij meer vrienden heeft dan jij?? niet eens meer vrienden kunnen regelen?? over wie klaag je nu over die zuiperd die het gezellig heeft met andere kameraden of klaag je voor jezelf dat dit alles is wat je hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |