Snel doen dan. Meteen Lampard een aanbieding geven. Als Roman weer hersteld is van z'n hersenschudding is half Chelsea naar Ajaxquote:
Nedved kwam ook al, gaat dat samen met Lampard?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Snel doen dan. Meteen Lampard een aanbieding geven. Als Roman weer hersteld is van z'n hersenschudding is half Chelsea naar Ajax.
Uiteraard, Pavel heeft zich maar te schikken met een positie op links. Dan mag Lampard centraal.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nedved kwam ook al, gaat dat samen met Lampard?
Chelsea is al vriendjes met PSV.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Stond bij de reacties op Voetbalzone
Voetbalzonequote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef Nashje het volgende:
Volgens voetbalzone zijn de eerste gesprekken met Jenner gevoerd.
En jij gaat hier serieus op in ...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Chelsea is al vriendjes met PSV.
Dat bericht had jij toch naar Voetbalzone gestuurd?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voetbalzone![]()
En Voetbalzone heeft het weer van Soccernews![]()
![]()
![]()
Soccernews is dat niet die site die dat bericht van Theo Jansen naar Feyenoord op hun site zetten dat ik had verzonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Nee alleen naar V-bal, soccernews en nog wat van die site's. Alleen Voetbalzone nam het daarna gewoon over van die sites.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat bericht had jij toch naar Voetbalzone gestuurd?
Wat een wedstrijd was datquote:Op zondag 19 februari 2006 12:56 schreef Devano het volgende:
Ik kwam dit linkje tegen... Real Madrid - AjaxZijn er ergens online nog meer van dergelijke beelden te vinden?
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:16 schreef Black-Death het volgende:
De inschrijvingslijst van de tweede helft v/d Champions League!
[45 Michael Timisela * HOL]
Khoop etquote:Op zondag 19 februari 2006 13:15 schreef Suijk het volgende:
Ik kan niet naar Ajax vandaag. Zal dus wel een keer meer dan 2 goals worden.
hij kan wel voetballen hoor. hoop dat ie het niveau ook aan kan.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:29 schreef Jasza het volgende:
Timisela volgens mij, maar ik hoorde dat die gozer echt een kneus is die niet kan voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |