BMW stations hebben minder uistraling dan een sedan, maar je ziet nog altijd wel eraan af dat het een BMW is. Bij de nieuwste modellen tenminste. Als je naar een BMW 3-station kijkt uit '94 ofzo trek je ook je haren uit je hoofd. Een verlengde Toyota Starlet.quote:
Nah niet echt. Maar daar is het nog wel te doen inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef BrauN het volgende:
Bij een Audi is het juist weer andersom vind ik. Die zijn geiler als station.
Inderdaad, om aan hun imago van lelijkheid te voldoen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef BrauN het volgende:
Volvo's horen trouwens ook station te zijn.
Doe mij maar de C70quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef BrauN het volgende:
Volvo's horen trouwens ook station te zijn.
De nieuwe modellen zijn een uitzondering idd. Die zijn nog best mooi. Maar een sedan blijft altijd mooierquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
BMW stations hebben minder uistraling dan een sedan, maar je ziet nog altijd wel eraan af dat het een BMW is. Bij de nieuwste modellen tenminste. Als je naar een BMW 3-station kijkt uit '94 ofzo trek je ook je haren uit je hoofd. Een verlengde Toyota Starlet.
Of om twee levensgrotequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:54 schreef BrauN het volgende:
Figuren die een Mercedes station kopen zijn trouwens prima in hokjes in te delen.
Óf het zijn Duiters, óf het zijn van die Hollandse aannemers die hun welvarendheid willen tonen door een Mercedes te kopen, maar wél een stationwagen zodat ze wat bouwmeuk kunnen vervoeren mocht dat nodig zijn.
óf het zijn allochtonenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:54 schreef BrauN het volgende:
Figuren die een Mercedes station kopen zijn trouwens prima in hokjes in te delen.
Óf het zijn Duiters, óf het zijn van die Hollandse aannemers die hun welvarendheid willen tonen door een Mercedes te kopen, maar wél een stationwagen zodat ze wat bouwmeuk kunnen vervoeren mocht dat nodig zijn.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:58 schreef BrauN het volgende:
[..]
Fout. Allochtonen rijden bij voorkeur in die hoekige oudere Mercedessen, veelal sedan.
Ja het verschil in 'lekker rijden' zal ook echt zo groot zijn hè, tussen de sedan en station uitvoeringen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:58 schreef ook_gek het volgende:
ze rijden wel erg lekker.
Mijn pa had eerst een C180, toen een C220 combi en nu een ML
maar die station rijd zeker lekker hoor
Maar de sedan is altijd toffer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:00 schreef Beach het volgende:
Audi's zien er wel tof uit als station.
ja verschil is er zeker wel jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:00 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja het verschil in 'lekker rijden' zal ook echt zo groot zijn hè, tussen de sedan en station uitvoeringen.
Sorry, dat is incorrect.quote:
Tuurlijk niet man.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Sorry, dat is incorrect.
http://www.wrc-wallpaper.de/wall/Cars/Audi%20RS6%204.jpg
Óóit zal ik er zo eentje bezitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |