ze zijn donker?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
Moet je maar geen buitenlanders door je plee proberen te spoelen
Ook een doorn in mijn oogquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:41 schreef JohanV. het volgende:
En het ergste is nog dat mensen die minder verdienen gewoon kwijtschelding krijgen.![]()
Als je student bent en kwijtschelding krijgt, helemaal geen probleem.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef ViSioN_TFH het volgende:
Hmm ik vind het geen onaardig feit dat ik als student (gedeeltelijke) kwijtschelding krijgAls ik straks fulltime ga werken mag ik net zo hard alles betalen.. zo gaat dat he.
Waar regel ik die kwijtscheldingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef ViSioN_TFH het volgende:
Hmm ik vind het geen onaardig feit dat ik als student (gedeeltelijke) kwijtschelding krijgAls ik straks fulltime ga werken mag ik net zo hard alles betalen.. zo gaat dat he.
Dat staat op je aanslag zelf.quote:
Ik krijg geen kwijtschelding, terwijl ik wel student ben (verdien te veel en heb te veel spaargeld).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef ViSioN_TFH het volgende:
Verdiep je eens in het belastingstelsel zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:35 schreef JohanV. het volgende:
En ja hoor daar ist ie weer. de witte envelop met daarin een factuurtje voor het doortrekken van de plee.
Net of we al niet genoeg betalen aan belastingen in dit land.![]()
![]()
net of heb ik dat niet gedaan ofzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef MREn het volgende:
[..]
Verdiep je eens in het belastingstelsel zou ik zeggen.
Afwalstoffenheffing en rioolrecht zijn verre van kosten dekkend. Het is toch ideaal dat je je pis en schijt gewoon door die buis kan spoelen en dat er eens in de week een vrachtwagen je zooi thuis komt op komt halen?
Ik heb daar best 300 euro per jaar voor over, als het alternatief is om buiten te schijten of om mn vuilniszakken naar de stort te brengen of hiernaast in de beek te flikkeren.
welke partij stem je landelijk en lokaal?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:35 schreef JohanV. het volgende:
En ja hoor daar ist ie weer. de witte envelop met daarin een factuurtje voor het doortrekken van de plee.
Net of we al niet genoeg betalen aan belastingen in dit land.![]()
![]()
het enige positive is dan nog dat ik 80 euro minder mag betalen dan vorig jaar.![]()
dat heeft niks te maken met waarom ik dit liever oversla. Niet alles in het leven heeft met politiek te maken hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:09 schreef McCarthy het volgende:
[..]
welke partij stem je landelijk en lokaal?
* Meldtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:41 schreef JohanV. het volgende:
En het ergste is nog dat mensen die minder verdienen gewoon kwijtschelding krijgen.![]()
Ik ben helemaal geen linkse rakker, hoewel dat echt weer een term is voor kneuzen die niet erg openstaan voor andere ideeën. Ik betaal net zo min graag, maar iedereen kan toch in zien dat de overheid het geld toch ergens vandaan moet krijgen? Of is dat niet zo logisch als ik denk dat het is?quote:Op zondag 19 februari 2006 10:45 schreef JohanV. het volgende:
[..]
net of heb ik dat niet gedaan ofzo.![]()
Maar goed jij zult het allemaal wel weten linkse rakker, jij wilt natuurlijk graag aan de staat betalen.![]()
De afvalstoffenheffing gaat direct naar het contract dat de gemeente met van Gansewinkel/Essent Milieu/etc. heeft afgesloten.quote:Als de gemeenten het geld daar ook echt voor zou gebruiken was er niets aan de hand, maar dat doen ze dus niet, maar daar had jij je al ff in verdiept natuurlijk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |