quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:30 schreef Bafnek het volgende:
waar koop ik een dvd/game/cd-combo?
bij de eerste beste winkelier die je grappig vind als je dit vraagt. NIET BIJ MIJ DUS.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:30 schreef Bafnek het volgende:
waar koop ik een dvd/game/cd-combo?
HELL NO. er ligt een onbetaalde acceptgiro in mn papierbak. ( gerecyclde woede, dat dan weer wel )quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:35 schreef jpzegthallo het volgende:
Je hebt het nog betaald ook dus?
heb je zeker weggehaald hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:37 schreef Drasko het volgende:
[..]
HELL NO. er ligt een onbetaalde acceptgiro in mn papierbak. ( gerecyclde woede, dat dan weer wel )
EDIT: waar halen jullie die hele combo vandaan? dat staat toch nergens?
Niemand hier weet wat het slash teken inhoudt, blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:39 schreef Bafnek het volgende:
uit je post.
laat me met rustquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Niemand hier weet wat het slash teken inhoudt, blijkbaar.
bedankt, nu ben ik niet de enigste in dit topic die toegeeft de wet te breken m.b.t. de FRSquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
CD-keys stelen bij de FRSmooie tijden 4 jaar geleden whehe, zo lache altijd gewoon uit het boekje scheuren
quote:
Jees, je mag dan wel nieuw zijn, maar dat betekent nog niet dat je zulke inhoudsloze post mag maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:45 schreef Bafnek het volgende:
o
Wtf.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:47 schreef Bafnek het volgende:
JA en nu is het genoeg geweest. De mazzel.
De sfeer daar alleen al.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef Drasko het volgende:
Maar goed. De FreeRecord Shop dus. Hij zuigt.
kansloze sloeber dat je d'r bent..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
CD-keys stelen bij de FRSmooie tijden 4 jaar geleden whehe, zo lache altijd gewoon uit het boekje scheuren
Lef heeft 'ie wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:57 schreef KeessieK het volgende:
[..]
kansloze sloeber dat je d'r bent..![]()
Killer Instinct!quote:
Your cd key is invalid, your cd key is in use enzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Lef heeft 'ie wel.
Dom is 'ie ook, trouwens. Internet enzo.
Ik was altijd zo goed met Sabrewulfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |