Lijkt er wel op iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:12 schreef Brahimov het volgende:
Davis is an OK guy
paar puntjes erbij wat mij betreft.... ligt Chad ondertussen al te neuken of is ie ook nog geïnterviewd?quote:
Mee eens...quote:
Laat die maar zittenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
paar puntjes erbij wat mij betreft.... ligt Chad ondertussen al te neuken of is ie ook nog geïnterviewd?
Groothuisquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zekernet als Nijenhuis en die andere hoor!!
Vooraf doet ie dat niet.. erna wel hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Ik dacht trouwens dat Davis geen interviews zou geven (tenminste, dat zei Snoeks).
Dat was over interviews geven vóór de wedstrijd, waarmee Davis in zijn recht staat, omdat hij dan in zijn voorbereiding zit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Ik dacht trouwens dat Davis geen interviews zou geven (tenminste, dat zei Snoeks).
Tegen de Amerikaanse media.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Hij werd wel meteen door een NOS-man gesommeerd om op te rotten, en terechtquote:
die durft niet meer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
paar puntjes erbij wat mij betreft.... ligt Chad ondertussen al te neuken of is ie ook nog geïnterviewd?
Dat is ook niet echt zijn afstand. Net iets te lang.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Bos gelooft er niet in voor de 1500m denk ik zo
Die man leek wel verdacht veel op Stekelenburgquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij werd wel meteen door een NOS-man gesommeerd om op te rotten, en terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |