het gaat al over de 1500 meter, maar da's eigenlijk offtopic.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat dacht je van Kuipers, die had ik hier ook hele goeie kansen gegeven hoor
Daar baal ik nog steeds van ja, zijn laatste ronde doet niet veel onder voor die van Davis.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat dacht je van Kuipers, die had ik hier ook hele goeie kansen gegeven hoor
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Erben is toch blij ,al is het maar een brons medaille.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
Erben is een klasbak, maar alsjeblieft ga eens naar de logopedist held.
maar helaas wel de bestequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:08 schreef SuperWeber het volgende:Erben
Davis --> Weer zo'n kut amerikaan
ze heeft een geheime missiequote:
Die andere quote kut-amerikanen unquote hebben een hekel aan hem, dus misschien is het dus geen kut-amerikaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:08 schreef SuperWeber het volgende:Erben
Davis --> Weer zo'n kut amerikaan
Hmmmmmmmm...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:08 schreef Brahimov het volgende:
Erben zegt dat hij nu een echte medaille verdiend heeft. Zegt alles over dat P woord, wat mij betreft![]()
sprry, maar ik heb het gewoon niet op het koingshuis in het algemeen en WA en Maxima in het bijzonderquote:
Mee eens, Tong.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:08 schreef tong80 het volgende:
Klasse dit jaar van de NOS met eigen camera's enzo vlak na de race.
Die Noren balen dat ze hem nog 4 jaar erbij hebben gegeven, het trucje is nu al uitgewerkt...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:10 schreef Bruce117 het volgende:
De Noren van Mueller weer niets gepresteerd.
Zou die niet balen dat hij niet de coach is van de amerikanen
Nu praat Shani wel met de pers.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:11 schreef PsyCha het volgende:
shani in beeld
ga je altijd bellen na een wedstrijdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:11 schreef tong80 het volgende:
Nou ik had mijn ma aan de telefoon die was ook hyper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |