De kans dat we dat meemaken is toch wel heel erg kleinquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind het erg flauw dat ik niet mag posten.
Alsof het mij intereseert over hoeveel posting.[afbeelding]
Die Snellejelle heeft iets tegen mij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:02 schreef komrad het volgende:
haaibaaike????
Als je de PI's ziet, begrijp je miss wel dat het maar een grapje isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die Snellejelle heeft iets tegen mij.
Dag KOmrad en andere, veel plezier.
Veel plezier vanavond en tot morgenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij ook, Haaike!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
26,6 is ontieglijk hard. Daar haalt hij zijn winst. Mooi dat er geen wisselproblemen waren, met Wotherspoon.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:08 schreef Arcee het volgende:
26.6 was de slotronde van Davis. Wennemars een halve seconde langzamer, Cheek nog weer een halve seconde langzamer.
Die 27.1 van Erben was top.
Klopt. Zal zich nog wel eens voor de kop slaan. Kluk Kluk Lie was ook een positieve verrassing. Maar ja, plaats 4...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:09 schreef komrad het volgende:
groothuis had 2e kunnen worden en dat is jammer dat hij zo erg uit die bocht ging
Hij heeft al zilver.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef komrad het volgende:
jammer voor jeremy, hij verdient het zo ontzettend om eens een olympische medaille te winnen, bij voorkeur goud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |