Inderdaad. Het enige nadeeltje is dat je eventjes geduld moet hebben voordat je je bestelling krijgt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
play.com
hahahahhahahhahahaha.. FRS is crap.. Eplaza = bart smit. Dixons is 10 euro te duur.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:05 schreef Ricy het volgende:
wat vind jij de beste game winkel?
1. free record shop
2. eplaza
3. dixons
omdat je er het best geholpen word het goedkoopst of omdat je het makkelijk kan ruilen?![]()
FRS heeft af en toe prima acties, en hoe ze omgaan met 2e hands games is op zich prima.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:07 schreef BMH het volgende:
[..]
hahahahhahahhahahaha.. FRS is crap.. Eplaza = bart smit. Dixons is 10 euro te duur.
Mijn favorieten: Nedgame, Gameshoptwente, Lik-sang & gcshop.nl.
Maar als je een frs binnenstapt kun je geen praatje maken met de verkoper.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
FRS heeft af en toe prima acties, en hoe ze omgaan met 2e hands games is op zich prima.
Ik wilde vrijdag wat spellen inruilen bij een FRS in de Kalverstraat en toen kreeg ik te horen dat ze dat voorlopig niet meer doen omdat ze bezig zijn met een nieuwe opzet ervoor. Was wel balen want ik dacht mooi Shadow of the Colossus gratis te kunnen halen, maar nee.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
FRS heeft af en toe prima acties, en hoe ze omgaan met 2e hands games is op zich prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |