geweldig!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je kent me
![]()
[afbeelding]
Nee we willen niet op de foto, en dus NEE we kijken NIET naar de cam![]()
[afbeelding]
Ons 3 potige monster (DrolletjeDriePoot) durfde zich ook even naar buiten te wagen, tot de hondjes dr gingen uitdagen![]()
[afbeelding]
Poes: 'WTF doet die koude rotzooi in mn tuin ?!'
[afbeelding]
Steph ingesneeuwd![]()
[afbeelding]
Steph ziet weer wat![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou Nonneke, je stelt je niet aan hoor... Mn vriend is vandaag naar zijn werk gegaan. Om 7 uur vertrokken, wat ruimer gepland, zodat hij rond half 9 uiterlijk aan zou komen (met een normale ochtendspits). Hij is een kwartier geleden aangekomen...
vrijwilligers voor ophokken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef Nonneke het volgende:
Zow maar weer even wat zooi opgehangen voor de vogeltjes buiten, die zaten met hele volksstammen in de boom heel zielig naar binnen te loerenEn nu zijn ze uiteraard nergens meer te bekennen
![]()
quote:
De eerste familie pimpelmeesjes is gearriveerdquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef Nonneke het volgende:
Zow maar weer even wat zooi opgehangen voor de vogeltjes buiten, die zaten met hele volksstammen in de boom heel zielig naar binnen te loerenEn nu zijn ze uiteraard nergens meer te bekennen
![]()
schijnt dat het idd bij jullie best erg is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:23 schreef Nonneke het volgende:
pffffff gelukkig ik lees net op het Dolfi-personeelsforum dat mn andere collegaatje uit Swifterbant ook niet is gaan werken om de sneeuw, pak van mn hart, voel me helemaal zo'n loser als zij wel was gaan werken![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je kent me
![]()
[afbeelding]
Nee we willen niet op de foto, en dus NEE we kijken NIET naar de cam![]()
Ik ben ook benieuwd pumpkin_Ruby.. Thanks in ieder geval voor het vragen. Ik zal vragen of ze binnekort weer een foto willen maken. Of nog beter... Wij gaan gewoon weer eens een keertje langs. En dan maak ik een fotootjequote:Op donderdag 2 maart 2006 09:29 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Die eerste foto van die dolfijnen is echt gaaf !!
Miss_B; de fokster van dEUS zou net als ik zeggen dat je katertje tabby is/lijkt te worden, maar zij zegt dat ze het bij andere rassen als de Birmaan wel eens eerder mis gehad heeft. Ik ben in ieder geval erg benieuwd, blijft een kwestie van afwachten !
Foto's zijn altijd welkomquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:00 schreef Miss_B het volgende:
Of nog beter... Wij gaan gewoon weer eens een keertje langs. En dan maak ik een fotootje
Ben echt nog helemaal happy
En hoe gaat het nu met Flynn? Is ie al bijgekomen (ook van het feit dat hij nu een je-weet-wel-kater is geworden?
Jullie gingen hem toch Odin noemen en daar dan weer een variant op ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:19 schreef Miss_B het volgende:
De fokster gaat morgen nieuwe foto's maken van mijn schatje. Zodra ik hem dan binnen heb dan zet ik hem gelijk hier neerhihi Ben wel benieuwd!
En waarschijnlijk is de poes van mijn buurvrouw zwanger. Dus ik ben benieuwd naar haar kittens straks... Kan ik het ook van dichtbij meemaken
trouwens wat een leuke icon heb je van je katten zeg
Ik hoor het mn moeder nog zeggen "De Puppy's blijven NIETquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef Miss_B het volgende:
Hahahah Nonneke, ik zou wel willen, maar mijn vriend wilt het niet
Dat is soms ook wel heeeeel handig kan ik je vertellen. hihi. Anders zou het hier helemaal een dolle boel worden. Wat ook wel weer leuk is natuurlijk
Heeeeeeeeeeel misschien zwicht hij wel voor zon klein poppetje als hij ze ziet en er toch wel dagelijks mee geconfronteerd wordt.. hihi misschien werkt het wel.
Wij zijn van plan om hem Odin te noemen, maar ondertussen zijn we nog een leuke en originele naam met een leuke variant daarin te verzinnen. Wel moeilijk... maar Loki vinden we nu ook leukDus *denk* *denk*... hihi.
quote:
Gewoon bellen zeg je? daar had ik nog nieteens bij stil gestaan, ik dacht gelijk alweer aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 07:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben het momenteel erg druk bij SOS, dus er is misschien nog hoop
Anders gewoon bellen !
Ik doe daar gewoon de schoonmaak, wctjes, douches van de trainers, de was van de trainers etc etc, MIJ bevalt dat prima, ik heb nergens problemen mee, vind alles best zolang het maar werk is, en de diertjes maken die vieze wctjes snel goed hoorJe komt op plekken waar je als bezoeker 'nooit' zou komen, zoals achter de koepel enzo, en je hoort alles wat er gebeurt op het park
(Wat je in andere teams minder snel hebt, wij komen natuurlijk overal op het park
) Mocht het je intresseren wij zoeken nog een (ik d8 fulltime, maar dunno 4sure dat veranderd met de week....) collega
![]()
Nee zonder gekheid, snap best dat je niet zit te w88 op plee's schoonmaken, maar als je wat van de diertjes wil zien moet je bij Team Park komen, Retail en Horeca zit je hele dag binnen
Dus ik zou ze gewoon bellen
![]()
Jup, dat is naar 'hun eiland is, een speelterrein, wie laat ons lachen gieren, ovide en zijn vrienden, wat zij ook doen, beleef het mee, ovide en zijn vriendin op tv!' En ovide is een heel mooi ventjequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef lady-wrb het volgende:
ovideis dat naar die tekenfilm? daar was ik vroeger helemaal gek van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |