abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:00:24 #176
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35634679
Ja net ff de centimeter erin gepropt, en we hebben 20cm liggen Maar hier begint ook langzaam de zon te schijnen, vallen al stukken sneeuw uit de boom enzow, dus met een beetje geluk kan ik morgen gewoon gaan werken

Wat spannend Flynn ! Ben je straks een echte *fluisterd* je-weet-wel-kater
Je moet zulke dingen niet te hard zeggen, dat is frustrerend voor ze
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35634683
Hier ligt ook alles vol met sneeuw. Billy (het konijn) vindt dit prachtig. Ik laat hem dadelijk dus ook maar even los in de tuin. Heeft ie de dag van z'n leven

Luna (poes) vindt het minder leuk. Die heeft het niet op sneeuw.
pi_35635148
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 09:55 schreef Nonneke het volgende:

[..]

je kent me

[afbeelding]
Nee we willen niet op de foto, en dus NEE we kijken NIET naar de cam

[afbeelding]
Ons 3 potige monster (DrolletjeDriePoot) durfde zich ook even naar buiten te wagen, tot de hondjes dr gingen uitdagen

[afbeelding]
Poes: 'WTF doet die koude rotzooi in mn tuin ?! '

[afbeelding]
Steph ingesneeuwd

[afbeelding]
Steph ziet weer wat
geweldig!!
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:23:47 #179
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35635261
pffffff gelukkig ik lees net op het Dolfi-personeelsforum dat mn andere collegaatje uit Swifterbant ook niet is gaan werken om de sneeuw, pak van mn hart, voel me helemaal zo'n loser als zij wel was gaan werken
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35636317
Nou Nonneke, je stelt je niet aan hoor... Mn vriend is vandaag naar zijn werk gegaan. Om 7 uur vertrokken, wat ruimer gepland, zodat hij rond half 9 uiterlijk aan zou komen (met een normale ochtendspits). Hij is een kwartier geleden aangekomen...
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:20:27 #181
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35636664
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou Nonneke, je stelt je niet aan hoor... Mn vriend is vandaag naar zijn werk gegaan. Om 7 uur vertrokken, wat ruimer gepland, zodat hij rond half 9 uiterlijk aan zou komen (met een normale ochtendspits). Hij is een kwartier geleden aangekomen...
my gawd
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:33:14 #182
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35637007
Zow maar weer even wat zooi opgehangen voor de vogeltjes buiten, die zaten met hele volksstammen in de boom heel zielig naar binnen te loeren En nu zijn ze uiteraard nergens meer te bekennen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2006 @ 11:36:02 #183
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35637088
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef Nonneke het volgende:
Zow maar weer even wat zooi opgehangen voor de vogeltjes buiten, die zaten met hele volksstammen in de boom heel zielig naar binnen te loeren En nu zijn ze uiteraard nergens meer te bekennen
vrijwilligers voor ophokken?
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:42:15 #184
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35637283
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

vrijwilligers voor ophokken?
Och ja de vogelgriep, in Dolfi hebben we nu een vogel-protocol, jaja Als we een dode vogel vinden moeten we die oprapen met een handschoentje, je denkt toch verdomme niet dat ik dat beest ga oppakken he ! Daar laten ze nu maar mooi mensen in witten pakken voor komen, ben niet gek
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 2 maart 2006 @ 12:13:57 #185
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35638254
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef Nonneke het volgende:
De eerste familie pimpelmeesjes is gearriveerd De rest ligt vast met een griepje op bed ofzo
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35638327
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:23 schreef Nonneke het volgende:
pffffff gelukkig ik lees net op het Dolfi-personeelsforum dat mn andere collegaatje uit Swifterbant ook niet is gaan werken om de sneeuw, pak van mn hart, voel me helemaal zo'n loser als zij wel was gaan werken
schijnt dat het idd bij jullie best erg is.
hoorde in de auto op de radio dat er filme bij swifterbant stond.
nouwja daar ergens in de beurt
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_35647352
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 09:55 schreef Nonneke het volgende:

[..]

je kent me

[afbeelding]
Nee we willen niet op de foto, en dus NEE we kijken NIET naar de cam

Wat een briljante foto
Super foto's, Nonneke
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35651814
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 09:29 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Die eerste foto van die dolfijnen is echt gaaf !!

Miss_B; de fokster van dEUS zou net als ik zeggen dat je katertje tabby is/lijkt te worden, maar zij zegt dat ze het bij andere rassen als de Birmaan wel eens eerder mis gehad heeft. Ik ben in ieder geval erg benieuwd, blijft een kwestie van afwachten !
Ik ben ook benieuwd pumpkin_Ruby.. Thanks in ieder geval voor het vragen. Ik zal vragen of ze binnekort weer een foto willen maken. Of nog beter... Wij gaan gewoon weer eens een keertje langs. En dan maak ik een fotootje
Ben echt nog helemaal happy

En hoe gaat het nu met Flynn? Is ie al bijgekomen (ook van het feit dat hij nu een je-weet-wel-kater is geworden?

Wat een leuke foto's weer!
En hier ook helemaal geen sneeuw. Strakblauwe lucht met af en toe een wolkje waar dan een paar vlokjes sneeuw uitviel
Als er sneeuw valt, val dan goed (me love sneeuw hihi)
=^.^=
pi_35652845
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:00 schreef Miss_B het volgende:

Of nog beter... Wij gaan gewoon weer eens een keertje langs. En dan maak ik een fotootje
Ben echt nog helemaal happy

En hoe gaat het nu met Flynn? Is ie al bijgekomen (ook van het feit dat hij nu een je-weet-wel-kater is geworden?
Foto's zijn altijd welkom

Viel dat even tegen zeg, Flynn was helemaal de kluts kwijt toen ik hem ging ophalen Hij lag daar helemaal achterin een opnamehokje, toen hij mij zag ging hij hiel zielig mauwen, ik mocht hem uit het hokje pakken, ging hij blazen. Ik pak hem op, begint hij een soort van te krijsen, ik was eerst bang dat ik hem pijn had gedaan ofzo, maar hij was "gewoon" overstuur. Toen we thuiskwamen was hij wel kalm, maar echt nog best verdoofd. Zo heb ik het met Ernesto en dEUS niet meegemaakt, hoewel het kan zijn dat ze dEUS destijds wat minder narcose hebben gegeven omdat hij een Birmaantje is (pointkatten verdagen gewone narcose minder goed). Ik hoop maar dat Flynn vandaag nog een beetje bijtrekt, hij loopt als een zombie en hij lijkt ook misselijk, hij leek toen we thuiskwamen een oprisping te hebben, terwijl hij toen al bijna 24 uur niets gegeten had.
pi_35654629
Och jeej pumpkin_Ruby
Hoop dat het toch wel helemaal goed gaat komen met Flynn dan.
Hmm en de info die ik las bij jou: pointkatten verdragen gewone narcose minder goed. Zal ik ook maar voor de zekerheid in mijn achterhoofd houden. Voor ik mijn schatje (helaas nog steeds naamloos, we zijn druk bezig voor een leuke naam) moet laten helpen als hij 6 maanden is.

De fokster gaat morgen nieuwe foto's maken van mijn schatje. Zodra ik hem dan binnen heb dan zet ik hem gelijk hier neer hihi Ben wel benieuwd!

En waarschijnlijk is de poes van mijn buurvrouw zwanger. Dus ik ben benieuwd naar haar kittens straks... Kan ik het ook van dichtbij meemaken

trouwens wat een leuke icon heb je van je katten zeg
=^.^=
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:28:21 #191
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35654950
Welkom thuis Flynn !
Tis ook wat he, eerst in een mandje op de fiets, dan praat er nog iemand tegen je, kom je compleet aan bij de DA, wordt je later weer wakker ben je opeens een je-weet-wel-kater
Voeltie zich al wat beter ? En hoe reageren de andere ? Hier is het altijd een drama als een van de dames bij de DA geweest zijn, je ruikt vreemd ga weg ! *valt aan*
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:31:44 #192
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35655067
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:19 schreef Miss_B het volgende:
De fokster gaat morgen nieuwe foto's maken van mijn schatje. Zodra ik hem dan binnen heb dan zet ik hem gelijk hier neer hihi Ben wel benieuwd!

En waarschijnlijk is de poes van mijn buurvrouw zwanger. Dus ik ben benieuwd naar haar kittens straks... Kan ik het ook van dichtbij meemaken

trouwens wat een leuke icon heb je van je katten zeg
Jullie gingen hem toch Odin noemen en daar dan weer een variant op ?
Leuk nieuwe kittenfoto's

Ohw jeeeej je weet hoe gevaarlijk dat is he, kleine schattige baby poesjes heel dicht bij Komt er nogmeer familie uitbreiding of houden jullie het bij 2 katten ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35655957

Gewoon even lief Ovide
pi_35656032
Hahahah Nonneke, ik zou wel willen, maar mijn vriend wilt het niet
Dat is soms ook wel heeeeel handig kan ik je vertellen. hihi. Anders zou het hier helemaal een dolle boel worden. Wat ook wel weer leuk is natuurlijk
Heeeeeeeeeeel misschien zwicht hij wel voor zon klein poppetje als hij ze ziet en er toch wel dagelijks mee geconfronteerd wordt.. hihi misschien werkt het wel.

Wij zijn van plan om hem Odin te noemen, maar ondertussen zijn we nog een leuke en originele naam met een leuke variant daarin te verzinnen. Wel moeilijk... maar Loki vinden we nu ook leuk Dus *denk* *denk*... hihi.
=^.^=
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:23:04 #195
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35657037
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef Miss_B het volgende:
Hahahah Nonneke, ik zou wel willen, maar mijn vriend wilt het niet
Dat is soms ook wel heeeeel handig kan ik je vertellen. hihi. Anders zou het hier helemaal een dolle boel worden. Wat ook wel weer leuk is natuurlijk
Heeeeeeeeeeel misschien zwicht hij wel voor zon klein poppetje als hij ze ziet en er toch wel dagelijks mee geconfronteerd wordt.. hihi misschien werkt het wel.

Wij zijn van plan om hem Odin te noemen, maar ondertussen zijn we nog een leuke en originele naam met een leuke variant daarin te verzinnen. Wel moeilijk... maar Loki vinden we nu ook leuk Dus *denk* *denk*... hihi.
Ik hoor het mn moeder nog zeggen "De Puppy's blijven NIET " en ze worden dit jaar 4, en jawel zijn er nogsteeds, en daarna zijn er nog zoveel dieren bijgekomen, ook na het bekende zinnetje "Nee er komt NIKS meer bij " En omdat er niks meer bij komt, krijgt Asterix van de lente/zomer een vriendinnetje of 2, en hopen we op chinchillababy(s)

Vind het wel een onwijs coole naam hoor Odin Lokidin voor de stamboom en Odin als roepnaam ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35657651
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]

Gewoon even lief Ovide

And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35657700
Ovide!!!! wat een knapperdje
pi_35657935
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 07:44 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Nouja, ze hebben het momenteel erg druk bij SOS, dus er is misschien nog hoop
Anders gewoon bellen !

Ik doe daar gewoon de schoonmaak, wctjes, douches van de trainers, de was van de trainers etc etc, MIJ bevalt dat prima, ik heb nergens problemen mee, vind alles best zolang het maar werk is, en de diertjes maken die vieze wctjes snel goed hoor Je komt op plekken waar je als bezoeker 'nooit' zou komen, zoals achter de koepel enzo, en je hoort alles wat er gebeurt op het park (Wat je in andere teams minder snel hebt, wij komen natuurlijk overal op het park ) Mocht het je intresseren wij zoeken nog een (ik d8 fulltime, maar dunno 4sure dat veranderd met de week....) collega Nee zonder gekheid, snap best dat je niet zit te w88 op plee's schoonmaken, maar als je wat van de diertjes wil zien moet je bij Team Park komen, Retail en Horeca zit je hele dag binnen Dus ik zou ze gewoon bellen
Gewoon bellen zeg je? daar had ik nog nieteens bij stil gestaan, ik dacht gelijk alweer aan
het schrijven van een sollicitatiebrief ( en dat haaaaaaaaaaaaaaat ik! )
Maar wie weet kom ik met een telefoontje al een eind op weg!

Ik voel me nergens te goed voor hoor, schoonmaken is absoluut geen probleem, moet
thuis ook gebeuren nie waar?
Het gaat me voornamelijk om de werkomgeving in dit geval, ik denk dat het niet uitmaakt
wat je daar voor werkzaamheden doet, het dolfinarium is gewoon heerlijk om te zijn...
Het enigste wat ik gewoon niet zie zitten om te doen daar is horeca...
de hele dag in zon kraampje staan.. nee.. krijg ik claustrofobische toestanden van..
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2006 @ 21:47:55 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35657961
ovide is dat naar die tekenfilm? daar was ik vroeger helemaal gek van.
pi_35658311
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef lady-wrb het volgende:
ovide is dat naar die tekenfilm? daar was ik vroeger helemaal gek van.
Jup, dat is naar 'hun eiland is, een speelterrein, wie laat ons lachen gieren, ovide en zijn vrienden, wat zij ook doen, beleef het mee, ovide en zijn vriendin op tv!' En ovide is een heel mooi ventje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')