Die eerste foto van die dolfijnen is echt gaaf !!
Miss_B; de fokster van dEUS zou net als ik zeggen dat je katertje tabby is/lijkt te worden, maar zij zegt dat ze het bij andere rassen als de Birmaan wel eens eerder mis gehad heeft. Ik ben in ieder geval erg benieuwd, blijft een kwestie van afwachten !
Ik heb net Flynn naar de dierenarts gebracht, z'n balletjes gaan eraf vandaag. Hij is nu negen maanden en het begon verdacht veel naar katerlucht te ruiken op de bak. Maandagochtend werden we wakker en lagen Flynn en een tegenstribbelende dEUS in dubbeldekstand naast m'n vriend in bed !
![]()
Volgens mij heeft hij ook al een geintje bij Mimosa geprobeerd, want wanneer hij de laatste dagen te dicht bij haar in de buurt kwam begon ze van zich af te meppen.
![]()
Iedereen heeft het wel altijd over castreren bij sproeien, maar bij alledrie de katers hier waren de ongewenste intimiteiten juist het teken dat het tijd was om een bezoekje aan de DA te brengen.
Vanochtend een team kwaaie katten die zich afvroegen waar het onbijt bleef, nadat ik Flynn in de transporttas had gestopt heb ik iedereen eten gegeven en zijn we op de fiets weggegaan, Flynn dus in de tas op m'n rug. Hij vond er helemaal niets aan en ging zitten piepen, toen kwam er een wildvreemde meneer naast me fietsen en die heeft tegen hem gepraat !
![]()
Ze beginnen om 9 uur met opereren, er stonden vanochtend meerdere katers op het programma, misschien is Flynn nu al wel aan de beurt. Ik mag hem om 5 uur pas ophalen, Ernesto mochten we bij de vorige dierenarts al om 12.30 ophalen, maar die was toen echt nog helemaal niet wakker, dus ik snap wel dat ze Flynn liever onder deskundig toezicht willen laten bijkomen.
edit: zo gauw ik het berichtje had verstuurd kwam Ernesto op schoot zitten en an m'n t-shirt zogen. Volgens mij heeft hij een beetje geruststelling nodig omdat ik zijn vriendje Flynn heb weggebracht.
[ Bericht 7% gewijzigd door pumpkin_Ruby op 02-03-2006 09:34:55 ]