quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:39 schreef Dandilion het volgende:Nonneke, hoeveel chincilla's heb je?
Leuk dat ze gaan samenwonen. Is 16 erg oud voor zo'n beestje?
Ze hebben zo te lezen al een samenwoon-welkoms-feestje hier op de fok onder de gebruikers van dit topic. :0)
Op dit moment 3, Faith en Shinchan, en Opa Dickey
16 17
(hijs in December jarig geweest
) is natuurlijk best oud, maar als je um ziet zou je um misschien zelfs jonger geven als Shinchan (bijna een jaartje of 3 gok ik) hoe oud chinchilla's worden weet ik niet psies, tis beetje tegenstrijdig allemaal, de een zegt dat Dickey al zeker 8 jaar dood had moeten zijn, de ander zegt dattie nog wel 16 jaar meekan, dus ik hou/gok het er maar op dattie zeker nog 5 jaar hier blijft
![]()
Zow ik vanmorgen helemaal enthousiast SNEEEEUWWWWWW
![]()
sneeuw en dolfijntjes !!!
![]()
nou klein miezerig kut laagje in Harderwiek
![]()
Gaan ze nog strooien op het park ook
![]()
Weg sneeuw
![]()
Maargoed toch wat fototjes kunnen maken (ik ga ze zo van de cam halen, eerst ff douchen en een jointje
![]()
). Kom ik met de bus naar huis.....en meer sneeuw......en meer......en meer.....en zoveel dat ik het einde van de straat niet meer kan zien ! zeker een cm of 10 ligt er HIER en niet in Harderwijk
![]()
En als het zo door blijft sneeuwen, vind ik het heel jammer, maar dan kunnen ze morgen de boom in daar, ik ga niet een uur doodsangsten uitstaan in de bus met al die sneeuw en gladheid
en ik was al zo''n held gelukkig na dat auto-ongeluk
met de auto durf ik niet harder dan 90, laat staan een bus die door de sneeuw en wind en gladheid vrolijk 100 tuft over de dijk
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh