abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35542459
verhuizen zuigt
maar het is voor een goed doel

en tja.. ze had altijd al klein kaal plekje maar dacht dat het van het spelen kwam
en geef normaal 2 soorten voer door elkaar..
en euh.. sinds ik maar 1 soort geef.. word die vlek groter
dus nu snel het andere pak voer gepakt en dat gegeven
maar na een week.. weinig resultaat
terwijl ik me slecht kan voorstellen dat het wat anders is
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_35543586
Kan wel vier tot zes weken duren voor je effect gaat zien, geloof ik. Dat is tenminste de tijd die vaak wordt aangehouden bij een eliminatiedieet. Wat zit er aan eiwitbronnen in het ene voer wat er in het andere voer niet zit ? Zit er bijvoorbeeld vis/rund/mais in het ene voer en in het andere niet ?
pi_35544849
hmm tis gewoon normale RC en Hills
dus nu maar even hills.... en afwachten

kan wel naar de dierenarts gaan.. maar die zal hetzelfde aanraden

het jeukt ook niet.. dus het is geen schimmel of iets ander naars
jobensaskia.nl
  maandag 27 februari 2006 @ 18:33:41 #129
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35549677

Ze zijn zo lief samen

Poes wordt met de dag raarder Moest je eerst je stukje (willekeurig) vlees met je leven beschermen als je zat te eten, tegenwoordig is de rijst ( liefst gewoon alleen gekookte witte rijst ) en je sla ook niet meer veilig
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35549797
maar katten zijn rare dieren:X

onze kat eet doperwten.
altijd leuk om af en toe spontaan zo n groen ding van de bord te laten rollen
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  maandag 27 februari 2006 @ 18:46:58 #131
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35550029
Ohw we tellen vanaf vandaag 111 dagen, ze zijn niet te stoppen die twee
Maar ut zijn wel vluggertjes hoor
Dus als alles een beetje meezit enzow, en het gaat allemaal goedkomen, hebben we rond 18 juni familieuitbreiding Ik hoop wel dat ze wacht tot we thuis zijn, en niet eerder gaat bevallen ofzo, we komen 16 juni uit Center Parcs
Faith vind het allemaal prima, dus ik geloof niet dat we ons nu nog zorgen hoeven te maken of het wel goed gaat

[ Bericht 11% gewijzigd door Nonneke op 27-02-2006 18:59:36 ]
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35550950
zo die zijn goed bezig:D
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_35554835
quote:
Op zondag 26 februari 2006 09:41 schreef Miss_B het volgende:
naar lady-wrb

En we hebben een naam voor de kleine bedacht: Odin. Zijn er helemaal tevreden mee.. Past ook wel een beetje bij hem vinden wij..

Leuke foto is het van hem he hihi? Ik heb verder alleen nog een foto waar de 3 kleintjes bij hun moeder aan het drinken zijn. Zodra ik een nog duidelijkere foto heb laat ik het nog wel even zien.
Juist het feit dat je nu nog niet weet wat voor varieteit het wordt vinden wij ook zo leuk. Het kan een point of een tabby worden. Dat is juist ook zo leuk.. En hij zit nu al ruim 20 gram boven zijn 'normale' gewicht wat een kitten moet wegen met die leeftijd (volgens mij) .
ben benieuwd wat de fokster van dEUS ervan vindt pumpkin-Ruby

[afbeelding]
Zei het ook al in het foto topic, toevallig dat jullie ook helemaal weg zijn van de naam Odin.
Onze driejarige rooie kater heet ook Odin en wij vinden het nog steeds een super leuke naam!
Alvast veel geluk met het mannetje.
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_35555448
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:46 schreef Nonneke het volgende:
Ohw we tellen vanaf vandaag 111 dagen, ze zijn niet te stoppen die twee
Maar ut zijn wel vluggertjes hoor
Dus als alles een beetje meezit enzow, en het gaat allemaal goedkomen, hebben we rond 18 juni familieuitbreiding Ik hoop wel dat ze wacht tot we thuis zijn, en niet eerder gaat bevallen ofzo, we komen 16 juni uit Center Parcs
Faith vind het allemaal prima, dus ik geloof niet dat we ons nu nog zorgen hoeven te maken of het wel goed gaat

[afbeelding]

Wat een geweldig gezicht
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35561716
Poes

En die chins nonneke
pi_35564678
Leuke foto Nonneke hihi... We tellen af Eindelijk kunnen ze het met elkaar vinden.

@Nilasha: Dank je wel.. Maar we zijn toch nog even aan het twijfelen tussen Loki of Odin. Hoewel we ook beide namen kunnen doen natuurlijk Maar het is nog even wikken en wegen. En we hebben nog de tijd

Succes Uhmmie met de kale plek. Spetter heeft ook een kale plek bij haar staart, maar dat heeft meer te maken met stress van de afgelopen tijd dan door het eten (gelukkig). Hoop dat het ander(e) voer wel goed aanslaat...

Woei en het sneeuwt hier! Cool!

[ Bericht 9% gewijzigd door Miss_B op 28-02-2006 07:27:44 ]
=^.^=
pi_35564874
hmm mja.. ik had gedacht dat het misschien stress was.. maar ozu niet precies weten waarvna
jobensaskia.nl
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:02:37 #138
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35572235
Goh, dr liggen er 2 helemaal knock out in het blokhutje, wonder how
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35575391

And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 28 februari 2006 @ 15:57:54 #140
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35575598
Bommel wat zie je er slim uit kerel
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:12:53 #141
48233 Auticia
warriorette
pi_35576073
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:50 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
!!
I bet you are flying inside.
pi_35576504
Morgen komt er hier een nieuw konijntje
pi_35576835
http://today.reuters.com/tv/videoStory.aspx?isSummitStory=false&storyId=c8dc1e901a6331daef1c64362393575335141f2a

Als het goed is zie je na het aanklikken een Beluga-walvis die waterkussen geeft Net rookrondjes....
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:42:54 #144
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35577109
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef kissa het volgende:
http://today.reuters.com/tv/videoStory.aspx?isSummitStory=false&storyId=c8dc1e901a6331daef1c64362393575335141f2a

Als het goed is zie je na het aanklikken een Beluga-walvis die waterkussen geeft Net rookrondjes....
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:43:30 #145
48233 Auticia
warriorette
pi_35579050
Geweldige foto ook trouwens, Nonneke, van je chinchilla's. .

Ben vandaag met Spike naar de dierenarts geweest, jaarlijkse inenting gehaald. Was er veels te vroeg, dus t was erg gezellig in de wachtkamer . Meneer zat ontzettend te piepen en wilde naar alle beestjes kijken. Helaas voor hem was de vloer erg glad daar, dus hij rende wel maar kwam niet vooruit. .

Hij is helemaal nagekeken meteen, alles prima in orde, oren, oog, gewicht, conditie, helemaal gezond. Prikje was ook zo gebeurd, al sprong meneer bij de onderzoekjes wel 4 keer van de tafel.

Vanavond weer naar cursus .
I bet you are flying inside.
pi_35580451
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:43 schreef Auticia het volgende:
Helaas voor hem was de vloer erg glad daar, dus hij rende wel maar kwam niet vooruit. .
Dat is heus niet per toeval zo glad
I had a signature once. It was awful.
pi_35586921
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef kissa het volgende:

Wat een leuk filmpje!

Belugas
pi_35587688
Nonneke, hoeveel chincilla's heb je?
Leuk dat ze gaan samenwonen. Is 16 erg oud voor zo'n beestje?
Ze hebben zo te lezen al een samenwoon-welkoms-feestje hier op de fok onder de gebruikers van dit topic. :0)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:26:55 #149
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35614462
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:39 schreef Dandilion het volgende:
Nonneke, hoeveel chincilla's heb je?
Leuk dat ze gaan samenwonen. Is 16 erg oud voor zo'n beestje?
Ze hebben zo te lezen al een samenwoon-welkoms-feestje hier op de fok onder de gebruikers van dit topic. :0)
Op dit moment 3, Faith en Shinchan, en Opa Dickey
16 17 (hijs in December jarig geweest ) is natuurlijk best oud, maar als je um ziet zou je um misschien zelfs jonger geven als Shinchan (bijna een jaartje of 3 gok ik) hoe oud chinchilla's worden weet ik niet psies, tis beetje tegenstrijdig allemaal, de een zegt dat Dickey al zeker 8 jaar dood had moeten zijn, de ander zegt dattie nog wel 16 jaar meekan, dus ik hou/gok het er maar op dattie zeker nog 5 jaar hier blijft

Zow ik vanmorgen helemaal enthousiast SNEEEEUWWWWWW sneeuw en dolfijntjes !!! nou klein miezerig kut laagje in Harderwiek Gaan ze nog strooien op het park ook Weg sneeuw Maargoed toch wat fototjes kunnen maken (ik ga ze zo van de cam halen, eerst ff douchen en een jointje ). Kom ik met de bus naar huis.....en meer sneeuw......en meer......en meer.....en zoveel dat ik het einde van de straat niet meer kan zien ! zeker een cm of 10 ligt er HIER en niet in Harderwijk En als het zo door blijft sneeuwen, vind ik het heel jammer, maar dan kunnen ze morgen de boom in daar, ik ga niet een uur doodsangsten uitstaan in de bus met al die sneeuw en gladheid en ik was al zo''n held gelukkig na dat auto-ongeluk met de auto durf ik niet harder dan 90, laat staan een bus die door de sneeuw en wind en gladheid vrolijk 100 tuft over de dijk
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35614545
Ik heb er een grote schat bij.
Kijk hier Zie hier onze nieuwe aanwinst :) Brechtje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')