abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35658394
Oohw das die tekenfilm waarin die tv's zo uit de lucht kwamen toch?

Mooie foto inderdaad van ovide!
pi_35659007
Opzetje voor een kaart:

I had a signature once. It was awful.
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:22:46 #203
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_35659422
Gaaf gedaan die kaart!
pi_35668445
hmm nadat wij thuis genoeg huisdieren hadden volgen smij moeder...
kwamen er toch nog een kat en een klein aantal vogelspinnen bij *grin*

nu woon ik alleen.. en sinds ik zei "zo is het genoeg".... is er nu 1 katje extra bij
maarja. die kwam met het vriendje "in the package"
en ze is nog hartstikke jong en lief (en schuw!)
echt leuk om te zien hoe ze nog steeds steeds meer loskomt
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:30:42 #205
133912 frontignan
http://www.geocities.com/catte
pi_35676085
[/quote]
quote:
[quote]Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef Miss_B het volgende:
Hahahah Nonneke, ik zou wel willen, maar mijn vriend wilt het niet
Dat is soms ook wel heeeeel handig kan ik je vertellen. hihi. Anders zou het hier helemaal een dolle boel worden. Wat ook wel weer leuk is natuurlijk
Heeeeeeeeeeel misschien zwicht hij wel voor zon klein poppetje als hij ze ziet en er toch wel dagelijks mee geconfronteerd wordt.. hihi misschien werkt het wel.

Wij zijn van plan om hem Odin te noemen, maar ondertussen zijn we nog een leuke en originele naam met een leuke variant daarin te verzinnen. Wel moeilijk... maar Loki vinden we nu ook leuk Dus *denk* *denk*... hihi.
nou we willen je vriend liever te vriend houden hahaha
maar als alles goed is is ze zwanger, tepels zijn al aardig gekleurd dus duimen maar
moeilijke besslissing hoor beide namen zijn heel mooi,ben benieuwd wat het gaat worden
groetjes
pi_35680829
Ovide Die naam is leuk!
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 15:33:54 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35680870
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Yez het volgende:
Oohw das die tekenfilm waarin die tv's zo uit de lucht kwamen toch?

Mooie foto inderdaad van ovide!
volgens mij uit de grond
pi_35681717
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:30 schreef frontignan het volgende:

[..]

nou we willen je vriend liever te vriend houden hahaha
maar als alles goed is is ze zwanger, tepels zijn al aardig gekleurd dus duimen maar
moeilijke besslissing hoor beide namen zijn heel mooi,ben benieuwd wat het gaat worden
groetjes
Misschien gaat hij toch wel overstag als hij ze ziet zo klein.
hihi... Hopen mag (toch)

Ovide dat ken ik ook nog wel.. Dat blauwe figuurtje en idd de tv's kwamen de grond uit overal...
=^.^=
pi_35682795

ovide \o/
jobensaskia.nl
pi_35683010
ik zie een kruisje....
=^.^=
pi_35683287
hmm ik zie een plaatje...
meer mensen die een kruisje zien?
jobensaskia.nl
pi_35684088
Kruissie
pi_35684282
Ik zie ook een kruisje
pi_35684302
pi_35684779
*snif*
jobensaskia.nl
pi_35685309
Woei Ovide

En heb weer een foto van Loki Helaas niet zo scherp, maar toch leuk genoeg...

[ Bericht 3% gewijzigd door Miss_B op 05-03-2006 10:04:31 (naam aangepast) ]
=^.^=
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:53:45 #217
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_35686126
Aww wat een droppie

Ik ben vanmiddag met Cottontail naar de dierenarts geweest, sinds gisteravond is hij snipverkouden.
Oogzalfje en een aantal pilletjes moeten hem er weer bovenop helpen, maar hoe hij er nou aan is gekomen is me een raadsel.
De auto was bij de garage dus cotton maar een tuigje omgedaan, in een rugzak met warme pittenzak en fleecekleed vervoerd, zo voor mijn buik gehouden en naar de DA gesnorfietst. Tja, dit is al de tweede keer dat ie wat heeft en dat vriend + auto niet beschikbaar is, was er niet ergens een speciale kattenvervoerrugzak te koop? hier bij de dierenwinkels iig niet.
Bij thuiskomst werd ie door Terra geinspecteerd en getroost en nu ligt ie lekker op de leuning van de bank te maffen, hopelijk wordt ie gauw beter.
pi_35688310
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:26 schreef Miss_B het volgende:
Woei Ovide

En heb weer een foto van Loki/Odin Helaas niet zo scherp, maar toch leuk genoeg...
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Echt te lief!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35690178
Ja echt gewoon veel te lief als je hem zo ziet Zijn er ook helemaal vlieft op
En waarschijnlijk wordt zijn stamboomnaam Odino en roepnaam Odin. Maar ik durf nog niets met zekerheid te zeggen..... Nog even goed over hebben, maar dit vinden we wel leuk hihi

En ik zit al de hele dag met een zinnetje in me hoofd: kijk uit malloot, een kokosnoot... om er zelf gek van te worden hihi...
=^.^=
pi_35690249
Mogen enge dromen over planten hier ook?

Ik had mijn cyclaam verzopen, maar er zat nog 1 piepkleiin blaadje aan. Droom ik vannacht dat ik dat er per ongeluk afhaal.....
Twas maar een droom gelukkig.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_35698930
Briana beterschap met Cottontail!

Miss_B superlieve foto's zeg!!! Ik vind het toch wel echt een Loki (dat klinkt net wat schattiger dan Odin!)

Wat een erge droom krakkemieke over die plant
pi_35705398
Hee Inkie wat een toeval. Ik lees net je berichtje hier in de SC dat je vindt dat Loki schattiger klinkt dan Odin.
Wij hebben net besloten om hem maar Loki te noemen. Dat vonden we toch wel iets beter bij hem passen.
Dus dit lieve schatje is nu gedoopt tot: LOKI
Ben trouwens nog steeds benieuwd welke kant hij opgaat: een Blue Point of toch ook Tabby.. Das de vraag. Maar juist deze onwetendheid is het leukst vinden wij.

de fokster heeft zelf nog 4 siberische beschikbaar, 2 brown tabby, 1 red tabby en 1 helemaal zwart... zat al me moeder over te halen, maar zij wilt nog niet

[ Bericht 19% gewijzigd door Miss_B op 04-03-2006 12:22:54 ]
=^.^=
  zaterdag 4 maart 2006 @ 20:04:44 #223
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35718948
Leuke naam ! (heette een van die baby kaafjes van zoeper ook niet Loki ??)

Whieeejjjj ik blij dat ik gister was gaan werken Stond in de koffiecorner ff te bellen, mn 1e medewerker loopt langs, dus ik zwaai ff van "Helleuh ik ben er weer" komtie naar me toe, helemaal blij "Heb je Niels (andere 1e medewerker) al gesproken ?? " dus ik Ehm nee "Ohw wacht ff dan !! Hij heeft leuk nieuws voor je !! " Ehm oke tzal wel ?
Komtie aanlopen met een envelopje " Hier ! " Dus ik maak envelopje open...

Hallo Manon,

Wat leuk dat je je hebt opgegeven voor Dichter bij Dolfijnen ! Veel collega's hebben laten weten graag mee te willen doen aan dit programma. Omdat er meer aanmeldingen dan plaatsen waren, is er geloot. Jij bent een van de gelukkigen !

Dat scheelt me dan toch weer mooi 150 euro ! Kga met de dolfijntjes het water in 21 maart Niet zwemmen hoor maar toch weer iets dichterbij
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 20:20:17 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35719347
wat leuk nonneke
schaf maar vast een waterdichte camera aan
  zaterdag 4 maart 2006 @ 20:27:37 #225
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35719541
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 20:20 schreef lady-wrb het volgende:
wat leuk nonneke
schaf maar vast een waterdichte camera aan
het schoot even door mn hoofd vrijdag van die waterdichte cam Maar gelukkig zei mn collega gelijk "Ow leuk dan moeten wij werken ! komen we kijken maken we gelijk foto's !" Ik zat wel te denken aan een groter geheugen kaartje

Ohw heb nog sneeuwfoto's op mn cam staan van vrijdag, die zal ik er straks of morgen eens vanaf halen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35720756
Wat gaaf Nonneke!

Ik heb daar ook 2 keer aan meegedaan (jaahaa 2 x 150 euro.. )
en dat is zo super om eens mee te maken!
Ik vond het zo geweldig dat ik dus een 2e keer heb gedaan, en ik zal
ook niet uitsluiten dat dat de laatse keer was trouwens..

Maar om het cadeau te krijgen zoals in jouw geval is natuurlijk helemaal
geweldig! genieten dus!
pi_35721486
gefeliciteerd!!! leuk voor je Nonneke!

Mijn zus heeft dat eens cadeau gekregen van haar lief.
Leuke fotos opgeleverd!

succes en veel dolfijnplezier
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 21:57:20 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35722539
ik wil luca een keer laten logeren in het dolfinarium zodra hij er de leeftijd voor heeft.
lijkt me zo gaaf voor hem.
weet jij daar meer van, nonneke?
pi_35723423
Ik zou zo graag willen dat Bommeltje los kon lopen We oefenen er de laatste tijd wel mee, als het heel rustig is op straat, maar ja, net liet ik hem ook los voor het laatste rondje uitlaten, ziet hij ineens een kat en schiet er vandoor Ik vertrouw hem dus voor geen meter, ik weet ook niet waarom hij achter katten aangaat, we hebben hem er nooit mee geconfronteerd of hem er op gewezen. Hij komt wel achter me aan gelopen als we gewoon wandelen, maar als hij iets anders ziet is hij dus pleite + oost indisch doof

Best jammer, maar ja, mijn moeder zegt dat het nog wel komt als hij ouder is, maar ik laat hem dus voorlopig niet meer los. Ik baal er wel van, want het lijkt me zo leuk om hem los te kunnen laten lopen. Voor hem en voor mezelf.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 22:47:03 #230
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35724215
ach joh, dat komt vanzelf hoor rena.
gewoon goed oefenen
pi_35728619
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:41 schreef Miss_B het volgende:
Hee Inkie wat een toeval. Ik lees net je berichtje hier in de SC dat je vindt dat Loki schattiger klinkt dan Odin.
Wij hebben net besloten om hem maar Loki te noemen. Dat vonden we toch wel iets beter bij hem passen.
Dus dit lieve schatje is nu gedoopt tot: LOKI
Ben trouwens nog steeds benieuwd welke kant hij opgaat: een Blue Point of toch ook Tabby.. Das de vraag. Maar juist deze onwetendheid is het leukst vinden wij.

de fokster heeft zelf nog 4 siberische beschikbaar, 2 brown tabby, 1 red tabby en 1 helemaal zwart... zat al me moeder over te halen, maar zij wilt nog niet
Ik en Jolijn (van dEUS) denken bluepoint inmiddels. Ik zou het wel grappig gevonden hebben als hij bluetabbypoint is/was, haar bluetabbypoint dekkater heet ook Loki

Dat rooie Sibeertje, hé ? Strikje erom en naar Middelburg sturen

Wat is Ovide een schatje !! Hele mooie foto en een leuke naam ook
pi_35733885
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 20:04 schreef Nonneke het volgende:
Leuke naam ! (heette een van die baby kaafjes van zoeper ook niet Loki ??)

Whieeejjjj ik blij dat ik gister was gaan werken Stond in de koffiecorner ff te bellen, mn 1e medewerker loopt langs, dus ik zwaai ff van "Helleuh ik ben er weer" komtie naar me toe, helemaal blij "Heb je Niels (andere 1e medewerker) al gesproken ?? " dus ik Ehm nee "Ohw wacht ff dan !! Hij heeft leuk nieuws voor je !! " Ehm oke tzal wel ?
Komtie aanlopen met een envelopje " Hier ! " Dus ik maak envelopje open...

Hallo Manon,

Wat leuk dat je je hebt opgegeven voor Dichter bij Dolfijnen ! Veel collega's hebben laten weten graag mee te willen doen aan dit programma. Omdat er meer aanmeldingen dan plaatsen waren, is er geloot. Jij bent een van de gelukkigen !

Dat scheelt me dan toch weer mooi 150 euro ! Kga met de dolfijntjes het water in 21 maart Niet zwemmen hoor maar toch weer iets dichterbij
ik wil ook!!
jammer dat het geen zwemmen gaat worden.
of je moet er toevallig invallen
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_35733901
Wat leuk dat het een Blue Point wordt Ook erg mooi
Ik wist niet dat haar dekkater ook Loki heet... Dan zou het wel grappig geweest zijn als het een blue tabby point wordt.. hihiih..
Wij blijven gewoon nog even lekker afwachten.
en die rooie is lief he en ook zo lekker nieuwsgierig en speels... kopen?
=^.^=
  zondag 5 maart 2006 @ 15:14:44 #234
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35741782
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil luca een keer laten logeren in het dolfinarium zodra hij er de leeftijd voor heeft.
lijkt me zo gaaf voor hem.
weet jij daar meer van, nonneke?

Dromen met Dolfijnen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2006 @ 15:56:39 #235
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35743254
ja dat had ik gelezen. maar ken jij mensen/kinderen die dat meegemaakt hebben?
  zondag 5 maart 2006 @ 16:34:23 #236
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35744573
Nee ken persoonlijk niemand die eraan meegedaan heeft helaas.
Ben helaas zelf te oud
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35745318
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:34 schreef Nonneke het volgende:
Nee ken persoonlijk niemand die eraan meegedaan heeft helaas.
Ben helaas zelf te oud
das mijn probleem ook al:(
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_35750572
Wat gaat Nonneke!!!!! En Miss_B wat leuk dat het Loki is geworden!!!

Ik moet morgen met Obelix en Idefix langs de DA, want ik vond dat ze heel veel aan het krabben waren. Dus ik even geinspecteerd, zie ik bij obelix een paar korstjes en schilfers op z'n huid... Bij Idefix ontdekte ik nog niks, maar hij gaat ook even mee.. Hopen dat het niks ergs is!
pi_35758303
Ik ga voor je duimen Inkie dat alles goed is met Obelix... Ik hoop dat het niets ergs is in ieder geval.

Mijn vriend en ik gaan 19 maart naar de kattenshow in Houten. Gewoon even kijken als bezoeker zijnde naar alle verschillende katten die er dan zijn. Leuk katjes kijken
Gaan er nog meer mensen naar die kattenshow? voor de fun of echt om te showen? Ben ik wel benieuwd naar namelijk
=^.^=
pi_35759991
Hoi

Ik lees alles hoor
En ik wil dit ff kwijt, de rest van de serie staat in het kattenfototopic....

Je ziet me niet he

pi_35761453
Nou ja, ik dus Met dEUS en Flynn. Ik ga met mijn beste vriendin, die neemt Flynn zijn broertje Rowan mee, en Jolijn komt ook met Loki en dEUS z'n zusje Ronja. De show zit helemaal vol, er komen geloof ik zo'n 550 katten.

Succes bij de DA morgen, Inkie, ik hoop maar dat er niets bijzonders aan de hand is.

Xena
pi_35765169
Hahaha gekke Xena nou wij zien je niet hoor

Ah cool, dan kom ik dEUS en Flynn wel even 'live' bewonderen
550 katten? Jeetje mina, hebben we in ieder geval de tijd om onze ogen uit te kijken naar alle katten zeg.. Ben echt benieuwd.
=^.^=
pi_35766426
Xena

Ik moet om 15:30 met de beestjes naar de DA!
pi_35766808
hmm succes inkie

overigens... nu abby ander voer krijgt.. groeit er weer een plukje haar midden in de kale plek
volgens mij si het de RC waar het goed mee gaat.. en nie tde hills
vervelende is dat ik de zakken altijd mix.. dus niet 100% zeker ben dat dat het is
maar volgens mij.... wel
jobensaskia.nl
pi_35767495
Oh wacht...RC...Sinds RC in Juni ofzo hun voer hebben veranderd zijn er toch veel meer klachten over ? Zowel op de Nederlandse kattenfora als op de wereldwijde mailinglists waar ik bij zit wordt er veel geklaagd over allergieen sinds de samenstelling veranderd is. Ik zou het idd gewoon bij Hills houden, als ik om de één of andere reden brokjes zou moeten geven, zou Hills nog wel op mijn lijstje met mogelijkheden staan, maar RC heb ik er sinds deze maand toch van geschrapt.
pi_35777237
Ik ben weer terug!!

Obelix bleek schurftmijt te hebben, ik heb hem ook onder de microscoop kunnen bekijken! Het arme beestje eheft zo'n jeuk. Bij idefix vond de DA niet zo gauw iets, maar ze krijgen allebei een ivomec behandeling. Vandaag kregen ze de eerste injectie. Volgende week moet ik terug en dan de week daarop nog 1x.

Obelix was echt super dapper! Hij piepte niet eens bij de prik! Idefix daarentegen gaf een heel piepconcert en wilde ook niet stilzitten Obelix hoefde niet eens vastgehouden te worden! Zo grappig het verschil tussen de ventjes
  maandag 6 maart 2006 @ 19:00:32 #247
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35783071
Obelix Idefix

Hier nog wat fototjes van vorige week....

De rest is uiteraard te vinden op *m'n space*
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 6 maart 2006 @ 19:12:39 #248
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_35783616
Leuke foto's nonnneke!
Obelix was dus liever voor de dierenarts dan cotton vandaag, hij knapte aardig op tot het zondagavond weer bergaf ging, vandaag nog erger. Dus we konden vanmiddag tegen kwart voor vijf weer naar de dierenarts, ze luisterde weer naar zijn longetjes en wilde met de assistente een runtgenfoto maken. Tot dusver was hij zo mak als een schaap...
Kat in het mandje, naar de runtgenkamer, binnen een paar tellen terug...
Hij had de dierenarts in haar duim gebeten toen ze alleen nog maar het hekje opendeed
Morgen half zes gaan we weer, krijgt ie een roesje en dan de runtgenfoto, hopelijk is het niets ernstigs.
pi_35799428
Dikke knuffel voor Obelix en Idefix

Toch nog een paar foto's van Dolfinarium in de sneeuw Nonneke... Mooi

Hmm... pumpkin_Ruby ik wist niet dat RC hun samenstelling van het voer heeft verandert... Want sinds wij verhuisd zijn heeft Spetter dus een kale plek bij haar staart op haar rug. Wij dachten en ook de DA dat het voornamelijk kwam door de stress van de verhuizing, later kwam daar Smokey bij en de stress die het haar opleverde toen Smokey weer thuis was na het ongeluk.
Steeds hebben wij gedacht dat het aan de stress lag. Maar nu is ze weer helemaal haarzelf en de kale plek wil maar niet weg.
Zou dat ook te maken kunnen hebben met de RC? Hmm.... ik denk dat ik van de week een zak Hills haal en dat meng met RC, misschien zie ik verschil...
=^.^=
pi_35801612
Wow Inkie, daar was je snel bij ! Bij sommige dierenartsen duurt het echt heel lang voordat ze aan schurftmijt denken, een mevrouw waarbij ik vroeger in de straat woonde heeft een half jaar bij de dierenarts gelopen met haar krabbende katten. Ze liep zelf ook bij de dokter voor uitslag. Pas toen haar poes helemaal gek werd van de jeuk en ze naar een avonddierenarts ging werd de mijt ontdekt. Ik weet niet of de DA dat gezegd heeft, maar als je dus zelf (of iemand anders in huis) rode plekjes hebt moet je dat ook laten checken.

Ah, wat naar voor Cotton (en de dierenarts ). Ernesto is ook zo'n furie bij de DA, hij is nergens bang van, behalve dus de DA, zijn vlucht- of vechtreactie is duidelijk vechten ! Ik schaam me ook altijd zo als hij zo doet. Ik hoop dat Cotton snel opknapt, het is niets als ze zo ziek zijn.

RC heeft vorig jaar die nieuwe "werelden" geintroduceerd, de samenstelling is toen inderdaad veranderd, en sindsdien lees je echt meer klachten. Ik heb Ernesto en Mimosa altijd RC gevoerd, en ik was er op zich héél tevreden over (behalve achteraf gezien dan dat ze er zowat op ontploften, ze werden op weing voer gauw dik) en ik zou het toen echt iedereen aangeraden hebben. Met wat ik de laatste twee maanden ofzo online ineens aan allergieklachten hoor (bij katten die al jaren RC eten), tja. Niet alle katten zullen er last van hebben, maar deze formule valt blijkbaar bij bepaalde katten niet goed. Ik ben nu erg benieuwd of het bij Spetter iets zou helpen ! (en hoe het met Abby blijft gaan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')