nou we willen je vriend liever te vriend houden hahahaquote:[quote]Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef Miss_B het volgende:
Hahahah Nonneke, ik zou wel willen, maar mijn vriend wilt het niet
Dat is soms ook wel heeeeel handig kan ik je vertellen. hihi. Anders zou het hier helemaal een dolle boel worden. Wat ook wel weer leuk is natuurlijk
Heeeeeeeeeeel misschien zwicht hij wel voor zon klein poppetje als hij ze ziet en er toch wel dagelijks mee geconfronteerd wordt.. hihi misschien werkt het wel.
Wij zijn van plan om hem Odin te noemen, maar ondertussen zijn we nog een leuke en originele naam met een leuke variant daarin te verzinnen. Wel moeilijk... maar Loki vinden we nu ook leukDus *denk* *denk*... hihi.
volgens mij uit de grondquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Yez het volgende:
Oohw das die tekenfilm waarin die tv's zo uit de lucht kwamen toch?![]()
Mooie foto inderdaad van ovide!![]()
Misschien gaat hij toch wel overstag als hij ze ziet zo klein.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:30 schreef frontignan het volgende:
[..]
nou we willen je vriend liever te vriend houden hahaha![]()
maar als alles goed is is ze zwanger, tepels zijn al aardig gekleurd dus duimen maar![]()
moeilijke besslissing hoor beide namen zijn heel mooi,ben benieuwd wat het gaat worden
groetjes![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:26 schreef Miss_B het volgende:Woei Ovide
En heb weer een foto van Loki/Odin Helaas niet zo scherp, maar toch leuk genoeg...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:20 schreef lady-wrb het volgende:
wat leuk nonneke
schaf maar vast een waterdichte camera aan
Ik en Jolijn (van dEUS) denken bluepoint inmiddels. Ik zou het wel grappig gevonden hebben als hij bluetabbypoint is/was, haar bluetabbypoint dekkater heet ook Lokiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:41 schreef Miss_B het volgende:
Hee Inkie wat een toeval. Ik lees net je berichtje hier in de SC dat je vindt dat Loki schattiger klinkt dan Odin.
Wij hebben net besloten om hem maar Loki te noemen. Dat vonden we toch wel iets beter bij hem passen.
Dus dit lieve schatje is nu gedoopt tot: LOKI
Ben trouwens nog steeds benieuwd welke kant hij opgaat: een Blue Point of toch ook Tabby.. Das de vraag. Maar juist deze onwetendheid is het leukst vinden wij.
de fokster heeft zelf nog 4 siberische beschikbaar, 2 brown tabby, 1 red tabby en 1 helemaal zwart... zat al me moeder over te halen, maar zij wilt nog niet![]()
ik wil ook!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:04 schreef Nonneke het volgende:
Leuke naam ! (heette een van die baby kaafjes van zoeper ook niet Loki ??)
Whieeejjjj ik blij dat ik gister was gaan werkenStond in de koffiecorner ff te bellen, mn 1e medewerker loopt langs, dus ik zwaai ff van "Helleuh ik ben er weer" komtie naar me toe, helemaal blij "Heb je Niels (andere 1e medewerker) al gesproken ??
![]()
" dus ik Ehm nee
"Ohw wacht ff dan !! Hij heeft leuk nieuws voor je !!
"
Ehm oke tzal wel ?
Komtie aanlopen met een envelopje " Hier !" Dus ik maak envelopje open...
Hallo Manon,
Wat leuk dat je je hebt opgegeven voor Dichter bij Dolfijnen ! Veel collega's hebben laten weten graag mee te willen doen aan dit programma. Omdat er meer aanmeldingen dan plaatsen waren, is er geloot. Jij bent een van de gelukkigen !
Dat scheelt me dan toch weer mooi 150 euro !
Kga met de dolfijntjes het water in 21 maart
Niet zwemmen hoor
maar toch weer iets dichterbij
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil luca een keer laten logeren in het dolfinarium zodra hij er de leeftijd voor heeft.
lijkt me zo gaaf voor hem.
weet jij daar meer van, nonneke?
das mijn probleem ook al:(quote:Op zondag 5 maart 2006 16:34 schreef Nonneke het volgende:
Nee ken persoonlijk niemand die eraan meegedaan heeft helaas.
Ben helaas zelf te oud![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |