abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35492357
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:57 schreef lady-wrb het volgende:

even zwaaien naar iedereen
terug
pi_35493676
lady-wrb

Ik was Bommel net nog even aan het checken op wondjes, het valt deze keer gelukkig mee, een op zijn oortje, niet groot gelukkig, en weer een op zijn lip.
De vorige keer hadden ze het er nog over dat hij enkele piepkleine wondjes op zijn lippen had, maar dat heeft hij thuis nooit, en ze zeiden het op zo'n manier alsof wij Bommel zouden mishandelen of zo, ik geloof niet dat honden nooit eens wondjes hebben. Ik word er nog boos om als ik er aan denk, ik was echt fel geworden als ze er vandaag weer over begonnen waren
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35494385
Wat een zeikers Rena
pi_35499148
Wie zeggen dat Rena ? Die mensen van het pension ? Maar bommel speelt daar toch met andere honden en kan daar toch wondjes krijgen ? En idd, so what als hij wat wondjes heb, die heb ik ook, en ik wordt ook niet mishandeld. Zelfde met mijn katten. (tenzij je oorkauwen en andere vormen van "mishandeling" door de rest van het poezengeboefte meerekent )

Goede site in je onderschrift, lady-wrb ! Ik neem aan dat al jullie Luca's kippies van Luca zijn ?

Spetter
Vindt ze zomaar de feline flyer niet leuk ? Ach, die kleine ongetwijfeld wel, hier verliest zelfs onze dame Mimosa weleens haar zelfbeheersing en staat dan druk wapperend met haar voorpootjes (ze kan nogal goed op haar achterpoten staan, als ze ons ooit beu is kan ze altijd nog weglopen met het circus) naar de feline flyer te hengelen.

Ik heb trouwens toch het idee dat er héél duidelijk witte randjes aan de binnenkant van de oortjes van die kleine blauwe zitten. Ik heb even naar de fokster van dEUS gemaild wat zij ervan vindt. Wat zijn die blauwe slofjes leuk trouwens !
pi_35503100
naar lady-wrb

En we hebben een naam voor de kleine bedacht: Odin. Zijn er helemaal tevreden mee.. Past ook wel een beetje bij hem vinden wij..

Leuke foto is het van hem he hihi? Ik heb verder alleen nog een foto waar de 3 kleintjes bij hun moeder aan het drinken zijn. Zodra ik een nog duidelijkere foto heb laat ik het nog wel even zien.
Juist het feit dat je nu nog niet weet wat voor varieteit het wordt vinden wij ook zo leuk. Het kan een point of een tabby worden. Dat is juist ook zo leuk.. En hij zit nu al ruim 20 gram boven zijn 'normale' gewicht wat een kitten moet wegen met die leeftijd (volgens mij) .
ben benieuwd wat de fokster van dEUS ervan vindt pumpkin-Ruby

[ Bericht 5% gewijzigd door Miss_B op 26-02-2006 09:45:07 (vergeten) ]
=^.^=
pi_35503951
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wie zeggen dat Rena ? Die mensen van het pension ? Maar bommel speelt daar toch met andere honden en kan daar toch wondjes krijgen ? En idd, so what als hij wat wondjes heb, die heb ik ook, en ik wordt ook niet mishandeld. Zelfde met mijn katten. (tenzij je oorkauwen en andere vormen van "mishandeling" door de rest van het poezengeboefte meerekent )

Ja, ik vond het een hele rare opmerking van die mensen. En een mishandelde hond gedraagt zich er ook wel naar dacht ik zo, Bommel is ontzettend hypervrolijk Maar goed, hij is weer lekker thuis

Miss_b, wat een ontzettend lieve foto Zo klein Leuke naam ook, stoer
And you know I might
pi_35508661
Dank je Rena We zijn er ook blij mee..

En Spetter mag de Feline Flyer misschien nog eng vinden. Haar nieuwe fleecemand vindt ze (gelukkig) wel geweldig
=^.^=
pi_35510060
Ik had de naam Odin gemaild naar de fokster, krijg ik een mail terug. De naam zit al in haar Siberische katten, dus moeten we een andere naam verzinnen
Waarom?? Wat heeft mijn ragdoll te maken met haar Siberische? Anders geef ik hem nog een naam en dan als roepnaam Odin..
Lekker balen weer hoor dit....
=^.^=
pi_35510116
Noem je hem Rodin of Oodin
pi_35511185
Mijn meneertjes net op de foto gezet Zelfs idefix kon stilzitten op de stoel! (dat was me nog niet eerder gelukt!)

Idefix

Obelix

pi_35512433
wat een schatjes
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_35514050
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:42 schreef Miss_B het volgende:
Ik had de naam Odin gemaild naar de fokster, krijg ik een mail terug. De naam zit al in haar Siberische katten, dus moeten we een andere naam verzinnen
Waarom?? Wat heeft mijn ragdoll te maken met haar Siberische? Anders geef ik hem nog een naam en dan als roepnaam Odin..
Lekker balen weer hoor dit....

Vind ik ook raar, je moet toch zelf kunnen bepalen hoe je je kat wilt noemen? En die andere is toch een ander ras Ik snap 'm ook niet

Idefix & Obelix Hoe gaat het met ze Inkie?
And you know I might
pi_35517833
Ja precies B. gewoon wat anders verzinnen, en als roepnaam Odin

Inkie, wat staan ze er leuk op!!!
pi_35519144
Dan wordt zijn naam op de stamboom Lokiodin (2 noorse goden ) En zijn roepnaam Odin (Of misschien wel Loki ook een leuke naam)
Daar moeten we dan nog wel even over nadenken.
Maar ik had de fokster ook eventjes teruggemaild. En het ging haar erom dat er al zo iemand heet en zij zei hetzelfde; noem je hem op de stamboom anders, maar thuis noem je hem Odin zeg maar..
Ach daar komen we ook wel weer uit.. Maar mijn eerste reaktie was toch wel van.. what??

En Ink wat een leuke foto's 2 vriendjes
=^.^=
pi_35533934
Als roepnaam mag het dus wel?
Gelukkig!

Is wel erg lullig anders, bedenk je een naam waar je zelf helemaal
enthousiast over bent en dan krijg je zoiets..
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 10:25:33 #116
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35535587
wat heeft die fokster met de naam van jouw kat te maken?
achterlijk zeg.

ik heb geupdate in de soop
pi_35536153
Wat een gedoe met die namen zeg... De perzische kat van mijn schoonpa heet ook officieel 'Lady Sunshine'.... Zo gat ik toch echt niet constant zo'n beetsje noemen, arm ding... Het is nu gewoon gezellig Wolletje
I had a signature once. It was awful.
pi_35536170
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:21 schreef Miss_B het volgende:
Dan wordt zijn naam op de stamboom Lokiodin (2 noorse goden ) En zijn roepnaam Odin (Of misschien wel Loki ook een leuke naam)
Loki, zo heet het zoontje van mn caaf Jewel die nu bij Lyssa woont! Goeie naam
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 10:56:40 #119
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35536259
is het niet zo dat je een naam kiest die bij je dier past?
is dat misschien een idee voor een topic? de reden waarom je je dier juist DIE naam hebt gegeven?
pi_35537016
Leuk idee lady-wrb!!! Doen!!
pi_35542078
hmm mijn rasje heet "ceilidh's avalanche van de poespas" officieel
maar zo roep je je kat niet voor het eten toch?
en na wat dubben.. heeft ze nu als roepnaam "abby"
werkt perfect, poes luistert er naar.. en het past goed bij de rest

alleen blijft poes steeds kaler worden
denk nog steeds dat het het voer is..
maar ander voer geven.. moet je ongetwijfeld even mee doorgaan voor het effect heeft
na een week zie ik echter nog weinig verbetering
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_35542130
Hoe is poes kaal? Bij cavia's is het zo dat wanneer de kaalheid erg summetrisch is en rondom de heupen begint, het een hormonale oorzaak heeft. Kans is vrij groot dat dat bij poezebeesten ook zo zal zijn...
pi_35542169
Toen ik hoorde van alle capriolen van Xena, als enige stouterik uit het nest, die alles durfde was de keus snel gemaakt
(qua naam)
pi_35542338
hmm het is op dr rug
aan de linkerkant..
een langgerekte vorm van zo'n 17x4 cm tot op het begin van dr staart

lastig uitleggen.. maak vandeweek wel ff foto als de batterijen weer opgeladen zijn
en ik tijd heb tussen het verhuizen door
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_35542376
Rot uhmmie Het moet een allergie zijn idd...
Succes met verhuizen (ik haaaaaat verhuizen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')