Dit is dEUS met 2 weken, hij is natuurlijk seal dus dat is wel een hoop donkerder:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:25 schreef Miss_B het volgende:
Het enige wat ik wel zag en me vriend ook, was op een pootje van het katertje een paar streepjes.. Maar beide twijfelen we nou of we het nu echt zagen of dat het schaduw was... :|
Maar zodra ik de foto's binnen heb dan zet ik ze hier wel even neer
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Dit is dEUS met 2 weken, hij is natuurlijk seal dus dat is wel een hoop donkerder:
[afbeelding]
en dit is zijn zusje, een chocolatepoint (zonder tabby dus)
[afbeelding]
Bij dEUS zie je de witte randjes bij zijn oren al, bij zijn zusje niet, omdat zij een solid is en geen tabby. dEUS heeft wel een donker neusleertje hier, maar dat is later nog bijgetrokken. Ze lijken allebei streepjes op hun pootjes te hebben, terwijl er maar één tabby bijzit. Jullie zijn volgens mij een beetje tabbyfan, dus dat wordt oortjes kijken![]()
gaat goed, hé ? Is ook een erg leuke foto, daar heeft niemand bezwaar tegen durf ik te wedden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Samenwonen
![]()
![]()
[afbeelding]
links Faith, rechts Shinchan
sorry kan het niet latenvind het zo leuk
![]()
Ja het gaat erg goed !! Hadden we niet verwacht zo in eens, we proberen al ruim een jaar om die 2 samen te krijgen, maar elke keer liep het uit op ruziequote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
gaat goed, hé ? Is ook een erg leuke foto, daar heeft niemand bezwaar tegen durf ik te wedden.
zijn grappige beestjes volgens mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Samenwonen
![]()
![]()
[afbeelding]
links Faith, rechts Shinchan
sorry kan het niet latenvind het zo leuk
![]()
Welkom terug Renaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:54 schreef rena het volgende:![]()
Ik ben terug, het was heerlijkIk ga nu even bijlezen en zo
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef Miss_B het volgende:
Hier dan een foto van onze nieuwe aanwinst
Nog naamloos, want die moeten we nog verzinnen..
[afbeelding]
[afbeelding]
Het liefs willen we een originele naam dus dat wordt bedenken geblazen
Moeten er nog lang op wachten, maar met plezier in ieder geval..![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:27 schreef Auticia het volgende:
Welkom terug, Rena!
Binnenkort weer een Bommel-spam?
Awwwquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:09 schreef rena het volgende:
Een oudje dan, hij probeerde me weer eens een lebber te geven![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |