quote:Op zondag 26 februari 2006 01:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wie zeggen dat Rena ? Die mensen van het pension ? Maar bommel speelt daar toch met andere honden en kan daar toch wondjes krijgen ? En idd, so what als hij wat wondjes heb, die heb ik ook, en ik wordt ook niet mishandeld. Zelfde met mijn katten. (tenzij je oorkauwen en andere vormen van "mishandeling" door de rest van het poezengeboefte meerekent)
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:42 schreef Miss_B het volgende:
Ik had de naam Odin gemaild naar de fokster, krijg ik een mail terug. De naam zit al in haar Siberische katten, dus moeten we een andere naam verzinnen
Waarom?? Wat heeft mijn ragdoll te maken met haar Siberische? Anders geef ik hem nog een naam en dan als roepnaam Odin..
Lekker balen weer hoor dit....
Loki, zo heet het zoontje van mn caaf Jewel die nu bij Lyssa woont! Goeie naamquote:Op zondag 26 februari 2006 19:21 schreef Miss_B het volgende:
Dan wordt zijn naam op de stamboom Lokiodin (2 noorse goden) En zijn roepnaam Odin
(Of misschien wel Loki ook een leuke naam)
Zei het ook al in het foto topic, toevallig dat jullie ook helemaal weg zijn van de naam Odin.quote:Op zondag 26 februari 2006 09:41 schreef Miss_B het volgende:
![]()
naar lady-wrb
En we hebben een naam voor de kleine bedacht: Odin.Zijn er helemaal tevreden mee.. Past ook wel een beetje bij hem vinden wij..
Leuke foto is het van hem he hihi? Ik heb verder alleen nog een foto waar de 3 kleintjes bij hun moeder aan het drinken zijn. Zodra ik een nog duidelijkere foto heb laat ik het nog wel even zien.
Juist het feit dat je nu nog niet weet wat voor varieteit het wordt vinden wij ook zo leuk. Het kan een point of een tabby worden. Dat is juist ook zo leuk.. En hij zit nu al ruim 20 gram boven zijn 'normale' gewicht wat een kitten moet wegen met die leeftijd (volgens mij) .
ben benieuwd wat de fokster van dEUS ervan vindt pumpkin-Ruby
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:46 schreef Nonneke het volgende:
Ohw we tellen vanaf vandaag 111 dagen, ze zijn niet te stoppen die twee![]()
![]()
Maar ut zijn wel vluggertjes hoor![]()
Dus als alles een beetje meezit enzow, en het gaat allemaal goedkomen, hebben we rond 18 juni familieuitbreidingIk hoop wel dat ze wacht tot we thuis zijn, en niet eerder gaat bevallen ofzo, we komen 16 juni uit Center Parcs
![]()
Faith vind het allemaal prima, dus ik geloof niet dat we ons nu nog zorgen hoeven te maken of het wel goed gaat![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef kissa het volgende:
http://today.reuters.com/tv/videoStory.aspx?isSummitStory=false&storyId=c8dc1e901a6331daef1c64362393575335141f2a
Als het goed is zie je na het aanklikken een Beluga-walvis die waterkussen geeftNet rookrondjes....
Dat is heus niet per toeval zo gladquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:43 schreef Auticia het volgende:
Helaas voor hem was de vloer erg glad daar, dus hij rende wel maar kwam niet vooruit.![]()
.
Wat een leuk filmpje!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef kissa het volgende:
http://today.reuters.com/tv/videoStory.aspx?isSummitStory=false&storyId=c8dc1e901a6331daef1c64362393575335141f2a
Als het goed is zie je na het aanklikken een Beluga-walvis die waterkussen geeftNet rookrondjes....
Op dit moment 3, Faith en Shinchan, en Opa Dickeyquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:39 schreef Dandilion het volgende:
Nonneke, hoeveel chincilla's heb je?
Leuk dat ze gaan samenwonen. Is 16 erg oud voor zo'n beestje?
Ze hebben zo te lezen al een samenwoon-welkoms-feestje hier op de fok onder de gebruikers van dit topic. :0)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |