nou we willen je vriend liever te vriend houden hahahaquote:[quote]Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef Miss_B het volgende:
Hahahah Nonneke, ik zou wel willen, maar mijn vriend wilt het niet
Dat is soms ook wel heeeeel handig kan ik je vertellen. hihi. Anders zou het hier helemaal een dolle boel worden. Wat ook wel weer leuk is natuurlijk
Heeeeeeeeeeel misschien zwicht hij wel voor zon klein poppetje als hij ze ziet en er toch wel dagelijks mee geconfronteerd wordt.. hihi misschien werkt het wel.
Wij zijn van plan om hem Odin te noemen, maar ondertussen zijn we nog een leuke en originele naam met een leuke variant daarin te verzinnen. Wel moeilijk... maar Loki vinden we nu ook leukDus *denk* *denk*... hihi.
volgens mij uit de grondquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Yez het volgende:
Oohw das die tekenfilm waarin die tv's zo uit de lucht kwamen toch?![]()
Mooie foto inderdaad van ovide!![]()
Misschien gaat hij toch wel overstag als hij ze ziet zo klein.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:30 schreef frontignan het volgende:
[..]
nou we willen je vriend liever te vriend houden hahaha![]()
maar als alles goed is is ze zwanger, tepels zijn al aardig gekleurd dus duimen maar![]()
moeilijke besslissing hoor beide namen zijn heel mooi,ben benieuwd wat het gaat worden
groetjes![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:26 schreef Miss_B het volgende:Woei Ovide
En heb weer een foto van Loki/Odin Helaas niet zo scherp, maar toch leuk genoeg...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:20 schreef lady-wrb het volgende:
wat leuk nonneke
schaf maar vast een waterdichte camera aan
Ik en Jolijn (van dEUS) denken bluepoint inmiddels. Ik zou het wel grappig gevonden hebben als hij bluetabbypoint is/was, haar bluetabbypoint dekkater heet ook Lokiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:41 schreef Miss_B het volgende:
Hee Inkie wat een toeval. Ik lees net je berichtje hier in de SC dat je vindt dat Loki schattiger klinkt dan Odin.
Wij hebben net besloten om hem maar Loki te noemen. Dat vonden we toch wel iets beter bij hem passen.
Dus dit lieve schatje is nu gedoopt tot: LOKI
Ben trouwens nog steeds benieuwd welke kant hij opgaat: een Blue Point of toch ook Tabby.. Das de vraag. Maar juist deze onwetendheid is het leukst vinden wij.
de fokster heeft zelf nog 4 siberische beschikbaar, 2 brown tabby, 1 red tabby en 1 helemaal zwart... zat al me moeder over te halen, maar zij wilt nog niet![]()
ik wil ook!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:04 schreef Nonneke het volgende:
Leuke naam ! (heette een van die baby kaafjes van zoeper ook niet Loki ??)
Whieeejjjj ik blij dat ik gister was gaan werkenStond in de koffiecorner ff te bellen, mn 1e medewerker loopt langs, dus ik zwaai ff van "Helleuh ik ben er weer" komtie naar me toe, helemaal blij "Heb je Niels (andere 1e medewerker) al gesproken ??
![]()
" dus ik Ehm nee
"Ohw wacht ff dan !! Hij heeft leuk nieuws voor je !!
"
Ehm oke tzal wel ?
Komtie aanlopen met een envelopje " Hier !" Dus ik maak envelopje open...
Hallo Manon,
Wat leuk dat je je hebt opgegeven voor Dichter bij Dolfijnen ! Veel collega's hebben laten weten graag mee te willen doen aan dit programma. Omdat er meer aanmeldingen dan plaatsen waren, is er geloot. Jij bent een van de gelukkigen !
Dat scheelt me dan toch weer mooi 150 euro !
Kga met de dolfijntjes het water in 21 maart
Niet zwemmen hoor
maar toch weer iets dichterbij
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil luca een keer laten logeren in het dolfinarium zodra hij er de leeftijd voor heeft.
lijkt me zo gaaf voor hem.
weet jij daar meer van, nonneke?
das mijn probleem ook al:(quote:Op zondag 5 maart 2006 16:34 schreef Nonneke het volgende:
Nee ken persoonlijk niemand die eraan meegedaan heeft helaas.
Ben helaas zelf te oud![]()
Beterschapjes Cotton !!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
agossie, arme cotton beterschap beessie
nonneke wat heb je toch een leuke baan, of moet ik zeggen een baan op een leuke plek?
gaat er nog een dolfi-meeting komen? ik heb wel zin![]()
![]()
zijn er toevallig dat iemand weet ergens acties voor korting voor het dolfinarium want ik kan me herinneren dat de toegangsprijzen er niet om liegen (maar dat is natuurlijk omdat ze nonneke moeten betalen)
Wat cotton betreft, hij heeft er geen last van, dus zei de DA dat het kon blijven zitten. Niemand heeft wat aan hem gemerkt de afgelopen 2 jaar, ze zei wel dat hij er wel veel pijn aan gehad heeft moeten hebben. Arm beessie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef Yez het volgende:
Beterschap Cotton!![]()
Die kogeltjes, laten ze die zitten of worden die verwijderd?
Zouden die niet alsnog voor 'last' kunnen gaan zorgen anders?![]()
Mensen die een abbo hebben op het dolfi kunnen 1 introducee meenemen
die dan 50% korting krijgt op de entree!![]()
Ik geloof alleen niet dat er hier veel mensen zijn die toevallig zo'n abbo hebben..![]()
Hoe oud is Luca dan ? Want als hij zo gek is op dolfijnen is het zeker wat voor hem !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het jammer dat we te ver weg wonen. als het wat dichterbij was, zou ik zeker een abonnement willen hebben want luca is nog steeds dol op dolfijnen.
vandaar ook mijn interesse in die dolfinarium-overnachting.
Hehehe!! Maar ja het was dan ook wel echt pokkeweer vandaag zeg...quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
(..)
Mijn god, vandaag meer personeel dan gasten op het park, nog geen 100 mensen !!! en dat terwijl er op een goede hoogseizoen dag met gemak 13.000 man rond kachelenTis nu net zo'n zoekspelletje geworden Zoek-De-Gast
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hoe oud is Luca dan ? Want als hij zo gek is op dolfijnen is het zeker wat voor hem !![]()
Je doet het expres he Yez.... elke keer gaan als ik vrij benJammer van die part-time functie's alleen ! stommerds, misschien van de zomer nog eens proberen
Mijn god, vandaag meer personeel dan gasten op het park, nog geen 100 mensen !!! en dat terwijl er op een goede hoogseizoen dag met gemak 13.000 man rond kachelenTis nu net zo'n zoekspelletje geworden Zoek-De-Gast
![]()
Ja zou het prettiger vinden als je het voortaan eerst ff overlegtquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:00 schreef Yez het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer eerst met jou overleggen of je dan moet werken oke?
![]()
Ohw, ik probeer het zeker wel een keer weer hoor, dit was ook niet mijn eerste poging..![]()
Ik bel ze plat tot ze me zat zijn..![]()
![]()
100 gasten op het park?shit zeg, dat is niet goed.. straks besluiten ze nog vaker
dicht te gaan!![]()
Ja opzich wel, bedoel er stopt een trein in Harderwijk, dan zou je A'dam -> Utrecht/Amersfoort -> Harderwijk, en dan vanaf het station daar een bus (147, 144) naar Dolfi zelf... tis wel een gedoe met overstappen, maarja je hebt wel een hele leuke dag dan natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:11 schreef lady-wrb het volgende:
t is zo jammer dat ik geen auto kan rijden anders had ik beslist met luca op zijn vrije dagen naar harderwijk gekund.
is het met openbaar vervoer een beetje te doen nonneke?
doe je ff bellen als je er bent enzow ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:46 schreef Ellatjuh het volgende:
ik kom morgen en tel voor 10:D
lief van je, maar luca is nu nog te jong.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja opzich wel, bedoel er stopt een trein in Harderwijk, dan zou je A'dam -> Utrecht/Amersfoort -> Harderwijk, en dan vanaf het station daar een bus (147, 144) naar Dolfi zelf... tis wel een gedoe met overstappen, maarja je hebt wel een hele leuke dag dan natuurlijk
Zal ik btw voor je vragen of ze meer info hebben over Dromen bij Dolfijnen en het op laten sturen ?
Liefffffffffff heequote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt van Obelix en Idefix' eerste kennismaking met een maiskolf! Kijk hier
Wauw wat lievvvvquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:27 schreef kissa het volgende:
Een schattig kitten-kloekfilmpje
http://www.youtube.com/watch?v=p7qb6brLIBs
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw wat lievvvv![]()
Kan op het laatst alleen nog met zijn koppie onder moeders vleugels
och had dat niet gelezen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
doe je ff bellen als je er bent enzow ?![]()
Ohw ik dacht dattie al bijna 8 was, geen idee hoe ik daar dan weer bij komquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lief van je, maar luca is nu nog te jong.
ik dacht meer aan volgend jaar ofzo. dan istie 7 en wordt hij 8 (ow wat klinkt dat groot)
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:29 schreef Ellatjuh het volgende:
och dit ga ik nu het komende jaar horen.
omdat ik het wel een beetje eng vond eerst
heb nog nooit een dolfijn geaait:(quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:51 schreef Yez het volgende:
[..]
Mooie dieren toch, die roggen?
![]()
Al aai ik liever een dolfijn..![]()
![]()
Ik ga morgen naar het dolfi!![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:09 schreef rena het volgende:
Ah, het hebben van een hondDondert zo even met zijn vrolijke enthousiasme de kamer in als we net gewandeld hebben, waardoor het witte kleed onder de zwarte pootafdrukken zit. Honden
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 08:40 schreef inkie1010 het volgende:
[..]Bommel toch!! Ik heb vannacht gewoon van Bommel gedroomd maf he! Ik weet niet precies meer wat, maar er liep ineens een hond in de straat en ik zei " oooh dat is Bommel!" en toen ik die naam zei kwam ie meteen naar me toe. En toen zei ik "die moet ik naar rena van het forum terug brengen"... naja meer weet ik niet meer
Maar wel heel grappig (hij was trouwens heel lief!)
Ja ik gaf eerst RC..quote:Op maandag 13 maart 2006 12:30 schreef Uhmmie het volgende:
hehe toch wel lief dat ze dat zo lekker vond
je gaf eerst RC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |