abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35658394
Oohw das die tekenfilm waarin die tv's zo uit de lucht kwamen toch?

Mooie foto inderdaad van ovide!
pi_35659007
Opzetje voor een kaart:

I had a signature once. It was awful.
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:22:46 #203
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_35659422
Gaaf gedaan die kaart!
pi_35668445
hmm nadat wij thuis genoeg huisdieren hadden volgen smij moeder...
kwamen er toch nog een kat en een klein aantal vogelspinnen bij *grin*

nu woon ik alleen.. en sinds ik zei "zo is het genoeg".... is er nu 1 katje extra bij
maarja. die kwam met het vriendje "in the package"
en ze is nog hartstikke jong en lief (en schuw!)
echt leuk om te zien hoe ze nog steeds steeds meer loskomt
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:30:42 #205
133912 frontignan
http://www.geocities.com/catte
pi_35676085
[/quote]
quote:
[quote]Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef Miss_B het volgende:
Hahahah Nonneke, ik zou wel willen, maar mijn vriend wilt het niet
Dat is soms ook wel heeeeel handig kan ik je vertellen. hihi. Anders zou het hier helemaal een dolle boel worden. Wat ook wel weer leuk is natuurlijk
Heeeeeeeeeeel misschien zwicht hij wel voor zon klein poppetje als hij ze ziet en er toch wel dagelijks mee geconfronteerd wordt.. hihi misschien werkt het wel.

Wij zijn van plan om hem Odin te noemen, maar ondertussen zijn we nog een leuke en originele naam met een leuke variant daarin te verzinnen. Wel moeilijk... maar Loki vinden we nu ook leuk Dus *denk* *denk*... hihi.
nou we willen je vriend liever te vriend houden hahaha
maar als alles goed is is ze zwanger, tepels zijn al aardig gekleurd dus duimen maar
moeilijke besslissing hoor beide namen zijn heel mooi,ben benieuwd wat het gaat worden
groetjes
pi_35680829
Ovide Die naam is leuk!
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 15:33:54 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35680870
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Yez het volgende:
Oohw das die tekenfilm waarin die tv's zo uit de lucht kwamen toch?

Mooie foto inderdaad van ovide!
volgens mij uit de grond
pi_35681717
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:30 schreef frontignan het volgende:

[..]

nou we willen je vriend liever te vriend houden hahaha
maar als alles goed is is ze zwanger, tepels zijn al aardig gekleurd dus duimen maar
moeilijke besslissing hoor beide namen zijn heel mooi,ben benieuwd wat het gaat worden
groetjes
Misschien gaat hij toch wel overstag als hij ze ziet zo klein.
hihi... Hopen mag (toch)

Ovide dat ken ik ook nog wel.. Dat blauwe figuurtje en idd de tv's kwamen de grond uit overal...
=^.^=
pi_35682795

ovide \o/
jobensaskia.nl
pi_35683010
ik zie een kruisje....
=^.^=
pi_35683287
hmm ik zie een plaatje...
meer mensen die een kruisje zien?
jobensaskia.nl
pi_35684088
Kruissie
pi_35684282
Ik zie ook een kruisje
pi_35684302
pi_35684779
*snif*
jobensaskia.nl
pi_35685309
Woei Ovide

En heb weer een foto van Loki Helaas niet zo scherp, maar toch leuk genoeg...

[ Bericht 3% gewijzigd door Miss_B op 05-03-2006 10:04:31 (naam aangepast) ]
=^.^=
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:53:45 #217
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_35686126
Aww wat een droppie

Ik ben vanmiddag met Cottontail naar de dierenarts geweest, sinds gisteravond is hij snipverkouden.
Oogzalfje en een aantal pilletjes moeten hem er weer bovenop helpen, maar hoe hij er nou aan is gekomen is me een raadsel.
De auto was bij de garage dus cotton maar een tuigje omgedaan, in een rugzak met warme pittenzak en fleecekleed vervoerd, zo voor mijn buik gehouden en naar de DA gesnorfietst. Tja, dit is al de tweede keer dat ie wat heeft en dat vriend + auto niet beschikbaar is, was er niet ergens een speciale kattenvervoerrugzak te koop? hier bij de dierenwinkels iig niet.
Bij thuiskomst werd ie door Terra geinspecteerd en getroost en nu ligt ie lekker op de leuning van de bank te maffen, hopelijk wordt ie gauw beter.
pi_35688310
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:26 schreef Miss_B het volgende:
Woei Ovide

En heb weer een foto van Loki/Odin Helaas niet zo scherp, maar toch leuk genoeg...
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Echt te lief!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35690178
Ja echt gewoon veel te lief als je hem zo ziet Zijn er ook helemaal vlieft op
En waarschijnlijk wordt zijn stamboomnaam Odino en roepnaam Odin. Maar ik durf nog niets met zekerheid te zeggen..... Nog even goed over hebben, maar dit vinden we wel leuk hihi

En ik zit al de hele dag met een zinnetje in me hoofd: kijk uit malloot, een kokosnoot... om er zelf gek van te worden hihi...
=^.^=
pi_35690249
Mogen enge dromen over planten hier ook?

Ik had mijn cyclaam verzopen, maar er zat nog 1 piepkleiin blaadje aan. Droom ik vannacht dat ik dat er per ongeluk afhaal.....
Twas maar een droom gelukkig.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_35698930
Briana beterschap met Cottontail!

Miss_B superlieve foto's zeg!!! Ik vind het toch wel echt een Loki (dat klinkt net wat schattiger dan Odin!)

Wat een erge droom krakkemieke over die plant
pi_35705398
Hee Inkie wat een toeval. Ik lees net je berichtje hier in de SC dat je vindt dat Loki schattiger klinkt dan Odin.
Wij hebben net besloten om hem maar Loki te noemen. Dat vonden we toch wel iets beter bij hem passen.
Dus dit lieve schatje is nu gedoopt tot: LOKI
Ben trouwens nog steeds benieuwd welke kant hij opgaat: een Blue Point of toch ook Tabby.. Das de vraag. Maar juist deze onwetendheid is het leukst vinden wij.

de fokster heeft zelf nog 4 siberische beschikbaar, 2 brown tabby, 1 red tabby en 1 helemaal zwart... zat al me moeder over te halen, maar zij wilt nog niet

[ Bericht 19% gewijzigd door Miss_B op 04-03-2006 12:22:54 ]
=^.^=
  zaterdag 4 maart 2006 @ 20:04:44 #223
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35718948
Leuke naam ! (heette een van die baby kaafjes van zoeper ook niet Loki ??)

Whieeejjjj ik blij dat ik gister was gaan werken Stond in de koffiecorner ff te bellen, mn 1e medewerker loopt langs, dus ik zwaai ff van "Helleuh ik ben er weer" komtie naar me toe, helemaal blij "Heb je Niels (andere 1e medewerker) al gesproken ?? " dus ik Ehm nee "Ohw wacht ff dan !! Hij heeft leuk nieuws voor je !! " Ehm oke tzal wel ?
Komtie aanlopen met een envelopje " Hier ! " Dus ik maak envelopje open...

Hallo Manon,

Wat leuk dat je je hebt opgegeven voor Dichter bij Dolfijnen ! Veel collega's hebben laten weten graag mee te willen doen aan dit programma. Omdat er meer aanmeldingen dan plaatsen waren, is er geloot. Jij bent een van de gelukkigen !

Dat scheelt me dan toch weer mooi 150 euro ! Kga met de dolfijntjes het water in 21 maart Niet zwemmen hoor maar toch weer iets dichterbij
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 20:20:17 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35719347
wat leuk nonneke
schaf maar vast een waterdichte camera aan
  zaterdag 4 maart 2006 @ 20:27:37 #225
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35719541
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 20:20 schreef lady-wrb het volgende:
wat leuk nonneke
schaf maar vast een waterdichte camera aan
het schoot even door mn hoofd vrijdag van die waterdichte cam Maar gelukkig zei mn collega gelijk "Ow leuk dan moeten wij werken ! komen we kijken maken we gelijk foto's !" Ik zat wel te denken aan een groter geheugen kaartje

Ohw heb nog sneeuwfoto's op mn cam staan van vrijdag, die zal ik er straks of morgen eens vanaf halen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35720756
Wat gaaf Nonneke!

Ik heb daar ook 2 keer aan meegedaan (jaahaa 2 x 150 euro.. )
en dat is zo super om eens mee te maken!
Ik vond het zo geweldig dat ik dus een 2e keer heb gedaan, en ik zal
ook niet uitsluiten dat dat de laatse keer was trouwens..

Maar om het cadeau te krijgen zoals in jouw geval is natuurlijk helemaal
geweldig! genieten dus!
pi_35721486
gefeliciteerd!!! leuk voor je Nonneke!

Mijn zus heeft dat eens cadeau gekregen van haar lief.
Leuke fotos opgeleverd!

succes en veel dolfijnplezier
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 21:57:20 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35722539
ik wil luca een keer laten logeren in het dolfinarium zodra hij er de leeftijd voor heeft.
lijkt me zo gaaf voor hem.
weet jij daar meer van, nonneke?
pi_35723423
Ik zou zo graag willen dat Bommeltje los kon lopen We oefenen er de laatste tijd wel mee, als het heel rustig is op straat, maar ja, net liet ik hem ook los voor het laatste rondje uitlaten, ziet hij ineens een kat en schiet er vandoor Ik vertrouw hem dus voor geen meter, ik weet ook niet waarom hij achter katten aangaat, we hebben hem er nooit mee geconfronteerd of hem er op gewezen. Hij komt wel achter me aan gelopen als we gewoon wandelen, maar als hij iets anders ziet is hij dus pleite + oost indisch doof

Best jammer, maar ja, mijn moeder zegt dat het nog wel komt als hij ouder is, maar ik laat hem dus voorlopig niet meer los. Ik baal er wel van, want het lijkt me zo leuk om hem los te kunnen laten lopen. Voor hem en voor mezelf.
And you know I might
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 22:47:03 #230
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35724215
ach joh, dat komt vanzelf hoor rena.
gewoon goed oefenen
pi_35728619
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:41 schreef Miss_B het volgende:
Hee Inkie wat een toeval. Ik lees net je berichtje hier in de SC dat je vindt dat Loki schattiger klinkt dan Odin.
Wij hebben net besloten om hem maar Loki te noemen. Dat vonden we toch wel iets beter bij hem passen.
Dus dit lieve schatje is nu gedoopt tot: LOKI
Ben trouwens nog steeds benieuwd welke kant hij opgaat: een Blue Point of toch ook Tabby.. Das de vraag. Maar juist deze onwetendheid is het leukst vinden wij.

de fokster heeft zelf nog 4 siberische beschikbaar, 2 brown tabby, 1 red tabby en 1 helemaal zwart... zat al me moeder over te halen, maar zij wilt nog niet
Ik en Jolijn (van dEUS) denken bluepoint inmiddels. Ik zou het wel grappig gevonden hebben als hij bluetabbypoint is/was, haar bluetabbypoint dekkater heet ook Loki

Dat rooie Sibeertje, hé ? Strikje erom en naar Middelburg sturen

Wat is Ovide een schatje !! Hele mooie foto en een leuke naam ook
pi_35733885
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 20:04 schreef Nonneke het volgende:
Leuke naam ! (heette een van die baby kaafjes van zoeper ook niet Loki ??)

Whieeejjjj ik blij dat ik gister was gaan werken Stond in de koffiecorner ff te bellen, mn 1e medewerker loopt langs, dus ik zwaai ff van "Helleuh ik ben er weer" komtie naar me toe, helemaal blij "Heb je Niels (andere 1e medewerker) al gesproken ?? " dus ik Ehm nee "Ohw wacht ff dan !! Hij heeft leuk nieuws voor je !! " Ehm oke tzal wel ?
Komtie aanlopen met een envelopje " Hier ! " Dus ik maak envelopje open...

Hallo Manon,

Wat leuk dat je je hebt opgegeven voor Dichter bij Dolfijnen ! Veel collega's hebben laten weten graag mee te willen doen aan dit programma. Omdat er meer aanmeldingen dan plaatsen waren, is er geloot. Jij bent een van de gelukkigen !

Dat scheelt me dan toch weer mooi 150 euro ! Kga met de dolfijntjes het water in 21 maart Niet zwemmen hoor maar toch weer iets dichterbij
ik wil ook!!
jammer dat het geen zwemmen gaat worden.
of je moet er toevallig invallen
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_35733901
Wat leuk dat het een Blue Point wordt Ook erg mooi
Ik wist niet dat haar dekkater ook Loki heet... Dan zou het wel grappig geweest zijn als het een blue tabby point wordt.. hihiih..
Wij blijven gewoon nog even lekker afwachten.
en die rooie is lief he en ook zo lekker nieuwsgierig en speels... kopen?
=^.^=
  zondag 5 maart 2006 @ 15:14:44 #234
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35741782
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil luca een keer laten logeren in het dolfinarium zodra hij er de leeftijd voor heeft.
lijkt me zo gaaf voor hem.
weet jij daar meer van, nonneke?

Dromen met Dolfijnen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2006 @ 15:56:39 #235
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35743254
ja dat had ik gelezen. maar ken jij mensen/kinderen die dat meegemaakt hebben?
  zondag 5 maart 2006 @ 16:34:23 #236
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35744573
Nee ken persoonlijk niemand die eraan meegedaan heeft helaas.
Ben helaas zelf te oud
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35745318
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:34 schreef Nonneke het volgende:
Nee ken persoonlijk niemand die eraan meegedaan heeft helaas.
Ben helaas zelf te oud
das mijn probleem ook al:(
pi_35750572
Wat gaat Nonneke!!!!! En Miss_B wat leuk dat het Loki is geworden!!!

Ik moet morgen met Obelix en Idefix langs de DA, want ik vond dat ze heel veel aan het krabben waren. Dus ik even geinspecteerd, zie ik bij obelix een paar korstjes en schilfers op z'n huid... Bij Idefix ontdekte ik nog niks, maar hij gaat ook even mee.. Hopen dat het niks ergs is!
pi_35758303
Ik ga voor je duimen Inkie dat alles goed is met Obelix... Ik hoop dat het niets ergs is in ieder geval.

Mijn vriend en ik gaan 19 maart naar de kattenshow in Houten. Gewoon even kijken als bezoeker zijnde naar alle verschillende katten die er dan zijn. Leuk katjes kijken
Gaan er nog meer mensen naar die kattenshow? voor de fun of echt om te showen? Ben ik wel benieuwd naar namelijk
=^.^=
pi_35759991
Hoi

Ik lees alles hoor
En ik wil dit ff kwijt, de rest van de serie staat in het kattenfototopic....

Je ziet me niet he

pi_35761453
Nou ja, ik dus Met dEUS en Flynn. Ik ga met mijn beste vriendin, die neemt Flynn zijn broertje Rowan mee, en Jolijn komt ook met Loki en dEUS z'n zusje Ronja. De show zit helemaal vol, er komen geloof ik zo'n 550 katten.

Succes bij de DA morgen, Inkie, ik hoop maar dat er niets bijzonders aan de hand is.

Xena
pi_35765169
Hahaha gekke Xena nou wij zien je niet hoor

Ah cool, dan kom ik dEUS en Flynn wel even 'live' bewonderen
550 katten? Jeetje mina, hebben we in ieder geval de tijd om onze ogen uit te kijken naar alle katten zeg.. Ben echt benieuwd.
=^.^=
pi_35766426
Xena

Ik moet om 15:30 met de beestjes naar de DA!
pi_35766808
hmm succes inkie

overigens... nu abby ander voer krijgt.. groeit er weer een plukje haar midden in de kale plek
volgens mij si het de RC waar het goed mee gaat.. en nie tde hills
vervelende is dat ik de zakken altijd mix.. dus niet 100% zeker ben dat dat het is
maar volgens mij.... wel
jobensaskia.nl
pi_35767495
Oh wacht...RC...Sinds RC in Juni ofzo hun voer hebben veranderd zijn er toch veel meer klachten over ? Zowel op de Nederlandse kattenfora als op de wereldwijde mailinglists waar ik bij zit wordt er veel geklaagd over allergieen sinds de samenstelling veranderd is. Ik zou het idd gewoon bij Hills houden, als ik om de één of andere reden brokjes zou moeten geven, zou Hills nog wel op mijn lijstje met mogelijkheden staan, maar RC heb ik er sinds deze maand toch van geschrapt.
pi_35777237
Ik ben weer terug!!

Obelix bleek schurftmijt te hebben, ik heb hem ook onder de microscoop kunnen bekijken! Het arme beestje eheft zo'n jeuk. Bij idefix vond de DA niet zo gauw iets, maar ze krijgen allebei een ivomec behandeling. Vandaag kregen ze de eerste injectie. Volgende week moet ik terug en dan de week daarop nog 1x.

Obelix was echt super dapper! Hij piepte niet eens bij de prik! Idefix daarentegen gaf een heel piepconcert en wilde ook niet stilzitten Obelix hoefde niet eens vastgehouden te worden! Zo grappig het verschil tussen de ventjes
  maandag 6 maart 2006 @ 19:00:32 #247
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35783071
Obelix Idefix

Hier nog wat fototjes van vorige week....

De rest is uiteraard te vinden op *m'n space*
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 6 maart 2006 @ 19:12:39 #248
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_35783616
Leuke foto's nonnneke!
Obelix was dus liever voor de dierenarts dan cotton vandaag, hij knapte aardig op tot het zondagavond weer bergaf ging, vandaag nog erger. Dus we konden vanmiddag tegen kwart voor vijf weer naar de dierenarts, ze luisterde weer naar zijn longetjes en wilde met de assistente een runtgenfoto maken. Tot dusver was hij zo mak als een schaap...
Kat in het mandje, naar de runtgenkamer, binnen een paar tellen terug...
Hij had de dierenarts in haar duim gebeten toen ze alleen nog maar het hekje opendeed
Morgen half zes gaan we weer, krijgt ie een roesje en dan de runtgenfoto, hopelijk is het niets ernstigs.
pi_35799428
Dikke knuffel voor Obelix en Idefix

Toch nog een paar foto's van Dolfinarium in de sneeuw Nonneke... Mooi

Hmm... pumpkin_Ruby ik wist niet dat RC hun samenstelling van het voer heeft verandert... Want sinds wij verhuisd zijn heeft Spetter dus een kale plek bij haar staart op haar rug. Wij dachten en ook de DA dat het voornamelijk kwam door de stress van de verhuizing, later kwam daar Smokey bij en de stress die het haar opleverde toen Smokey weer thuis was na het ongeluk.
Steeds hebben wij gedacht dat het aan de stress lag. Maar nu is ze weer helemaal haarzelf en de kale plek wil maar niet weg.
Zou dat ook te maken kunnen hebben met de RC? Hmm.... ik denk dat ik van de week een zak Hills haal en dat meng met RC, misschien zie ik verschil...
=^.^=
pi_35801612
Wow Inkie, daar was je snel bij ! Bij sommige dierenartsen duurt het echt heel lang voordat ze aan schurftmijt denken, een mevrouw waarbij ik vroeger in de straat woonde heeft een half jaar bij de dierenarts gelopen met haar krabbende katten. Ze liep zelf ook bij de dokter voor uitslag. Pas toen haar poes helemaal gek werd van de jeuk en ze naar een avonddierenarts ging werd de mijt ontdekt. Ik weet niet of de DA dat gezegd heeft, maar als je dus zelf (of iemand anders in huis) rode plekjes hebt moet je dat ook laten checken.

Ah, wat naar voor Cotton (en de dierenarts ). Ernesto is ook zo'n furie bij de DA, hij is nergens bang van, behalve dus de DA, zijn vlucht- of vechtreactie is duidelijk vechten ! Ik schaam me ook altijd zo als hij zo doet. Ik hoop dat Cotton snel opknapt, het is niets als ze zo ziek zijn.

RC heeft vorig jaar die nieuwe "werelden" geintroduceerd, de samenstelling is toen inderdaad veranderd, en sindsdien lees je echt meer klachten. Ik heb Ernesto en Mimosa altijd RC gevoerd, en ik was er op zich héél tevreden over (behalve achteraf gezien dan dat ze er zowat op ontploften, ze werden op weing voer gauw dik) en ik zou het toen echt iedereen aangeraden hebben. Met wat ik de laatste twee maanden ofzo online ineens aan allergieklachten hoor (bij katten die al jaren RC eten), tja. Niet alle katten zullen er last van hebben, maar deze formule valt blijkbaar bij bepaalde katten niet goed. Ik ben nu erg benieuwd of het bij Spetter iets zou helpen ! (en hoe het met Abby blijft gaan)
pi_35801724
hmm bij abby blijft er wat haar groeien midden in het kale plekje

en juni.. tja dan heb ik nog een tijdje "oud" voer gehad denk ik

het is pas een paar maanden nu
dacht aanvankelijk dat het kwam van het spelen met dot.. en die is er nu sinds euh.. november ofzo?
jobensaskia.nl
pi_35810289
Mooie foto's Nonneke
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:49:23 #253
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_35821996
We zijn weer van de DA terug, de runtgenfoto is gelukt, cotton heeft longontsteking en ze laten er nog een andere DA naar kijken. Tot onze stomme verbazing zagen we ook twee luchtbukskogeltjes zitten, een vlak bij zijn ruggegraat en een bij zijn buik...
We hebben er nooit wat van gemerkt, en het asiel ook niet. Het zal dus wel gebeurd zijn toen hij buiten liep bij zijn vorige mensen. Cotton heeft er in ieder geval geen last van. We hebben andere antibiotica mee gekregen en een ander oogzalfje, hopen dat dit wel aanslaat. Donderdagmiddag zal de DA terugbellen wat haar collega van de runtgenfoto heeft gezegd.
Gisteren hebben we hem in een reismandje vervoerd, waar hij aardig nijdig over was, vandaag dus maar een tuigje omgedaan zodat ie niet chagrijnig was voor de foto. Het hielp, hij heeft de hele weg in de auto op schoot zitten kijken en was bij de DA weer zo mak als een lammetje.
Het reismandje stond voor vandaag nog beneden zonder het hekje ervoor, had ie er gister zo'n hekel aan, nu krijg je hem er zowat niet meer uit... Maf beest
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 21:24:24 #254
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35823327
agossie, arme cotton beterschap beessie

nonneke wat heb je toch een leuke baan, of moet ik zeggen een baan op een leuke plek?

gaat er nog een dolfi-meeting komen? ik heb wel zin
zijn er toevallig dat iemand weet ergens acties voor korting voor het dolfinarium want ik kan me herinneren dat de toegangsprijzen er niet om liegen (maar dat is natuurlijk omdat ze nonneke moeten betalen )
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:01:11 #255
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35825050
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
agossie, arme cotton beterschap beessie

nonneke wat heb je toch een leuke baan, of moet ik zeggen een baan op een leuke plek?

gaat er nog een dolfi-meeting komen? ik heb wel zin
zijn er toevallig dat iemand weet ergens acties voor korting voor het dolfinarium want ik kan me herinneren dat de toegangsprijzen er niet om liegen (maar dat is natuurlijk omdat ze nonneke moeten betalen )
Beterschapjes Cotton !!

Ja de diertjes maken zoooooveel goed he dus hou het voorlopig maar op een baan op een leuke/mooie plek

Als er genoeg mensen zijn kan je 'groepskorting' krijgen, dan betaal je (v/a 15 personen) 17,50 ipv 23 euro, ik geloof nooit dat ik verder nog korting oid zou kunnen regelen Gieren zijn het wel daar hoor
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:03:55 #256
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35825193
ohw en dan ben je alleen maar binnen he, als je dan ook nog wat wilt eten en drinken moet je een kar geld meenemen, die prijzen daar zijn echt belachelijk 2 euro voor een flesje water
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35825809
Beterschap Cotton!
Die kogeltjes, laten ze die zitten of worden die verwijderd?
Zouden die niet alsnog voor 'last' kunnen gaan zorgen anders?

Mensen die een abbo hebben op het dolfi kunnen 1 introducee meenemen
die dan 50% korting krijgt op de entree!
Ik geloof alleen niet dat er hier veel mensen zijn die toevallig zo'n abbo hebben..

aanstaande zaterdag ga ik weer naar de dolfijntjes! (en andere dieren )

Mooie foto's trouwens die je laatst gepost hebt Nonneke!
Dolfi in de sneeuw is

(had btw nog gebeld voor werk, maar ze hadden alleen nog part-time functies
en dat is nou net niet de bedoeling! dus helaas! )

[ Bericht 2% gewijzigd door Yez op 08-03-2006 08:05:32 ]
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 22:46:06 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35827719
ik vind het jammer dat we te ver weg wonen. als het wat dichterbij was, zou ik zeker een abonnement willen hebben want luca is nog steeds dol op dolfijnen.
vandaar ook mijn interesse in die dolfinarium-overnachting.

er zijn regelmatig toch van die acties voor attractieparken, ik ben op het ogenblik aan het sparen voor artis bijvoorbeeld.
zijn er hier meer vlinders aan het verzamelen? anders kunnen we daar misschien ook eventueel iets meeterigs van organiseren
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:26:23 #259
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_35829900
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef Yez het volgende:
Beterschap Cotton!
Die kogeltjes, laten ze die zitten of worden die verwijderd?
Zouden die niet alsnog voor 'last' kunnen gaan zorgen anders?

Mensen die een abbo hebben op het dolfi kunnen 1 introducee meenemen
die dan 50% korting krijgt op de entree!
Ik geloof alleen niet dat er hier veel mensen zijn die toevallig zo'n abbo hebben..
Wat cotton betreft, hij heeft er geen last van, dus zei de DA dat het kon blijven zitten. Niemand heeft wat aan hem gemerkt de afgelopen 2 jaar, ze zei wel dat hij er wel veel pijn aan gehad heeft moeten hebben. Arm beessie.

Voor de attractie parken geldt nog een actie van Liga, streepjescodes sparen voor korting. Niet alle dierenparken doen mee en de korting is niet overal even groot maar alle beetjes helpen. www.liga-actie.nl was het geloof ik.
De actie duurt alleen nog tot 31 maart, dus dat is wel gauw afgelopen.
pi_35835278
Zo, mn vriend is net terug van de dierenarts met Owen. Hij heeft sinds eergisteravond een heftige longontsteking te pakken en gister werd ik echt gek van alle zorgen. Hij zat zo te puffen en te reutelen en te schokken... Gelukkig is de AB nu aan het aanslaan. Vannacht was het nog niet zo geweldig (ben er speciaal uitgeweest voor hem), maar vanochtend zag hij er stukken beter uit. Hij liep weer door de kooi, liep weg toen ik hem wilde pakken, pruttelde toen hij bij me was, protesteerde tegen zijn antibiotica, viel aan op komkommer... Eindelijk weer een beetje Owen. De DA bevestigde dit vanochtend geluklig dus ik ben weer helemaal happy... Owen gaat het redden!
I had a signature once. It was awful.
pi_35835759
Nonneke mooie foto's!!!!!!!!

Arme Cotton

Owen wat goed kom op ventje!!!

Obelix heeft al minder jeuk aanvallen dan de afgelopen dagen, gelukkig maar want dat is zo zielig om te zien, een paar keer lag ie zowat op ze rug van de jeuk!!
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2006 @ 09:16:35 #262
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35835812
agossie wat een ziekenboeg weer

beterschap aan alle zieke en zielige diertjes hier!
pi_35846122
Lady,

Hieronder een linkje voor de overnachting

http://www.dolfinarifun.nl/dolfinarium/paars/

Of je leest even terug
pi_35846147
Maar als er zo'n meeting komt.
Kunnen we toch wel eens kijken wie er een pas heeft.
Wie er airmiles spaart. enz enz
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:44:22 #265
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35850904
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het jammer dat we te ver weg wonen. als het wat dichterbij was, zou ik zeker een abonnement willen hebben want luca is nog steeds dol op dolfijnen.
vandaar ook mijn interesse in die dolfinarium-overnachting.
Hoe oud is Luca dan ? Want als hij zo gek is op dolfijnen is het zeker wat voor hem !

Je doet het expres he Yez.... elke keer gaan als ik vrij ben Jammer van die part-time functie's alleen ! stommerds, misschien van de zomer nog eens proberen

Mijn god, vandaag meer personeel dan gasten op het park, nog geen 100 mensen !!! en dat terwijl er op een goede hoogseizoen dag met gemak 13.000 man rond kachelen Tis nu net zo'n zoekspelletje geworden Zoek-De-Gast
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35851807
lol,als het vrijdag ook zo rustig is kan ik je zo vinden:P
dan herken ik je wel van de foto's die ik heb gezien.

hopelijk is het droog maarja ik zie het wel
pi_35852514
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Nonneke het volgende:

[..]

(..)
Mijn god, vandaag meer personeel dan gasten op het park, nog geen 100 mensen !!! en dat terwijl er op een goede hoogseizoen dag met gemak 13.000 man rond kachelen Tis nu net zo'n zoekspelletje geworden Zoek-De-Gast
Hehehe!! Maar ja het was dan ook wel echt pokkeweer vandaag zeg...
pi_35868841
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Hoe oud is Luca dan ? Want als hij zo gek is op dolfijnen is het zeker wat voor hem !

Je doet het expres he Yez.... elke keer gaan als ik vrij ben Jammer van die part-time functie's alleen ! stommerds, misschien van de zomer nog eens proberen

Ik zal de volgende keer eerst met jou overleggen of je dan moet werken oke?

Ohw, ik probeer het zeker wel een keer weer hoor, dit was ook niet mijn eerste poging..
Ik bel ze plat tot ze me zat zijn..
100 gasten op het park? shit zeg, dat is niet goed.. straks besluiten ze nog vaker
dicht te gaan!
pi_35870052
Luchtbukskogels
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:08:14 #270
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35885787
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 08:00 schreef Yez het volgende:

[..]

Ik zal de volgende keer eerst met jou overleggen of je dan moet werken oke?

Ohw, ik probeer het zeker wel een keer weer hoor, dit was ook niet mijn eerste poging..
Ik bel ze plat tot ze me zat zijn..
100 gasten op het park? shit zeg, dat is niet goed.. straks besluiten ze nog vaker
dicht te gaan!
Ja zou het prettiger vinden als je het voortaan eerst ff overlegt
Ja vandaag hadden we 150 gasten, en een schoolreisje van 300 kids, dus twas iets drukker, maar veel scheelde het niet Ik heb gewoon gister en vandaag 2 boeken uitgelezen, zo rustig was het Iedereen heeft het vet gehad ook, je doet de hele dag geen zak, zit een beetje te niksen enzow, maargoed, int hoogseizoen gaat het halve personeel overspannen weg, dus ag, er is nog hoop
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † donderdag 9 maart 2006 @ 18:11:08 #271
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35885868
t is zo jammer dat ik geen auto kan rijden anders had ik beslist met luca op zijn vrije dagen naar harderwijk gekund.
is het met openbaar vervoer een beetje te doen nonneke?
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:17:45 #272
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35886040
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:11 schreef lady-wrb het volgende:
t is zo jammer dat ik geen auto kan rijden anders had ik beslist met luca op zijn vrije dagen naar harderwijk gekund.
is het met openbaar vervoer een beetje te doen nonneke?
Ja opzich wel, bedoel er stopt een trein in Harderwijk, dan zou je A'dam -> Utrecht/Amersfoort -> Harderwijk, en dan vanaf het station daar een bus (147, 144) naar Dolfi zelf... tis wel een gedoe met overstappen, maarja je hebt wel een hele leuke dag dan natuurlijk

Zal ik btw voor je vragen of ze meer info hebben over Dromen bij Dolfijnen en het op laten sturen ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35886611
Loki is een Blue Point!! Leuk he

Zodra we weer kunnen gaan we weer eventjes kijken bij het kereltje... Moeten even wachten op de *nieuwe* auto...
We gaan dan waarschijnlijk 26 maart weer eventjes kijken, maar dat is ook nog afwachten. Ze heeft namelijk nog 1 poes die zwanger is en zij is rond 22 maart uitgerekend. Is ze rond 26 maart nog niet bevallen dan komen wij niet. Want wij willen natuurlijk dat zij in alle rust kan bevallen
Maar ik ben zo blij hihi....
Moet nog zoooooo lang wachten Maar hij is het wachten zeker waard!
=^.^=
pi_35886733
Ik heb een filmpje gemaakt van Obelix en Idefix' eerste kennismaking met een maiskolf! Kijk hier
pi_35891189
ik kom morgen en tel voor 10:D
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:10:36 #276
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35892052
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:46 schreef Ellatjuh het volgende:
ik kom morgen en tel voor 10:D
doe je ff bellen als je er bent enzow ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † donderdag 9 maart 2006 @ 21:18:53 #277
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35892358
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:17 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Ja opzich wel, bedoel er stopt een trein in Harderwijk, dan zou je A'dam -> Utrecht/Amersfoort -> Harderwijk, en dan vanaf het station daar een bus (147, 144) naar Dolfi zelf... tis wel een gedoe met overstappen, maarja je hebt wel een hele leuke dag dan natuurlijk

Zal ik btw voor je vragen of ze meer info hebben over Dromen bij Dolfijnen en het op laten sturen ?
lief van je, maar luca is nu nog te jong.
ik dacht meer aan volgend jaar ofzo. dan istie 7 en wordt hij 8 (ow wat klinkt dat groot )
pi_35893394
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt van Obelix en Idefix' eerste kennismaking met een maiskolf! Kijk hier
Liefffffffffff hee
Zeker lief Inkie!! Kijk hem lekker smullen...
=^.^=
pi_35897291
Een schattig kitten-kloekfilmpje

http://www.youtube.com/watch?v=p7qb6brLIBs

pi_35898823
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:27 schreef kissa het volgende:
Een schattig kitten-kloekfilmpje

http://www.youtube.com/watch?v=p7qb6brLIBs

Wauw wat lievvvv
Kan op het laatst alleen nog met zijn koppie onder moeders vleugels
pi_35899213
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 00:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wauw wat lievvvv
Kan op het laatst alleen nog met zijn koppie onder moeders vleugels
ja, ongelooflijk
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 14:33:17 #282
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35911158
wat schattig
hier heeft hepie ook wel eens bij doerak liggen slapen
pi_35915156
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Nonneke het volgende:

[..]

doe je ff bellen als je er bent enzow ?
och had dat niet gelezen.
gelukkig dat je het nog voeg op de chat.

was een super dag!!
wel jammer van die buien maar het was erg rustig.
iets van 83 bezoekers oid.
en wij konden ook ff kletsen.
wat een gewedige jas had je aan en die trui paste er ook zo leuk bij

nouwja de foto's komen ergens volgende week wel online en in de zomer kom ik terug!
pi_35916251
gaaf filmpje
jobensaskia.nl
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:22:50 #285
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35916462
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

lief van je, maar luca is nu nog te jong.
ik dacht meer aan volgend jaar ofzo. dan istie 7 en wordt hij 8 (ow wat klinkt dat groot )
Ohw ik dacht dattie al bijna 8 was, geen idee hoe ik daar dan weer bij kom

Ella held ! Roggenaaister van het jaar !
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35916650
och dit ga ik nu het komende jaar horen.
omdat ik het wel een beetje eng vond eerst
pi_35924266
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:29 schreef Ellatjuh het volgende:
och dit ga ik nu het komende jaar horen.
omdat ik het wel een beetje eng vond eerst
Mooie dieren toch, die roggen?
Al aai ik liever een dolfijn..

Ik ga morgen naar het dolfi!
pi_35924748
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 21:51 schreef Yez het volgende:

[..]

Mooie dieren toch, die roggen?
Al aai ik liever een dolfijn..

Ik ga morgen naar het dolfi!
heb nog nooit een dolfijn geaait:(
maar nonneke is de liefste vrouw uit mn msn lijst.
zelfs der dofli outfit staat der geweldig .
*slijmt door*
kunnen we niet ruilen non,ik op 21 maart een dagje naar het dolfi en jij een dagje vrij of mijn werk doen
maar ooit ga ik nog met die beesten zwemmen
pi_35942251
Ah, het hebben van een hond Dondert zo even met zijn vrolijke enthousiasme de kamer in als we net gewandeld hebben, waardoor het witte kleed onder de zwarte pootafdrukken zit. Honden
And you know I might
pi_35945499
hmm ging ik vandaag ontwormtabletten kopen.....

kon kiezen.. kauwtabletten of pillen
maar de kauwtabletten smaakten lekker
dus... tja.. toch maar proberen

3 van die mormels... en een kauwtablet kan natuurlijk altijd nog onder dwang naar binnen als het echt niet lukt

ok... de grootste zeikerd eerst
hap slik.. op.. en bovendien bietsen voor nog eentje!
dat geeft hoop

nr. 2 geen probleem.. maar die vreet normale pilletjes ook al zo ongeveer uit je hand.. dus dat verbaasde me niet echt

nr 3 echter weigert het dus mooi he
natuurlijk ook de kleinste.. dus even achter in dr bekkie stoppen.. daar is die pil toch wat groot voor
verhoudingsgewijs

straks maar eens in de weer met wat lekkers
maltpasta lust ze wel...
ben benieuwd

en het leuke is.. morgen mogen we nog een keer
jobensaskia.nl
pi_35973789
Is het nog gelukt met de ontwormtabletten Uhmmie? Vinden ze het nu wel lekker..?

Helaas worden de kale plekken bij Spetter steeds meer, ontdek ze net ook bij haar rechterachterpoot aan de binnenkant...
Morgenochtend ga ik naar de dierenwinkel voor andere brokjes Hill's. Ik denk dat ik gelijk maar eens een zak diepvrieskuikens ga proberen... Of misschien iets van kvv daar hebben ze daar ook van liggen bij Floraland. (Hoewel ze nu de winkel verbouwd hebben van binnen ik verdomd weinig kan vinden en zelfs het idee heb dat de kattenafdeling stukken minder geworden is..)

En verder ben ik me aan het verdiepen of anders gezegd veel informatie aan het inwinnen op internet over het wel of niet aanschaffen van een dierenverzekering... Vooral datgene wat er met Smokey is gebeurd in me achterhoofd houdend lijkt het me wel verstandig. Maar aan de andere kant, ik zou niets kunnen declareren voor Smokey omdat alles gebeurde in de 30 dagen zeg maar. Want je hebt geloof ik dat je de eerste 30 dagen niets mag declareren. Dus dat houdt me eigenlijk ook wel tegen...
En als ik dan bedenk wat ik aan DA kosten heb voor Spetter: Helemaal niets... Weet ik nou ook niet of ik er verstandig aan doe... Pff... om er gefrustreerd van te worden hihi
=^.^=
pi_35974908
Wat vervelend zeg die kale plekken.
Er is hier in F&F ook een topic over dierenverzekeringen.
Ik ga even voor je zoeken
pi_35976987
Ah dank je wel Bluezz... Ik ga dat topic even doorlezen!
Thanks voor het zoeken
=^.^=
pi_35982262
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:09 schreef rena het volgende:
Ah, het hebben van een hond Dondert zo even met zijn vrolijke enthousiasme de kamer in als we net gewandeld hebben, waardoor het witte kleed onder de zwarte pootafdrukken zit. Honden
Bommel toch!! Ik heb vannacht gewoon van Bommel gedroomd maf he! Ik weet niet precies meer wat, maar er liep ineens een hond in de straat en ik zei " oooh dat is Bommel!" en toen ik die naam zei kwam ie meteen naar me toe. En toen zei ik "die moet ik naar rena van het forum terug brengen"... naja meer weet ik niet meer Maar wel heel grappig (hij was trouwens heel lief!)
pi_35983529
mja zo'n verzekering is erg fijn als ineens het slecht gaat
en je dan dus grote sommen geld kwijt bent
in geval van een normaal gezond leven.. denk ik dat het net zo goed is om zelf regelmatig wat geld opzij te zetten

overigens.. de kaalheid word wel minder al \o/

en het ontwormtabletje zit er in nu..
zaterdag met behulp van fijnprakken in een beetje kookroom
(echt de grootste stukjes.. toch minstens een mm groot ofzo... heeft ze omheen gelikt maar het meeste zat er in iig)
en gisteravond het 2e deel onder dwang gevoerd
lees: 2 man sterk, 1 minipoes en stomme beest natuurlijk niet slikken!
ben 20 minuten bezig geweest om dr te laten slikken
en de aloude truc van over het keeltje aaien.. tja dan slikte ze.. maar ondertussen werkte ze dan nog net ff gauw de pil naar voren ipv naar achter
en ineens... toen slikte ze hem zo weg

de andere 2 weer moeiteloos
abby zat zelfs met dr poot zowat de pil uit wups bek te lepelen

hoop dat je er voor spetter achter komt wat precie shet probleem is
misschien eens een heel ander merk proberen?
mijne heeft bij hills wel.. bij rc niets
dus tja.. beetje lastig
fokker gemaild of zij wat wisten.. maar weer weinig antwoord
beetje suf. ik weet dat ze het heel fijn vinden om af en toe te horen hoe het gata
zeker nu dat gedoe met die kale plekken enzo
alleen hebben ze zelden tijd om terug te mailen
jobensaskia.nl
pi_35985068
Ik heb vanmorgen een zak Hill's gekocht. Heb haar 1 brokje laten proeven en ze wist niet hoe snel ze dat op moest eten, dat is dus gelukkig een goed teken.
Nu heb ik het gemengd met RC en Hill's in een bakje. En ze heeft al bijna de Hill's op en de RC ligt nog in haar bakje..
Wat een kieskeurige kat heb ik toch hihi Hoop wel dat dit straks aanslaat, want die plekken worden echt niet mooi meer... Ik heb zo dadelijk geen zwart-witte kat meer, maar een zwart kalige kat...
Ach dat komt vast ook wel weer goed.... Nu weer lekker naar me werk..
=^.^=
pi_35986925
hehe toch wel lief dat ze dat zo lekker vond

je gaf eerst RC?
jobensaskia.nl
pi_35994830
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:40 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

Bommel toch!! Ik heb vannacht gewoon van Bommel gedroomd maf he! Ik weet niet precies meer wat, maar er liep ineens een hond in de straat en ik zei " oooh dat is Bommel!" en toen ik die naam zei kwam ie meteen naar me toe. En toen zei ik "die moet ik naar rena van het forum terug brengen"... naja meer weet ik niet meer Maar wel heel grappig (hij was trouwens heel lief!)

Wat leuk Hij is ook heel erg lief en rent zo op mensen af, dus je droom klopt wel
Zo'n forum doet je meer dan je denkt he, ik heb wel eens over Casper en Smekkie gedroomd Jammer dat we ze hier (tijdelijk?) niet meer zien.
And you know I might
pi_36031481
quote:
Op maandag 13 maart 2006 12:30 schreef Uhmmie het volgende:
hehe toch wel lief dat ze dat zo lekker vond

je gaf eerst RC?
Ja ik gaf eerst RC.. En nu beide... En ze vindt het gelukkig lekker, heb haar nog niet zien spugen en diarree heeft ze ook nog niet...
MOet het alleen heeeeeeeeel lang gaan mengen, want ik had net een nieuwe zak van 4 kilo gekocht
Maar volgende keer neem ik echt waar diepvrieskuikens mee... Durfde de zak niet te pakken hihi... Moet even over het idee stappen...
Maar dat komt vast nog wel een keertje.. hihi Zeker als Loki er is. Dan ga ik het zeker proberen.... Want bij de fokster krijgen de siberische Duck enzo... Dus misschien kan Loki er ook aan wennen
Ik ga het gewoon proberen....
=^.^=
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')