doe je ff bellen als je er bent enzow ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:46 schreef Ellatjuh het volgende:
ik kom morgen en tel voor 10:D
lief van je, maar luca is nu nog te jong.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja opzich wel, bedoel er stopt een trein in Harderwijk, dan zou je A'dam -> Utrecht/Amersfoort -> Harderwijk, en dan vanaf het station daar een bus (147, 144) naar Dolfi zelf... tis wel een gedoe met overstappen, maarja je hebt wel een hele leuke dag dan natuurlijk
Zal ik btw voor je vragen of ze meer info hebben over Dromen bij Dolfijnen en het op laten sturen ?
Liefffffffffff heequote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt van Obelix en Idefix' eerste kennismaking met een maiskolf! Kijk hier
Wauw wat lievvvvquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:27 schreef kissa het volgende:
Een schattig kitten-kloekfilmpje
http://www.youtube.com/watch?v=p7qb6brLIBs
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw wat lievvvv![]()
Kan op het laatst alleen nog met zijn koppie onder moeders vleugels
och had dat niet gelezen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
doe je ff bellen als je er bent enzow ?![]()
Ohw ik dacht dattie al bijna 8 was, geen idee hoe ik daar dan weer bij komquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lief van je, maar luca is nu nog te jong.
ik dacht meer aan volgend jaar ofzo. dan istie 7 en wordt hij 8 (ow wat klinkt dat groot)
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:29 schreef Ellatjuh het volgende:
och dit ga ik nu het komende jaar horen.
omdat ik het wel een beetje eng vond eerst
heb nog nooit een dolfijn geaait:(quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:51 schreef Yez het volgende:
[..]
Mooie dieren toch, die roggen?
![]()
Al aai ik liever een dolfijn..![]()
![]()
Ik ga morgen naar het dolfi!![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:09 schreef rena het volgende:
Ah, het hebben van een hondDondert zo even met zijn vrolijke enthousiasme de kamer in als we net gewandeld hebben, waardoor het witte kleed onder de zwarte pootafdrukken zit. Honden
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 08:40 schreef inkie1010 het volgende:
[..]Bommel toch!! Ik heb vannacht gewoon van Bommel gedroomd maf he! Ik weet niet precies meer wat, maar er liep ineens een hond in de straat en ik zei " oooh dat is Bommel!" en toen ik die naam zei kwam ie meteen naar me toe. En toen zei ik "die moet ik naar rena van het forum terug brengen"... naja meer weet ik niet meer
Maar wel heel grappig (hij was trouwens heel lief!)
Ja ik gaf eerst RC..quote:Op maandag 13 maart 2006 12:30 schreef Uhmmie het volgende:
hehe toch wel lief dat ze dat zo lekker vond
je gaf eerst RC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |