abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35801724
hmm bij abby blijft er wat haar groeien midden in het kale plekje

en juni.. tja dan heb ik nog een tijdje "oud" voer gehad denk ik

het is pas een paar maanden nu
dacht aanvankelijk dat het kwam van het spelen met dot.. en die is er nu sinds euh.. november ofzo?
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_35810289
Mooie foto's Nonneke
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:49:23 #253
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_35821996
We zijn weer van de DA terug, de runtgenfoto is gelukt, cotton heeft longontsteking en ze laten er nog een andere DA naar kijken. Tot onze stomme verbazing zagen we ook twee luchtbukskogeltjes zitten, een vlak bij zijn ruggegraat en een bij zijn buik...
We hebben er nooit wat van gemerkt, en het asiel ook niet. Het zal dus wel gebeurd zijn toen hij buiten liep bij zijn vorige mensen. Cotton heeft er in ieder geval geen last van. We hebben andere antibiotica mee gekregen en een ander oogzalfje, hopen dat dit wel aanslaat. Donderdagmiddag zal de DA terugbellen wat haar collega van de runtgenfoto heeft gezegd.
Gisteren hebben we hem in een reismandje vervoerd, waar hij aardig nijdig over was, vandaag dus maar een tuigje omgedaan zodat ie niet chagrijnig was voor de foto. Het hielp, hij heeft de hele weg in de auto op schoot zitten kijken en was bij de DA weer zo mak als een lammetje.
Het reismandje stond voor vandaag nog beneden zonder het hekje ervoor, had ie er gister zo'n hekel aan, nu krijg je hem er zowat niet meer uit... Maf beest
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 21:24:24 #254
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35823327
agossie, arme cotton beterschap beessie

nonneke wat heb je toch een leuke baan, of moet ik zeggen een baan op een leuke plek?

gaat er nog een dolfi-meeting komen? ik heb wel zin
zijn er toevallig dat iemand weet ergens acties voor korting voor het dolfinarium want ik kan me herinneren dat de toegangsprijzen er niet om liegen (maar dat is natuurlijk omdat ze nonneke moeten betalen )
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:01:11 #255
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35825050
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
agossie, arme cotton beterschap beessie

nonneke wat heb je toch een leuke baan, of moet ik zeggen een baan op een leuke plek?

gaat er nog een dolfi-meeting komen? ik heb wel zin
zijn er toevallig dat iemand weet ergens acties voor korting voor het dolfinarium want ik kan me herinneren dat de toegangsprijzen er niet om liegen (maar dat is natuurlijk omdat ze nonneke moeten betalen )
Beterschapjes Cotton !!

Ja de diertjes maken zoooooveel goed he dus hou het voorlopig maar op een baan op een leuke/mooie plek

Als er genoeg mensen zijn kan je 'groepskorting' krijgen, dan betaal je (v/a 15 personen) 17,50 ipv 23 euro, ik geloof nooit dat ik verder nog korting oid zou kunnen regelen Gieren zijn het wel daar hoor
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:03:55 #256
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35825193
ohw en dan ben je alleen maar binnen he, als je dan ook nog wat wilt eten en drinken moet je een kar geld meenemen, die prijzen daar zijn echt belachelijk 2 euro voor een flesje water
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35825809
Beterschap Cotton!
Die kogeltjes, laten ze die zitten of worden die verwijderd?
Zouden die niet alsnog voor 'last' kunnen gaan zorgen anders?

Mensen die een abbo hebben op het dolfi kunnen 1 introducee meenemen
die dan 50% korting krijgt op de entree!
Ik geloof alleen niet dat er hier veel mensen zijn die toevallig zo'n abbo hebben..

aanstaande zaterdag ga ik weer naar de dolfijntjes! (en andere dieren )

Mooie foto's trouwens die je laatst gepost hebt Nonneke!
Dolfi in de sneeuw is

(had btw nog gebeld voor werk, maar ze hadden alleen nog part-time functies
en dat is nou net niet de bedoeling! dus helaas! )

[ Bericht 2% gewijzigd door Yez op 08-03-2006 08:05:32 ]
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 22:46:06 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35827719
ik vind het jammer dat we te ver weg wonen. als het wat dichterbij was, zou ik zeker een abonnement willen hebben want luca is nog steeds dol op dolfijnen.
vandaar ook mijn interesse in die dolfinarium-overnachting.

er zijn regelmatig toch van die acties voor attractieparken, ik ben op het ogenblik aan het sparen voor artis bijvoorbeeld.
zijn er hier meer vlinders aan het verzamelen? anders kunnen we daar misschien ook eventueel iets meeterigs van organiseren
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:26:23 #259
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_35829900
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef Yez het volgende:
Beterschap Cotton!
Die kogeltjes, laten ze die zitten of worden die verwijderd?
Zouden die niet alsnog voor 'last' kunnen gaan zorgen anders?

Mensen die een abbo hebben op het dolfi kunnen 1 introducee meenemen
die dan 50% korting krijgt op de entree!
Ik geloof alleen niet dat er hier veel mensen zijn die toevallig zo'n abbo hebben..
Wat cotton betreft, hij heeft er geen last van, dus zei de DA dat het kon blijven zitten. Niemand heeft wat aan hem gemerkt de afgelopen 2 jaar, ze zei wel dat hij er wel veel pijn aan gehad heeft moeten hebben. Arm beessie.

Voor de attractie parken geldt nog een actie van Liga, streepjescodes sparen voor korting. Niet alle dierenparken doen mee en de korting is niet overal even groot maar alle beetjes helpen. www.liga-actie.nl was het geloof ik.
De actie duurt alleen nog tot 31 maart, dus dat is wel gauw afgelopen.
pi_35835278
Zo, mn vriend is net terug van de dierenarts met Owen. Hij heeft sinds eergisteravond een heftige longontsteking te pakken en gister werd ik echt gek van alle zorgen. Hij zat zo te puffen en te reutelen en te schokken... Gelukkig is de AB nu aan het aanslaan. Vannacht was het nog niet zo geweldig (ben er speciaal uitgeweest voor hem), maar vanochtend zag hij er stukken beter uit. Hij liep weer door de kooi, liep weg toen ik hem wilde pakken, pruttelde toen hij bij me was, protesteerde tegen zijn antibiotica, viel aan op komkommer... Eindelijk weer een beetje Owen. De DA bevestigde dit vanochtend geluklig dus ik ben weer helemaal happy... Owen gaat het redden!
I had a signature once. It was awful.
pi_35835759
Nonneke mooie foto's!!!!!!!!

Arme Cotton

Owen wat goed kom op ventje!!!

Obelix heeft al minder jeuk aanvallen dan de afgelopen dagen, gelukkig maar want dat is zo zielig om te zien, een paar keer lag ie zowat op ze rug van de jeuk!!
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2006 @ 09:16:35 #262
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35835812
agossie wat een ziekenboeg weer

beterschap aan alle zieke en zielige diertjes hier!
pi_35846122
Lady,

Hieronder een linkje voor de overnachting

http://www.dolfinarifun.nl/dolfinarium/paars/

Of je leest even terug
pi_35846147
Maar als er zo'n meeting komt.
Kunnen we toch wel eens kijken wie er een pas heeft.
Wie er airmiles spaart. enz enz
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:44:22 #265
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35850904
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het jammer dat we te ver weg wonen. als het wat dichterbij was, zou ik zeker een abonnement willen hebben want luca is nog steeds dol op dolfijnen.
vandaar ook mijn interesse in die dolfinarium-overnachting.
Hoe oud is Luca dan ? Want als hij zo gek is op dolfijnen is het zeker wat voor hem !

Je doet het expres he Yez.... elke keer gaan als ik vrij ben Jammer van die part-time functie's alleen ! stommerds, misschien van de zomer nog eens proberen

Mijn god, vandaag meer personeel dan gasten op het park, nog geen 100 mensen !!! en dat terwijl er op een goede hoogseizoen dag met gemak 13.000 man rond kachelen Tis nu net zo'n zoekspelletje geworden Zoek-De-Gast
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35851807
lol,als het vrijdag ook zo rustig is kan ik je zo vinden:P
dan herken ik je wel van de foto's die ik heb gezien.

hopelijk is het droog maarja ik zie het wel
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_35852514
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Nonneke het volgende:

[..]

(..)
Mijn god, vandaag meer personeel dan gasten op het park, nog geen 100 mensen !!! en dat terwijl er op een goede hoogseizoen dag met gemak 13.000 man rond kachelen Tis nu net zo'n zoekspelletje geworden Zoek-De-Gast
Hehehe!! Maar ja het was dan ook wel echt pokkeweer vandaag zeg...
pi_35868841
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Hoe oud is Luca dan ? Want als hij zo gek is op dolfijnen is het zeker wat voor hem !

Je doet het expres he Yez.... elke keer gaan als ik vrij ben Jammer van die part-time functie's alleen ! stommerds, misschien van de zomer nog eens proberen

Ik zal de volgende keer eerst met jou overleggen of je dan moet werken oke?

Ohw, ik probeer het zeker wel een keer weer hoor, dit was ook niet mijn eerste poging..
Ik bel ze plat tot ze me zat zijn..
100 gasten op het park? shit zeg, dat is niet goed.. straks besluiten ze nog vaker
dicht te gaan!
pi_35870052
Luchtbukskogels
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:08:14 #270
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35885787
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 08:00 schreef Yez het volgende:

[..]

Ik zal de volgende keer eerst met jou overleggen of je dan moet werken oke?

Ohw, ik probeer het zeker wel een keer weer hoor, dit was ook niet mijn eerste poging..
Ik bel ze plat tot ze me zat zijn..
100 gasten op het park? shit zeg, dat is niet goed.. straks besluiten ze nog vaker
dicht te gaan!
Ja zou het prettiger vinden als je het voortaan eerst ff overlegt
Ja vandaag hadden we 150 gasten, en een schoolreisje van 300 kids, dus twas iets drukker, maar veel scheelde het niet Ik heb gewoon gister en vandaag 2 boeken uitgelezen, zo rustig was het Iedereen heeft het vet gehad ook, je doet de hele dag geen zak, zit een beetje te niksen enzow, maargoed, int hoogseizoen gaat het halve personeel overspannen weg, dus ag, er is nog hoop
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † donderdag 9 maart 2006 @ 18:11:08 #271
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35885868
t is zo jammer dat ik geen auto kan rijden anders had ik beslist met luca op zijn vrije dagen naar harderwijk gekund.
is het met openbaar vervoer een beetje te doen nonneke?
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:17:45 #272
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35886040
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:11 schreef lady-wrb het volgende:
t is zo jammer dat ik geen auto kan rijden anders had ik beslist met luca op zijn vrije dagen naar harderwijk gekund.
is het met openbaar vervoer een beetje te doen nonneke?
Ja opzich wel, bedoel er stopt een trein in Harderwijk, dan zou je A'dam -> Utrecht/Amersfoort -> Harderwijk, en dan vanaf het station daar een bus (147, 144) naar Dolfi zelf... tis wel een gedoe met overstappen, maarja je hebt wel een hele leuke dag dan natuurlijk

Zal ik btw voor je vragen of ze meer info hebben over Dromen bij Dolfijnen en het op laten sturen ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35886611
Loki is een Blue Point!! Leuk he

Zodra we weer kunnen gaan we weer eventjes kijken bij het kereltje... Moeten even wachten op de *nieuwe* auto...
We gaan dan waarschijnlijk 26 maart weer eventjes kijken, maar dat is ook nog afwachten. Ze heeft namelijk nog 1 poes die zwanger is en zij is rond 22 maart uitgerekend. Is ze rond 26 maart nog niet bevallen dan komen wij niet. Want wij willen natuurlijk dat zij in alle rust kan bevallen
Maar ik ben zo blij hihi....
Moet nog zoooooo lang wachten Maar hij is het wachten zeker waard!
=^.^=
pi_35886733
Ik heb een filmpje gemaakt van Obelix en Idefix' eerste kennismaking met een maiskolf! Kijk hier
pi_35891189
ik kom morgen en tel voor 10:D
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')