Beterschapjes Cotton !!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
agossie, arme cotton beterschap beessie
nonneke wat heb je toch een leuke baan, of moet ik zeggen een baan op een leuke plek?
gaat er nog een dolfi-meeting komen? ik heb wel zin![]()
![]()
zijn er toevallig dat iemand weet ergens acties voor korting voor het dolfinarium want ik kan me herinneren dat de toegangsprijzen er niet om liegen (maar dat is natuurlijk omdat ze nonneke moeten betalen)
Wat cotton betreft, hij heeft er geen last van, dus zei de DA dat het kon blijven zitten. Niemand heeft wat aan hem gemerkt de afgelopen 2 jaar, ze zei wel dat hij er wel veel pijn aan gehad heeft moeten hebben. Arm beessie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef Yez het volgende:
Beterschap Cotton!![]()
Die kogeltjes, laten ze die zitten of worden die verwijderd?
Zouden die niet alsnog voor 'last' kunnen gaan zorgen anders?![]()
Mensen die een abbo hebben op het dolfi kunnen 1 introducee meenemen
die dan 50% korting krijgt op de entree!![]()
Ik geloof alleen niet dat er hier veel mensen zijn die toevallig zo'n abbo hebben..![]()
Hoe oud is Luca dan ? Want als hij zo gek is op dolfijnen is het zeker wat voor hem !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het jammer dat we te ver weg wonen. als het wat dichterbij was, zou ik zeker een abonnement willen hebben want luca is nog steeds dol op dolfijnen.
vandaar ook mijn interesse in die dolfinarium-overnachting.
Hehehe!! Maar ja het was dan ook wel echt pokkeweer vandaag zeg...quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
(..)
Mijn god, vandaag meer personeel dan gasten op het park, nog geen 100 mensen !!! en dat terwijl er op een goede hoogseizoen dag met gemak 13.000 man rond kachelenTis nu net zo'n zoekspelletje geworden Zoek-De-Gast
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hoe oud is Luca dan ? Want als hij zo gek is op dolfijnen is het zeker wat voor hem !![]()
Je doet het expres he Yez.... elke keer gaan als ik vrij benJammer van die part-time functie's alleen ! stommerds, misschien van de zomer nog eens proberen
Mijn god, vandaag meer personeel dan gasten op het park, nog geen 100 mensen !!! en dat terwijl er op een goede hoogseizoen dag met gemak 13.000 man rond kachelenTis nu net zo'n zoekspelletje geworden Zoek-De-Gast
![]()
Ja zou het prettiger vinden als je het voortaan eerst ff overlegtquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:00 schreef Yez het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer eerst met jou overleggen of je dan moet werken oke?
![]()
Ohw, ik probeer het zeker wel een keer weer hoor, dit was ook niet mijn eerste poging..![]()
Ik bel ze plat tot ze me zat zijn..![]()
![]()
100 gasten op het park?shit zeg, dat is niet goed.. straks besluiten ze nog vaker
dicht te gaan!![]()
Ja opzich wel, bedoel er stopt een trein in Harderwijk, dan zou je A'dam -> Utrecht/Amersfoort -> Harderwijk, en dan vanaf het station daar een bus (147, 144) naar Dolfi zelf... tis wel een gedoe met overstappen, maarja je hebt wel een hele leuke dag dan natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:11 schreef lady-wrb het volgende:
t is zo jammer dat ik geen auto kan rijden anders had ik beslist met luca op zijn vrije dagen naar harderwijk gekund.
is het met openbaar vervoer een beetje te doen nonneke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |