abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35226554
Whoops.... gooi ik het vorige topic dicht en zie ik het nu pas...
En een titel ben ik ook niet goed in... Dus als iemand een goeie weet...

Maar ja morgen dus op bezoek bij een cattery Heb er helemaal zin in.
Vanavond nu eerst de verjaardag vieren van mijn vader.
=^.^=
  zaterdag 18 februari 2006 @ 18:05:14 #2
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35227559
Waarin Dolfi weer opengaat (Dolfi vandaag open, en volgens mij werd op de sluitingsdag dat andere topic geopend )

Hm de ex van mn girl belde net, die laat vanaaf wrs de engelse bulldog inslapen die eerst van hun samen was Echt sneu, beestje is net 3, maja luchtwegen en is niks meer aan te doen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 18 februari 2006 @ 18:06:08 #3
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35227592
Leuk Miss B wel vertellen hoe het was he !
neem je de kitten gelijk mee dan of moet je eerst nog even wachten ??
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † zaterdag 18 februari 2006 @ 18:10:27 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35227746
bah wat akelig nonneke, is er echt niks meer aan te doen?
pi_35228025
Jaa Misschien kan straks een Modje de titel erbij zetten: Waarin Dolfi weer opengaat.. Op de openingsdag..

Tuurlijk vertel ik hoe het was geweest. En of we de kitten wel of niet gelijk meenemen, dat ligt er aan welke we nemen. Maar ik wil sowieso dan nog even wachten. Want ik ga niet gelijk het reismandje meenemen. En dan kan ik nog even een navulling kopen van NoStress (geloof ik)

En wat akelig Nonneke... En nog zo jong
=^.^=
  zaterdag 18 februari 2006 @ 18:20:26 #6
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35228061
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:10 schreef lady-wrb het volgende:
bah wat akelig nonneke, is er echt niks meer aan te doen?
Ze ligt al bijna een week in het 'ziekenhuis' zegt de ex, volgens de dierenarts is er niks aan te doen, en krijgt ze er alleen maar last van, en om dat beestje dan toch te laten leven zou egoistisch zijn, ze verdienen geen pijn die alleen maar zeerder gaat doen en dat ze misschien over een tijdje gewoon stikt ofzo
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35228629
Drie is echt nog superjong. Lijkt me ook heel naar voor je vriendin, ik weet niet of ze erheen kan/wil ?

Ben benieuwd naar wat voor nestje je op het oog hebt, Miss_B ! Wel van Gemma ? Ik zag op har site geen nestjes, na even checken heeft zij geloof ik wel twee poesjes beschikbaar.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 19:21:39 #8
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35230407
Ja als ze wil kan ze, maar ze heeft er niet echt behoefte aan, ergens snap ik het wel, ik zou mn hond ook niet willen zien sterven
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35231961
Zo poe poe vandaag gitaardag gehad, me vingertjes tintelen helemaal maar wel heel gezellig!

Wat erg nonneke van dat hondje....
pi_35247740
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Drie is echt nog superjong. Lijkt me ook heel naar voor je vriendin, ik weet niet of ze erheen kan/wil ?

Ben benieuwd naar wat voor nestje je op het oog hebt, Miss_B ! Wel van Gemma ? Ik zag op har site geen nestjes, na even checken heeft zij geloof ik wel twee poesjes beschikbaar.
Op haar site staan geen duidelijke nestjes vermeld zeg maar. Maar als je kijkt bij kittens beschikbaar en dan klikt op het woord fotootjes. Daarin staan veel foto's van beschikbare kittens. Wij gaan dan kijken naar kitten van foto nr 2 (met groene ogen) hij is van april 2005...
En we gaan kijken naar kitten van foto nr 5. Een poesje met blauwe ogen en van november 2005. Dus die is ook wat jonger. verder zijn daar nog een paar kittens van beschikbaar.
Maar ik ga eerst gewoon even kijken... En als we ze toch leuk vinden dan mag mijn vriend kiezen. Want ik wil ze toch allemaal
Maar ik ben benieuwd hoe het gaat en hoe het daar is in ieder geval.
=^.^=
pi_35249767
Spannend Miss_B!!!! Ben benieuwd!!
pi_35254355
quote:
Op zondag 19 februari 2006 10:28 schreef Miss_B het volgende:

[..]

Op haar site staan geen duidelijke nestjes vermeld zeg maar. Maar als je kijkt bij kittens beschikbaar en dan klikt op het woord fotootjes. Daarin staan veel foto's van beschikbare kittens. Wij gaan dan kijken naar kitten van foto nr 2 (met groene ogen) hij is van april 2005...
Dat is toch Harrie ? Die is beeldschoon, totaal om op te vreten ! Ik zou het wel weten (Harrie zou het zelfs bij mij misschien nog wel winnen van een pointkat, mits hij lief is natuurlijk)
http://www.kattenpraat.nl/site/viewtopic.php?p=229238&highlight=#229238
pi_35260546
Hij is echt heel mooi Pumpkin_Ruby Wel een beetje verlegen, maar wel heel mooi.. (thats Harrie)
Maar we gaan eerst met zijn tweetjes ( me vriend en ik ) er eens goed overleggen en het er eens even goed over hebben. Ik wil geen overhaaste beslissingen nemen.. En ook overleggen wat we nu precies willen aan een kat, wat voor kleur, wat voor varieteit, wat voor ras.. (ragdoll, heilige birmaan, of toch een pers van de buren).
Dat is iets wat we toch even achter willen komen.

het was wel erg leuk daar bij GemmSdolls. Leuke katten allemaal. en veel!! Maar wel erg leuk. Hebben een leuke gezien een poesje, die kwam bij binnekomst al gelijk naar ons toe, zij is ook nog beschikbaar en is van augustus. dat is volgens mij een blue creme mitted met groene ogen. En veel katten nu in het 'echt' gezien. Veel waren er ook krols.. wat een herrie en dat viel nog wel mee hihihi... Maar wel errug leuk!
=^.^=
  maandag 20 februari 2006 @ 18:12:00 #14
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35295799
Hoop dat jullie tot een beslissing kunnen komen Miss B
Spannend hoor nieuw poesje kopen

En Yez (Yez was het toch ?? ) naar je zin gehad zondag ?? Je hebt iig goed overal kunnen kijken enzo he, er was geen hond zaterdag openingsdag: +/- 900 man zondag +/- 1500 man vandaag kwamen we net niet aan de 900 Je ziet niet eens dat er iemand op het park is En dan te bedenken dat er in het hoogseizoen, dagen zijn dat er 13.000 man op het park rondhobbelen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35295847
wel een relaxte tijd om te gaan.
maar ga zowieso 2x dit jaar.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  maandag 20 februari 2006 @ 18:17:04 #16
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35295954
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:13 schreef Ellatjuh het volgende:
wel een relaxte tijd om te gaan.
maar ga zowieso 2x dit jaar.
Ja wel komen hoor !! Ga ik lekker broodjes halen enzo Lees je mail ens !
Welkom op Fok btw
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35296177
je bent een schat,non
maarja dat hoor je vast wel vaker

ga 1x met mn moeder en 1x met Suusje en nog wat mensen denk ik
en het klinkt goed van die broodjes!
maarja hoor het wel wanneer je in maart moet werken
  maandag 20 februari 2006 @ 18:27:28 #18
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35296297
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:23 schreef Ellatjuh het volgende:
je bent een schat,non
maarja dat hoor je vast wel vaker

ga 1x met mn moeder en 1x met Suusje en nog wat mensen denk ik
en het klinkt goed van die broodjes!
maarja hoor het wel wanneer je in maart moet werken
Ja dagelijks
Gezellie ! Ja ik vind die prijzen zo debiel, dat kan ik mn vriendjes toch niet aandoen ! Dan haal ik wel lekker broodjes in de kantine, dat scheelt ook like 2 euro per broodje
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35296332
ja en dan maak je maar een bonnetje oid en krijg je geld.
maar dat gaat helemaal goedkomen.
  maandag 20 februari 2006 @ 18:48:03 #20
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35297033
Ohw we hebben niks meer gehoord verder over die bulldog dus ergens ga ik ervan uit dat ze toch nog leeft Maargoed, kan ook verhaal 39184933842341 zijn, ja zulke zieke dingen verzint ze, dus eigenlijk zou het me niet verbazen als dit ook zo'n verhaaltje was
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35298556
raar,zeg.
zeker stom dat ze der ex dan niet even mailt of belt,aangezien het hun hond was
  maandag 20 februari 2006 @ 19:27:21 #22
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35298589
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:26 schreef Ellatjuh het volgende:
raar,zeg.
zeker stom dat ze der ex dan niet even mailt of belt,aangezien het hun hond was
lang verhaal, en een heeeeeeeeele hoge grote berg met stront
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35298660
Kijk nou wat ik in mijn mailbox vond .

Spike als pup van 9 weken .
I bet you are flying inside.
  maandag 20 februari 2006 @ 19:33:23 #24
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35298821
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef Auticia het volgende:
Kijk nou wat ik in mijn mailbox vond .

[afbeelding]

Spike als pup van 9 weken .
Aaaaaaaahhhhhhhhhhhhh
Wat lief dat ze die sturen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35299536
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef Nonneke het volgende:
Hoop dat jullie tot een beslissing kunnen komen Miss B
Spannend hoor nieuw poesje kopen

En Yez (Yez was het toch ?? ) naar je zin gehad zondag ?? Je hebt iig goed overal kunnen kijken enzo he, er was geen hond zaterdag openingsdag: +/- 900 man zondag +/- 1500 man vandaag kwamen we net niet aan de 900 Je ziet niet eens dat er iemand op het park is En dan te bedenken dat er in het hoogseizoen, dagen zijn dat er 13.000 man op het park rondhobbelen
Ik heb het enorm naar mn zin gehad ja!
Het was heerlijk rustig, dus we hadden alle ruimte!
Maar het nadeel is dan wel dat er minder shows zijn, er waren maar 2
koepelshows, en de 2e zat nog niet eens voor een kwart vol!
Dan is het natuurlijk wel begrijpelijk dat er niet meer shows gedaan worden.

Misschien weten veel mensen nog niet dat het dolfi al weer open is,
straks in april zal het wel weer drukker worden..

Ohhww.. Spike! Wat een moppie!
  maandag 20 februari 2006 @ 19:57:35 #26
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35299891
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:50 schreef Yez het volgende:

[..]

Ik heb het enorm naar mn zin gehad ja!
Het was heerlijk rustig, dus we hadden alle ruimte!
Maar het nadeel is dan wel dat er minder shows zijn, er waren maar 2
koepelshows, en de 2e zat nog niet eens voor een kwart vol!
Dan is het natuurlijk wel begrijpelijk dat er niet meer shows gedaan worden.

Misschien weten veel mensen nog niet dat het dolfi al weer open is,
straks in april zal het wel weer drukker worden..

Ohhww.. Spike! Wat een moppie!
nog foto's gemaakt ?
Ja wij kijken smorgens op het bord voor de koepel om te kijken hoeveel shows, dan weten we ong hoe druk het gaat worden passen 2500 man in de koepel dacht ik, dus alstie nog niet voor een kwart vol zat, was het niet druk nee laatste show meestal om 4 uur, en de meeste mensen gaan op zo'n rustige dag rond een uurtje of 3 weer pleite
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35317244
Wat een lieve foto van Spike!! Echt nog een bolletje wol als je hem zo bekijkt! Lekker pluizig nog..

Hier gaat het op zich goed... Ben verkouden, oren zitten dicht, pijn in me keel. Maar ik ga gewoon naar me werk. Pas als ik echt de griep heb (ben echt veel vitamientjes nu aan het eten) Blijf ik thuis...
Maar voel me gelukkig nog steeds goed genoeg om te werken. Hoop dat het zo blijft.

Met Smokey gaat het op zich goed. Hij is helemaal kattenbak zindelijk. Hij wordt nog steeds gevoerd begreep ik. Maar eet ook steeds meer uit zichzelf. De fokster gaat binnenkort acupunctuur bij hem doen. Aangezien hij wel gevoel heeft onder zijn voetjes en geen gevoel heeft in zijn rechterknie. Willen ze dat verder onderzoeken.
(Ik moet eerlijk zeggen, dat ik nooit daaraan gedacht zou hebben... )

En Spetter is weer lekker zichzelf. Lekker vliegen en springen en weer lekker op schoot zitten. Lekker irritant doen 's nachts om een uur of 4 omdat je vind dat de baasjes/personeel weer genoeg geslapen hebben... Proberen om onder de deken te kruipen..
Ja... Spetter is back
=^.^=
pi_35317978
Wat leuk Miss_B.

Ik vind het zo knap dat je nog eerst naar huis gaat, om goed er over na te denken etc.
Als ik z'n jong kitten had gezien, was ik meteen smoor geweest en was het de mijne geweest Ik heb een zwak hart voor jonge en oude beesten.
pi_35336473
Ik ook hoor Ymme, maar gelukkig houdt mijn vriend me wel 'wakker' zeg maar... Hij is wat meer realistischer... En soms is dat maar goed ook
=^.^=
pi_35337121
Bijgelezen Fijn dat het met smokey zo goed gaat En dat je er over nadenkt ipv sneller beslissen is alleen maar goed !

En die kleine spikie

Ik heb het nogal druk gehad, vandaar dat ik hier bijna niet ben geweest, wel gelezen, dat wel

Xena's broer was er, (mijn jongste zoon hehe) en die kruipen altijd bovenop elkaar

pi_35337700
Fijn dat Smokey het best goed doet, Miss_B!
En Xena !

Ik vind het fotootje van Spike als pup zo leuk! , bolletje pluis.
Ik kwam er gisteren per toeval achter waar Spike als pup heeft gewoond, met trillende handjes de telefoon gepakt en een ontzettend leuk gesprek gehad, heel misschien krijg ik nog wat puppenfoto's!

Spike is weer verliefd . Niet te zuinig. We liepen buiten toen er ergens vanuit het niets een teefje op Spike sprong en madame is helemaal meegelopen (geen baasje te bekennen) en probeerde Spike te verleiden . Wat een ellende! Kwam een bekende uit de straat tegen met haar hond, ze heeft haar hond thuisgebracht en kwam met een riempje terug om de wulpse dame bij Amivedi langs te brengen.

't Gaat sindsdien van God los hier . Spike is als een gek aan het joelen en probeert door elk kiertje te onsnappen. Vanavond weer naar cursus, ik vrees dat hij er met zijn hoofd niet bij zal zijn... .
pi_35342295
Heel veel succes dan vanavond Auticia met een verliefde hond op cursus..

Wat een leuke foto's van Xena zeg! Ze hebben elkaar echt gevonden he
=^.^=
pi_35358987
Hihi die spike!!! En Miss_B fijn dat het met smokey ook beter gaat en idd acupunctuur ik hoop dat het hem zal helpen!!

Hier alles goed met de beestjes, Idefix is volgens mij geen cavia maar een mini hond jeetje wat wordt dat kind groot
pi_35359593
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef Nonneke het volgende:

[..]

nog foto's gemaakt ?
Ja wij kijken smorgens op het bord voor de koepel om te kijken hoeveel shows, dan weten we ong hoe druk het gaat worden passen 2500 man in de koepel dacht ik, dus alstie nog niet voor een kwart vol zat, was het niet druk nee laatste show meestal om 4 uur, en de meeste mensen gaan op zo'n rustige dag rond een uurtje of 3 weer pleite
Ik heb zeker foto's gemaakt, ik moet ze alleen nog even op de pc zetten..
Ik laat er hier vanavond of morgen wel een aantal zien!
  woensdag 22 februari 2006 @ 18:01:57 #35
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35373346
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:32 schreef Yez het volgende:

[..]

Ik heb zeker foto's gemaakt, ik moet ze alleen nog even op de pc zetten..
Ik laat er hier vanavond of morgen wel een aantal zien!
leuk
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:13:59 #36
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35376307
m'n moeder had voor de honden zo'n mergpijpeding mee genomen, alle 3 dus een botje, en Pim deed een beetje zielig.....zeuren enzow, nou gaat je botje eten !

....

Poes vond um wel lekker
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35376881
raar beest
pi_35383185
Nou morgenavond gaan mijn vriend en ik weer op bezoek bij een cattery. Zij hebben 3 beschikbare kittens. Ze zijn geboren op 10 feb. En ze hebben Australische ouders ( ik heb wat met Australie)... hihi
Dus daar gaan we morgenavond even kijken, ze zitten in Hilversum.

En ik heb net een bestelling gedaan bij happycats.nl
Door het enthousiaste verhaal van Pumpkin_Ruby ergens in een ander topic, heb ik besteld de Feline Flyer... En ook een fleecemand met hoge rand met een doorsnede van 44 cm in de kleur Babyblauw..
Dus ik ben benieuwd wanneer het binnenkomt.

Leuk Nonneke, Poes denkt ook: jij niet? Ikke wel
=^.^=
pi_35383439
Nonneke Botje eten

B. Australië
pi_35397095
)
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef Miss_B het volgende:
Nou morgenavond gaan mijn vriend en ik weer op bezoek bij een cattery. Zij hebben 3 beschikbare kittens. Ze zijn geboren op 10 feb. En ze hebben Australische ouders ( ik heb wat met Australie)... hihi
Dus daar gaan we morgenavond even kijken, ze zitten in Hilversum.

En ik heb net een bestelling gedaan bij happycats.nl
Door het enthousiaste verhaal van Pumpkin_Ruby ergens in een ander topic, heb ik besteld de Feline Flyer... En ook een fleecemand met hoge rand met een doorsnede van 44 cm in de kleur Babyblauw..
Dus ik ben benieuwd wanneer het binnenkomt.

Leuk Nonneke, Poes denkt ook: jij niet? Ikke wel
Die mandjes zijn leuk ! (wel duur ) Wij hebben zo'n koningsblauwe in medium (38 cm), vooral dEUS slaapt er erg graag in. Ik ga 19 maart weer showen (ja ik weet het, ik ben gestoord ) en ik heb zelfs stof uitgezocht om showgordijntjes van te maken die bij dat mandje past ! Hier een foto van Ernesto, die is eigenlijk een beetje te groot voor dat mandje, maar het ligt toch wel lekker:

De feline flyer is echt super ! Je hebt zeker die leuke foto's op de site van happycats ook gezien ? Heb je alleen de flyer besteld of die ICATS gift-pack met alle attachments ? Hier zijn we weer hernieuwd enthousiast over de flyer, ik had zo'n giftpack bij happycats gekocht, maar nu heb ik nog meer feline flyer spul gekocht op Ebay, er is daar een winkeltje van de fabriek zelf. Blijkt achteraf dat die mevrouw waar ik mee had zitten kletsen en foto's uitwisselen de directrice zelf was Ik had extra attachments besteld en twee giftpacks om weg te geven, toen ik de nieuwe attacment met twee veren probeerde bleek dat de vorige die ik had eigenlijk niet werkte zoals het moest. Deze veren "fladderen" !

[ Bericht 17% gewijzigd door pumpkin_Ruby op 23-02-2006 10:22:04 ]
pi_35401013
Leuke foto pumpkin_ruby!

De mandjes zijn idd wel duur, maar vind ze zo mooi en ach voor Spetter zal het niet zo veel uitmaken. Durf niet te zeggen dat ze er daadwerkelijk in gaat liggen. Maar als er weer een kitten in huis komt, ligt de mand al klaar hahaha...

En de foto;s heb ik inderdaad gezien op de site. Daardoor werd ik nog enthousiaster. Heb nu de normale feline flyer besteld, want het is bij Spetter altijd maar weer afwachten of ze het leuk vindt. Vindt ze het leuk dan bestel ik waarschijnlijk de attachments. Vind ze het niet leuk, wacht ik (weer) af tot de kitten er is, en die vinden het zeker weten wel leuk..

Je kan daar ook stof bestellen En in die kleur is het toch wel leuk? En naar welke show ga je in welke plaats? Ik ben wel benieuwd hoe zon show nou in zijn werk gaat. Want je mag daar als 'bezoeker' toch ook komen?
Zag op de site ook een showgordijntje, maar vond de zebrastreep niet zo leuk
En ik ga eens op Ebay kijken dan als spetter het leukt blijkt te vinden
=^.^=
pi_35404990
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef Miss_B het volgende:
Je kan daar ook stof bestellen En in die kleur is het toch wel leuk? En naar welke show ga je in welke plaats? Ik ben wel benieuwd hoe zon show nou in zijn werk gaat. Want je mag daar als 'bezoeker' toch ook komen?
Zag op de site ook een showgordijntje, maar vond de zebrastreep niet zo leuk
En ik ga eens op Ebay kijken dan als spetter het leukt blijkt te vinden
We gaan 19 maart naar Houten. Ik ben als de dood dat de katten weer een ziekte oplopen, maar ja, het is echt heel gezellig, en zonder kat is het toch minder leuk. En het is een Birmanenspecial, dus er komen heel veel Birmanen, daarom wilde ik ook graag. Omdat Flynn meegaat gaat mijn vriend ook mee, we gaan met m'n beste vriendin en de fokster van onze katten. Je kunt inderdaad als bezoeker komen, alle katten bekijken en tegelijkertijd catteries checken, als het keuren een beetje open gebeurt de keuringen volgen en een beetje winkelen voor mooie kattenspullen. Als exposant ken je meestal ook wel een aantal mensen, kun je een beetje bijpraten, je bent bezig met je eigen katten voor de keuring etc. Vorige keer dat mijn katten meededen heb ik maar de helft van zaal bekeken en heb ik nonstop gestaan, gepraat etc, en dat van 8-18 uur. De katten daarentegen lagen lekker te maffen.

De kooien staan in dubbele rijen, de exposanten zitten aan de binnenkant en de bezoekers lopen via de buitenkant. Tussen de kooien zitten gordijntjes zodat de katten elkaar niet zien, anders krijg je dikke stress en blaasfestijnen. 's Ochtends (meestal ergens tussen 7 en 9 uur ) moet je je met je kat melden voor de keuring van de dierenarts, daarna je kooi inrichten en dan om 10 uur komen de bezoekers en beginnen de keuringen, na de keuring van je kat bepaalt de keurmeester of je kat Uitmuntend, Zeer goed, of Goed is, als er meerdere katten met zo'n kwalificatie in dezelfde klasse zijn (zelfde geslacht, leeftijd, kleur en ras, bv dEUS castraat kater sealtabby Birmaan, Flynn kater 6-10 maanden wildkleur Somali) dan worden ze op volgorde genummerd, U1 is de beste uitmuntend, U2 tweede plek uitmuntend etc. Na de keuring van de katten is er meestal een uitreiking voor BIV (best in varieteit, beste kat van een bepaalde kleur) dan middagpauze, na de middagpauze gaan de keurmeesters nadenken wat ze nu de beste katten van de show vonden in een bepaalde klasse (gaat op haarlengte, bij halflanghaar moeten de Somali's en de Birmanen, Ragdolls Maine Coons, Noren etc tegen elkaar) iedere keurmeester nomineert de beste katten die hij/zij die dag gekeurd heeft, die worden teruggeroepen en door meerdere keurmeesters wordt uitgemaakt welke kat de beste daarvan is, die wordt BIS (best in show), in iedere klasse zijn er dan BIS poes, BIS kater, BIS gecastreerde poes en BIS gecastreerde kater, daaruit wordt de Best of best gekozen (BOB) er worden 4 of 5 katten BOB (1 langhaar, 1 halflanghaar, 1 korthaar en 1 van elk ras van de special, in Houten de Birmaan en de Brits korthaar). Van al die BOB katten word dan de allerbeste gekozen, de Best Over All (BOA). Zelfde systeem met kittens 3-6 maanden en 6-10 maanden samen, daaruit worden ook BIS, BOB en BOA kitten gekozen. Daarnaast is er nog de ereklasse (voor katten die alles al gewonnen hebben wat er te winnen viel en eigenlijk niet meer mee mogen doen op een gewone, nationale show), de nestklasse en de huiskattenklasse. na het uitreiken van de BOA prijs krijg je het keurrapport van je katten met eventuele linten en kun je naar huis.

Flynn gaat nog een keertje mee omdat ik hem nog een keer wil laten keuren, vorige keer heeft Duncan hem laten keuren maar van hem werd ik niet veel wijzer hoe het nu gegaan was dEUS toonde zich vorige keer een echte showkat, ik wist niet dat hij zo'n uitslovertje was maar hij wond iedereen om z'n pootje. Als ik er goed over nadenk is hij thuis ook zo. Met hem wil ik nog wel af en toe showen, hij is gecastreerd en zou de titel Premior kunnen halen (ongecastreerde katers Champion), maar dan zijn we minstens drie shows verder, dus dat wordt een meerjarenplan. Hij moet dan drie keer de beste sealtabby castraat kater zijn, ik verwacht dat deze keer helemaal niet want hij is dan nog maar 2 weekjes 10 maanden en moet dan tegen volwassen (ex)katers. Ik heb donkerblauwe tafelkleedjes met zilveren sterretjes erop bij de Zeeman gekocht, dat worden mijn showgordijntjes. Ik moet ook nog iets hebben om voor de kooi te hangen zodat bezoekers er niet met hun vingers in gaan prikken, meestal is dat plexiglas of plastic.

Ben benieuwd naar je catterybezoek morgen, ik weet dat er meerdere catteries in Hilversum zijn, (ook eentje die minder goed bekend staat, Playa del magic) dit keer wel colourpointjes ?
pi_35405462
Nou, zoals beloofd hier een aantal van de foto's van afgelopen zondag :

Eerst Nalu (zucht.. wat een koppie he! )

Show Odiezee :

Show Dolfijndomijn :

Mijn fototoestel had volgens mij een beetje last van de kou, veel foto's zijn niet
echt mooi geworden..
Maargoed, ik kom er nog vaak genoeg dit jaar dus nog alle kans om betere
te schieten!
pi_35405566
wat mooi zeg!
heb echt zo veel zin om erheen te gaan.
maar zal wel volgende week gaan
pi_35406628
Mooie foto's altijd, Nonneke ! Vooral die 5e vind ik mooi.
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:07:41 #46
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35407664
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:40 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mooie foto's altijd, Nonneke ! Vooral die 5e vind ik mooi.
Yez z'n/d'r ( ) foto's
Maar toch bedankt voor het compliment
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35407752
IK had niet goed gelezen
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:07 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Yez z'n/d'r ( ) foto's
Oh oops Ik had niet goed opgelet, ik ben gewend dat jij altijd foto's van Dolfi plaatst.

Mooie foto's Yez
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:09:37 #48
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35407755
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:09 schreef Yez het volgende:
Nou, zoals beloofd hier een aantal van de foto's van afgelopen zondag :

Eerst Nalu (zucht.. wat een koppie he! )

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Show Odiezee :

[afbeelding]
[afbeelding]

Show Dolfijndomijn :

[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn fototoestel had volgens mij een beetje last van de kou, veel foto's zijn niet
echt mooi geworden..
Maargoed, ik kom er nog vaak genoeg dit jaar dus nog alle kans om betere
te schieten!
Lief he Nalu Ook een van mn favorietjes Maar das ook omdat ik dr geboren heb zien worden, en vooral de spanning tijdens en na de bevalling of ze het wel zou overleven

Zo te zien heb je een dol-fijne dag gehad
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35408599
Leuke foto's, dolfijnen glimlachen altijd zo lievv

Wat een verhaal Ruby, haha je vingers blauwgetiept, wel erg leuk om te lezen.
Ik ben vroegah ook ooit eens op shows geweest, wezen kijken... maar ik vind het voor mezelf niks Ze liggen zo zielig in kleine kooitjes in de hitte de hele dag... Maar goed, ieder zijn ding
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:17:47 #50
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35410547
Hoezo uit de keuken Ben je wel helemaal lekker Krijgen wij niks uit die pannetjes dan

Zow wel fijn even door de weeks zo 2 daagjes vrij (werk het weekend), dat scheelt zo'n gehaast met hokken schoonmaken enzow, ja ik plan dat altijd door de weeks, heel handig Dus nu hebben ze buiten weer allemaal lekker schoon hokje, de parkietjes een schone kooi, en zo zijn de chinchilla's aan de beurt, heel spannend want we gaan gelijk Faith en Shinchan samen proberen te doen, eerder wou dat niet lukken omdat we dat wouden in Shinchan zn kooi, maja dus ook alles eigendom van Shinchan, meneer is erg bezitterig
Maar ik had een paar weken geleden hier op Fok! een reservekooi gekocht, en dát is natuurlijk ''nieuw" terrein voor allebei, en het hok is van niemand Dus hopen dat het zo wel gaat, eerder hoeven we dat nieuwe hok nog niet te maken
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35410687
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Leuke foto's, dolfijnen glimlachen altijd zo lievv

Wat een verhaal Ruby, haha je vingers blauwgetiept, wel erg leuk om te lezen.
Ik ben vroegah ook ooit eens op shows geweest, wezen kijken... maar ik vind het voor mezelf niks Ze liggen zo zielig in kleine kooitjes in de hitte de hele dag... Maar goed, ieder zijn ding
Het idee van katten in kooitjes lijkt heel zielig, maar het hangt van de kat af of het zo is denk ik. Mijn katten leken het niet erg te vinden, net als de meesten. Ze slapen net als thuis toch het grootste gedeelte van de middag (ik heb ze niet eens gevoerd omdat ik ze niet wakker wilde maken), en de rest van de tijd gingen we in en uit de kooi een beetje spelen en knuffelen, vooral dEUS leek alle aandacht echt super te vinden. Ik heb wel katten gezien die zich helemaal op zaten te fokken in zo'n kooi, dan moet je gewoon naar huis gaan vind ik, en zeker niet nog een keer met zo'n kat gaan showen. Dat is ook één van de redenen waarom ik toch een beetje twijfel bij het showgebeuren, sommige groepjes van exposanten daar herken ik me echt helemaal niet in, die komen daar om koste wat het kost die kat kampioen te laten worden. Ik ga gewoon met mate showen als er een speciale gelegenheid voor is, zoals een special, en als de katten het vervelend lijken te vinden dan stop ik ook acuut. Ik heb trouwens nog geen warme show meegemaakt, ben alleen nog maar in van die kouwe sporthallen geweest.
pi_35412299
Jeetje wat een verhaal pumpkin_ruby, maar snap er nu wel veel meer van. Ik denk dat ik toch eens een keertje ga kijken. Misschien kan ik mijn vriend ook overhalen om even mee te gaan.
Ik wilde met Smokey ook gaan showen, gewoon 1 keertje om het mee te maken. Maar helaas dat gaat niet meer.

Vanavond ga ik idd naar een cattery in Hilversum, maar niet naar Playa del Magic. De fokster van Smokey heeft me een aantal namen gegeven waar ik niet naar toe moet gaan.
Deze heet Le petit Chebbela's (als ik het goed geschreven heb). Zij heeft (Australische) Ragdolls en Siberische Neva Masquerada (hoop ik weer dat ik het goed geschreven heb).
Dus ik ben benieuwd. Zie ik ook voor het eerst een Siberische kat. Schijnen hetzelfde karakter te hebben als een Ragdoll, maar komen voornamelijk uit Rusland.
Dus vanavond even kijken ben benieuwd.!
=^.^=
pi_35413212
Ik moest zo lachen. .
Stond een vrouw aan de deur met zo'n map onder haar arm. Ze was van de dierenbescherming en deed nazorg voor asieldieren. Meestal komen ze, wanneer een hond of kat 3 tot 6 maanden bij zijn nieuwe baasjes is, kijken hoe alles gaat enzo. Had al helemaal niet meer verwacht dat ze langs zouden komen.(Toevallig had ik Spike een uurtje voor haar komst geborsteld ).

Hele vragenlijst, maar binnen 5 minuten was het al klaar, lang niet alles nagelopen. Perfect vond ze. Spike mag blijven en als ik van hem af zou willen, zou ze hem meteen wel meenemen, ze vond hem geweldig.

Hoe gaat het luisteren? "Nou, als het hem uitkomt wel goed, hij heeft het meestal heel druk met alles."
Doe je ook cursus met hem? Hij heeft het lijf voor behendigheid. "We doen nu E.G., gaat best goed, enige lastige is het krijgen van zijn aandacht, behendigheid gaan we doen als hij zijn diploma heeft, we moeten nog wat aan de band werken."

En Spike probeerde zo ongeveer op haar schoot te springen, handen likken, snuffelen. Op het formuliertje schreef ze: "Combinatie baas-hond perfect." Ik zo van " ". Maar ze vond ons helemaal goed, hond druk, ik rustig. Ze zei nog tegen Spike dat hij wel heel blij moet zijn hier. .

Spike mag blijven . Had niet anders verwacht, maar ben er zomaar heel blij mee.
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:36:08 #54
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35413290
Gefeliciteerd Auticia EN Spike natuurlijk
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:40:45 #55
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35413410

Ik kijk alleen maar hoor

(vis moet hoognodig bevallen, daarvoor doen we dr even hooguit een week apart, de babyvisjes gaan nml als ze groot genoeg zijn de schildpadden vijver in en tis lastig om die uit het aquarium zelf te gaan vangen, ohw de plantjes zijn er voor de foto even uitgehaalt, anders zag je de kat niet )
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35413628
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:04 schreef Miss_B het volgende:

Vanavond ga ik idd naar een cattery in Hilversum, maar niet naar Playa del Magic. De fokster van Smokey heeft me een aantal namen gegeven waar ik niet naar toe moet gaan.
quote:
Deze heet Le petit Chebbela's (als ik het goed geschreven heb). Zij heeft (Australische) Ragdolls en Siberische Neva Masquerada (hoop ik weer dat ik het goed geschreven heb).
Dus ik ben benieuwd. Zie ik ook voor het eerst een Siberische kat. Schijnen hetzelfde karakter te hebben als een Ragdoll, maar komen voornamelijk uit Rusland.
Dus vanavond eve n kijken ben benieuwd.!
Siberen vind ik erg mooi, ik heb van de week ineens bedacht dat als ik ooit zou fokken, en dat doe ik dan natuurlijk niet alleen maar met m'n vriend samen, dat we dan het beste Siberen zouden kunnen gaan fokken, vanwege de Neva Masquerade Dan kun je nestjes krijgen zoals het nest waar Ernesto en Mimosa uit komen, zowel pointed als gewoon, voor iedereen wat ! Hij is dol op gewone halflangharige blacktabbies, ik op pointkatten en rode katers Ik vind qua points redpoint en sealpoint het mooiste, en in combinatie met solid kleuren en tabby kun je dan ook rode en zwarte katten en daarbij ook nog tortie poezen fokken, plus blacktabby/tortietabby en sealtabbypoint, redtabbypoint, sealtortietabbypoint. En dan nog wit erbij Ik ben voor de lol al met schema's en kleurtabellen aan de gang geweest (dan vergeet ik wel even dat we de Somali eigenlijk het leukst vinden, maar daarvan vinden we alleen wildkleur echt supermooi, en alleen wildkleur fokken lijkt me dan weer redelijk saai)
pi_35413795
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:40 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Ik kijk alleen maar hoor

(vis moet hoognodig bevallen, daarvoor doen we dr even hooguit een week apart, de babyvisjes gaan nml als ze groot genoeg zijn de schildpadden vijver in en tis lastig om die uit het aquarium zelf te gaan vangen, ohw de plantjes zijn er voor de foto even uitgehaalt, anders zag je de kat niet )
Ik dacht even dat je de verkeerde foto gepost had, ik kon nergens een kat ontwaren...maar na een tijdje zag ik het ineens.

Leuk Auticia, hoor je het eens van een ander Het is toch altijd leuk als je van zo iemand te horen krijgt dat het goed gaat voor je beestje.
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:24:32 #58
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35423870
Chinchilla spam

We hebben vandaag dus eindelijk Faith en Shinchan samen in een nieuw hok gedaan, om te kijken of ze dan nu misschien wel samen wouden wonen

Eerst zo min mogelijk in het hok, als het fout gaat kan je er tenminste goed bij

Lekker kontje

Hey jij hier

Gaat goed Hok op zn plek, en meer erin

En dan zomaar opeens, na ruim een jaar proberen en bij elke poging ruzie maken......kan ik jullie het heugelijke nieuws vertellen dat mijn kleine meisje Faith, is gaan samen wonen met haar Shinchan

Opa Dickey wou ook nog even zn nieuwe hok showen

Inmiddels is die bovenste grijze plank vervangen door zn eigen stokken, die hattie al 16 jaar, kan je um niet opeens afpakken natuurlijk

Dus als alles goed blijft gaan, kunnen we eindelijk een hok voor ze bouwen en babytjes verwachten
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35432843
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:07 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Yez z'n/d'r ( ) foto's
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:09 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Lief he Nalu Ook een van mn favorietjes Maar das ook omdat ik dr geboren heb zien worden, en vooral de spanning tijdens en na de bevalling of ze het wel zou overleven

Zo te zien heb je een dol-fijne dag gehad
Ben jij bij dr geboorte geweest ja? Woow!
Dat lijkt me een bijzondere ervaring!

Max wil ook nog even gedag zeggen! :

pi_35433076
Woehoe we hebben een kater gekocht
Het beestje is nu pas 14 dagen geloof ik dus het duurt nog wel eventjes. Hij wordt een Blue Point en kan heel misschien nog uitgroeien tot een Blue Lynx. Maar heeft dus meer kans op een Blue Point!
Het was daar echt leuk en gezellig. Leuke en mooie katten zeg! Ook de Siberische katten zijn stoer en leuk..
We moeten nog veel geduld hebben, maar dat komt wel goed. Echt hele lieve en knuffelige katten zijn het.. Geweldig!

en ik zit ziek thuis..
=^.^=
pi_35433121
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef Nonneke het volgende:
Chinchilla spam

We hebben vandaag dus eindelijk Faith en Shinchan samen in een nieuw hok gedaan, om te kijken of ze dan nu misschien wel samen wouden wonen

Eerst zo min mogelijk in het hok, als het fout gaat kan je er tenminste goed bij
[afbeelding]

Lekker kontje
[afbeelding]

Hey jij hier
[afbeelding]

Gaat goed Hok op zn plek, en meer erin
[afbeelding]

En dan zomaar opeens, na ruim een jaar proberen en bij elke poging ruzie maken......kan ik jullie het heugelijke nieuws vertellen dat mijn kleine meisje Faith, is gaan samen wonen met haar Shinchan
[afbeelding]

Opa Dickey wou ook nog even zn nieuwe hok showen
[afbeelding]

[afbeelding]

Inmiddels is die bovenste grijze plank vervangen door zn eigen stokken, die hattie al 16 jaar, kan je um niet opeens afpakken natuurlijk

Dus als alles goed blijft gaan, kunnen we eindelijk een hok voor ze bouwen en babytjes verwachten

16 jaar.. Is opa dan al zo oud.. ?
pi_35433887
Wat leukkkk Nonneke, ik zal duimen dat het goed gaat

B. wat lievvv, ik benieuwd naar de eerste foto's van jullie nieuwe monstertje.
Enneh. beterschap!
pi_35434480
Wat leuk Nonneke en wat een lieve foto's!!!!!
En Auticia want fijn dat Spike echt officieel mag blijven

Miss_B gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!!
pi_35435182
Ink
Hoest met de caafjes?

Ik spreek je bijna niet
pi_35435321
Hehehe geeft niet hoor, maar het was de afgelopen week ook best druk met bezoek en wat regeldingen voor de studie
Maar de caafjes doen het prima! Ze groeien maar door en Obelix is alweer 11 maanden
pi_35436784
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 08:27 schreef Miss_B het volgende:
Woehoe we hebben een kater gekocht
Het beestje is nu pas 14 dagen geloof ik dus het duurt nog wel eventjes. Hij wordt een Blue Point en kan heel misschien nog uitgroeien tot een Blue Lynx. Maar heeft dus meer kans op een Blue Point!
Het was daar echt leuk en gezellig. Leuke en mooie katten zeg! Ook de Siberische katten zijn stoer en leuk..
We moeten nog veel geduld hebben, maar dat komt wel goed. Echt hele lieve en knuffelige katten zijn het.. Geweldig!

en ik zit ziek thuis..
Twee weekjes, dat is nog klein ! Op die leeftijd is het bij een seal al wel te zien of het een lynx (tabby) is of niet, blue zal wel wat moeilijker zijn omdat dat lichter is. Bij een wit randje om het oor is het een Lynx, en hij kan een roze neusleertje met een randje erom hebben, maar dat kan ook nog donker zijn en later pas bijtrekken. Anders is het een bluepoint.
Ik vind hun website een beetje onduidelijk, er staat alleen bij de ragdoll katers dat ze HCM/PKD getest zijn, bij de poezen en de Siberen staat niets. Bij het nestje van jouw katertje staat niet wie de ouders zijn en welke kleuren de kittens mogelijk kunnen hebben. Da's lastig als je nieuwsgierig bent Die Siberische kittens zijn ook om op te vreten, vooral die rooie ! Die waren nu 5 weken ofzo, dan zijn ze zo ongeveer het leukst
pi_35438434
hahaha, ja idd de rooie Siberische kittens zijn erg leuk om te zien! Je hebt gelijk die staan niet op de site, daar heb ik haar ook over gemaild. Als je enorm nieuwsgierig bent... Dit zijn de ouders: de moeder is: Kiawara.s Charming Hope en de vader is: Thiefoheart,s Cream Puff.
Ik heb ook een dochter gezien van de vader... Mijn god.. ik dacht dat het een kater was, maar het was een poes van bijna 2 jaar..
En ze had me ook gemail wat voor kleur de kittens kunnen hebben: de kater: blue point, of een klein kansje op lynx. de poezen: creme tortie point, met ook misschien lynx erin.
Ik vond hun website ook een beetje onduidelijk daarom heb ik ook met haar gemaild en gebeld.
Ik krijg nog fotootjes toegestuurd van de kater, zodra ik die binnen heb zal ik hem wel even plaatsen
en Tarkan is een schatje, kwam gelijk op schoot springen en heerlijk lekker kroelen enzo
=^.^=
pi_35439790
Nonneke wat een leuke foto's! In zo'n mooi hok moet dat toch wel goed gaan saampjes?
Miss_B! Gefeliciteerd! Een kitten wat leuk! . Beterschap .

Hier gaat alles zo zijn gangetje, alleen Spike is echt heel veel aan het loeien nu (smoorverliefd), hij heeft geen honger en energie voor 10, maar helaas kan hij nu even niet los buiten. Gisteren begon hij tegen het been van de vrouw van de dierenbescherming te rijden .
pi_35442221
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:03 schreef Miss_B het volgende:
hahaha, ja idd de rooie Siberische kittens zijn erg leuk om te zien! Je hebt gelijk die staan niet op de site, daar heb ik haar ook over gemaild. Als je enorm nieuwsgierig bent... Dit zijn de ouders: de moeder is: Kiawara.s Charming Hope en de vader is: Thiefoheart,s Cream Puff.
Ik heb ook een dochter gezien van de vader... Mijn god.. ik dacht dat het een kater was, maar het was een poes van bijna 2 jaar..
En ze had me ook gemail wat voor kleur de kittens kunnen hebben: de kater: blue point, of een klein kansje op lynx. de poezen: creme tortie point, met ook misschien lynx erin.
Ik heb even gekeken, moeder is tabby (lynx) , dat is dominant dus ze heeft minimaal één A voor tabby, genetisch Aa of AA, op de foto van vader kan ik niet zo goed zien of hij nu lynx is of niet (omdat creme altijd wel een beetje tabbyaftekening heeft). gooi ik nu op de gok zo weinig mogelijk tabbygenen in de mix, dan is moeder Aa en vader aa, kittens krijgen dan altijd een gen voor effen a van de vader, en hebben 50% kans op een gen voor tabby A van de moeder. De kleinste kans op lynx is dus al 50%. Gooi ik er nog een tabbygen bij, ma Aa en pa Aa, dan heb je 75% kans op tabby en 25% kans op effen. Als één van de ouders AA is zijn allebei de kittens sowieso tabby. Maar als ze zegt dat er maar een kleine kans is op lynx dan zal het kitten inmiddels al meer op een effen bluepoint lijken denk ik.
quote:
Ik vond hun website ook een beetje onduidelijk daarom heb ik ook met haar gemaild en gebeld.
Ik krijg nog fotootjes toegestuurd van de kater, zodra ik die binnen heb zal ik hem wel even plaatsen
en Tarkan is een schatje, kwam gelijk op schoot springen en heerlijk lekker kroelen enzo
Ik kan me voorstellen dat je het leuk gehad hebt. Ik heb even op de site geteld en ze hebben iets van 15 katten en 7 kittens op het moment Ze fokken ook echt mooie poezen, degene die ik op de foto de mooisten vindt (Ceylan en Odessa) hebben ze zelf gefokt.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:19:18 #70
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35442462
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 07:53 schreef Yez het volgende:

[..]

[..]

Ben jij bij dr geboorte geweest ja? Woow!
Dat lijkt me een bijzondere ervaring!

Max wil ook nog even gedag zeggen! :

[afbeelding]

Ja was idd heeeeeel bijzonder, Nalu kwam verkeerdom..... was errug spannend, maar een onwijs mooie ervaring en wéér zo'n dag zonder cam bij me

Max
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:22:27 #71
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35442573
Nou Faith en Shinchan wonen nogsteeds samen, en slapen samen in 1 huisje ik tel voor de zekerheid maar 111 dagen
Miss B gefeli met jullie nieuwe aanwinst
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35442692
Thanks Pumpkin_Ruby voor de uitleg Ben ik erg blij mee. Ik weet het dus niet zeker, want ik heb de vader nog niet gezien. Omdat alle andere poezen in de huiskamer krols zijn namelijk.
En ze heeft 2 nestjes Siberische: 1 nest van 7! en 1 nest van 5 (geloof ik). En dan nog 1 nest van een ragdoll van 3 stuks.
Verder is er nog 1 poes zwanger. Die moet pas bevallen tegen eind maart. Dan vindt ze het voorlopig wel weer even genoeg
Ik heb wel de dochter van de vader (Cream) gezien en zij had geen enkele tekening van Tabby inzich. Het enige wat ik wel zag en me vriend ook, was op een pootje van het katertje een paar streepjes.. Maar beide twijfelen we nou of we het nu echt zagen of dat het schaduw was... :|
Maar zodra ik de foto's binnen heb dan zet ik ze hier wel even neer

Ze lieten me 2 katers zien van de Siberische katten, zooo die zijn echt groot! En verders dus nog 1 kater ragdoll (Cream) en Tarkan dan. 4 Siberische poezen, waarvan 2 met nestjes. 1 siberische kat is helemaal wit! Echt mooi. En verders nog 6 geloof ik poezen ragdolls.. en 2 franse bulldogs!
Echt vet veel! Ja idd iets van 15 katten en dan nog de kittens!
Maar ze houden alles netjes schoon stinkt niet, en je hebt niet eens in de gaten dat er zoveel katten zijn... En allemaal even kroelerig!

als je ooit gaat fokken met siberische, misschien ooit in de toekomst, wil ik best eventjes kijken hoor hihi.. hihi
En me moeder is allergisch dus gelijk ingelicht over de Siberische katten. En over een paar jaar, als ze in de vut zit dan wil ze een Siberische Dus nog iemand verslaafd eraan gemaakt hihi...
=^.^=
pi_35442738
Wat is 111 dagen De draagtijd van een chinchilla ? Kunnen kleine chinchilla's gelijk voor zichzelf zorgen trouwens ? (omdat de draagtijd zo lang is, bij een kat is dat maar 65 dagen ofzo)
pi_35442786
Lief dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden Nonneke
En ik vergeet Auticia helemaal te feliciteren dat Spike nu definitief bij jou mag blijven
=^.^=
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:33:42 #75
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35442978
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:27 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat is 111 dagen De draagtijd van een chinchilla ? Kunnen kleine chinchilla's gelijk voor zichzelf zorgen trouwens ? (omdat de draagtijd zo lang is, bij een kat is dat maar 65 dagen ofzo)
ja de gemiddelde draagtijd Chinchilla babys worden geboren met open oogjes, een vachtje en tandjes, en kunnen gelijk lopen/springen/huppen (whatever ze doen )
Ze kunnen wel gewoon eten (hooi, brokjes), maar zullen toch liever moedermelk hebben

Even van internet geleent
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35443747
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:25 schreef Miss_B het volgende:
Het enige wat ik wel zag en me vriend ook, was op een pootje van het katertje een paar streepjes.. Maar beide twijfelen we nou of we het nu echt zagen of dat het schaduw was... :|
Maar zodra ik de foto's binnen heb dan zet ik ze hier wel even neer
Dit is dEUS met 2 weken, hij is natuurlijk seal dus dat is wel een hoop donkerder:

en dit is zijn zusje, een chocolatepoint (zonder tabby dus)

Bij dEUS zie je de witte randjes bij zijn oren al, bij zijn zusje niet, omdat zij een solid is en geen tabby. dEUS heeft wel een donker neusleertje hier, maar dat is later nog bijgetrokken. Ze lijken allebei streepjes op hun pootjes te hebben, terwijl er maar één tabby bijzit. Jullie zijn volgens mij een beetje tabbyfan, dus dat wordt oortjes kijken
  vrijdag 24 februari 2006 @ 15:40:29 #77
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35445704
Samenwonen

links Faith, rechts Shinchan

sorry kan het niet laten vind het zo leuk
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35445828
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Dit is dEUS met 2 weken, hij is natuurlijk seal dus dat is wel een hoop donkerder:
[afbeelding]

en dit is zijn zusje, een chocolatepoint (zonder tabby dus)
[afbeelding]

Bij dEUS zie je de witte randjes bij zijn oren al, bij zijn zusje niet, omdat zij een solid is en geen tabby. dEUS heeft wel een donker neusleertje hier, maar dat is later nog bijgetrokken. Ze lijken allebei streepjes op hun pootjes te hebben, terwijl er maar één tabby bijzit. Jullie zijn volgens mij een beetje tabbyfan, dus dat wordt oortjes kijken
pi_35446592
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:40 schreef Nonneke het volgende:
Samenwonen

[afbeelding]

gaat goed, hé ? Is ook een erg leuke foto, daar heeft niemand bezwaar tegen durf ik te wedden.
pi_35446784
Wat een foto's
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:43:45 #81
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35448134
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

gaat goed, hé ? Is ook een erg leuke foto, daar heeft niemand bezwaar tegen durf ik te wedden.
Ja het gaat erg goed !! Hadden we niet verwacht zo in eens, we proberen al ruim een jaar om die 2 samen te krijgen, maar elke keer liep het uit op ruzie Dus we zagen al 3 grote hokken staan, maar gister zo opeens in een keer ging het goed Dus we kunnen nu eindelijk gaan verzinnen hoe we de nieuwe grote hokken willen gaan bouwen Chinparadijsjuuhhh
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35448151
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:40 schreef Nonneke het volgende:
Samenwonen

[afbeelding]

zijn grappige beestjes volgens mij.
heb er nog nooit 1 gezien of aangeraakt
in de familie heeft niemand zo n beest.
pi_35448608

Ik ben terug, het was heerlijk Ik ga nu even bijlezen en zo
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 24 februari 2006 @ 17:47:59 #84
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35450523
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:54 schreef rena het volgende:

Ik ben terug, het was heerlijk Ik ga nu even bijlezen en zo
Welkom terug Rena
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35452780
Welkom terug Rena..

Hier dan een foto van onze nieuwe aanwinst
Nog naamloos, want die moeten we nog verzinnen..

Het liefs willen we een originele naam dus dat wordt bedenken geblazen
Moeten er nog lang op wachten, maar met plezier in ieder geval..
=^.^=
pi_35453529
Wat een superscheetje B

Rena WB
pi_35454075
Wat een dotje Miss_B! .

Welkom terug, Rena!
Binnenkort weer een Bommel-spam?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:17:40 #88
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35455735
OMG Miss B wat een cutie !!!
Wat voor soort naam zoeken jullie ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35455906
Beetje een originele naam....
Was al wat tegengekomen op internet zoals: Nimrah of Laiko ofzo..
Maar we hebben de tijd
Het is wel moeilijk hooor...
=^.^=
pi_35457115
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef Miss_B het volgende:
Hier dan een foto van onze nieuwe aanwinst
Nog naamloos, want die moeten we nog verzinnen..
[afbeelding]

[afbeelding]

Het liefs willen we een originele naam dus dat wordt bedenken geblazen
Moeten er nog lang op wachten, maar met plezier in ieder geval..

Wat een droppie !!
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
And you know I might
pi_35457200
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:27 schreef Auticia het volgende:
Welkom terug, Rena!
Binnenkort weer een Bommel-spam?

Zondag het meneertje is nog op vakantie tot morgen
Ik heb hem ontzettend gemist

Zag ik nou nog een Spike puppy foto langskomen? Wat een heerlijk moppie was het toen al zeg En dolfijntjes en een Xeentje en Poes En de bedelende hondjes
And you know I might
pi_35457574
Een oudje dan, hij probeerde me weer eens een lebber te geven
And you know I might
pi_35457732
Ooo Miss_B wat een schatje!!!
Poeh een naam eens goed naar die oogjes kijken
Ik vind het een echte Taran of Tiuri

Hehehe die bommel
pi_35458035
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:09 schreef rena het volgende:
Een oudje dan, hij probeerde me weer eens een lebber te geven
[afbeelding]
Awww !
pi_35459183
Wat een leuke foto!!

Heb trouwens mijn bestelling binnen gekregen van Happycats.nl
De Feline Flyer is helemaal geen succes hier Jammer genoeg. Spetter vind de grote veren eng!
Misschien komt het nog wel goed. Anders heb ik het vast liggen voor de kleine die straks komt
=^.^=
pi_35481901
Bommel is thuis Ging gelijk braaf op zijn kleedje liggen met zijn speeltje
And you know I might
pi_35482013
!
Waar was Bommel tijdens jullie vakantie? (heb je vast al verteld, maar ik weet het niet meer)
pi_35482228
Pension, hij heeft het er altijd ontzettend naar zijn zin Hij is de hele dag aan het spelen zeggen ze En nu ligt hij doodop in zijn mand
And you know I might
pi_35482230
Bommel .
  † In Memoriam † zaterdag 25 februari 2006 @ 21:57:04 #100
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35491318
wat een lieve foto van pluizige spike

even zwaaien naar iedereen

ik lees wel hoor, maar heb bijna geen tijd om te posten
pi_35492357
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:57 schreef lady-wrb het volgende:

even zwaaien naar iedereen
terug
pi_35493676
lady-wrb

Ik was Bommel net nog even aan het checken op wondjes, het valt deze keer gelukkig mee, een op zijn oortje, niet groot gelukkig, en weer een op zijn lip.
De vorige keer hadden ze het er nog over dat hij enkele piepkleine wondjes op zijn lippen had, maar dat heeft hij thuis nooit, en ze zeiden het op zo'n manier alsof wij Bommel zouden mishandelen of zo, ik geloof niet dat honden nooit eens wondjes hebben. Ik word er nog boos om als ik er aan denk, ik was echt fel geworden als ze er vandaag weer over begonnen waren
And you know I might
pi_35494385
Wat een zeikers Rena
pi_35499148
Wie zeggen dat Rena ? Die mensen van het pension ? Maar bommel speelt daar toch met andere honden en kan daar toch wondjes krijgen ? En idd, so what als hij wat wondjes heb, die heb ik ook, en ik wordt ook niet mishandeld. Zelfde met mijn katten. (tenzij je oorkauwen en andere vormen van "mishandeling" door de rest van het poezengeboefte meerekent )

Goede site in je onderschrift, lady-wrb ! Ik neem aan dat al jullie Luca's kippies van Luca zijn ?

Spetter
Vindt ze zomaar de feline flyer niet leuk ? Ach, die kleine ongetwijfeld wel, hier verliest zelfs onze dame Mimosa weleens haar zelfbeheersing en staat dan druk wapperend met haar voorpootjes (ze kan nogal goed op haar achterpoten staan, als ze ons ooit beu is kan ze altijd nog weglopen met het circus) naar de feline flyer te hengelen.

Ik heb trouwens toch het idee dat er héél duidelijk witte randjes aan de binnenkant van de oortjes van die kleine blauwe zitten. Ik heb even naar de fokster van dEUS gemaild wat zij ervan vindt. Wat zijn die blauwe slofjes leuk trouwens !
pi_35503100
naar lady-wrb

En we hebben een naam voor de kleine bedacht: Odin. Zijn er helemaal tevreden mee.. Past ook wel een beetje bij hem vinden wij..

Leuke foto is het van hem he hihi? Ik heb verder alleen nog een foto waar de 3 kleintjes bij hun moeder aan het drinken zijn. Zodra ik een nog duidelijkere foto heb laat ik het nog wel even zien.
Juist het feit dat je nu nog niet weet wat voor varieteit het wordt vinden wij ook zo leuk. Het kan een point of een tabby worden. Dat is juist ook zo leuk.. En hij zit nu al ruim 20 gram boven zijn 'normale' gewicht wat een kitten moet wegen met die leeftijd (volgens mij) .
ben benieuwd wat de fokster van dEUS ervan vindt pumpkin-Ruby

[ Bericht 5% gewijzigd door Miss_B op 26-02-2006 09:45:07 (vergeten) ]
=^.^=
pi_35503951
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wie zeggen dat Rena ? Die mensen van het pension ? Maar bommel speelt daar toch met andere honden en kan daar toch wondjes krijgen ? En idd, so what als hij wat wondjes heb, die heb ik ook, en ik wordt ook niet mishandeld. Zelfde met mijn katten. (tenzij je oorkauwen en andere vormen van "mishandeling" door de rest van het poezengeboefte meerekent )

Ja, ik vond het een hele rare opmerking van die mensen. En een mishandelde hond gedraagt zich er ook wel naar dacht ik zo, Bommel is ontzettend hypervrolijk Maar goed, hij is weer lekker thuis

Miss_b, wat een ontzettend lieve foto Zo klein Leuke naam ook, stoer
And you know I might
pi_35508661
Dank je Rena We zijn er ook blij mee..

En Spetter mag de Feline Flyer misschien nog eng vinden. Haar nieuwe fleecemand vindt ze (gelukkig) wel geweldig
=^.^=
pi_35510060
Ik had de naam Odin gemaild naar de fokster, krijg ik een mail terug. De naam zit al in haar Siberische katten, dus moeten we een andere naam verzinnen
Waarom?? Wat heeft mijn ragdoll te maken met haar Siberische? Anders geef ik hem nog een naam en dan als roepnaam Odin..
Lekker balen weer hoor dit....
=^.^=
pi_35510116
Noem je hem Rodin of Oodin
pi_35511185
Mijn meneertjes net op de foto gezet Zelfs idefix kon stilzitten op de stoel! (dat was me nog niet eerder gelukt!)

Idefix

Obelix

pi_35512433
wat een schatjes
pi_35514050
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:42 schreef Miss_B het volgende:
Ik had de naam Odin gemaild naar de fokster, krijg ik een mail terug. De naam zit al in haar Siberische katten, dus moeten we een andere naam verzinnen
Waarom?? Wat heeft mijn ragdoll te maken met haar Siberische? Anders geef ik hem nog een naam en dan als roepnaam Odin..
Lekker balen weer hoor dit....

Vind ik ook raar, je moet toch zelf kunnen bepalen hoe je je kat wilt noemen? En die andere is toch een ander ras Ik snap 'm ook niet

Idefix & Obelix Hoe gaat het met ze Inkie?
And you know I might
pi_35517833
Ja precies B. gewoon wat anders verzinnen, en als roepnaam Odin

Inkie, wat staan ze er leuk op!!!
pi_35519144
Dan wordt zijn naam op de stamboom Lokiodin (2 noorse goden ) En zijn roepnaam Odin (Of misschien wel Loki ook een leuke naam)
Daar moeten we dan nog wel even over nadenken.
Maar ik had de fokster ook eventjes teruggemaild. En het ging haar erom dat er al zo iemand heet en zij zei hetzelfde; noem je hem op de stamboom anders, maar thuis noem je hem Odin zeg maar..
Ach daar komen we ook wel weer uit.. Maar mijn eerste reaktie was toch wel van.. what??

En Ink wat een leuke foto's 2 vriendjes
=^.^=
pi_35533934
Als roepnaam mag het dus wel?
Gelukkig!

Is wel erg lullig anders, bedenk je een naam waar je zelf helemaal
enthousiast over bent en dan krijg je zoiets..
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 10:25:33 #116
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35535587
wat heeft die fokster met de naam van jouw kat te maken?
achterlijk zeg.

ik heb geupdate in de soop
pi_35536153
Wat een gedoe met die namen zeg... De perzische kat van mijn schoonpa heet ook officieel 'Lady Sunshine'.... Zo gat ik toch echt niet constant zo'n beetsje noemen, arm ding... Het is nu gewoon gezellig Wolletje
I had a signature once. It was awful.
pi_35536170
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:21 schreef Miss_B het volgende:
Dan wordt zijn naam op de stamboom Lokiodin (2 noorse goden ) En zijn roepnaam Odin (Of misschien wel Loki ook een leuke naam)
Loki, zo heet het zoontje van mn caaf Jewel die nu bij Lyssa woont! Goeie naam
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 10:56:40 #119
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35536259
is het niet zo dat je een naam kiest die bij je dier past?
is dat misschien een idee voor een topic? de reden waarom je je dier juist DIE naam hebt gegeven?
pi_35537016
Leuk idee lady-wrb!!! Doen!!
pi_35542078
hmm mijn rasje heet "ceilidh's avalanche van de poespas" officieel
maar zo roep je je kat niet voor het eten toch?
en na wat dubben.. heeft ze nu als roepnaam "abby"
werkt perfect, poes luistert er naar.. en het past goed bij de rest

alleen blijft poes steeds kaler worden
denk nog steeds dat het het voer is..
maar ander voer geven.. moet je ongetwijfeld even mee doorgaan voor het effect heeft
na een week zie ik echter nog weinig verbetering
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_35542130
Hoe is poes kaal? Bij cavia's is het zo dat wanneer de kaalheid erg summetrisch is en rondom de heupen begint, het een hormonale oorzaak heeft. Kans is vrij groot dat dat bij poezebeesten ook zo zal zijn...
pi_35542169
Toen ik hoorde van alle capriolen van Xena, als enige stouterik uit het nest, die alles durfde was de keus snel gemaakt
(qua naam)
pi_35542338
hmm het is op dr rug
aan de linkerkant..
een langgerekte vorm van zo'n 17x4 cm tot op het begin van dr staart

lastig uitleggen.. maak vandeweek wel ff foto als de batterijen weer opgeladen zijn
en ik tijd heb tussen het verhuizen door
jobensaskia.nl
pi_35542376
Rot uhmmie Het moet een allergie zijn idd...
Succes met verhuizen (ik haaaaaat verhuizen)
pi_35542459
verhuizen zuigt
maar het is voor een goed doel

en tja.. ze had altijd al klein kaal plekje maar dacht dat het van het spelen kwam
en geef normaal 2 soorten voer door elkaar..
en euh.. sinds ik maar 1 soort geef.. word die vlek groter
dus nu snel het andere pak voer gepakt en dat gegeven
maar na een week.. weinig resultaat
terwijl ik me slecht kan voorstellen dat het wat anders is
jobensaskia.nl
pi_35543586
Kan wel vier tot zes weken duren voor je effect gaat zien, geloof ik. Dat is tenminste de tijd die vaak wordt aangehouden bij een eliminatiedieet. Wat zit er aan eiwitbronnen in het ene voer wat er in het andere voer niet zit ? Zit er bijvoorbeeld vis/rund/mais in het ene voer en in het andere niet ?
pi_35544849
hmm tis gewoon normale RC en Hills
dus nu maar even hills.... en afwachten

kan wel naar de dierenarts gaan.. maar die zal hetzelfde aanraden

het jeukt ook niet.. dus het is geen schimmel of iets ander naars
jobensaskia.nl
  maandag 27 februari 2006 @ 18:33:41 #129
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35549677

Ze zijn zo lief samen

Poes wordt met de dag raarder Moest je eerst je stukje (willekeurig) vlees met je leven beschermen als je zat te eten, tegenwoordig is de rijst ( liefst gewoon alleen gekookte witte rijst ) en je sla ook niet meer veilig
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35549797
maar katten zijn rare dieren:X

onze kat eet doperwten.
altijd leuk om af en toe spontaan zo n groen ding van de bord te laten rollen
  maandag 27 februari 2006 @ 18:46:58 #131
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35550029
Ohw we tellen vanaf vandaag 111 dagen, ze zijn niet te stoppen die twee
Maar ut zijn wel vluggertjes hoor
Dus als alles een beetje meezit enzow, en het gaat allemaal goedkomen, hebben we rond 18 juni familieuitbreiding Ik hoop wel dat ze wacht tot we thuis zijn, en niet eerder gaat bevallen ofzo, we komen 16 juni uit Center Parcs
Faith vind het allemaal prima, dus ik geloof niet dat we ons nu nog zorgen hoeven te maken of het wel goed gaat

[ Bericht 11% gewijzigd door Nonneke op 27-02-2006 18:59:36 ]
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35550950
zo die zijn goed bezig:D
pi_35554835
quote:
Op zondag 26 februari 2006 09:41 schreef Miss_B het volgende:
naar lady-wrb

En we hebben een naam voor de kleine bedacht: Odin. Zijn er helemaal tevreden mee.. Past ook wel een beetje bij hem vinden wij..

Leuke foto is het van hem he hihi? Ik heb verder alleen nog een foto waar de 3 kleintjes bij hun moeder aan het drinken zijn. Zodra ik een nog duidelijkere foto heb laat ik het nog wel even zien.
Juist het feit dat je nu nog niet weet wat voor varieteit het wordt vinden wij ook zo leuk. Het kan een point of een tabby worden. Dat is juist ook zo leuk.. En hij zit nu al ruim 20 gram boven zijn 'normale' gewicht wat een kitten moet wegen met die leeftijd (volgens mij) .
ben benieuwd wat de fokster van dEUS ervan vindt pumpkin-Ruby

[afbeelding]
Zei het ook al in het foto topic, toevallig dat jullie ook helemaal weg zijn van de naam Odin.
Onze driejarige rooie kater heet ook Odin en wij vinden het nog steeds een super leuke naam!
Alvast veel geluk met het mannetje.
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_35555448
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:46 schreef Nonneke het volgende:
Ohw we tellen vanaf vandaag 111 dagen, ze zijn niet te stoppen die twee
Maar ut zijn wel vluggertjes hoor
Dus als alles een beetje meezit enzow, en het gaat allemaal goedkomen, hebben we rond 18 juni familieuitbreiding Ik hoop wel dat ze wacht tot we thuis zijn, en niet eerder gaat bevallen ofzo, we komen 16 juni uit Center Parcs
Faith vind het allemaal prima, dus ik geloof niet dat we ons nu nog zorgen hoeven te maken of het wel goed gaat

[afbeelding]

Wat een geweldig gezicht
And you know I might
pi_35561716
Poes

En die chins nonneke
pi_35564678
Leuke foto Nonneke hihi... We tellen af Eindelijk kunnen ze het met elkaar vinden.

@Nilasha: Dank je wel.. Maar we zijn toch nog even aan het twijfelen tussen Loki of Odin. Hoewel we ook beide namen kunnen doen natuurlijk Maar het is nog even wikken en wegen. En we hebben nog de tijd

Succes Uhmmie met de kale plek. Spetter heeft ook een kale plek bij haar staart, maar dat heeft meer te maken met stress van de afgelopen tijd dan door het eten (gelukkig). Hoop dat het ander(e) voer wel goed aanslaat...

Woei en het sneeuwt hier! Cool!

[ Bericht 9% gewijzigd door Miss_B op 28-02-2006 07:27:44 ]
=^.^=
pi_35564874
hmm mja.. ik had gedacht dat het misschien stress was.. maar ozu niet precies weten waarvna
jobensaskia.nl
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:02:37 #138
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35572235
Goh, dr liggen er 2 helemaal knock out in het blokhutje, wonder how
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35575391

And you know I might
  dinsdag 28 februari 2006 @ 15:57:54 #140
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35575598
Bommel wat zie je er slim uit kerel
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:12:53 #141
48233 Auticia
warriorette
pi_35576073
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:50 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
!!
pi_35576504
Morgen komt er hier een nieuw konijntje
pi_35576835
http://today.reuters.com/tv/videoStory.aspx?isSummitStory=false&storyId=c8dc1e901a6331daef1c64362393575335141f2a

Als het goed is zie je na het aanklikken een Beluga-walvis die waterkussen geeft Net rookrondjes....
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:42:54 #144
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35577109
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef kissa het volgende:
http://today.reuters.com/tv/videoStory.aspx?isSummitStory=false&storyId=c8dc1e901a6331daef1c64362393575335141f2a

Als het goed is zie je na het aanklikken een Beluga-walvis die waterkussen geeft Net rookrondjes....
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:43:30 #145
48233 Auticia
warriorette
pi_35579050
Geweldige foto ook trouwens, Nonneke, van je chinchilla's. .

Ben vandaag met Spike naar de dierenarts geweest, jaarlijkse inenting gehaald. Was er veels te vroeg, dus t was erg gezellig in de wachtkamer . Meneer zat ontzettend te piepen en wilde naar alle beestjes kijken. Helaas voor hem was de vloer erg glad daar, dus hij rende wel maar kwam niet vooruit. .

Hij is helemaal nagekeken meteen, alles prima in orde, oren, oog, gewicht, conditie, helemaal gezond. Prikje was ook zo gebeurd, al sprong meneer bij de onderzoekjes wel 4 keer van de tafel.

Vanavond weer naar cursus .
pi_35580451
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:43 schreef Auticia het volgende:
Helaas voor hem was de vloer erg glad daar, dus hij rende wel maar kwam niet vooruit. .
Dat is heus niet per toeval zo glad
pi_35586921
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef kissa het volgende:

Wat een leuk filmpje!

Belugas
pi_35587688
Nonneke, hoeveel chincilla's heb je?
Leuk dat ze gaan samenwonen. Is 16 erg oud voor zo'n beestje?
Ze hebben zo te lezen al een samenwoon-welkoms-feestje hier op de fok onder de gebruikers van dit topic. :0)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:26:55 #149
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35614462
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:39 schreef Dandilion het volgende:
Nonneke, hoeveel chincilla's heb je?
Leuk dat ze gaan samenwonen. Is 16 erg oud voor zo'n beestje?
Ze hebben zo te lezen al een samenwoon-welkoms-feestje hier op de fok onder de gebruikers van dit topic. :0)
Op dit moment 3, Faith en Shinchan, en Opa Dickey
16 17 (hijs in December jarig geweest ) is natuurlijk best oud, maar als je um ziet zou je um misschien zelfs jonger geven als Shinchan (bijna een jaartje of 3 gok ik) hoe oud chinchilla's worden weet ik niet psies, tis beetje tegenstrijdig allemaal, de een zegt dat Dickey al zeker 8 jaar dood had moeten zijn, de ander zegt dattie nog wel 16 jaar meekan, dus ik hou/gok het er maar op dattie zeker nog 5 jaar hier blijft

Zow ik vanmorgen helemaal enthousiast SNEEEEUWWWWWW sneeuw en dolfijntjes !!! nou klein miezerig kut laagje in Harderwiek Gaan ze nog strooien op het park ook Weg sneeuw Maargoed toch wat fototjes kunnen maken (ik ga ze zo van de cam halen, eerst ff douchen en een jointje ). Kom ik met de bus naar huis.....en meer sneeuw......en meer......en meer.....en zoveel dat ik het einde van de straat niet meer kan zien ! zeker een cm of 10 ligt er HIER en niet in Harderwijk En als het zo door blijft sneeuwen, vind ik het heel jammer, maar dan kunnen ze morgen de boom in daar, ik ga niet een uur doodsangsten uitstaan in de bus met al die sneeuw en gladheid en ik was al zo''n held gelukkig na dat auto-ongeluk met de auto durf ik niet harder dan 90, laat staan een bus die door de sneeuw en wind en gladheid vrolijk 100 tuft over de dijk
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35614545
Ik heb er een grote schat bij.
Kijk hier Zie hier onze nieuwe aanwinst :) Brechtje.
pi_35614800
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:26 schreef Nonneke het volgende:
met de auto durf ik niet harder dan 90, laat staan een bus die door de sneeuw en wind en gladheid vrolijk 100 tuft over de dijk
Het enige wat ik met dit weer niet zou doen is 120 tuffen over de dijk (zeewolde-harderwijk dijk dan), maar 100 maakt me weinig uit... Ze strooien hier echt heel goed
pi_35615337
Ik heb vanaf 2001 mijn rijbewijs.. maar eehm.. ik heb het daarna eigenlijk nooit meer gebruikt. ik durf het niet.. stom he..
pi_35615421
Gewoon doen! Al doe je eerst een rondje met alleen voorrangswegen, wat maakt dat uit!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:03:36 #154
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35615720
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:37 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Het enige wat ik met dit weer niet zou doen is 120 tuffen over de dijk (zeewolde-harderwijk dijk dan), maar 100 maakt me weinig uit... Ze strooien hier echt heel goed
Ik vind alles dood eng
http://www.brandweerdronten.nl/uitrukken/fotos/?verslag=65 <-- misschien snappen jullie het nu wat beter (boem, in brand, bestuurder vast, deuren klem, jahaaaa kom er dan maar es uit met zn 4en ! )
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:39:50 #155
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35617234

Fokking Hek ! Fokking Zon ! En Fokking ik met mn dikke hol voor dat raam !

reuzen

De rest staat op mn *Space*
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35617961
Gave foto's!!

Super hoor Nonneke!

Zoeken ze niet nog heel stiekem iemand daaro? Voor zo'n 40 uurtjes in de week?
Ik den kdat ik volgende week maar weer eens een dagje kom "oooh en aaaah-en"
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:04:12 #157
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35618305
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef Yez het volgende:
Gave foto's!!

Super hoor Nonneke!

Zoeken ze niet nog heel stiekem iemand daaro? Voor zo'n 40 uurtjes in de week?
Ik den kdat ik volgende week maar weer eens een dagje kom "oooh en aaaah-en"
toevallig zoeken ze volgens mij nog een hoop mensen Join the club ! gezellig ! (op de site staan vacature's ook voor de weekendhulp bij het dierenteam )
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 20:08:42 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35618507
* lady-wrb zoekt meteen naar de site van dolfinarium
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:15:25 #159
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35618784
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35620575
Dolfinarium foto's Wat een gigantische beesten zijn die zeeleeuwen walrussen toch

Ik haal ze altijd door elkaar

[ Bericht 14% gewijzigd door rena op 01-03-2006 22:03:54 ]
And you know I might
pi_35620990
Die reuzen van de laatste foto zijn IMHO walrussen, geen zeeleeuwen?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_35625132
leuke fotos!!!
You can make it ?
pi_35625542
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Fokking Hek ! Fokking Zon ! En Fokking ik met mn dikke hol voor dat raam !

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
reuzen

De rest staat op mn *Space*
leuk hoor,non
pi_35628345
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:04 schreef Nonneke het volgende:

[..]

toevallig zoeken ze volgens mij nog een hoop mensen Join the club ! gezellig ! (op de site staan vacature's ook voor de weekendhulp bij het dierenteam )
Ik had de vacatures op de site al gezien, heb 2 maanden geleden ook gesolliciteerd op
een functie voor het team vissen/s.o.s dolfijn maar dat was blijkbaar nogal een populaire
vacature..
Misschien is een open sollicitatie nog een idee, want de functies die er nu nog op staan
lijken mij geen full-time banen, tenminste dat maak ik er niet op uit.

Ach, niet geschoten is altijd mis!
Wat doe jij daar nou precies? en hoe bevalt dat (werken in het dolfi zal altijd goed bevallen
is mijn idee) qua werkzaamheden enzo?
pi_35629706
Die walroesjes
Leuke foto's Non

[ Bericht 22% gewijzigd door Blues op 02-03-2006 00:45:41 ]
  donderdag 2 maart 2006 @ 07:44:18 #166
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35632985
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:49 schreef Yez het volgende:

[..]

Ik had de vacatures op de site al gezien, heb 2 maanden geleden ook gesolliciteerd op
een functie voor het team vissen/s.o.s dolfijn maar dat was blijkbaar nogal een populaire
vacature..
Misschien is een open sollicitatie nog een idee, want de functies die er nu nog op staan
lijken mij geen full-time banen, tenminste dat maak ik er niet op uit.

Ach, niet geschoten is altijd mis!
Wat doe jij daar nou precies? en hoe bevalt dat (werken in het dolfi zal altijd goed bevallen
is mijn idee) qua werkzaamheden enzo?
Nouja, ze hebben het momenteel erg druk bij SOS, dus er is misschien nog hoop
Anders gewoon bellen !

Ik doe daar gewoon de schoonmaak, wctjes, douches van de trainers, de was van de trainers etc etc, MIJ bevalt dat prima, ik heb nergens problemen mee, vind alles best zolang het maar werk is, en de diertjes maken die vieze wctjes snel goed hoor Je komt op plekken waar je als bezoeker 'nooit' zou komen, zoals achter de koepel enzo, en je hoort alles wat er gebeurt op het park (Wat je in andere teams minder snel hebt, wij komen natuurlijk overal op het park ) Mocht het je intresseren wij zoeken nog een (ik d8 fulltime, maar dunno 4sure dat veranderd met de week....) collega Nee zonder gekheid, snap best dat je niet zit te w88 op plee's schoonmaken, maar als je wat van de diertjes wil zien moet je bij Team Park komen, Retail en Horeca zit je hele dag binnen Dus ik zou ze gewoon bellen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 2 maart 2006 @ 07:54:34 #167
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35633017
Het zouden zulke mooie foto's geweest zijn vandaag Maar ik durf niet die kant op ligt een cm of 10 sneeuw, het sneeuwt vet hard en alles blijft liggen, daarbij is het glad
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2006 @ 08:09:00 #168
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35633078
en openbaar vervoer nonneke?

(met andere woorden, IK WIL DOLFIES IN DE SNEEUW )
  donderdag 2 maart 2006 @ 08:15:08 #169
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35633110
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 08:09 schreef lady-wrb het volgende:
en openbaar vervoer nonneke?

(met andere woorden, IK WIL DOLFIES IN DE SNEEUW )
Openbaarvervoer sucks hier zowizo, en ik had met de bus gemoeten vanmorgen
Of hoe het openbaar vervoer is naar H'wijk ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 2 maart 2006 @ 08:51:29 #170
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35633391
Nou Dolfi gebelt (jaja mn 1e medewerkers zijn er pas rond half 9/9 uur terwijl wij om 8 uur beginnen, erg handig met afmelden ) en vrije dag opgenomen, ik baal er zo van ! Ik had zulke mooie fotos kunnen maken vandaag ! Maarja ga ik maar lekker de hele dag met de hondjes buiten lopen ofzo, ze vinden het helemaal geweldig die sneeuw worden er helemaal leip van

Steph is ingesneeuwd Dus ik ga zo maar even wat sneeuw weghalen in de tuin, bij Omaatje en Asterix ook, maar daar ligt gelukkig niet zoveel in de ren maar er ligt wel een dikke (minstens) 15cm op het hok Vind het wel grappig, vorig jaar sneeuwde het ook zo de 1e week van Maart, maar toen was het veel erger, toen lag er nu een cm of 50 (en een tempratuur van -20 )
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35633871
wat jammer zeg
hopelijk is het weer morgen beter

och ja dan wordt het maar leuke foto's maken van de honden in de sneeuw.
pi_35633960
Die eerste foto van die dolfijnen is echt gaaf !!

Miss_B; de fokster van dEUS zou net als ik zeggen dat je katertje tabby is/lijkt te worden, maar zij zegt dat ze het bij andere rassen als de Birmaan wel eens eerder mis gehad heeft. Ik ben in ieder geval erg benieuwd, blijft een kwestie van afwachten !

Ik heb net Flynn naar de dierenarts gebracht, z'n balletjes gaan eraf vandaag. Hij is nu negen maanden en het begon verdacht veel naar katerlucht te ruiken op de bak. Maandagochtend werden we wakker en lagen Flynn en een tegenstribbelende dEUS in dubbeldekstand naast m'n vriend in bed ! Volgens mij heeft hij ook al een geintje bij Mimosa geprobeerd, want wanneer hij de laatste dagen te dicht bij haar in de buurt kwam begon ze van zich af te meppen. Iedereen heeft het wel altijd over castreren bij sproeien, maar bij alledrie de katers hier waren de ongewenste intimiteiten juist het teken dat het tijd was om een bezoekje aan de DA te brengen.

Vanochtend een team kwaaie katten die zich afvroegen waar het onbijt bleef, nadat ik Flynn in de transporttas had gestopt heb ik iedereen eten gegeven en zijn we op de fiets weggegaan, Flynn dus in de tas op m'n rug. Hij vond er helemaal niets aan en ging zitten piepen, toen kwam er een wildvreemde meneer naast me fietsen en die heeft tegen hem gepraat ! Ze beginnen om 9 uur met opereren, er stonden vanochtend meerdere katers op het programma, misschien is Flynn nu al wel aan de beurt. Ik mag hem om 5 uur pas ophalen, Ernesto mochten we bij de vorige dierenarts al om 12.30 ophalen, maar die was toen echt nog helemaal niet wakker, dus ik snap wel dat ze Flynn liever onder deskundig toezicht willen laten bijkomen.

edit: zo gauw ik het berichtje had verstuurd kwam Ernesto op schoot zitten en an m'n t-shirt zogen. Volgens mij heeft hij een beetje geruststelling nodig omdat ik zijn vriendje Flynn heb weggebracht.

[ Bericht 7% gewijzigd door pumpkin_Ruby op 02-03-2006 09:34:55 ]
  donderdag 2 maart 2006 @ 09:55:08 #173
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35634559
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 09:24 schreef Ellatjuh het volgende:
och ja dan wordt het maar leuke foto's maken van de honden in de sneeuw.
je kent me

Nee we willen niet op de foto, en dus NEE we kijken NIET naar de cam

Ons 3 potige monster (DrolletjeDriePoot) durfde zich ook even naar buiten te wagen, tot de hondjes dr gingen uitdagen

Poes: 'WTF doet die koude rotzooi in mn tuin ?! '

Steph ingesneeuwd

Steph ziet weer wat
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35634606
Wat een sneeuw ! Hier strakblauwe hemel met een zonnetje, en er ligt niks. Leuke foto's , vooral Fa Shi staat er leuk op.
pi_35634673
Jeeeetje wat veel sneeuw!!! Leuke fotos ook!!!
Hier (Eindhoven) ligt ook niks, wel lekker zonnetje
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:00:24 #176
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35634679
Ja net ff de centimeter erin gepropt, en we hebben 20cm liggen Maar hier begint ook langzaam de zon te schijnen, vallen al stukken sneeuw uit de boom enzow, dus met een beetje geluk kan ik morgen gewoon gaan werken

Wat spannend Flynn ! Ben je straks een echte *fluisterd* je-weet-wel-kater
Je moet zulke dingen niet te hard zeggen, dat is frustrerend voor ze
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35634683
Hier ligt ook alles vol met sneeuw. Billy (het konijn) vindt dit prachtig. Ik laat hem dadelijk dus ook maar even los in de tuin. Heeft ie de dag van z'n leven

Luna (poes) vindt het minder leuk. Die heeft het niet op sneeuw.
pi_35635148
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 09:55 schreef Nonneke het volgende:

[..]

je kent me

[afbeelding]

[afbeelding]
Ons 3 potige monster (DrolletjeDriePoot) durfde zich ook even naar buiten te wagen, tot de hondjes dr gingen uitdagen

[afbeelding]
Poes: 'WTF doet die koude rotzooi in mn tuin ?! '

[afbeelding]
Steph ingesneeuwd

[afbeelding]
Steph ziet weer wat
geweldig!!
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:23:47 #179
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35635261
pffffff gelukkig ik lees net op het Dolfi-personeelsforum dat mn andere collegaatje uit Swifterbant ook niet is gaan werken om de sneeuw, pak van mn hart, voel me helemaal zo'n loser als zij wel was gaan werken
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35636317
Nou Nonneke, je stelt je niet aan hoor... Mn vriend is vandaag naar zijn werk gegaan. Om 7 uur vertrokken, wat ruimer gepland, zodat hij rond half 9 uiterlijk aan zou komen (met een normale ochtendspits). Hij is een kwartier geleden aangekomen...
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:20:27 #181
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35636664
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou Nonneke, je stelt je niet aan hoor... Mn vriend is vandaag naar zijn werk gegaan. Om 7 uur vertrokken, wat ruimer gepland, zodat hij rond half 9 uiterlijk aan zou komen (met een normale ochtendspits). Hij is een kwartier geleden aangekomen...
my gawd
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:33:14 #182
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35637007
Zow maar weer even wat zooi opgehangen voor de vogeltjes buiten, die zaten met hele volksstammen in de boom heel zielig naar binnen te loeren En nu zijn ze uiteraard nergens meer te bekennen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2006 @ 11:36:02 #183
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35637088
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef Nonneke het volgende:
Zow maar weer even wat zooi opgehangen voor de vogeltjes buiten, die zaten met hele volksstammen in de boom heel zielig naar binnen te loeren En nu zijn ze uiteraard nergens meer te bekennen
vrijwilligers voor ophokken?
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:42:15 #184
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35637283
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

vrijwilligers voor ophokken?
Och ja de vogelgriep, in Dolfi hebben we nu een vogel-protocol, jaja Als we een dode vogel vinden moeten we die oprapen met een handschoentje, je denkt toch verdomme niet dat ik dat beest ga oppakken he ! Daar laten ze nu maar mooi mensen in witten pakken voor komen, ben niet gek
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 2 maart 2006 @ 12:13:57 #185
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35638254
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef Nonneke het volgende:
De eerste familie pimpelmeesjes is gearriveerd De rest ligt vast met een griepje op bed ofzo
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35638327
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:23 schreef Nonneke het volgende:
pffffff gelukkig ik lees net op het Dolfi-personeelsforum dat mn andere collegaatje uit Swifterbant ook niet is gaan werken om de sneeuw, pak van mn hart, voel me helemaal zo'n loser als zij wel was gaan werken
schijnt dat het idd bij jullie best erg is.
hoorde in de auto op de radio dat er filme bij swifterbant stond.
nouwja daar ergens in de beurt
pi_35647352
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 09:55 schreef Nonneke het volgende:

[..]

je kent me

[afbeelding]

Wat een briljante foto
Super foto's, Nonneke
And you know I might
pi_35651814
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 09:29 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Die eerste foto van die dolfijnen is echt gaaf !!

Miss_B; de fokster van dEUS zou net als ik zeggen dat je katertje tabby is/lijkt te worden, maar zij zegt dat ze het bij andere rassen als de Birmaan wel eens eerder mis gehad heeft. Ik ben in ieder geval erg benieuwd, blijft een kwestie van afwachten !
Ik ben ook benieuwd pumpkin_Ruby.. Thanks in ieder geval voor het vragen. Ik zal vragen of ze binnekort weer een foto willen maken. Of nog beter... Wij gaan gewoon weer eens een keertje langs. En dan maak ik een fotootje
Ben echt nog helemaal happy

En hoe gaat het nu met Flynn? Is ie al bijgekomen (ook van het feit dat hij nu een je-weet-wel-kater is geworden?

Wat een leuke foto's weer!
En hier ook helemaal geen sneeuw. Strakblauwe lucht met af en toe een wolkje waar dan een paar vlokjes sneeuw uitviel
Als er sneeuw valt, val dan goed (me love sneeuw hihi)
=^.^=
pi_35652845
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:00 schreef Miss_B het volgende:

Of nog beter... Wij gaan gewoon weer eens een keertje langs. En dan maak ik een fotootje
Ben echt nog helemaal happy

En hoe gaat het nu met Flynn? Is ie al bijgekomen (ook van het feit dat hij nu een je-weet-wel-kater is geworden?
Foto's zijn altijd welkom

Viel dat even tegen zeg, Flynn was helemaal de kluts kwijt toen ik hem ging ophalen Hij lag daar helemaal achterin een opnamehokje, toen hij mij zag ging hij hiel zielig mauwen, ik mocht hem uit het hokje pakken, ging hij blazen. Ik pak hem op, begint hij een soort van te krijsen, ik was eerst bang dat ik hem pijn had gedaan ofzo, maar hij was "gewoon" overstuur. Toen we thuiskwamen was hij wel kalm, maar echt nog best verdoofd. Zo heb ik het met Ernesto en dEUS niet meegemaakt, hoewel het kan zijn dat ze dEUS destijds wat minder narcose hebben gegeven omdat hij een Birmaantje is (pointkatten verdagen gewone narcose minder goed). Ik hoop maar dat Flynn vandaag nog een beetje bijtrekt, hij loopt als een zombie en hij lijkt ook misselijk, hij leek toen we thuiskwamen een oprisping te hebben, terwijl hij toen al bijna 24 uur niets gegeten had.
pi_35654629
Och jeej pumpkin_Ruby
Hoop dat het toch wel helemaal goed gaat komen met Flynn dan.
Hmm en de info die ik las bij jou: pointkatten verdragen gewone narcose minder goed. Zal ik ook maar voor de zekerheid in mijn achterhoofd houden. Voor ik mijn schatje (helaas nog steeds naamloos, we zijn druk bezig voor een leuke naam) moet laten helpen als hij 6 maanden is.

De fokster gaat morgen nieuwe foto's maken van mijn schatje. Zodra ik hem dan binnen heb dan zet ik hem gelijk hier neer hihi Ben wel benieuwd!

En waarschijnlijk is de poes van mijn buurvrouw zwanger. Dus ik ben benieuwd naar haar kittens straks... Kan ik het ook van dichtbij meemaken

trouwens wat een leuke icon heb je van je katten zeg
=^.^=
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:28:21 #191
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35654950
Welkom thuis Flynn !
Tis ook wat he, eerst in een mandje op de fiets, dan praat er nog iemand tegen je, kom je compleet aan bij de DA, wordt je later weer wakker ben je opeens een je-weet-wel-kater
Voeltie zich al wat beter ? En hoe reageren de andere ? Hier is het altijd een drama als een van de dames bij de DA geweest zijn, je ruikt vreemd ga weg ! *valt aan*
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:31:44 #192
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35655067
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:19 schreef Miss_B het volgende:
De fokster gaat morgen nieuwe foto's maken van mijn schatje. Zodra ik hem dan binnen heb dan zet ik hem gelijk hier neer hihi Ben wel benieuwd!

En waarschijnlijk is de poes van mijn buurvrouw zwanger. Dus ik ben benieuwd naar haar kittens straks... Kan ik het ook van dichtbij meemaken

trouwens wat een leuke icon heb je van je katten zeg
Jullie gingen hem toch Odin noemen en daar dan weer een variant op ?
Leuk nieuwe kittenfoto's

Ohw jeeeej je weet hoe gevaarlijk dat is he, kleine schattige baby poesjes heel dicht bij Komt er nogmeer familie uitbreiding of houden jullie het bij 2 katten ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35655957

Gewoon even lief Ovide
pi_35656032
Hahahah Nonneke, ik zou wel willen, maar mijn vriend wilt het niet
Dat is soms ook wel heeeeel handig kan ik je vertellen. hihi. Anders zou het hier helemaal een dolle boel worden. Wat ook wel weer leuk is natuurlijk
Heeeeeeeeeeel misschien zwicht hij wel voor zon klein poppetje als hij ze ziet en er toch wel dagelijks mee geconfronteerd wordt.. hihi misschien werkt het wel.

Wij zijn van plan om hem Odin te noemen, maar ondertussen zijn we nog een leuke en originele naam met een leuke variant daarin te verzinnen. Wel moeilijk... maar Loki vinden we nu ook leuk Dus *denk* *denk*... hihi.
=^.^=
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:23:04 #195
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35657037
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef Miss_B het volgende:
Dat is soms ook wel heeeeel handig kan ik je vertellen. hihi. Anders zou het hier helemaal een dolle boel worden. Wat ook wel weer leuk is natuurlijk
Heeeeeeeeeeel misschien zwicht hij wel voor zon klein poppetje als hij ze ziet en er toch wel dagelijks mee geconfronteerd wordt.. hihi misschien werkt het wel.

Wij zijn van plan om hem Odin te noemen, maar ondertussen zijn we nog een leuke en originele naam met een leuke variant daarin te verzinnen. Wel moeilijk... maar Loki vinden we nu ook leuk Dus *denk* *denk*... hihi.
Ik hoor het mn moeder nog zeggen "De Puppy's blijven NIET " en ze worden dit jaar 4, en jawel zijn er nogsteeds, en daarna zijn er nog zoveel dieren bijgekomen, ook na het bekende zinnetje "Nee er komt NIKS meer bij " En omdat er niks meer bij komt, krijgt Asterix van de lente/zomer een vriendinnetje of 2, en hopen we op chinchillababy(s)

Vind het wel een onwijs coole naam hoor Odin Lokidin voor de stamboom en Odin als roepnaam ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35657651
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]

Gewoon even lief Ovide

And you know I might
pi_35657700
Ovide!!!! wat een knapperdje
pi_35657935
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 07:44 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Nouja, ze hebben het momenteel erg druk bij SOS, dus er is misschien nog hoop
Anders gewoon bellen !

Ik doe daar gewoon de schoonmaak, wctjes, douches van de trainers, de was van de trainers etc etc, MIJ bevalt dat prima, ik heb nergens problemen mee, vind alles best zolang het maar werk is, en de diertjes maken die vieze wctjes snel goed hoor Je komt op plekken waar je als bezoeker 'nooit' zou komen, zoals achter de koepel enzo, en je hoort alles wat er gebeurt op het park (Wat je in andere teams minder snel hebt, wij komen natuurlijk overal op het park ) Mocht het je intresseren wij zoeken nog een (ik d8 fulltime, maar dunno 4sure dat veranderd met de week....) collega Nee zonder gekheid, snap best dat je niet zit te w88 op plee's schoonmaken, maar als je wat van de diertjes wil zien moet je bij Team Park komen, Retail en Horeca zit je hele dag binnen Dus ik zou ze gewoon bellen
Gewoon bellen zeg je? daar had ik nog nieteens bij stil gestaan, ik dacht gelijk alweer aan
het schrijven van een sollicitatiebrief ( en dat haaaaaaaaaaaaaaat ik! )
Maar wie weet kom ik met een telefoontje al een eind op weg!

Ik voel me nergens te goed voor hoor, schoonmaken is absoluut geen probleem, moet
thuis ook gebeuren nie waar?
Het gaat me voornamelijk om de werkomgeving in dit geval, ik denk dat het niet uitmaakt
wat je daar voor werkzaamheden doet, het dolfinarium is gewoon heerlijk om te zijn...
Het enigste wat ik gewoon niet zie zitten om te doen daar is horeca...
de hele dag in zon kraampje staan.. nee.. krijg ik claustrofobische toestanden van..
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2006 @ 21:47:55 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35657961
ovide is dat naar die tekenfilm? daar was ik vroeger helemaal gek van.
pi_35658311
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef lady-wrb het volgende:
ovide is dat naar die tekenfilm? daar was ik vroeger helemaal gek van.
Jup, dat is naar 'hun eiland is, een speelterrein, wie laat ons lachen gieren, ovide en zijn vrienden, wat zij ook doen, beleef het mee, ovide en zijn vriendin op tv!' En ovide is een heel mooi ventje
pi_35658394
Oohw das die tekenfilm waarin die tv's zo uit de lucht kwamen toch?

Mooie foto inderdaad van ovide!
pi_35659007
Opzetje voor een kaart:

donderdag 2 maart 2006 @ 22:22:46 #203
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_35659422
Gaaf gedaan die kaart!
pi_35668445
hmm nadat wij thuis genoeg huisdieren hadden volgen smij moeder...
kwamen er toch nog een kat en een klein aantal vogelspinnen bij *grin*

nu woon ik alleen.. en sinds ik zei "zo is het genoeg".... is er nu 1 katje extra bij
maarja. die kwam met het vriendje "in the package"
en ze is nog hartstikke jong en lief (en schuw!)
echt leuk om te zien hoe ze nog steeds steeds meer loskomt
jobensaskia.nl
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:30:42 #205
133912 frontignan
http://www.geocities.com/catte
pi_35676085
[/quote]
quote:
[quote]Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef Miss_B het volgende:

nou we willen je vriend liever te vriend houden hahaha
maar als alles goed is is ze zwanger, tepels zijn al aardig gekleurd dus duimen maar
moeilijke besslissing hoor beide namen zijn heel mooi,ben benieuwd wat het gaat worden
groetjes
pi_35680829
Ovide Die naam is leuk!
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 15:33:54 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35680870
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Yez het volgende:
Oohw das die tekenfilm waarin die tv's zo uit de lucht kwamen toch?

Mooie foto inderdaad van ovide!
volgens mij uit de grond
pi_35681717
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:30 schreef frontignan het volgende:

[..]

nou we willen je vriend liever te vriend houden hahaha
maar als alles goed is is ze zwanger, tepels zijn al aardig gekleurd dus duimen maar
moeilijke besslissing hoor beide namen zijn heel mooi,ben benieuwd wat het gaat worden
groetjes
Misschien gaat hij toch wel overstag als hij ze ziet zo klein.
hihi... Hopen mag (toch)

Ovide dat ken ik ook nog wel.. Dat blauwe figuurtje en idd de tv's kwamen de grond uit overal...
=^.^=
pi_35682795

ovide \o/
jobensaskia.nl
pi_35683010
ik zie een kruisje....
=^.^=
pi_35683287
hmm ik zie een plaatje...
meer mensen die een kruisje zien?
jobensaskia.nl
pi_35684088
Kruissie
pi_35684282
Ik zie ook een kruisje
pi_35684302
pi_35684779
*snif*
jobensaskia.nl
pi_35685309
Woei Ovide

En heb weer een foto van Loki Helaas niet zo scherp, maar toch leuk genoeg...

[ Bericht 3% gewijzigd door Miss_B op 05-03-2006 10:04:31 (naam aangepast) ]
=^.^=
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:53:45 #217
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_35686126
Aww wat een droppie

Ik ben vanmiddag met Cottontail naar de dierenarts geweest, sinds gisteravond is hij snipverkouden.
Oogzalfje en een aantal pilletjes moeten hem er weer bovenop helpen, maar hoe hij er nou aan is gekomen is me een raadsel.
De auto was bij de garage dus cotton maar een tuigje omgedaan, in een rugzak met warme pittenzak en fleecekleed vervoerd, zo voor mijn buik gehouden en naar de DA gesnorfietst. Tja, dit is al de tweede keer dat ie wat heeft en dat vriend + auto niet beschikbaar is, was er niet ergens een speciale kattenvervoerrugzak te koop? hier bij de dierenwinkels iig niet.
Bij thuiskomst werd ie door Terra geinspecteerd en getroost en nu ligt ie lekker op de leuning van de bank te maffen, hopelijk wordt ie gauw beter.
pi_35688310
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:26 schreef Miss_B het volgende:
Woei Ovide

En heb weer een foto van Loki/Odin Helaas niet zo scherp, maar toch leuk genoeg...
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Echt te lief!
And you know I might
pi_35690178
Ja echt gewoon veel te lief als je hem zo ziet Zijn er ook helemaal vlieft op
En waarschijnlijk wordt zijn stamboomnaam Odino en roepnaam Odin. Maar ik durf nog niets met zekerheid te zeggen..... Nog even goed over hebben, maar dit vinden we wel leuk hihi

En ik zit al de hele dag met een zinnetje in me hoofd: kijk uit malloot, een kokosnoot... om er zelf gek van te worden hihi...
=^.^=
pi_35690249
Mogen enge dromen over planten hier ook?

Ik had mijn cyclaam verzopen, maar er zat nog 1 piepkleiin blaadje aan. Droom ik vannacht dat ik dat er per ongeluk afhaal.....
Twas maar een droom gelukkig.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_35698930
Briana beterschap met Cottontail!

Miss_B superlieve foto's zeg!!! Ik vind het toch wel echt een Loki (dat klinkt net wat schattiger dan Odin!)

Wat een erge droom krakkemieke over die plant
pi_35705398
Hee Inkie wat een toeval. Ik lees net je berichtje hier in de SC dat je vindt dat Loki schattiger klinkt dan Odin.
Wij hebben net besloten om hem maar Loki te noemen. Dat vonden we toch wel iets beter bij hem passen.
Dus dit lieve schatje is nu gedoopt tot: LOKI
Ben trouwens nog steeds benieuwd welke kant hij opgaat: een Blue Point of toch ook Tabby.. Das de vraag. Maar juist deze onwetendheid is het leukst vinden wij.

de fokster heeft zelf nog 4 siberische beschikbaar, 2 brown tabby, 1 red tabby en 1 helemaal zwart... zat al me moeder over te halen, maar zij wilt nog niet

[ Bericht 19% gewijzigd door Miss_B op 04-03-2006 12:22:54 ]
=^.^=
  zaterdag 4 maart 2006 @ 20:04:44 #223
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35718948
Leuke naam ! (heette een van die baby kaafjes van zoeper ook niet Loki ??)

Whieeejjjj ik blij dat ik gister was gaan werken Stond in de koffiecorner ff te bellen, mn 1e medewerker loopt langs, dus ik zwaai ff van "Helleuh ik ben er weer" komtie naar me toe, helemaal blij "Heb je Niels (andere 1e medewerker) al gesproken ?? " dus ik Ehm nee "Ohw wacht ff dan !! Hij heeft leuk nieuws voor je !! " Ehm oke tzal wel ?
Komtie aanlopen met een envelopje " Hier ! " Dus ik maak envelopje open...

Hallo Manon,

Wat leuk dat je je hebt opgegeven voor Dichter bij Dolfijnen ! Veel collega's hebben laten weten graag mee te willen doen aan dit programma. Omdat er meer aanmeldingen dan plaatsen waren, is er geloot. Jij bent een van de gelukkigen !

Dat scheelt me dan toch weer mooi 150 euro ! Kga met de dolfijntjes het water in 21 maart Niet zwemmen hoor maar toch weer iets dichterbij
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 20:20:17 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35719347
wat leuk nonneke
schaf maar vast een waterdichte camera aan
  zaterdag 4 maart 2006 @ 20:27:37 #225
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35719541
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 20:20 schreef lady-wrb het volgende:
wat leuk nonneke
schaf maar vast een waterdichte camera aan
het schoot even door mn hoofd vrijdag van die waterdichte cam Maar gelukkig zei mn collega gelijk "Ow leuk dan moeten wij werken ! komen we kijken maken we gelijk foto's !" Ik zat wel te denken aan een groter geheugen kaartje

Ohw heb nog sneeuwfoto's op mn cam staan van vrijdag, die zal ik er straks of morgen eens vanaf halen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35720756
Wat gaaf Nonneke!

Ik heb daar ook 2 keer aan meegedaan (jaahaa 2 x 150 euro.. )
en dat is zo super om eens mee te maken!
Ik vond het zo geweldig dat ik dus een 2e keer heb gedaan, en ik zal
ook niet uitsluiten dat dat de laatse keer was trouwens..

Maar om het cadeau te krijgen zoals in jouw geval is natuurlijk helemaal
geweldig! genieten dus!
pi_35721486
gefeliciteerd!!! leuk voor je Nonneke!

Mijn zus heeft dat eens cadeau gekregen van haar lief.
Leuke fotos opgeleverd!

succes en veel dolfijnplezier
You can make it ?
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 21:57:20 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35722539
ik wil luca een keer laten logeren in het dolfinarium zodra hij er de leeftijd voor heeft.
lijkt me zo gaaf voor hem.
weet jij daar meer van, nonneke?
pi_35723423
Ik zou zo graag willen dat Bommeltje los kon lopen We oefenen er de laatste tijd wel mee, als het heel rustig is op straat, maar ja, net liet ik hem ook los voor het laatste rondje uitlaten, ziet hij ineens een kat en schiet er vandoor Ik vertrouw hem dus voor geen meter, ik weet ook niet waarom hij achter katten aangaat, we hebben hem er nooit mee geconfronteerd of hem er op gewezen. Hij komt wel achter me aan gelopen als we gewoon wandelen, maar als hij iets anders ziet is hij dus pleite + oost indisch doof

Best jammer, maar ja, mijn moeder zegt dat het nog wel komt als hij ouder is, maar ik laat hem dus voorlopig niet meer los. Ik baal er wel van, want het lijkt me zo leuk om hem los te kunnen laten lopen. Voor hem en voor mezelf.
And you know I might
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 22:47:03 #230
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35724215
ach joh, dat komt vanzelf hoor rena.
gewoon goed oefenen
pi_35728619
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:41 schreef Miss_B het volgende:
Hee Inkie wat een toeval. Ik lees net je berichtje hier in de SC dat je vindt dat Loki schattiger klinkt dan Odin.
Wij hebben net besloten om hem maar Loki te noemen. Dat vonden we toch wel iets beter bij hem passen.
Dus dit lieve schatje is nu gedoopt tot: LOKI
Ben trouwens nog steeds benieuwd welke kant hij opgaat: een Blue Point of toch ook Tabby.. Das de vraag. Maar juist deze onwetendheid is het leukst vinden wij.

de fokster heeft zelf nog 4 siberische beschikbaar, 2 brown tabby, 1 red tabby en 1 helemaal zwart... zat al me moeder over te halen, maar zij wilt nog niet
Ik en Jolijn (van dEUS) denken bluepoint inmiddels. Ik zou het wel grappig gevonden hebben als hij bluetabbypoint is/was, haar bluetabbypoint dekkater heet ook Loki

Dat rooie Sibeertje, hé ? Strikje erom en naar Middelburg sturen

Wat is Ovide een schatje !! Hele mooie foto en een leuke naam ook
pi_35733885
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 20:04 schreef Nonneke het volgende:
Leuke naam ! (heette een van die baby kaafjes van zoeper ook niet Loki ??)

Whieeejjjj ik blij dat ik gister was gaan werken Stond in de koffiecorner ff te bellen, mn 1e medewerker loopt langs, dus ik zwaai ff van "Helleuh ik ben er weer" komtie naar me toe, helemaal blij "Heb je Niels (andere 1e medewerker) al gesproken ?? " dus ik Ehm nee "Ohw wacht ff dan !! Hij heeft leuk nieuws voor je !! " Ehm oke tzal wel ?
Komtie aanlopen met een envelopje " Hier ! " Dus ik maak envelopje open...

Hallo Manon,

Wat leuk dat je je hebt opgegeven voor Dichter bij Dolfijnen ! Veel collega's hebben laten weten graag mee te willen doen aan dit programma. Omdat er meer aanmeldingen dan plaatsen waren, is er geloot. Jij bent een van de gelukkigen !

Dat scheelt me dan toch weer mooi 150 euro ! Kga met de dolfijntjes het water in 21 maart Niet zwemmen hoor maar toch weer iets dichterbij
ik wil ook!!
jammer dat het geen zwemmen gaat worden.
of je moet er toevallig invallen
pi_35733901
Wat leuk dat het een Blue Point wordt Ook erg mooi
Ik wist niet dat haar dekkater ook Loki heet... Dan zou het wel grappig geweest zijn als het een blue tabby point wordt.. hihiih..
Wij blijven gewoon nog even lekker afwachten.
en die rooie is lief he en ook zo lekker nieuwsgierig en speels... kopen?
=^.^=
  zondag 5 maart 2006 @ 15:14:44 #234
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35741782
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil luca een keer laten logeren in het dolfinarium zodra hij er de leeftijd voor heeft.
lijkt me zo gaaf voor hem.
weet jij daar meer van, nonneke?

Dromen met Dolfijnen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2006 @ 15:56:39 #235
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35743254
ja dat had ik gelezen. maar ken jij mensen/kinderen die dat meegemaakt hebben?
  zondag 5 maart 2006 @ 16:34:23 #236
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35744573
Nee ken persoonlijk niemand die eraan meegedaan heeft helaas.
Ben helaas zelf te oud
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35745318
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:34 schreef Nonneke het volgende:
Nee ken persoonlijk niemand die eraan meegedaan heeft helaas.
Ben helaas zelf te oud
das mijn probleem ook al:(
pi_35750572
Wat gaat Nonneke!!!!! En Miss_B wat leuk dat het Loki is geworden!!!

Ik moet morgen met Obelix en Idefix langs de DA, want ik vond dat ze heel veel aan het krabben waren. Dus ik even geinspecteerd, zie ik bij obelix een paar korstjes en schilfers op z'n huid... Bij Idefix ontdekte ik nog niks, maar hij gaat ook even mee.. Hopen dat het niks ergs is!
pi_35758303
Ik ga voor je duimen Inkie dat alles goed is met Obelix... Ik hoop dat het niets ergs is in ieder geval.

Mijn vriend en ik gaan 19 maart naar de kattenshow in Houten. Gewoon even kijken als bezoeker zijnde naar alle verschillende katten die er dan zijn. Leuk katjes kijken
Gaan er nog meer mensen naar die kattenshow? voor de fun of echt om te showen? Ben ik wel benieuwd naar namelijk
=^.^=
pi_35759991
Hoi

Ik lees alles hoor
En ik wil dit ff kwijt, de rest van de serie staat in het kattenfototopic....

Je ziet me niet he

pi_35761453
Nou ja, ik dus Met dEUS en Flynn. Ik ga met mijn beste vriendin, die neemt Flynn zijn broertje Rowan mee, en Jolijn komt ook met Loki en dEUS z'n zusje Ronja. De show zit helemaal vol, er komen geloof ik zo'n 550 katten.

Succes bij de DA morgen, Inkie, ik hoop maar dat er niets bijzonders aan de hand is.

Xena
pi_35765169
Hahaha gekke Xena nou wij zien je niet hoor

Ah cool, dan kom ik dEUS en Flynn wel even 'live' bewonderen
550 katten? Jeetje mina, hebben we in ieder geval de tijd om onze ogen uit te kijken naar alle katten zeg.. Ben echt benieuwd.
=^.^=
pi_35766426
Xena

Ik moet om 15:30 met de beestjes naar de DA!
pi_35766808
hmm succes inkie

overigens... nu abby ander voer krijgt.. groeit er weer een plukje haar midden in de kale plek
volgens mij si het de RC waar het goed mee gaat.. en nie tde hills
vervelende is dat ik de zakken altijd mix.. dus niet 100% zeker ben dat dat het is
maar volgens mij.... wel
jobensaskia.nl
pi_35767495
Oh wacht...RC...Sinds RC in Juni ofzo hun voer hebben veranderd zijn er toch veel meer klachten over ? Zowel op de Nederlandse kattenfora als op de wereldwijde mailinglists waar ik bij zit wordt er veel geklaagd over allergieen sinds de samenstelling veranderd is. Ik zou het idd gewoon bij Hills houden, als ik om de één of andere reden brokjes zou moeten geven, zou Hills nog wel op mijn lijstje met mogelijkheden staan, maar RC heb ik er sinds deze maand toch van geschrapt.
pi_35777237
Ik ben weer terug!!

Obelix bleek schurftmijt te hebben, ik heb hem ook onder de microscoop kunnen bekijken! Het arme beestje eheft zo'n jeuk. Bij idefix vond de DA niet zo gauw iets, maar ze krijgen allebei een ivomec behandeling. Vandaag kregen ze de eerste injectie. Volgende week moet ik terug en dan de week daarop nog 1x.

Obelix was echt super dapper! Hij piepte niet eens bij de prik! Idefix daarentegen gaf een heel piepconcert en wilde ook niet stilzitten Obelix hoefde niet eens vastgehouden te worden! Zo grappig het verschil tussen de ventjes
  maandag 6 maart 2006 @ 19:00:32 #247
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35783071
Obelix Idefix

Hier nog wat fototjes van vorige week....

De rest is uiteraard te vinden op *m'n space*
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 6 maart 2006 @ 19:12:39 #248
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_35783616
Leuke foto's nonnneke!
Obelix was dus liever voor de dierenarts dan cotton vandaag, hij knapte aardig op tot het zondagavond weer bergaf ging, vandaag nog erger. Dus we konden vanmiddag tegen kwart voor vijf weer naar de dierenarts, ze luisterde weer naar zijn longetjes en wilde met de assistente een runtgenfoto maken. Tot dusver was hij zo mak als een schaap...
Kat in het mandje, naar de runtgenkamer, binnen een paar tellen terug...
Hij had de dierenarts in haar duim gebeten toen ze alleen nog maar het hekje opendeed
Morgen half zes gaan we weer, krijgt ie een roesje en dan de runtgenfoto, hopelijk is het niets ernstigs.
pi_35799428
Dikke knuffel voor Obelix en Idefix

Toch nog een paar foto's van Dolfinarium in de sneeuw Nonneke... Mooi

Hmm... pumpkin_Ruby ik wist niet dat RC hun samenstelling van het voer heeft verandert... Want sinds wij verhuisd zijn heeft Spetter dus een kale plek bij haar staart op haar rug. Wij dachten en ook de DA dat het voornamelijk kwam door de stress van de verhuizing, later kwam daar Smokey bij en de stress die het haar opleverde toen Smokey weer thuis was na het ongeluk.
Steeds hebben wij gedacht dat het aan de stress lag. Maar nu is ze weer helemaal haarzelf en de kale plek wil maar niet weg.
Zou dat ook te maken kunnen hebben met de RC? Hmm.... ik denk dat ik van de week een zak Hills haal en dat meng met RC, misschien zie ik verschil...
=^.^=
pi_35801612
Wow Inkie, daar was je snel bij ! Bij sommige dierenartsen duurt het echt heel lang voordat ze aan schurftmijt denken, een mevrouw waarbij ik vroeger in de straat woonde heeft een half jaar bij de dierenarts gelopen met haar krabbende katten. Ze liep zelf ook bij de dokter voor uitslag. Pas toen haar poes helemaal gek werd van de jeuk en ze naar een avonddierenarts ging werd de mijt ontdekt. Ik weet niet of de DA dat gezegd heeft, maar als je dus zelf (of iemand anders in huis) rode plekjes hebt moet je dat ook laten checken.

Ah, wat naar voor Cotton (en de dierenarts ). Ernesto is ook zo'n furie bij de DA, hij is nergens bang van, behalve dus de DA, zijn vlucht- of vechtreactie is duidelijk vechten ! Ik schaam me ook altijd zo als hij zo doet. Ik hoop dat Cotton snel opknapt, het is niets als ze zo ziek zijn.

RC heeft vorig jaar die nieuwe "werelden" geintroduceerd, de samenstelling is toen inderdaad veranderd, en sindsdien lees je echt meer klachten. Ik heb Ernesto en Mimosa altijd RC gevoerd, en ik was er op zich héél tevreden over (behalve achteraf gezien dan dat ze er zowat op ontploften, ze werden op weing voer gauw dik) en ik zou het toen echt iedereen aangeraden hebben. Met wat ik de laatste twee maanden ofzo online ineens aan allergieklachten hoor (bij katten die al jaren RC eten), tja. Niet alle katten zullen er last van hebben, maar deze formule valt blijkbaar bij bepaalde katten niet goed. Ik ben nu erg benieuwd of het bij Spetter iets zou helpen ! (en hoe het met Abby blijft gaan)
pi_35801724
hmm bij abby blijft er wat haar groeien midden in het kale plekje

en juni.. tja dan heb ik nog een tijdje "oud" voer gehad denk ik

het is pas een paar maanden nu
dacht aanvankelijk dat het kwam van het spelen met dot.. en die is er nu sinds euh.. november ofzo?
jobensaskia.nl
pi_35810289
Mooie foto's Nonneke
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:49:23 #253
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_35821996
We zijn weer van de DA terug, de runtgenfoto is gelukt, cotton heeft longontsteking en ze laten er nog een andere DA naar kijken. Tot onze stomme verbazing zagen we ook twee luchtbukskogeltjes zitten, een vlak bij zijn ruggegraat en een bij zijn buik...
We hebben er nooit wat van gemerkt, en het asiel ook niet. Het zal dus wel gebeurd zijn toen hij buiten liep bij zijn vorige mensen. Cotton heeft er in ieder geval geen last van. We hebben andere antibiotica mee gekregen en een ander oogzalfje, hopen dat dit wel aanslaat. Donderdagmiddag zal de DA terugbellen wat haar collega van de runtgenfoto heeft gezegd.
Gisteren hebben we hem in een reismandje vervoerd, waar hij aardig nijdig over was, vandaag dus maar een tuigje omgedaan zodat ie niet chagrijnig was voor de foto. Het hielp, hij heeft de hele weg in de auto op schoot zitten kijken en was bij de DA weer zo mak als een lammetje.
Het reismandje stond voor vandaag nog beneden zonder het hekje ervoor, had ie er gister zo'n hekel aan, nu krijg je hem er zowat niet meer uit... Maf beest
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 21:24:24 #254
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35823327
agossie, arme cotton beterschap beessie

nonneke wat heb je toch een leuke baan, of moet ik zeggen een baan op een leuke plek?

gaat er nog een dolfi-meeting komen? ik heb wel zin
zijn er toevallig dat iemand weet ergens acties voor korting voor het dolfinarium want ik kan me herinneren dat de toegangsprijzen er niet om liegen (maar dat is natuurlijk omdat ze nonneke moeten betalen )
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:01:11 #255
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35825050
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
agossie, arme cotton beterschap beessie

nonneke wat heb je toch een leuke baan, of moet ik zeggen een baan op een leuke plek?

gaat er nog een dolfi-meeting komen? ik heb wel zin
zijn er toevallig dat iemand weet ergens acties voor korting voor het dolfinarium want ik kan me herinneren dat de toegangsprijzen er niet om liegen (maar dat is natuurlijk omdat ze nonneke moeten betalen )
Beterschapjes Cotton !!

Ja de diertjes maken zoooooveel goed he dus hou het voorlopig maar op een baan op een leuke/mooie plek

Als er genoeg mensen zijn kan je 'groepskorting' krijgen, dan betaal je (v/a 15 personen) 17,50 ipv 23 euro, ik geloof nooit dat ik verder nog korting oid zou kunnen regelen Gieren zijn het wel daar hoor
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:03:55 #256
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35825193
ohw en dan ben je alleen maar binnen he, als je dan ook nog wat wilt eten en drinken moet je een kar geld meenemen, die prijzen daar zijn echt belachelijk 2 euro voor een flesje water
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35825809
Beterschap Cotton!
Die kogeltjes, laten ze die zitten of worden die verwijderd?
Zouden die niet alsnog voor 'last' kunnen gaan zorgen anders?

Mensen die een abbo hebben op het dolfi kunnen 1 introducee meenemen
die dan 50% korting krijgt op de entree!
Ik geloof alleen niet dat er hier veel mensen zijn die toevallig zo'n abbo hebben..

aanstaande zaterdag ga ik weer naar de dolfijntjes! (en andere dieren )

Mooie foto's trouwens die je laatst gepost hebt Nonneke!
Dolfi in de sneeuw is

(had btw nog gebeld voor werk, maar ze hadden alleen nog part-time functies
en dat is nou net niet de bedoeling! dus helaas! )

[ Bericht 2% gewijzigd door Yez op 08-03-2006 08:05:32 ]
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 22:46:06 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35827719
ik vind het jammer dat we te ver weg wonen. als het wat dichterbij was, zou ik zeker een abonnement willen hebben want luca is nog steeds dol op dolfijnen.
vandaar ook mijn interesse in die dolfinarium-overnachting.

er zijn regelmatig toch van die acties voor attractieparken, ik ben op het ogenblik aan het sparen voor artis bijvoorbeeld.
zijn er hier meer vlinders aan het verzamelen? anders kunnen we daar misschien ook eventueel iets meeterigs van organiseren
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:26:23 #259
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_35829900
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef Yez het volgende:
Beterschap Cotton!
Die kogeltjes, laten ze die zitten of worden die verwijderd?
Zouden die niet alsnog voor 'last' kunnen gaan zorgen anders?

Mensen die een abbo hebben op het dolfi kunnen 1 introducee meenemen
die dan 50% korting krijgt op de entree!
Ik geloof alleen niet dat er hier veel mensen zijn die toevallig zo'n abbo hebben..
Wat cotton betreft, hij heeft er geen last van, dus zei de DA dat het kon blijven zitten. Niemand heeft wat aan hem gemerkt de afgelopen 2 jaar, ze zei wel dat hij er wel veel pijn aan gehad heeft moeten hebben. Arm beessie.

Voor de attractie parken geldt nog een actie van Liga, streepjescodes sparen voor korting. Niet alle dierenparken doen mee en de korting is niet overal even groot maar alle beetjes helpen. www.liga-actie.nl was het geloof ik.
De actie duurt alleen nog tot 31 maart, dus dat is wel gauw afgelopen.
pi_35835278
Zo, mn vriend is net terug van de dierenarts met Owen. Hij heeft sinds eergisteravond een heftige longontsteking te pakken en gister werd ik echt gek van alle zorgen. Hij zat zo te puffen en te reutelen en te schokken... Gelukkig is de AB nu aan het aanslaan. Vannacht was het nog niet zo geweldig (ben er speciaal uitgeweest voor hem), maar vanochtend zag hij er stukken beter uit. Hij liep weer door de kooi, liep weg toen ik hem wilde pakken, pruttelde toen hij bij me was, protesteerde tegen zijn antibiotica, viel aan op komkommer... Eindelijk weer een beetje Owen. De DA bevestigde dit vanochtend geluklig dus ik ben weer helemaal happy... Owen gaat het redden!
pi_35835759
Nonneke mooie foto's!!!!!!!!

Arme Cotton

Owen wat goed kom op ventje!!!

Obelix heeft al minder jeuk aanvallen dan de afgelopen dagen, gelukkig maar want dat is zo zielig om te zien, een paar keer lag ie zowat op ze rug van de jeuk!!
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2006 @ 09:16:35 #262
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35835812
agossie wat een ziekenboeg weer

beterschap aan alle zieke en zielige diertjes hier!
pi_35846122
Lady,

Hieronder een linkje voor de overnachting

http://www.dolfinarifun.nl/dolfinarium/paars/

Of je leest even terug
pi_35846147
Maar als er zo'n meeting komt.
Kunnen we toch wel eens kijken wie er een pas heeft.
Wie er airmiles spaart. enz enz
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:44:22 #265
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35850904
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het jammer dat we te ver weg wonen. als het wat dichterbij was, zou ik zeker een abonnement willen hebben want luca is nog steeds dol op dolfijnen.
vandaar ook mijn interesse in die dolfinarium-overnachting.
Hoe oud is Luca dan ? Want als hij zo gek is op dolfijnen is het zeker wat voor hem !

Je doet het expres he Yez.... elke keer gaan als ik vrij ben Jammer van die part-time functie's alleen ! stommerds, misschien van de zomer nog eens proberen

Mijn god, vandaag meer personeel dan gasten op het park, nog geen 100 mensen !!! en dat terwijl er op een goede hoogseizoen dag met gemak 13.000 man rond kachelen Tis nu net zo'n zoekspelletje geworden Zoek-De-Gast
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35851807
lol,als het vrijdag ook zo rustig is kan ik je zo vinden:P
dan herken ik je wel van de foto's die ik heb gezien.

hopelijk is het droog maarja ik zie het wel
pi_35852514
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Nonneke het volgende:

[..]

(..)
Mijn god, vandaag meer personeel dan gasten op het park, nog geen 100 mensen !!! en dat terwijl er op een goede hoogseizoen dag met gemak 13.000 man rond kachelen Tis nu net zo'n zoekspelletje geworden Zoek-De-Gast
Hehehe!! Maar ja het was dan ook wel echt pokkeweer vandaag zeg...
pi_35868841
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Hoe oud is Luca dan ? Want als hij zo gek is op dolfijnen is het zeker wat voor hem !

Je doet het expres he Yez.... elke keer gaan als ik vrij ben Jammer van die part-time functie's alleen ! stommerds, misschien van de zomer nog eens proberen

Ik zal de volgende keer eerst met jou overleggen of je dan moet werken oke?

Ohw, ik probeer het zeker wel een keer weer hoor, dit was ook niet mijn eerste poging..
Ik bel ze plat tot ze me zat zijn..
100 gasten op het park? shit zeg, dat is niet goed.. straks besluiten ze nog vaker
dicht te gaan!
pi_35870052
Luchtbukskogels
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:08:14 #270
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35885787
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 08:00 schreef Yez het volgende:

[..]

Ik zal de volgende keer eerst met jou overleggen of je dan moet werken oke?

Ohw, ik probeer het zeker wel een keer weer hoor, dit was ook niet mijn eerste poging..
Ik bel ze plat tot ze me zat zijn..
100 gasten op het park? shit zeg, dat is niet goed.. straks besluiten ze nog vaker
dicht te gaan!
Ja zou het prettiger vinden als je het voortaan eerst ff overlegt
Ja vandaag hadden we 150 gasten, en een schoolreisje van 300 kids, dus twas iets drukker, maar veel scheelde het niet Ik heb gewoon gister en vandaag 2 boeken uitgelezen, zo rustig was het Iedereen heeft het vet gehad ook, je doet de hele dag geen zak, zit een beetje te niksen enzow, maargoed, int hoogseizoen gaat het halve personeel overspannen weg, dus ag, er is nog hoop
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † donderdag 9 maart 2006 @ 18:11:08 #271
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35885868
t is zo jammer dat ik geen auto kan rijden anders had ik beslist met luca op zijn vrije dagen naar harderwijk gekund.
is het met openbaar vervoer een beetje te doen nonneke?
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:17:45 #272
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35886040
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:11 schreef lady-wrb het volgende:
t is zo jammer dat ik geen auto kan rijden anders had ik beslist met luca op zijn vrije dagen naar harderwijk gekund.
is het met openbaar vervoer een beetje te doen nonneke?
Ja opzich wel, bedoel er stopt een trein in Harderwijk, dan zou je A'dam -> Utrecht/Amersfoort -> Harderwijk, en dan vanaf het station daar een bus (147, 144) naar Dolfi zelf... tis wel een gedoe met overstappen, maarja je hebt wel een hele leuke dag dan natuurlijk

Zal ik btw voor je vragen of ze meer info hebben over Dromen bij Dolfijnen en het op laten sturen ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35886611
Loki is een Blue Point!! Leuk he

Zodra we weer kunnen gaan we weer eventjes kijken bij het kereltje... Moeten even wachten op de *nieuwe* auto...
We gaan dan waarschijnlijk 26 maart weer eventjes kijken, maar dat is ook nog afwachten. Ze heeft namelijk nog 1 poes die zwanger is en zij is rond 22 maart uitgerekend. Is ze rond 26 maart nog niet bevallen dan komen wij niet. Want wij willen natuurlijk dat zij in alle rust kan bevallen
Maar ik ben zo blij hihi....
Moet nog zoooooo lang wachten Maar hij is het wachten zeker waard!
=^.^=
pi_35886733
Ik heb een filmpje gemaakt van Obelix en Idefix' eerste kennismaking met een maiskolf! Kijk hier
pi_35891189
ik kom morgen en tel voor 10:D
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:10:36 #276
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35892052
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:46 schreef Ellatjuh het volgende:
ik kom morgen en tel voor 10:D
doe je ff bellen als je er bent enzow ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † donderdag 9 maart 2006 @ 21:18:53 #277
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35892358
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:17 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Ja opzich wel, bedoel er stopt een trein in Harderwijk, dan zou je A'dam -> Utrecht/Amersfoort -> Harderwijk, en dan vanaf het station daar een bus (147, 144) naar Dolfi zelf... tis wel een gedoe met overstappen, maarja je hebt wel een hele leuke dag dan natuurlijk

Zal ik btw voor je vragen of ze meer info hebben over Dromen bij Dolfijnen en het op laten sturen ?
lief van je, maar luca is nu nog te jong.
ik dacht meer aan volgend jaar ofzo. dan istie 7 en wordt hij 8 (ow wat klinkt dat groot )
pi_35893394
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt van Obelix en Idefix' eerste kennismaking met een maiskolf! Kijk hier
Liefffffffffff hee
Zeker lief Inkie!! Kijk hem lekker smullen...
=^.^=
pi_35897291
Een schattig kitten-kloekfilmpje

http://www.youtube.com/watch?v=p7qb6brLIBs

pi_35898823
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:27 schreef kissa het volgende:
Een schattig kitten-kloekfilmpje

http://www.youtube.com/watch?v=p7qb6brLIBs

Wauw wat lievvvv
Kan op het laatst alleen nog met zijn koppie onder moeders vleugels
pi_35899213
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 00:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wauw wat lievvvv
Kan op het laatst alleen nog met zijn koppie onder moeders vleugels
ja, ongelooflijk
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 14:33:17 #282
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35911158
wat schattig
hier heeft hepie ook wel eens bij doerak liggen slapen
pi_35915156
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Nonneke het volgende:

[..]

doe je ff bellen als je er bent enzow ?
och had dat niet gelezen.
gelukkig dat je het nog voeg op de chat.

was een super dag!!
wel jammer van die buien maar het was erg rustig.
iets van 83 bezoekers oid.
en wij konden ook ff kletsen.
wat een gewedige jas had je aan en die trui paste er ook zo leuk bij

nouwja de foto's komen ergens volgende week wel online en in de zomer kom ik terug!
pi_35916251
gaaf filmpje
jobensaskia.nl
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:22:50 #285
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_35916462
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

lief van je, maar luca is nu nog te jong.
ik dacht meer aan volgend jaar ofzo. dan istie 7 en wordt hij 8 (ow wat klinkt dat groot )
Ohw ik dacht dattie al bijna 8 was, geen idee hoe ik daar dan weer bij kom

Ella held ! Roggenaaister van het jaar !
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_35916650
och dit ga ik nu het komende jaar horen.
omdat ik het wel een beetje eng vond eerst
pi_35924266
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:29 schreef Ellatjuh het volgende:
och dit ga ik nu het komende jaar horen.
omdat ik het wel een beetje eng vond eerst
Mooie dieren toch, die roggen?
Al aai ik liever een dolfijn..

Ik ga morgen naar het dolfi!
pi_35924748
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 21:51 schreef Yez het volgende:

[..]

Mooie dieren toch, die roggen?
Al aai ik liever een dolfijn..

Ik ga morgen naar het dolfi!
heb nog nooit een dolfijn geaait:(
maar nonneke is de liefste vrouw uit mn msn lijst.
zelfs der dofli outfit staat der geweldig .
*slijmt door*
kunnen we niet ruilen non,ik op 21 maart een dagje naar het dolfi en jij een dagje vrij of mijn werk doen
maar ooit ga ik nog met die beesten zwemmen
pi_35942251
Ah, het hebben van een hond Dondert zo even met zijn vrolijke enthousiasme de kamer in als we net gewandeld hebben, waardoor het witte kleed onder de zwarte pootafdrukken zit. Honden
And you know I might
pi_35945499
hmm ging ik vandaag ontwormtabletten kopen.....

kon kiezen.. kauwtabletten of pillen
maar de kauwtabletten smaakten lekker
dus... tja.. toch maar proberen

3 van die mormels... en een kauwtablet kan natuurlijk altijd nog onder dwang naar binnen als het echt niet lukt

ok... de grootste zeikerd eerst
hap slik.. op.. en bovendien bietsen voor nog eentje!
dat geeft hoop

nr. 2 geen probleem.. maar die vreet normale pilletjes ook al zo ongeveer uit je hand.. dus dat verbaasde me niet echt

nr 3 echter weigert het dus mooi he
natuurlijk ook de kleinste.. dus even achter in dr bekkie stoppen.. daar is die pil toch wat groot voor
verhoudingsgewijs

straks maar eens in de weer met wat lekkers
maltpasta lust ze wel...
ben benieuwd

en het leuke is.. morgen mogen we nog een keer
jobensaskia.nl
pi_35973789
Is het nog gelukt met de ontwormtabletten Uhmmie? Vinden ze het nu wel lekker..?

Helaas worden de kale plekken bij Spetter steeds meer, ontdek ze net ook bij haar rechterachterpoot aan de binnenkant...
Morgenochtend ga ik naar de dierenwinkel voor andere brokjes Hill's. Ik denk dat ik gelijk maar eens een zak diepvrieskuikens ga proberen... Of misschien iets van kvv daar hebben ze daar ook van liggen bij Floraland. (Hoewel ze nu de winkel verbouwd hebben van binnen ik verdomd weinig kan vinden en zelfs het idee heb dat de kattenafdeling stukken minder geworden is..)

En verder ben ik me aan het verdiepen of anders gezegd veel informatie aan het inwinnen op internet over het wel of niet aanschaffen van een dierenverzekering... Vooral datgene wat er met Smokey is gebeurd in me achterhoofd houdend lijkt het me wel verstandig. Maar aan de andere kant, ik zou niets kunnen declareren voor Smokey omdat alles gebeurde in de 30 dagen zeg maar. Want je hebt geloof ik dat je de eerste 30 dagen niets mag declareren. Dus dat houdt me eigenlijk ook wel tegen...
En als ik dan bedenk wat ik aan DA kosten heb voor Spetter: Helemaal niets... Weet ik nou ook niet of ik er verstandig aan doe... Pff... om er gefrustreerd van te worden hihi
=^.^=
pi_35974908
Wat vervelend zeg die kale plekken.
Er is hier in F&F ook een topic over dierenverzekeringen.
Ik ga even voor je zoeken
pi_35976987
Ah dank je wel Bluezz... Ik ga dat topic even doorlezen!
Thanks voor het zoeken
=^.^=
pi_35982262
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:09 schreef rena het volgende:
Ah, het hebben van een hond Dondert zo even met zijn vrolijke enthousiasme de kamer in als we net gewandeld hebben, waardoor het witte kleed onder de zwarte pootafdrukken zit. Honden
Bommel toch!! Ik heb vannacht gewoon van Bommel gedroomd maf he! Ik weet niet precies meer wat, maar er liep ineens een hond in de straat en ik zei " oooh dat is Bommel!" en toen ik die naam zei kwam ie meteen naar me toe. En toen zei ik "die moet ik naar rena van het forum terug brengen"... naja meer weet ik niet meer Maar wel heel grappig (hij was trouwens heel lief!)
pi_35983529
mja zo'n verzekering is erg fijn als ineens het slecht gaat
en je dan dus grote sommen geld kwijt bent
in geval van een normaal gezond leven.. denk ik dat het net zo goed is om zelf regelmatig wat geld opzij te zetten

overigens.. de kaalheid word wel minder al \o/

en het ontwormtabletje zit er in nu..
zaterdag met behulp van fijnprakken in een beetje kookroom
(echt de grootste stukjes.. toch minstens een mm groot ofzo... heeft ze omheen gelikt maar het meeste zat er in iig)
en gisteravond het 2e deel onder dwang gevoerd
lees: 2 man sterk, 1 minipoes en stomme beest natuurlijk niet slikken!
ben 20 minuten bezig geweest om dr te laten slikken
en de aloude truc van over het keeltje aaien.. tja dan slikte ze.. maar ondertussen werkte ze dan nog net ff gauw de pil naar voren ipv naar achter
en ineens... toen slikte ze hem zo weg

de andere 2 weer moeiteloos
abby zat zelfs met dr poot zowat de pil uit wups bek te lepelen

hoop dat je er voor spetter achter komt wat precie shet probleem is
misschien eens een heel ander merk proberen?
mijne heeft bij hills wel.. bij rc niets
dus tja.. beetje lastig
fokker gemaild of zij wat wisten.. maar weer weinig antwoord
beetje suf. ik weet dat ze het heel fijn vinden om af en toe te horen hoe het gata
zeker nu dat gedoe met die kale plekken enzo
alleen hebben ze zelden tijd om terug te mailen
jobensaskia.nl
pi_35985068
Ik heb vanmorgen een zak Hill's gekocht. Heb haar 1 brokje laten proeven en ze wist niet hoe snel ze dat op moest eten, dat is dus gelukkig een goed teken.
Nu heb ik het gemengd met RC en Hill's in een bakje. En ze heeft al bijna de Hill's op en de RC ligt nog in haar bakje..
Wat een kieskeurige kat heb ik toch hihi Hoop wel dat dit straks aanslaat, want die plekken worden echt niet mooi meer... Ik heb zo dadelijk geen zwart-witte kat meer, maar een zwart kalige kat...
Ach dat komt vast ook wel weer goed.... Nu weer lekker naar me werk..
=^.^=
pi_35986925
hehe toch wel lief dat ze dat zo lekker vond

je gaf eerst RC?
jobensaskia.nl
pi_35994830
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:40 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

Bommel toch!! Ik heb vannacht gewoon van Bommel gedroomd maf he! Ik weet niet precies meer wat, maar er liep ineens een hond in de straat en ik zei " oooh dat is Bommel!" en toen ik die naam zei kwam ie meteen naar me toe. En toen zei ik "die moet ik naar rena van het forum terug brengen"... naja meer weet ik niet meer Maar wel heel grappig (hij was trouwens heel lief!)

Wat leuk Hij is ook heel erg lief en rent zo op mensen af, dus je droom klopt wel
Zo'n forum doet je meer dan je denkt he, ik heb wel eens over Casper en Smekkie gedroomd Jammer dat we ze hier (tijdelijk?) niet meer zien.
And you know I might
pi_36031481
quote:
Op maandag 13 maart 2006 12:30 schreef Uhmmie het volgende:
hehe toch wel lief dat ze dat zo lekker vond

je gaf eerst RC?
Ja ik gaf eerst RC.. En nu beide... En ze vindt het gelukkig lekker, heb haar nog niet zien spugen en diarree heeft ze ook nog niet...
MOet het alleen heeeeeeeeel lang gaan mengen, want ik had net een nieuwe zak van 4 kilo gekocht
Maar volgende keer neem ik echt waar diepvrieskuikens mee... Durfde de zak niet te pakken hihi... Moet even over het idee stappen...
Maar dat komt vast nog wel een keertje.. hihi Zeker als Loki er is. Dan ga ik het zeker proberen.... Want bij de fokster krijgen de siberische Duck enzo... Dus misschien kan Loki er ook aan wennen
Ik ga het gewoon proberen....
=^.^=
  dinsdag 14 maart 2006 @ 20:20:34 #301
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_36033749
Goed nieuws, Cottontail is weer helemaal beter!
Hij heeft nog wel wat vies naast zijn neus maar ik mag het niet meer wegpoetsen van hem, hij is het gedoe aan zijn oogjes (met oogzalf) helemaal zat. Gelukkig hoeft dat niet meer.
Mijn vriend heeft net een filmpje van hem gemaakt, op zijn favoriete plek op de krabpaal:
http://www.dutchquest.nl/images/katten/Cotten.3gp
(met quicktime kan ik het hier afspelen)
Er was ergens een topic met huisdierfilmpjes maar die ben ik na enig zoekwerk nog steeds kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')