Ze ligt al bijna een week in het 'ziekenhuis' zegt de ex, volgens de dierenarts is er niks aan te doen, en krijgt ze er alleen maar last van, en om dat beestje dan toch te laten leven zou egoistisch zijn, ze verdienen geen pijn die alleen maar zeerder gaat doen en dat ze misschien over een tijdje gewoon stikt ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:10 schreef lady-wrb het volgende:
bah wat akelig nonneke, is er echt niks meer aan te doen?
Op haar site staan geen duidelijke nestjes vermeld zeg maar. Maar als je kijkt bij kittens beschikbaar en dan klikt op het woord fotootjes. Daarin staan veel foto's van beschikbare kittens. Wij gaan dan kijken naar kitten van foto nr 2 (met groene ogen) hij is van april 2005...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Drie is echt nog superjong. Lijkt me ook heel naar voor je vriendin, ik weet niet of ze erheen kan/wil ?
Ben benieuwd naar wat voor nestje je op het oog hebt, Miss_B ! Wel van Gemma ? Ik zag op har site geen nestjes, na even checken heeft zij geloof ik wel twee poesjes beschikbaar.
Dat is toch Harrie ? Die is beeldschoon, totaal om op te vreten ! Ik zou het wel wetenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:28 schreef Miss_B het volgende:
[..]
Op haar site staan geen duidelijke nestjes vermeld zeg maar. Maar als je kijkt bij kittens beschikbaar en dan klikt op het woord fotootjes. Daarin staan veel foto's van beschikbare kittens. Wij gaan dan kijken naar kitten van foto nr 2 (met groene ogen) hij is van april 2005...
Ja wel komen hoor !! Ga ik lekker broodjes halen enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 18:13 schreef Ellatjuh het volgende:
wel een relaxte tijd om te gaan.
maar ga zowieso 2x dit jaar.
Ja dagelijksquote:Op maandag 20 februari 2006 18:23 schreef Ellatjuh het volgende:
je bent een schat,non![]()
maarja dat hoor je vast wel vaker![]()
ga 1x met mn moeder en 1x met Suusje en nog wat mensen denk ik![]()
en het klinkt goed van die broodjes!
maarja hoor het wel wanneer je in maart moet werken
lang verhaal, en een heeeeeeeeele hoge grote berg met strontquote:Op maandag 20 februari 2006 19:26 schreef Ellatjuh het volgende:
raar,zeg.
zeker stom dat ze der ex dan niet even mailt of belt,aangezien het hun hond was
Aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef Auticia het volgende:
Kijk nou wat ik in mijn mailbox vond.
[afbeelding]
Spike als pup van 9 weken.
Ik heb het enorm naar mn zin gehad ja!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef Nonneke het volgende:
Hoop dat jullie tot een beslissing kunnen komen Miss B![]()
Spannend hoor nieuw poesje kopen![]()
En Yez (Yez was het toch ??) naar je zin gehad zondag ?? Je hebt iig goed overal kunnen kijken enzo he, er was geen hond
zaterdag openingsdag: +/- 900 man
zondag +/- 1500 man
vandaag kwamen we net niet aan de 900
Je ziet niet eens dat er iemand op het park is
En dan te bedenken dat er in het hoogseizoen, dagen zijn dat er 13.000 man op het park rondhobbelen
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:50 schreef Yez het volgende:
[..]
Ik heb het enorm naar mn zin gehad ja!![]()
Het was heerlijk rustig, dus we hadden alle ruimte!![]()
Maar het nadeel is dan wel dat er minder shows zijn, er waren maar 2
koepelshows, en de 2e zat nog niet eens voor een kwart vol!![]()
Dan is het natuurlijk wel begrijpelijk dat er niet meer shows gedaan worden.![]()
Misschien weten veel mensen nog niet dat het dolfi al weer open is,
straks in april zal het wel weer drukker worden..
Ohhww.. Spike!Wat een moppie!
Ik heb zeker foto's gemaakt, ik moet ze alleen nog even op de pc zetten..quote:Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nog foto's gemaakt ?
Ja wij kijken smorgens op het bord voor de koepel om te kijken hoeveel shows, dan weten we ong hoe druk het gaat wordenpassen 2500 man in de koepel dacht ik, dus alstie nog niet voor een kwart vol zat, was het niet druk nee
laatste show meestal om 4 uur, en de meeste mensen gaan op zo'n rustige dag rond een uurtje of 3 weer pleite
![]()
leukquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:32 schreef Yez het volgende:
[..]
Ik heb zeker foto's gemaakt, ik moet ze alleen nog even op de pc zetten..
Ik laat er hier vanavond of morgen wel een aantal zien!![]()
Die mandjes zijn leuk !quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef Miss_B het volgende:
Nou morgenavond gaan mijn vriend en ik weer op bezoek bij een cattery. Zij hebben 3 beschikbare kittens. Ze zijn geboren op 10 feb. En ze hebben Australische ouders( ik heb wat met Australie)... hihi
Dus daar gaan we morgenavond even kijken, ze zitten in Hilversum.![]()
En ik heb net een bestelling gedaan bij happycats.nl
Door het enthousiaste verhaal van Pumpkin_Ruby ergens in een ander topic, heb ik besteld de Feline Flyer... En ook een fleecemand met hoge rand met een doorsnede van 44 cm in de kleur Babyblauw..![]()
Dus ik ben benieuwd wanneer het binnenkomt.
Leuk Nonneke, Poes denkt ook: jij niet? Ikke wel![]()
![]()
We gaan 19 maart naar Houten. Ik ben als de dood dat de katten weer een ziekte oplopen, maar ja, het is echt heel gezellig, en zonder kat is het toch minder leuk. En het is een Birmanenspecial, dus er komen heel veel Birmanen, daarom wilde ik ook graag. Omdat Flynn meegaat gaat mijn vriend ook mee, we gaan met m'n beste vriendin en de fokster van onze katten. Je kunt inderdaad als bezoeker komen, alle katten bekijken en tegelijkertijd catteries checken, als het keuren een beetje open gebeurt de keuringen volgen en een beetje winkelen voor mooie kattenspullen. Als exposant ken je meestal ook wel een aantal mensen, kun je een beetje bijpraten, je bent bezig met je eigen katten voor de keuring etc. Vorige keer dat mijn katten meededen heb ik maar de helft van zaal bekeken en heb ik nonstop gestaan, gepraat etc, en dat van 8-18 uur. De katten daarentegen lagen lekker te maffen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef Miss_B het volgende:
Je kan daar ook stof bestellenEn in die kleur is het toch wel leuk? En naar welke show ga je in welke plaats? Ik ben wel benieuwd hoe zon show nou in zijn werk gaat. Want je mag daar als 'bezoeker' toch ook komen?
Zag op de site ook een showgordijntje, maar vond de zebrastreep niet zo leuk
En ik ga eens op Ebay kijken dan als spetter het leukt blijkt te vinden
Yez z'n/d'r (quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:40 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mooie foto's altijd, Nonneke ! Vooral die 5e vind ik mooi.
Oh oopsquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Yez z'n/d'r () foto's
![]()
Maar toch bedankt voor het compliment![]()
Lief he Naluquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:09 schreef Yez het volgende:
Nou, zoals beloofd hier een aantal van de foto's van afgelopen zondag :
Eerst Nalu (zucht.. wat een koppie he!)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Show Odiezee :
[afbeelding]
[afbeelding]
Show Dolfijndomijn :
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn fototoestel had volgens mij een beetje last van de kou, veel foto's zijn niet
echt mooi geworden..![]()
Maargoed, ik kom er nog vaak genoeg dit jaar dus nog alle kans om betere
te schieten!![]()
Het idee van katten in kooitjes lijkt heel zielig, maar het hangt van de kat af of het zo is denk ik. Mijn katten leken het niet erg te vinden, net als de meesten. Ze slapen net als thuis toch het grootste gedeelte van de middag (ik heb ze niet eens gevoerd omdat ik ze niet wakker wilde maken), en de rest van de tijd gingen we in en uit de kooi een beetje spelen en knuffelen, vooral dEUS leek alle aandacht echt super te vinden. Ik heb wel katten gezien die zich helemaal op zaten te fokken in zo'n kooi, dan moet je gewoon naar huis gaan vind ik, en zeker niet nog een keer met zo'n kat gaan showen. Dat is ook één van de redenen waarom ik toch een beetje twijfel bij het showgebeuren, sommige groepjes van exposanten daar herken ik me echt helemaal niet in, die komen daar om koste wat het kost die kat kampioen te laten worden. Ik ga gewoon met mate showen als er een speciale gelegenheid voor is, zoals een special, en als de katten het vervelend lijken te vinden dan stop ik ook acuut. Ik heb trouwens nog geen warme show meegemaakt, ben alleen nog maar in van die kouwe sporthallen geweest.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Leuke foto's, dolfijnen glimlachen altijd zo lievv
Wat een verhaal Ruby, haha je vingers blauwgetiept, wel erg leuk om te lezen.
Ik ben vroegah ook ooit eens op shows geweest, wezen kijken... maar ik vind het voor mezelf niksZe liggen zo zielig in kleine kooitjes in de hitte de hele dag... Maar goed, ieder zijn ding
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:04 schreef Miss_B het volgende:
Vanavond ga ik idd naar een cattery in Hilversum, maar niet naar Playa del Magic. De fokster van Smokey heeft me een aantal namen gegeven waar ik niet naar toe moet gaan.
Siberen vind ik erg mooi, ik heb van de week ineens bedacht dat als ik ooit zou fokken, en dat doe ik dan natuurlijk niet alleen maar met m'n vriend samen, dat we dan het beste Siberen zouden kunnen gaan fokken, vanwege de Neva Masqueradequote:Deze heet Le petit Chebbela's (als ik het goed geschreven heb). Zij heeft (Australische) Ragdolls en Siberische Neva Masquerada (hoop ik weer dat ik het goed geschreven heb).
Dus ik ben benieuwd. Zie ik ook voor het eerst een Siberische kat. Schijnen hetzelfde karakter te hebben als een Ragdoll, maar komen voornamelijk uit Rusland.
Dus vanavond even kijken ben benieuwd.!
Ik dacht even dat je de verkeerde foto gepost had, ik kon nergens een kat ontwaren...maar na een tijdje zag ik het ineens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:40 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Ik kijk alleen maar hoor![]()
(vis moet hoognodig bevallen, daarvoor doen we dr even hooguit een week apart, de babyvisjes gaan nml als ze groot genoeg zijn de schildpadden vijver inen tis lastig om die uit het aquarium zelf te gaan vangen, ohw de plantjes zijn er voor de foto even uitgehaalt, anders zag je de kat niet
)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Yez z'n/d'r () foto's
![]()
Maar toch bedankt voor het compliment![]()
Ben jij bij dr geboorte geweest ja? Woow!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Lief he NaluOok een van mn favorietjes
Maar das ook omdat ik dr geboren heb zien worden, en vooral de spanning tijdens en na de bevalling of ze het wel zou overleven
![]()
Zo te zien heb je een dol-fijne dag gehad![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef Nonneke het volgende:
Chinchilla spam![]()
We hebben vandaag dus eindelijk Faith en Shinchan samen in een nieuw hok gedaan, om te kijken of ze dan nu misschien wel samen wouden wonen![]()
Eerst zo min mogelijk in het hok, als het fout gaat kan je er tenminste goed bij
[afbeelding]
Lekker kontje![]()
[afbeelding]
Hey jij hier![]()
[afbeelding]
Gaat goedHok op zn plek, en meer erin
![]()
[afbeelding]
En dan zomaar opeens, na ruim een jaar proberen en bij elke poging ruzie maken......kan ik jullie het heugelijke nieuws vertellen dat mijn kleine meisje Faith, is gaan samen wonen met haar Shinchan![]()
![]()
[afbeelding]
Opa Dickey wou ook nog even zn nieuwe hok showen![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Inmiddels is die bovenste grijze plank vervangen door zn eigen stokken, die hattie al 16 jaar, kan je um niet opeens afpakken natuurlijk![]()
Dus als alles goed blijft gaan, kunnen we eindelijk een hok voor ze bouwenen babytjes verwachten
![]()
![]()
Twee weekjes, dat is nog klein ! Op die leeftijd is het bij een seal al wel te zien of het een lynx (tabby) is of niet, blue zal wel wat moeilijker zijn omdat dat lichter is. Bij een wit randje om het oor is het een Lynx, en hij kan een roze neusleertje met een randje erom hebben, maar dat kan ook nog donker zijn en later pas bijtrekken. Anders is het een bluepoint.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:27 schreef Miss_B het volgende:
Woehoe we hebben een kater gekocht![]()
Het beestje is nu pas 14 dagen geloof ik dus het duurt nog wel eventjes. Hij wordt een Blue Point en kan heel misschien nog uitgroeien tot een Blue Lynx. Maar heeft dus meer kans op een Blue Point!
Het was daar echt leuk en gezellig. Leuke en mooie katten zeg! Ook de Siberische katten zijn stoer en leuk..
We moeten nog veel geduld hebben, maar dat komt wel goed. Echt hele lieve en knuffelige katten zijn het.. Geweldig!
en ik zit ziek thuis..
Ik heb even gekeken, moeder is tabby (lynx) , dat is dominant dus ze heeft minimaal één A voor tabby, genetisch Aa of AA, op de foto van vader kan ik niet zo goed zien of hij nu lynx is of niet (omdat creme altijd wel een beetje tabbyaftekening heeft). gooi ik nu op de gok zo weinig mogelijk tabbygenen in de mix, dan is moeder Aa en vader aa, kittens krijgen dan altijd een gen voor effen a van de vader, en hebben 50% kans op een gen voor tabby A van de moeder. De kleinste kans op lynx is dus al 50%. Gooi ik er nog een tabbygen bij, ma Aa en pa Aa, dan heb je 75% kans op tabby en 25% kans op effen. Als één van de ouders AA is zijn allebei de kittens sowieso tabby. Maar als ze zegt dat er maar een kleine kans is op lynx dan zal het kitten inmiddels al meer op een effen bluepoint lijken denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:03 schreef Miss_B het volgende:
hahaha, ja idd de rooie Siberische kittens zijn erg leuk om te zien! Je hebt gelijk die staan niet op de site, daar heb ik haar ook over gemaild. Als je enorm nieuwsgierig bent... Dit zijn de ouders: de moeder is: Kiawara.s Charming Hope en de vader is: Thiefoheart,s Cream Puff.
Ik heb ook een dochter gezien van de vader... Mijn god.. ik dacht dat het een kater was, maar het was een poes van bijna 2 jaar..![]()
En ze had me ook gemail wat voor kleur de kittens kunnen hebben: de kater: blue point, of een klein kansje op lynx. de poezen: creme tortie point, met ook misschien lynx erin.
Ik kan me voorstellen dat je het leuk gehad hebt. Ik heb even op de site geteld en ze hebben iets van 15 katten en 7 kittens op het momentquote:Ik vond hun website ook een beetje onduidelijk daarom heb ik ook met haar gemaild en gebeld.
Ik krijg nog fotootjes toegestuurd van de kater, zodra ik die binnen heb zal ik hem wel even plaatsen
en Tarkan is een schatje, kwam gelijk op schoot springen en heerlijk lekker kroelen enzo
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:53 schreef Yez het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ben jij bij dr geboorte geweest ja? Woow!
Dat lijkt me een bijzondere ervaring!![]()
Max wil ook nog even gedag zeggen! :
[afbeelding]
ja de gemiddelde draagtijdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:27 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat is 111 dagenDe draagtijd van een chinchilla ? Kunnen kleine chinchilla's gelijk voor zichzelf zorgen trouwens ? (omdat de draagtijd zo lang is, bij een kat is dat maar 65 dagen ofzo)
Dit is dEUS met 2 weken, hij is natuurlijk seal dus dat is wel een hoop donkerder:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:25 schreef Miss_B het volgende:
Het enige wat ik wel zag en me vriend ook, was op een pootje van het katertje een paar streepjes.. Maar beide twijfelen we nou of we het nu echt zagen of dat het schaduw was... :|
Maar zodra ik de foto's binnen heb dan zet ik ze hier wel even neer
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Dit is dEUS met 2 weken, hij is natuurlijk seal dus dat is wel een hoop donkerder:
[afbeelding]
en dit is zijn zusje, een chocolatepoint (zonder tabby dus)
[afbeelding]
Bij dEUS zie je de witte randjes bij zijn oren al, bij zijn zusje niet, omdat zij een solid is en geen tabby. dEUS heeft wel een donker neusleertje hier, maar dat is later nog bijgetrokken. Ze lijken allebei streepjes op hun pootjes te hebben, terwijl er maar één tabby bijzit. Jullie zijn volgens mij een beetje tabbyfan, dus dat wordt oortjes kijken![]()
gaat goed, hé ? Is ook een erg leuke foto, daar heeft niemand bezwaar tegen durf ik te wedden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Samenwonen
![]()
![]()
[afbeelding]
links Faith, rechts Shinchan
sorry kan het niet latenvind het zo leuk
![]()
Ja het gaat erg goed !! Hadden we niet verwacht zo in eens, we proberen al ruim een jaar om die 2 samen te krijgen, maar elke keer liep het uit op ruziequote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
gaat goed, hé ? Is ook een erg leuke foto, daar heeft niemand bezwaar tegen durf ik te wedden.
zijn grappige beestjes volgens mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Samenwonen
![]()
![]()
[afbeelding]
links Faith, rechts Shinchan
sorry kan het niet latenvind het zo leuk
![]()
Welkom terug Renaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:54 schreef rena het volgende:![]()
Ik ben terug, het was heerlijkIk ga nu even bijlezen en zo
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef Miss_B het volgende:
Hier dan een foto van onze nieuwe aanwinst
Nog naamloos, want die moeten we nog verzinnen..
[afbeelding]
[afbeelding]
Het liefs willen we een originele naam dus dat wordt bedenken geblazen
Moeten er nog lang op wachten, maar met plezier in ieder geval..![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:27 schreef Auticia het volgende:
Welkom terug, Rena!
Binnenkort weer een Bommel-spam?
Awwwquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:09 schreef rena het volgende:
Een oudje dan, hij probeerde me weer eens een lebber te geven![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wie zeggen dat Rena ? Die mensen van het pension ? Maar bommel speelt daar toch met andere honden en kan daar toch wondjes krijgen ? En idd, so what als hij wat wondjes heb, die heb ik ook, en ik wordt ook niet mishandeld. Zelfde met mijn katten. (tenzij je oorkauwen en andere vormen van "mishandeling" door de rest van het poezengeboefte meerekent)
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:42 schreef Miss_B het volgende:
Ik had de naam Odin gemaild naar de fokster, krijg ik een mail terug. De naam zit al in haar Siberische katten, dus moeten we een andere naam verzinnen
Waarom?? Wat heeft mijn ragdoll te maken met haar Siberische? Anders geef ik hem nog een naam en dan als roepnaam Odin..
Lekker balen weer hoor dit....
Loki, zo heet het zoontje van mn caaf Jewel die nu bij Lyssa woont! Goeie naamquote:Op zondag 26 februari 2006 19:21 schreef Miss_B het volgende:
Dan wordt zijn naam op de stamboom Lokiodin (2 noorse goden) En zijn roepnaam Odin
(Of misschien wel Loki ook een leuke naam)
Zei het ook al in het foto topic, toevallig dat jullie ook helemaal weg zijn van de naam Odin.quote:Op zondag 26 februari 2006 09:41 schreef Miss_B het volgende:
![]()
naar lady-wrb
En we hebben een naam voor de kleine bedacht: Odin.Zijn er helemaal tevreden mee.. Past ook wel een beetje bij hem vinden wij..
Leuke foto is het van hem he hihi? Ik heb verder alleen nog een foto waar de 3 kleintjes bij hun moeder aan het drinken zijn. Zodra ik een nog duidelijkere foto heb laat ik het nog wel even zien.
Juist het feit dat je nu nog niet weet wat voor varieteit het wordt vinden wij ook zo leuk. Het kan een point of een tabby worden. Dat is juist ook zo leuk.. En hij zit nu al ruim 20 gram boven zijn 'normale' gewicht wat een kitten moet wegen met die leeftijd (volgens mij) .
ben benieuwd wat de fokster van dEUS ervan vindt pumpkin-Ruby
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:46 schreef Nonneke het volgende:
Ohw we tellen vanaf vandaag 111 dagen, ze zijn niet te stoppen die twee![]()
![]()
Maar ut zijn wel vluggertjes hoor![]()
Dus als alles een beetje meezit enzow, en het gaat allemaal goedkomen, hebben we rond 18 juni familieuitbreidingIk hoop wel dat ze wacht tot we thuis zijn, en niet eerder gaat bevallen ofzo, we komen 16 juni uit Center Parcs
![]()
Faith vind het allemaal prima, dus ik geloof niet dat we ons nu nog zorgen hoeven te maken of het wel goed gaat![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef kissa het volgende:
http://today.reuters.com/tv/videoStory.aspx?isSummitStory=false&storyId=c8dc1e901a6331daef1c64362393575335141f2a
Als het goed is zie je na het aanklikken een Beluga-walvis die waterkussen geeftNet rookrondjes....
Dat is heus niet per toeval zo gladquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:43 schreef Auticia het volgende:
Helaas voor hem was de vloer erg glad daar, dus hij rende wel maar kwam niet vooruit.![]()
.
Wat een leuk filmpje!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef kissa het volgende:
http://today.reuters.com/tv/videoStory.aspx?isSummitStory=false&storyId=c8dc1e901a6331daef1c64362393575335141f2a
Als het goed is zie je na het aanklikken een Beluga-walvis die waterkussen geeftNet rookrondjes....
Op dit moment 3, Faith en Shinchan, en Opa Dickeyquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:39 schreef Dandilion het volgende:
Nonneke, hoeveel chincilla's heb je?
Leuk dat ze gaan samenwonen. Is 16 erg oud voor zo'n beestje?
Ze hebben zo te lezen al een samenwoon-welkoms-feestje hier op de fok onder de gebruikers van dit topic. :0)
Het enige wat ik met dit weer niet zou doen is 120 tuffen over de dijk (zeewolde-harderwijk dijk dan), maar 100 maakt me weinig uit... Ze strooien hier echt heel goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:26 schreef Nonneke het volgende:
met de auto durf ik niet harder dan 90, laat staan een bus die door de sneeuw en wind en gladheid vrolijk 100 tuft over de dijk![]()
![]()
![]()
Ik vind alles dood engquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:37 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het enige wat ik met dit weer niet zou doen is 120 tuffen over de dijk (zeewolde-harderwijk dijk dan), maar 100 maakt me weinig uit... Ze strooien hier echt heel goed
toevallig zoeken ze volgens mij nog een hoop mensenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef Yez het volgende:
Gave foto's!!
![]()
Super hoor Nonneke!![]()
Zoeken ze niet nog heel stiekem iemand daaro? Voor zo'n 40 uurtjes in de week?![]()
![]()
Ik den kdat ik volgende week maar weer eens een dagje kom "oooh en aaaah-en"![]()
leuk hoor,nonquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Fokking Hek ! Fokking Zon ! En Fokking ik met mn dikke hol voor dat raam !![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
reuzen
De rest staat op mn *Space*
Ik had de vacatures op de site al gezien, heb 2 maanden geleden ook gesolliciteerd opquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
toevallig zoeken ze volgens mij nog een hoop mensenJoin the club ! gezellig !
(op de site staan vacature's ook voor de weekendhulp bij het dierenteam
)
Nouja, ze hebben het momenteel erg druk bij SOS, dus er is misschien nog hoopquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:49 schreef Yez het volgende:
[..]
Ik had de vacatures op de site al gezien, heb 2 maanden geleden ook gesolliciteerd op
een functie voor het team vissen/s.o.s dolfijn maar dat was blijkbaar nogal een populaire
vacature..![]()
Misschien is een open sollicitatie nog een idee, want de functies die er nu nog op staan
lijken mij geen full-time banen, tenminste dat maak ik er niet op uit.![]()
Ach, niet geschoten is altijd mis!![]()
Wat doe jij daar nou precies? en hoe bevalt dat (werken in het dolfi zal altijd goed bevallen
is mijn idee) qua werkzaamheden enzo?
Openbaarvervoer sucks hier zowizo, en ik had met de bus gemoeten vanmorgenquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:09 schreef lady-wrb het volgende:
en openbaar vervoer nonneke?
(met andere woorden, IK WIL DOLFIES IN DE SNEEUW)
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:24 schreef Ellatjuh het volgende:
och ja dan wordt het maar leuke foto's maken van de honden in de sneeuw.![]()
geweldig!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je kent me
![]()
[afbeelding]
Nee we willen niet op de foto, en dus NEE we kijken NIET naar de cam![]()
[afbeelding]
Ons 3 potige monster (DrolletjeDriePoot) durfde zich ook even naar buiten te wagen, tot de hondjes dr gingen uitdagen![]()
[afbeelding]
Poes: 'WTF doet die koude rotzooi in mn tuin ?!'
[afbeelding]
Steph ingesneeuwd![]()
[afbeelding]
Steph ziet weer wat![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou Nonneke, je stelt je niet aan hoor... Mn vriend is vandaag naar zijn werk gegaan. Om 7 uur vertrokken, wat ruimer gepland, zodat hij rond half 9 uiterlijk aan zou komen (met een normale ochtendspits). Hij is een kwartier geleden aangekomen...
vrijwilligers voor ophokken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef Nonneke het volgende:
Zow maar weer even wat zooi opgehangen voor de vogeltjes buiten, die zaten met hele volksstammen in de boom heel zielig naar binnen te loerenEn nu zijn ze uiteraard nergens meer te bekennen
![]()
quote:
De eerste familie pimpelmeesjes is gearriveerdquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef Nonneke het volgende:
Zow maar weer even wat zooi opgehangen voor de vogeltjes buiten, die zaten met hele volksstammen in de boom heel zielig naar binnen te loerenEn nu zijn ze uiteraard nergens meer te bekennen
![]()
schijnt dat het idd bij jullie best erg is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:23 schreef Nonneke het volgende:
pffffff gelukkig ik lees net op het Dolfi-personeelsforum dat mn andere collegaatje uit Swifterbant ook niet is gaan werken om de sneeuw, pak van mn hart, voel me helemaal zo'n loser als zij wel was gaan werken![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je kent me
![]()
[afbeelding]
Nee we willen niet op de foto, en dus NEE we kijken NIET naar de cam![]()
Ik ben ook benieuwd pumpkin_Ruby.. Thanks in ieder geval voor het vragen. Ik zal vragen of ze binnekort weer een foto willen maken. Of nog beter... Wij gaan gewoon weer eens een keertje langs. En dan maak ik een fotootjequote:Op donderdag 2 maart 2006 09:29 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Die eerste foto van die dolfijnen is echt gaaf !!
Miss_B; de fokster van dEUS zou net als ik zeggen dat je katertje tabby is/lijkt te worden, maar zij zegt dat ze het bij andere rassen als de Birmaan wel eens eerder mis gehad heeft. Ik ben in ieder geval erg benieuwd, blijft een kwestie van afwachten !
Foto's zijn altijd welkomquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:00 schreef Miss_B het volgende:
Of nog beter... Wij gaan gewoon weer eens een keertje langs. En dan maak ik een fotootje
Ben echt nog helemaal happy
En hoe gaat het nu met Flynn? Is ie al bijgekomen (ook van het feit dat hij nu een je-weet-wel-kater is geworden?
Jullie gingen hem toch Odin noemen en daar dan weer een variant op ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:19 schreef Miss_B het volgende:
De fokster gaat morgen nieuwe foto's maken van mijn schatje. Zodra ik hem dan binnen heb dan zet ik hem gelijk hier neerhihi Ben wel benieuwd!
En waarschijnlijk is de poes van mijn buurvrouw zwanger. Dus ik ben benieuwd naar haar kittens straks... Kan ik het ook van dichtbij meemaken
trouwens wat een leuke icon heb je van je katten zeg
Ik hoor het mn moeder nog zeggen "De Puppy's blijven NIETquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef Miss_B het volgende:
Hahahah Nonneke, ik zou wel willen, maar mijn vriend wilt het niet
Dat is soms ook wel heeeeel handig kan ik je vertellen. hihi. Anders zou het hier helemaal een dolle boel worden. Wat ook wel weer leuk is natuurlijk
Heeeeeeeeeeel misschien zwicht hij wel voor zon klein poppetje als hij ze ziet en er toch wel dagelijks mee geconfronteerd wordt.. hihi misschien werkt het wel.
Wij zijn van plan om hem Odin te noemen, maar ondertussen zijn we nog een leuke en originele naam met een leuke variant daarin te verzinnen. Wel moeilijk... maar Loki vinden we nu ook leukDus *denk* *denk*... hihi.
quote:
Gewoon bellen zeg je? daar had ik nog nieteens bij stil gestaan, ik dacht gelijk alweer aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 07:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben het momenteel erg druk bij SOS, dus er is misschien nog hoop
Anders gewoon bellen !
Ik doe daar gewoon de schoonmaak, wctjes, douches van de trainers, de was van de trainers etc etc, MIJ bevalt dat prima, ik heb nergens problemen mee, vind alles best zolang het maar werk is, en de diertjes maken die vieze wctjes snel goed hoorJe komt op plekken waar je als bezoeker 'nooit' zou komen, zoals achter de koepel enzo, en je hoort alles wat er gebeurt op het park
(Wat je in andere teams minder snel hebt, wij komen natuurlijk overal op het park
) Mocht het je intresseren wij zoeken nog een (ik d8 fulltime, maar dunno 4sure dat veranderd met de week....) collega
![]()
Nee zonder gekheid, snap best dat je niet zit te w88 op plee's schoonmaken, maar als je wat van de diertjes wil zien moet je bij Team Park komen, Retail en Horeca zit je hele dag binnen
Dus ik zou ze gewoon bellen
![]()
Jup, dat is naar 'hun eiland is, een speelterrein, wie laat ons lachen gieren, ovide en zijn vrienden, wat zij ook doen, beleef het mee, ovide en zijn vriendin op tv!' En ovide is een heel mooi ventjequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef lady-wrb het volgende:
ovideis dat naar die tekenfilm? daar was ik vroeger helemaal gek van.
nou we willen je vriend liever te vriend houden hahahaquote:[quote]Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef Miss_B het volgende:
Hahahah Nonneke, ik zou wel willen, maar mijn vriend wilt het niet
Dat is soms ook wel heeeeel handig kan ik je vertellen. hihi. Anders zou het hier helemaal een dolle boel worden. Wat ook wel weer leuk is natuurlijk
Heeeeeeeeeeel misschien zwicht hij wel voor zon klein poppetje als hij ze ziet en er toch wel dagelijks mee geconfronteerd wordt.. hihi misschien werkt het wel.
Wij zijn van plan om hem Odin te noemen, maar ondertussen zijn we nog een leuke en originele naam met een leuke variant daarin te verzinnen. Wel moeilijk... maar Loki vinden we nu ook leukDus *denk* *denk*... hihi.
volgens mij uit de grondquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Yez het volgende:
Oohw das die tekenfilm waarin die tv's zo uit de lucht kwamen toch?![]()
Mooie foto inderdaad van ovide!![]()
Misschien gaat hij toch wel overstag als hij ze ziet zo klein.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:30 schreef frontignan het volgende:
[..]
nou we willen je vriend liever te vriend houden hahaha![]()
maar als alles goed is is ze zwanger, tepels zijn al aardig gekleurd dus duimen maar![]()
moeilijke besslissing hoor beide namen zijn heel mooi,ben benieuwd wat het gaat worden
groetjes![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:26 schreef Miss_B het volgende:Woei Ovide
En heb weer een foto van Loki/Odin Helaas niet zo scherp, maar toch leuk genoeg...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:20 schreef lady-wrb het volgende:
wat leuk nonneke
schaf maar vast een waterdichte camera aan
Ik en Jolijn (van dEUS) denken bluepoint inmiddels. Ik zou het wel grappig gevonden hebben als hij bluetabbypoint is/was, haar bluetabbypoint dekkater heet ook Lokiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:41 schreef Miss_B het volgende:
Hee Inkie wat een toeval. Ik lees net je berichtje hier in de SC dat je vindt dat Loki schattiger klinkt dan Odin.
Wij hebben net besloten om hem maar Loki te noemen. Dat vonden we toch wel iets beter bij hem passen.
Dus dit lieve schatje is nu gedoopt tot: LOKI
Ben trouwens nog steeds benieuwd welke kant hij opgaat: een Blue Point of toch ook Tabby.. Das de vraag. Maar juist deze onwetendheid is het leukst vinden wij.
de fokster heeft zelf nog 4 siberische beschikbaar, 2 brown tabby, 1 red tabby en 1 helemaal zwart... zat al me moeder over te halen, maar zij wilt nog niet![]()
ik wil ook!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:04 schreef Nonneke het volgende:
Leuke naam ! (heette een van die baby kaafjes van zoeper ook niet Loki ??)
Whieeejjjj ik blij dat ik gister was gaan werkenStond in de koffiecorner ff te bellen, mn 1e medewerker loopt langs, dus ik zwaai ff van "Helleuh ik ben er weer" komtie naar me toe, helemaal blij "Heb je Niels (andere 1e medewerker) al gesproken ??
![]()
" dus ik Ehm nee
"Ohw wacht ff dan !! Hij heeft leuk nieuws voor je !!
"
Ehm oke tzal wel ?
Komtie aanlopen met een envelopje " Hier !" Dus ik maak envelopje open...
Hallo Manon,
Wat leuk dat je je hebt opgegeven voor Dichter bij Dolfijnen ! Veel collega's hebben laten weten graag mee te willen doen aan dit programma. Omdat er meer aanmeldingen dan plaatsen waren, is er geloot. Jij bent een van de gelukkigen !
Dat scheelt me dan toch weer mooi 150 euro !
Kga met de dolfijntjes het water in 21 maart
Niet zwemmen hoor
maar toch weer iets dichterbij
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil luca een keer laten logeren in het dolfinarium zodra hij er de leeftijd voor heeft.
lijkt me zo gaaf voor hem.
weet jij daar meer van, nonneke?
das mijn probleem ook al:(quote:Op zondag 5 maart 2006 16:34 schreef Nonneke het volgende:
Nee ken persoonlijk niemand die eraan meegedaan heeft helaas.
Ben helaas zelf te oud![]()
Beterschapjes Cotton !!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
agossie, arme cotton beterschap beessie
nonneke wat heb je toch een leuke baan, of moet ik zeggen een baan op een leuke plek?
gaat er nog een dolfi-meeting komen? ik heb wel zin![]()
![]()
zijn er toevallig dat iemand weet ergens acties voor korting voor het dolfinarium want ik kan me herinneren dat de toegangsprijzen er niet om liegen (maar dat is natuurlijk omdat ze nonneke moeten betalen)
Wat cotton betreft, hij heeft er geen last van, dus zei de DA dat het kon blijven zitten. Niemand heeft wat aan hem gemerkt de afgelopen 2 jaar, ze zei wel dat hij er wel veel pijn aan gehad heeft moeten hebben. Arm beessie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef Yez het volgende:
Beterschap Cotton!![]()
Die kogeltjes, laten ze die zitten of worden die verwijderd?
Zouden die niet alsnog voor 'last' kunnen gaan zorgen anders?![]()
Mensen die een abbo hebben op het dolfi kunnen 1 introducee meenemen
die dan 50% korting krijgt op de entree!![]()
Ik geloof alleen niet dat er hier veel mensen zijn die toevallig zo'n abbo hebben..![]()
Hoe oud is Luca dan ? Want als hij zo gek is op dolfijnen is het zeker wat voor hem !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het jammer dat we te ver weg wonen. als het wat dichterbij was, zou ik zeker een abonnement willen hebben want luca is nog steeds dol op dolfijnen.
vandaar ook mijn interesse in die dolfinarium-overnachting.
Hehehe!! Maar ja het was dan ook wel echt pokkeweer vandaag zeg...quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
(..)
Mijn god, vandaag meer personeel dan gasten op het park, nog geen 100 mensen !!! en dat terwijl er op een goede hoogseizoen dag met gemak 13.000 man rond kachelenTis nu net zo'n zoekspelletje geworden Zoek-De-Gast
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hoe oud is Luca dan ? Want als hij zo gek is op dolfijnen is het zeker wat voor hem !![]()
Je doet het expres he Yez.... elke keer gaan als ik vrij benJammer van die part-time functie's alleen ! stommerds, misschien van de zomer nog eens proberen
Mijn god, vandaag meer personeel dan gasten op het park, nog geen 100 mensen !!! en dat terwijl er op een goede hoogseizoen dag met gemak 13.000 man rond kachelenTis nu net zo'n zoekspelletje geworden Zoek-De-Gast
![]()
Ja zou het prettiger vinden als je het voortaan eerst ff overlegtquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:00 schreef Yez het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer eerst met jou overleggen of je dan moet werken oke?
![]()
Ohw, ik probeer het zeker wel een keer weer hoor, dit was ook niet mijn eerste poging..![]()
Ik bel ze plat tot ze me zat zijn..![]()
![]()
100 gasten op het park?shit zeg, dat is niet goed.. straks besluiten ze nog vaker
dicht te gaan!![]()
Ja opzich wel, bedoel er stopt een trein in Harderwijk, dan zou je A'dam -> Utrecht/Amersfoort -> Harderwijk, en dan vanaf het station daar een bus (147, 144) naar Dolfi zelf... tis wel een gedoe met overstappen, maarja je hebt wel een hele leuke dag dan natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:11 schreef lady-wrb het volgende:
t is zo jammer dat ik geen auto kan rijden anders had ik beslist met luca op zijn vrije dagen naar harderwijk gekund.
is het met openbaar vervoer een beetje te doen nonneke?
doe je ff bellen als je er bent enzow ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:46 schreef Ellatjuh het volgende:
ik kom morgen en tel voor 10:D
lief van je, maar luca is nu nog te jong.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja opzich wel, bedoel er stopt een trein in Harderwijk, dan zou je A'dam -> Utrecht/Amersfoort -> Harderwijk, en dan vanaf het station daar een bus (147, 144) naar Dolfi zelf... tis wel een gedoe met overstappen, maarja je hebt wel een hele leuke dag dan natuurlijk
Zal ik btw voor je vragen of ze meer info hebben over Dromen bij Dolfijnen en het op laten sturen ?
Liefffffffffff heequote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt van Obelix en Idefix' eerste kennismaking met een maiskolf! Kijk hier
Wauw wat lievvvvquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:27 schreef kissa het volgende:
Een schattig kitten-kloekfilmpje
http://www.youtube.com/watch?v=p7qb6brLIBs
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw wat lievvvv![]()
Kan op het laatst alleen nog met zijn koppie onder moeders vleugels
och had dat niet gelezen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
doe je ff bellen als je er bent enzow ?![]()
Ohw ik dacht dattie al bijna 8 was, geen idee hoe ik daar dan weer bij komquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lief van je, maar luca is nu nog te jong.
ik dacht meer aan volgend jaar ofzo. dan istie 7 en wordt hij 8 (ow wat klinkt dat groot)
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:29 schreef Ellatjuh het volgende:
och dit ga ik nu het komende jaar horen.
omdat ik het wel een beetje eng vond eerst
heb nog nooit een dolfijn geaait:(quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:51 schreef Yez het volgende:
[..]
Mooie dieren toch, die roggen?
![]()
Al aai ik liever een dolfijn..![]()
![]()
Ik ga morgen naar het dolfi!![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:09 schreef rena het volgende:
Ah, het hebben van een hondDondert zo even met zijn vrolijke enthousiasme de kamer in als we net gewandeld hebben, waardoor het witte kleed onder de zwarte pootafdrukken zit. Honden
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 08:40 schreef inkie1010 het volgende:
[..]Bommel toch!! Ik heb vannacht gewoon van Bommel gedroomd maf he! Ik weet niet precies meer wat, maar er liep ineens een hond in de straat en ik zei " oooh dat is Bommel!" en toen ik die naam zei kwam ie meteen naar me toe. En toen zei ik "die moet ik naar rena van het forum terug brengen"... naja meer weet ik niet meer
Maar wel heel grappig (hij was trouwens heel lief!)
Ja ik gaf eerst RC..quote:Op maandag 13 maart 2006 12:30 schreef Uhmmie het volgende:
hehe toch wel lief dat ze dat zo lekker vond
je gaf eerst RC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |