Ze ligt al bijna een week in het 'ziekenhuis' zegt de ex, volgens de dierenarts is er niks aan te doen, en krijgt ze er alleen maar last van, en om dat beestje dan toch te laten leven zou egoistisch zijn, ze verdienen geen pijn die alleen maar zeerder gaat doen en dat ze misschien over een tijdje gewoon stikt ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:10 schreef lady-wrb het volgende:
bah wat akelig nonneke, is er echt niks meer aan te doen?
Op haar site staan geen duidelijke nestjes vermeld zeg maar. Maar als je kijkt bij kittens beschikbaar en dan klikt op het woord fotootjes. Daarin staan veel foto's van beschikbare kittens. Wij gaan dan kijken naar kitten van foto nr 2 (met groene ogen) hij is van april 2005...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Drie is echt nog superjong. Lijkt me ook heel naar voor je vriendin, ik weet niet of ze erheen kan/wil ?
Ben benieuwd naar wat voor nestje je op het oog hebt, Miss_B ! Wel van Gemma ? Ik zag op har site geen nestjes, na even checken heeft zij geloof ik wel twee poesjes beschikbaar.
Dat is toch Harrie ? Die is beeldschoon, totaal om op te vreten ! Ik zou het wel wetenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:28 schreef Miss_B het volgende:
[..]
Op haar site staan geen duidelijke nestjes vermeld zeg maar. Maar als je kijkt bij kittens beschikbaar en dan klikt op het woord fotootjes. Daarin staan veel foto's van beschikbare kittens. Wij gaan dan kijken naar kitten van foto nr 2 (met groene ogen) hij is van april 2005...
Ja wel komen hoor !! Ga ik lekker broodjes halen enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 18:13 schreef Ellatjuh het volgende:
wel een relaxte tijd om te gaan.
maar ga zowieso 2x dit jaar.
Ja dagelijksquote:Op maandag 20 februari 2006 18:23 schreef Ellatjuh het volgende:
je bent een schat,non![]()
maarja dat hoor je vast wel vaker![]()
ga 1x met mn moeder en 1x met Suusje en nog wat mensen denk ik![]()
en het klinkt goed van die broodjes!
maarja hoor het wel wanneer je in maart moet werken
lang verhaal, en een heeeeeeeeele hoge grote berg met strontquote:Op maandag 20 februari 2006 19:26 schreef Ellatjuh het volgende:
raar,zeg.
zeker stom dat ze der ex dan niet even mailt of belt,aangezien het hun hond was
Aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef Auticia het volgende:
Kijk nou wat ik in mijn mailbox vond.
[afbeelding]
Spike als pup van 9 weken.
Ik heb het enorm naar mn zin gehad ja!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef Nonneke het volgende:
Hoop dat jullie tot een beslissing kunnen komen Miss B![]()
Spannend hoor nieuw poesje kopen![]()
En Yez (Yez was het toch ??) naar je zin gehad zondag ?? Je hebt iig goed overal kunnen kijken enzo he, er was geen hond
zaterdag openingsdag: +/- 900 man
zondag +/- 1500 man
vandaag kwamen we net niet aan de 900
Je ziet niet eens dat er iemand op het park is
En dan te bedenken dat er in het hoogseizoen, dagen zijn dat er 13.000 man op het park rondhobbelen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |