Jij hebt slechts een fragment gezien van wat er is voorgevallen en aangezien jij de voorgeschiedenis niet weet kan jij niet rechtmatig een oordeel vormen over de situatie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat the fuck. Als ik zoiets vroeger deed dan kon ik zonder eten naar bed, kreeg een schop onder mijn hol of kwam een paar dagen niet buiten. Nee tegenwoordig zijn ze te vuil om de eigen kinderen op hun gedrag te wijzen, vandaar dat die kutjeugd ook zo agressief en brutaal is.
Mjah, daar leer je het kinderen echt mee af ja. De volgende keer doet hij het weer. Een schop onder zijn dikke reet, dat verdiende ie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:38 schreef N.icka het volgende:
Hij wees zn kind toch op zn gedrag???? Hij zei : Doe even normaal.
Dan had jij hem maar als een goede burger moeten corrigerenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mjah, daar leer je het kinderen echt mee af ja. De volgende keer doet hij het weer. Een schop onder zijn dikke reet, dat verdiende ie.
Dat weet je niet, misschien had die vader wel eerst iets misdaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mjah, daar leer je het kinderen echt mee af ja. De volgende keer doet hij het weer. Een schop onder zijn dikke reet, dat verdiende ie.
en dan die vader: "doe is ff normaal"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:52 schreef B_BOY het volgende:
miss staat dat kind al drie dagen buiten.
Boeiend, tis jouw kind toch niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:52 schreef B_BOY het volgende:
miss staat dat kind al drie dagen buiten.
whehehequote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:59 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
en dan die vader: "doe is ff normaal"
overmorgen mag je weer naar binnen!
Zo heten die kinderen vaak, jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:41 schreef MrBean het volgende:
mijn pappa is een klootzak hij liet me er niet in
groetjes van jeffrey
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |