Moet je bij een plaatselijk speeltuintje eens een trap van de glijbaan maken!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:50 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een glijbaan van mijn trap gemaakt.
Whehehe, al die kleuters stuiterenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Moet je bij een plaatselijk speeltuintje eens een trap van de glijbaan maken!
DA'S LACHE EDGAR!!!11![]()
;dD
![]()
;d
Wie is Edgar??!?!/11quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
;dD
![]()
;d
die van Josquote:
Ik was even bang dat hier sprake was van overspel.quote:
Ik had toch minstens wel wat botbreuken en een gescheurde lever verwacht toen ik de topictitel lasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Toen ik net de trap afsprintte om koffie te halen, vroeg ik me af of ik op een normale manier de trap afliep. Ik doe het altijd zo: eerst één trede met mijn linkerbeen , daarna zet ik met mijn rechterbeen af en neem ik twee trede's in éen, waarna ik weer op mijn linkerbeen terechtkom.
Dus hoe sprinten jullie de trap af?![]()
voorwaarts?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:44 schreef BrauN het volgende:
Met een koprol, duh. Ik ben daar geen flikker zeg.
En dan zo zeggen: Ik deel regelmatig trappen uit in de speeltuin. Iedereen zo flippenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
;dD
![]()
;d
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:46 schreef Chriz2k het volgende:
Ik pak altijd de leuningen vast en slinger mezelf naar beneden.
Dan ben je bést lompquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:21 schreef Marietje_34 het volgende:
Sinds ik laatst keihard van de trap ben geflikkerd en zowat mijn voet brak: heel voorzichtig![]()
parachute is beterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik gebruik mijn jetpack
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:12 schreef BrauN het volgende:
Ik vind dit trouwens maar een misselijk topic. Mijn oma is overleden aan het 'van-de-trap-vallen'!![]()
Ik sta te trappelen om hier een opmerking over te makenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:12 schreef BrauN het volgende:
Ik vind dit trouwens maar een misselijk topic. Mijn oma is overleden aan het 'van-de-trap-vallen'!![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik sta te trappelen om hier een opmerking over te maken![]()
![]()
!
Ja wie trapt daar dan ook in!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:12 schreef BrauN het volgende:
je snapt het nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
Soms he als mijn jetpack kapoets is dan gebruik ik dit
[afbeelding]
ik had een stapeltje post op de trap gelegd en glee daar overuit toen ik naar beneden liepquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan ben je bést lomp. Van de trap vallen, hallo
.
ben je nu blindquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik had een stapeltje post op de trap gelegd en glee daar overuit toen ik naar beneden liep![]()
Echt wel, mijn huis is nou eenmaal zo groot dat is de trap nog met een harrier kan ontwijken. Je bent gewoon jaloersquote:
Kankerhoer!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jullie! Ze is 'gewoon' overleden aan kanker! Hihi!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jullie! Ze is 'gewoon' overleden aan kanker! Hihi!
daar had je me evenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:17 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Echt wel, mijn huis is nou eenmaal zo groot dat is de trap nog met een harrier kan ontwijken. Je bent gewoon jaloers
1665, tel maar naquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:18 schreef Backhander het volgende:
ik ga in de carnavalsvakantie naar parijs. en dan ga ik in de eifeltoren. zal ik de trede's gaan tellen?!
Doe eens. Je gaat toch nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:18 schreef Backhander het volgende:
ik ga in de carnavalsvakantie naar parijs. en dan ga ik in de eifeltoren. zal ik de trede's gaan tellen?!
Gremlins ... mooie actiequote:
dat doe ik alleen in een ondeugende buiquote:Op zondag 19 februari 2006 01:12 schreef Mastertje het volgende:
1 - 2 - 1 - 2 en dan de laatste 4 sla ik over
Doet de lift het dan altijd.. of woon je op de begane grond?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:13 schreef Roellio het volgende:
Ik woon in een flat, ik heb heul geen trap!
Bij brand nooit de lift nemen! Das altijd les 1!! Dus uit het raamspringen lijkt me dan de beste optie!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:24 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Doet de lift het dan altijd.. of woon je op de begane grond?![]()
wel lastig om weer omhoog te sprinten danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:50 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een glijbaan van mijn trap gemaakt.
allochtoonquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:39 schreef PatjeDoN het volgende:
ik spring altijd in 1x vanaf de 12e tree, maar ik moet wel schuin met mijn hoofd // apringen, anders kom ik met mn kop tegen datextra deel muur ofzo.. :-)
ik sla altijd 1 tree over.. bij elke trap..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Toen ik net de trap afsprintte om koffie te halen, vroeg ik me af of ik op een normale manier de trap afliep. Ik doe het altijd zo: eerst één trede met mijn linkerbeen , daarna zet ik met mijn rechterbeen af en neem ik twee trede's in éen, waarna ik weer op mijn linkerbeen terechtkom.
Dus hoe sprinten jullie de trap af?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |