abonnement Unibet Coolblue
pi_35437826
Milaan is toch niet klein?

Je kan toch met een LowCost carrier naar een plaats in het noorden gaan, bv, Verona, Venetie of zo en vanaf daar met het ov naar dat plaatsje?
pi_35438009
Neej je begrijpt me verkeerd . Ik ga met een reisorganisatie incl. busreis etc. naar een plaatsje (dorpje geloof ik, naam is me even ontschoten) ten Noorden van het Gardameer. Daar gaan we dan beetje relaxen en stappen. Echter wil ik ook graag sportklimmen in de Franse Alpen zoals elk jaar en ik had bedacht om dan niet die bus mee naar huis te nemen, maar om in Frankrijk vrienden die er dan al zitten op te zoeken. Vorig jaar vlogen we naar Milaan vanaf Amsterdam en toen hadden we 2 dagen nodig om in Frankrijk te komen, vandaar dat ik weet dat het vanaf Milaan niet zo'n probleem moet zijn verder. Maar hoe in Milaan te komen vanaf zo'n dorpje dat is een beetje een probleem.
pi_35438179
Ow... Er zal vast toch wel een treinverbinding zijn?
pi_35438238
Het dorpje heet Rive D/G. K zie nu dat ze wel een station hebben, valt mee dus.
pi_35442012
Ik wil van de zomer naar de Verenigde Staten gaan om er een zomer bij vrienden te verblijven. Alleen zijn de prijzen van tickets nogal duur (+/- 950 euro). Er zullen toch wel goedkopere te vinden zijn? Ik weet dat ik in het hoogseizoen zit, maar toch.

Ik moet zijn in de staat Indiana en het vliegveld daar heet "Indianapolis International Airport" en een andere dichtbijgelegen grote stad is Chicago. Maar ik wil best wel ergens anders in de VS landen en vanaf daar met overig vervoer naar Indianapolis (Hoofdstad van de staat Indiana) reizen als dat goedkoper is. Bijvoorbeeld in NYC landen en de greyhound bus nemen? Ik wil er graag voor de gehele zomer verblijven dus de reistijd maakt niet echt uit.

Vertrekdatum is vanaf 14 juli (vanwege school)) en terugkomdatum voor 1 September. De data's zijn flexibel zolang het maar binnen deze periode blijft en als dat de prijs zal drukken.
quote:
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Maakt opzich niet uit, het liefst vanuit Schiphol of Rotterdam Airport
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel? Periode 14 juli tot 1 september, wel flexible (zie hierboven)
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Indianapolis
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Trein, bus, vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Zo goedkoop mogelijk
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
pi_35442798
beste mensen, ik moet 1 juni naar Instanbul uit Parijs. Maar ik vind niks wat echt redelijk goedkoop is.
pi_35448974
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:05 schreef 455H07E het volgende:
Ik wil van de zomer naar de Verenigde Staten gaan om er een zomer bij vrienden te verblijven. Alleen zijn de prijzen van tickets nogal duur (+/- 950 euro). Er zullen toch wel goedkopere te vinden zijn? Ik weet dat ik in het hoogseizoen zit, maar toch.
Op vliegtarieven.nl kom ik op 850 euro voor een retour incl naar Indianapolis. Naar Chicago is het ongeveer 750 euro en dan nog 55 dollar met de trein retour.

Naar NYC vliegen komt ook op ongeveer 600 euro en dan nog 180 dollar voor de trein.

Treintarieven zijn te vinden op www.amtrak.com
Bustarieven op http://www.greyhound.com/home.asp
pi_35449251
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef boskov het volgende:
beste mensen, ik moet 1 juni naar Instanbul uit Parijs. Maar ik vind niks wat echt redelijk goedkoop is.
112 euro goedkoop genoeg?

Parijs Orly - Berlijn Schoenefeld met Easyjet voor 50 euro
Berlijn Schoenefeld - Istanbul Sabiha met Germanwings voor 61,80.

Maar dan moet je wel in de middag van 31 mei vertrekken

Alternatief is op 2 juni
Parijs CDG - Keulen met Germanwings voor 29 euro
Keulen - Istanbul Sahiwa met Germanwings voor 118 euro
pi_35453150
DT:
pi_35454565
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:05 schreef 455H07E het volgende:
Ik wil van de zomer naar de Verenigde Staten gaan om er een zomer bij vrienden te verblijven. Alleen zijn de prijzen van tickets nogal duur (+/- 950 euro). Er zullen toch wel goedkopere te vinden zijn? Ik weet dat ik in het hoogseizoen zit, maar toch.
Amsterdam - Indianapolis 942,59 met Delta met vertrek op 15 juli en terugvliegen op 30 augustus.

Amsterdam - Indianapolis 943,85 met Delta met vertrek op 15 juli en terugvliegen op 26 augustus.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_35500431
Hier een request van een onervaren vlieger:

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

1 Ik wil vanaf A'dam of Eindhoven naar een willekeurige Londense luchthaven reizen. Wel zo dicht mogelijk bij het Tottenham stadion Dus ik neem aan dat Gatwick dan het beste is, maar weet niet zeker.
2 Ik ga maandag 27 maart rond 12 a 13 uur. En wil liefst diezelfde nacht nog om een uur of 12 a 01 weer terug. Als dat echt niet gaat (en voor zover ik het heb bekeken gaat het ook niet), dan de volgende dag zo rond 13 a 14 uur in de middag.
3 Londen dus... Gatwick, Standstead, Luton....
4 Per vliegtuig
5 Zo goedkoop mogelijk wel ja. Liefst een retourtje van max. 80 euro.
pi_35502437
Binnen Nederland en met ongeveer jouw wensen kom ik op:

Eindhoven v. 09.25 - London Stansted a. 09.30 voor 29,23
London Stansted v. 17.00 - Eindhoven a. 19.00 voor 46,91

Als je 's ochtends om 7 uur terug kan vliegen kan je 20 euro op de terugreis besparen dus dan betaal je voor de terugreis iets van 25,16. Je vliegt dan met Ryanair.

Prijzen inclusief luchthavenbelastingen en credit card kosten.

Totaal 74,56 + 10 euro boekingskosten = 84,56 via www.wegolo.nl

-------------------------------------

Amsterdam - London Gatwick en terug met Easyjet via www.easyjet.nl kost je 91,82 incl taxes, toeslagen en credit card toeslag.

-------------------------------------

Eindhoven - London Stansted en terug met Ryanair via www.ryanair.com kost je 49,65 incl taxes, toeslagen. Ik weet echter niet of hier nog een toeslag voor credit card betalingen bij komt.

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_35503346
quote:
Op zondag 26 februari 2006 07:00 schreef Jaguarized het volgende:
Stansted
Gatwick
Hou er wel rekening mee dat je vanaf Stansted naar London moet reizen.. dat kost je ongeveer 3 kwartier reistijd per trein en ongeveer £20 voor een retourtje naar Liverpool Street Station. Per bus is het 1uur 40 minuten (afhankelijk van het verkeer) en het kost ongeveer £10 voor een retour.

En ook vanaf Gatwick zal je naar London moeten:
Per trein gaat er de Gatwick Express (30 min. £20 retour), Thameslink (30 min, £11 retour) of Connex (35min, £17). Gatwick Express en Connex gaan naar Victoria Station, Thameslink naar London Bridge. Per bus(coach) duurt het anderhalf uur en het kost £10 retour) naar Victoria Station.

En dan nog naar het Tottenham stadion. Ik weet niet waar die is, maar waarschijnlijk kan je voor een paar pondjes wel een tube ticket kopen daar naartoe.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_35506684
quote:
Op zondag 26 februari 2006 10:18 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hou er wel rekening mee dat je vanaf Stansted naar London moet reizen.. dat kost je ongeveer 3 kwartier reistijd per trein en ongeveer £20 voor een retourtje naar Liverpool Street Station. Per bus is het 1uur 40 minuten (afhankelijk van het verkeer) en het kost ongeveer £10 voor een retour.

En ook vanaf Gatwick zal je naar London moeten:
Per trein gaat er de Gatwick Express (30 min. £20 retour), Thameslink (30 min, £11 retour) of Connex (35min, £17). Gatwick Express en Connex gaan naar Victoria Station, Thameslink naar London Bridge. Per bus(coach) duurt het anderhalf uur en het kost £10 retour) naar Victoria Station.

En dan nog naar het Tottenham stadion. Ik weet niet waar die is, maar waarschijnlijk kan je voor een paar pondjes wel een tube ticket kopen daar naartoe.
Daarom zet ik er ook neer: "ongeveer jouw wensen".
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_35507560
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:50 schreef Jaguarized het volgende:
Daarom zet ik er ook neer: "ongeveer jouw wensen".
t Is ook gewoon wat aanvullende informatie, zodat TS een meer volledig beeld heeft van de tijden en kosten (en nee, 't is nog steeds geen volledig beeld)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_35536945
Ik wil graag in de zomer (Juli) naar Nieuw Zeeland Of Auckland, of Wellington, dat weet ik nog niet,
goedkoopste wat ik tot nu toe vond, is 1200 a 1300 euro, dat kan vast (hopelijk!~) goedkoper...
  maandag 27 februari 2006 @ 20:00:26 #67
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_35552760
Hi there, v.v. Singapore goedkoper anyone?? , vertrek16 juli +/- terugkomst uiterlijk 20/21 augustus. Ik kom niet goedkoper dan 1057 euro bij British Airways, heb een reservering voor 1159 bij KLM. (kan tot april aangehouden worden)

Voorwaarden:

-ticket moet changable zijn (data's moeten kunnen wijzigen) tegen een relatief klein bedrag.
-niet 3x overstappen, liefst rechtstreeks. Mag vertrekken vanaf Brussel, of Amsterdam.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_35552935
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hi there, v.v. Singapore goedkoper anyone?? , vertrek16 juli +/- terugkomst uiterlijk 20/21 augustus. Ik kom niet goedkoper dan 1057 euro bij British Airways, heb een reservering voor 1159 bij KLM. (kan tot april aangehouden worden)

Voorwaarden:

-ticket moet changable zijn (data's moeten kunnen wijzigen) tegen een relatief klein bedrag.
-niet 3x overstappen, liefst rechtstreeks. Mag vertrekken vanaf Brussel, of Amsterdam.
Vanaf Dusseldorf betaal je 869 incl met Emirates met een overstap in Dubai. Is voor jou net zo ver als Schiphol of Zaventem. ZIe www.vliegtarieven.nl
pi_35552954
Nog een verplaatst vraagje:
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:34 schreef willyp het volgende:
Zoals de topic het al een beetje verraad; hoe kom je het goedkoopst naar Thailand?

Nou zag ik dat je in Nederland veel aan belasting moet neertellen en dat het seisoen Juli lekker enormmm hoog is qua prijs (logisch).

Ik probeerde even uit hoeveel het zou kosten als ik vanuit Belgie (antwerpen) zou vertrekken naar Thailand en kwam al meteen (met KLM!!) uit op wel bijna 500 euro minder bij 2 personen!!

Nu vroeg ik me af of iemand weet hoe de regels hiervoor zijn, mag je gewoon via Antwerpen naar het buitenland toevliegen? Waar moet je aan denken? Komen er nog andere extra kosten?

Vervoer vanuit Amsterdam naar Antwerpen is niet zo`n probleem, dit kan met de trein (student) of event. met de LPG auto, las op de site van Antwerpen Airport dat je daar gratis kunt parkeren rondom de airport (correct me if i`m wrong )
pi_35553294
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:37 schreef Greetings het volgende:
Hier een request van een onervaren vlieger:
1 Ik wil vanaf A'dam of Eindhoven naar een willekeurige Londense luchthaven reizen. Wel zo dicht mogelijk bij het Tottenham stadion Dus ik neem aan dat Gatwick dan het beste is, maar weet niet zeker.
2 Ik ga maandag 27 maart rond 12 a 13 uur. En wil liefst diezelfde nacht nog om een uur of 12 a 01 weer terug. Als dat echt niet gaat (en voor zover ik het heb bekeken gaat het ook niet), dan de volgende dag zo rond 13 a 14 uur in de middag.
3 Londen dus... Gatwick, Standstead, Luton....
4 Per vliegtuig
5 Zo goedkoop mogelijk wel ja. Liefst een retourtje van max. 80 euro.
Is de boot wellicht niet een betere optie voor je: www.golondon.nl; dat is met 70 euro voor een retourtje van NS-station in de buurt tot centrum London de goedkoopste oplossing.
  maandag 27 februari 2006 @ 20:17:19 #71
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_35553420
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:05 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Vanaf Dusseldorf betaal je 869 incl met Emirates met een overstap in Dubai. Is voor jou net zo ver als Schiphol of Zaventem. ZIe www.vliegtarieven.nl
geen plaats op deze data, tarief niet beschikbaar, onduidelijke voorwaarden. (zijn de data nog wijzigbaar??) , zeer lange transfer in Dubai. Verder vertrek ik liever niet vanaf dusseldorf, omdat het lastiger is met de trein terug naar huis te reizen (denk ik.) Lijkt me geen optie.. KLM is overigens ook maar 880 euro incl, als ik een non-changable ticket neem. (maar dat wil ik dus niet) darn hoogseizoen. (vorig jaar vloog ik v.v. jakarta v.v. , flexibel, voor maar 704 euro inclusief.)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_35554151
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
geen plaats op deze data, tarief niet beschikbaar, onduidelijke voorwaarden. (zijn de data nog wijzigbaar??) , zeer lange transfer in Dubai.
Net kreeg ik dat tarief nog voor 16 juli / 20 augustus.

Ik denk dat KLM dan de beste optie is, alhoewel daar wel een ticketchange wel eens duur kan uitvallen. Het valt me wel op dat de tariefvoorwaarden tegenwoordig wel erg slecht of totaal niet staan aangegeven bij de internettarieven.
  maandag 27 februari 2006 @ 20:37:58 #73
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_35554291
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:34 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Net kreeg ik dat tarief nog voor 16 juli / 20 augustus.

Ik denk dat KLM dan de beste optie is, alhoewel daar wel een ticketchange wel eens duur kan uitvallen. Het valt me wel op dat de tariefvoorwaarden tegenwoordig wel erg slecht of totaal niet staan aangegeven bij de internettarieven.
als je een stapje verder gaat kijg je een "niet beschikbaar" , op de site van emirates kon ik de voorewaarden achterhalen, maar het was niet duidelijk of het ticket changable was. Bij KLM en BA kost het 100 euro als ik bijvoorbeeld de terugreisdatum wil veranderen (mocht ik eerder terugwillen oid). BA is dan het goedkoopst tot nu toe. (1059)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_35564574
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:27 schreef Dynia het volgende:
Ik wil graag in de zomer (Juli) naar Nieuw Zeeland Of Auckland, of Wellington, dat weet ik nog niet,
goedkoopste wat ik tot nu toe vond, is 1200 a 1300 euro, dat kan vast (hopelijk!~) goedkoper...
Dat had je gepost ja! Een tijdje terug. En toen reageerde ik erop en kreeg ik geen reactie terug.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_35565355
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:34 schreef willyp het volgende:
Zoals de topic het al een beetje verraad; hoe kom je het goedkoopst naar Thailand?

Nou zag ik dat je in Nederland veel aan belasting moet neertellen en dat het seisoen Juli lekker enormmm hoog is qua prijs (logisch).

Ik probeerde even uit hoeveel het zou kosten als ik vanuit Belgie (antwerpen) zou vertrekken naar Thailand en kwam al meteen (met KLM!!) uit op wel bijna 500 euro minder bij 2 personen!!

Nu vroeg ik me af of iemand weet hoe de regels hiervoor zijn, mag je gewoon via Antwerpen naar het buitenland toevliegen? Waar moet je aan denken? Komen er nog andere extra kosten?

Vervoer vanuit Amsterdam naar Antwerpen is niet zo`n probleem, dit kan met de trein (student) of event. met de LPG auto, las op de site van Antwerpen Airport dat je daar gratis kunt parkeren rondom de airport (correct me if i`m wrong )
Vanuit Antwerpen vertrekken lijkt mij geen optie, Brussel eventueel wel, maar daar moet je dan weer wel betalen voor de parking.

Vanaf Schiphol vlieg je overigens al voor 600 euro retour met China Airlines
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')