Ook een soort feestje!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:13 schreef El_Rolando het volgende:
Drum and Bass is vette muziek, vooral tijdens het gamen.
Bij een gothic feest word je ook niet raar aangekeken als je leip doet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:35 schreef Beurlap het volgende:
DnB is zeker wel chill. Ik kan me inkomen dat het minder toegankelijk is dan de popmuziek (= populair, 538 muziek..) die ze in bijna alle andere tenten draaien. Ik vond het vroeger ook echt helemaal niks die DnB, maar iuk moet zeggen dat het een van de weinige soorten muziek is, die niet voorspelbaar is en toch een geweldig lekkere beat heeft.
Ik zou zeggen, schaf je vooroordelen af en probeer eens een avondje mee te gaan in de DnB sfeer. Ik ben met je eens dat het 'dansen' zeker niet gebruikelijk is, maar aan de andere kant wordt je ook niet meteen met de nek aangekeken als je eens lekker leip doet.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:02 schreef Relneger18 het volgende:
[afbeelding]
alleen dan in staart vorm en lelijke kleding en een rotkop
vind jij je moeder ook geil dan?quote:
Een "koekerd"?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:10 schreef B_BOY het volgende:
drum and bass is relaxt. en jij bent gewoon een koekerd dat kun je vantevoren echt wel weten.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:02 schreef Relneger18 het volgende:
[afbeelding]
alleen dan in staart vorm en lelijke kleding en een rotkop
Gothic..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:08 schreef TonyMalony het volgende:
Drum 'n bass zuigt inderdaad apelullen, wat een eentonige schijt muziek! En het volk deugt ook niet inderdaad.. ik ben het met TS eens!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |