Neeee dat niet.... Vind de muziek opzich wel vet maar dat Duitse vind ik kut want ik versta dr geen fuck van en dat wil wel graag...quote:
LOG vind ik niet zo geweldig, Trivium daarin tegen wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:53 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Anders ik wel
Lamb of God zou nog toffer zijn als trivium
Liever niet.quote:
Guns n' Roses is al jare uit elkaar man.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gaan weer allemaal geruchten dat ze op Ozzfest staan samen met System Of A Down en op een Nieuw Zeelands festival samen met Guns n' Roses btw.
Ze staan in Oostenrijk met Guns op het festival. http://www.novarock.atquote:Op maandag 20 februari 2006 20:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gaan weer allemaal geruchten dat ze op Ozzfest staan samen met System Of A Down en op een Nieuw Zeelands festival samen met Guns n' Roses btw.
Jij woont ook in een grot?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Guns n' Roses is al jare uit elkaar man.![]()
Voor de show in Berlijn bedoel je? Bron is?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef Klingon het volgende:
In Duitsland staat Avenged Sevenfold in het voorprogramma van Metallica. Grote kans dat dat ook in NL zo zal zijn.
of hebben die een magiese comeback gemaakt?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Jij woont ook in een grot?
Volg het GNR-topic eens zou ik zeggen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
of hebben die een magiese comeback gemaakt?![]()
Ja maar GNR komt al jaren weer bij elkaar ofjah volgens de geruchten. en om dan 300 posts te gaan lezen gaat me te verquote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volg het GNR-topic eens zou ik zeggen.![]()
MLK.comquote:Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Voor de show in Berlijn bedoel je? Bron is?
Ja maar ik moet wel eerst uur ofzo naar Avenged Sevenfold luisteren.....quote:Op maandag 20 februari 2006 23:03 schreef deliberator het volgende:
boeie ook wie er in het voor prgramma staat.
kom alleen voor 'tallica
[afbeelding]
Eens!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:03 schreef deliberator het volgende:
boeie ook wie er in het voor prgramma staat.
kom alleen voor 'tallica
[afbeelding]
hoe kom je bij Avenged Sevenfold?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:29 schreef Even het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel eerst uur ofzo naar Avenged Sevenfold luisteren.....
Goed of Slecht nieuws ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |