Hoop het niet zeg, tering homo band, krijg je al die kleine kleuters die denken dat ze stoer zijn met Linkin Parkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:05 schreef Myers het volgende:
Zou Linkin Park ook nog kunnen? Of zijn die nu te groot daarvoor?
Zou opzich mischien wel kunnen jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:20 schreef Mr-Fluffy het volgende:
ik zou best Slipknot, Trivium of eventueel Korn in voorprogramma willen..
heb dus veldkaartjes.. stond vanochtend als 3e bij de deur van het postkantoor(was verder ook niet druk , 25 man ofzo)
mischien stonesour wel in voorprogramma, die komen ook met nieuw album.. Corey
Ik probeer 1 minuut geleden 1 veldkaartje te bestellen en krijg:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nou, ik heb een stervendehoerenkankerkaartje
Pcies, raar maar waar. Hoe zou dat komen? mensen die kaarten terug brengen, fouten in het systeem?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Als je om de 5 minuten een kaartje probeert komt er vanzelf wel eens wat vrij
Hier m'n zwager. 2e bij het postkantoor in Den Bosch, 5 veldkaartenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:54 schreef rompompom het volgende:
Mijn vader is bij deze heilig verklaard
Nummertje 8 bij de GWK in Leiden, drie veldkaartenAls alles volgens de planning loopt, ga ik met Killswitch en Bizznitch, w0000t!!!!
Wie gaat er dan ook naar RW.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:03 schreef Professional het volgende:
Je mocht in totaal 8 kaarten per persoon bestellen, mooi aantal. Als je ziet dat je voor een Robbie Williams er maar 4 mag.
Wanneer je via internet kaarten besteld bij ticketservice, worden die gereserveerd. Als je betaald hebt wordt ie verstuurd, dus als iemand niet betaald komen de kaarten weer terug in de verkoop..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:46 schreef Zon het volgende:
[..]
Pcies, raar maar waar. Hoe zou dat komen? mensen die kaarten terug brengen, fouten in het systeem?
Zie http://www.gelredome.nl/publiek/waarzitik.asp?e=2 , kun je precies zien waar je zit!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:38 schreef Leffe48 het volgende:
3 zitplaatsen![]()
Zullen wel weer in een hoekje, bovenin, achter een paal zijn.
Ze zijn er nog..fatsoenlijke mensenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik had er ook 8 kunnen kopen en dan flink binnenlopen, maar goed, zo ben ik niet.
Rock on.
Ik denk dat dit voor 90 / 95% van de kaartjeskopers geldt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:09 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Ze zijn er nog..fatsoenlijke mensen![]()
![]()
![]()
Mja, positief, net hoe je het bekijkt natuurlijkquote:
Vorige keer in de Arena begon het volgens mij al om 17.30 of 18.00, met twee voorprogramma'squote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:47 schreef Leujel het volgende:
Ik heb ook 3 kaarten!! Aleen wel zittend dan omdat ikzelf niet zo heel erg makkelijk een hele avond sta. Maar ik denk wel dat ik aardig zit, vak 105 aan de westkant is wel netjes.
Allleen.... Ben ik de enige die vindt dat het erg vroeg begint?? om 18:30? De meeste concerten waar ik ben geweest begonnen om 20:00... Als ze dan maar tot een uurtje of 12-1 oorspelen vindt ik het best!!!
Ikkequote:
sorry hoor maar zo ver ben ik nog niet heen :dquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, positief, net hoe je het bekijkt natuurlijk
Kan gezellig zijn als iedereen van Fok! de hele middag bij ingang L staat... Ik sta er vrij vroeg in ieder geval (ws tussen 13 en 14:00), het is meestal wel gezellig bij de ingang
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:00 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
sorry hoor maar zo ver ben ik nog niet heen :d
Whehe, dat is wel erg vroegquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, positief, net hoe je het bekijkt natuurlijk
Kan gezellig zijn als iedereen van Fok! de hele middag bij ingang L staat... Ik sta er vrij vroeg in ieder geval (ws tussen 13 en 14:00), het is meestal wel gezellig bij de ingang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |