Het gaat hier om de vaste telefoonquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:49 schreef Puttenoar het volgende:
er zijn voor de nokia's wel tooltjes die je op je phone kan zetten waarna je ALTIJD het nummer in beeld heb.. ook al bellen ze geheim.
weet niet hoe dit heet, maar maat van me heeft me dat eens laten zien. werkte echt prima!
Werkt ook heel goed tegen hijgers!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:49 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Als het inderdaad geen storing is zou je een scheidsrechtersfluitje kunnen gebruiken. Geloof me, daar wordt de beller niet vrolijk van![]()
Je vriendin gaat vreemd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:45 schreef WalkingDisaster het volgende:
Hey
dat gebeurd bij mijn vriendin ook ..
Knap vervelend, alleen deze hangt niet op.. dus maakt gesprekke van een 30+ minuten
Hell yeah!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:49 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Als het inderdaad geen storing is zou je een scheidsrechtersfluitje kunnen gebruiken. Geloof me, daar wordt de beller niet vrolijk van![]()
Nee zo erg ist ook weer nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:48 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je vriendin gaat vreemd.![]()
Iemand heeft je vriendin op z'n sneltoets.
Ik hoop wel dat je dan de microfoon uitzet van je telefoon? Anders kan die andere alles lekker bijvoorbeeld al jouw prive gegevens / gesprekken horenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:03 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Nee zo erg ist ook weer nietTis de huistelefoon waar het op gebeurd.. Maarja wij neme op en legge hem er gwn naast
kost ons toch nix
Kan je mij vertellen waar ik dat tooltje kan krijgen of hoe het heet?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:49 schreef Puttenoar het volgende:
er zijn voor de nokia's wel tooltjes die je op je phone kan zetten waarna je ALTIJD het nummer in beeld heb.. ook al bellen ze geheim.
weet niet hoe dit heet, maar maat van me heeft me dat eens laten zien. werkte echt prima!
Geloof je het zelf...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:07 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Kan je mij vertellen waar ik dat tooltje kan krijgen of hoe het heet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |